KOVE 450 RALLY

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Καλημέρα στην κοινότητα.

Αυτό που κανείς προς το παρών δεν βάζει στην εξίσωση, είναι τα προβλήματα που ήδη έχουνε εμφανιστεί στα διάφορα (τρισεκκατομύρια...) group του FB (πύργος πλαστικός φέτες, βάση ψυγείου λαδιού μπαλαντέζα κλπ.) . Και σχόλια τύπου ''έτσι κόβονται και οι βάσεις στα ΚΤΜ'' είναι τελείως άκυρα. Μιλάμε για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα και κρίνουμε αυτήν. Και μόνον αυτήν.
Αν βλέπουμε Online σπασμένα, η ερώτηση είναι πως διάολο βλέπω φωτογραφίες με 50 ίδια σε τεστ στην Κίνα και δεν το είχαν δει ακόμα. Εμένα αυτό μου κάνει έλλειψη ποιότητας. Όταν το Carbon γίνεται φέτες (στο Dakar? στο Dakar.) και το πλαστικό γίνεται φέτες, αυτό μάγκες που πρέπει να καταλάβει το ανοιχτόμυαλο φόρουμ, για να μην το κοροϊδεύει Έλληνας, Αλβανός, Αμερικάνος, Τούρκος, είναι ότι το υλικό δεν παίζει κανένα μα κανένα ρόλο. Αυτό που παίζει ρόλο είναι ο σχεδιασμός. Στο 450 της Kove κόπηκε και το CF, και το πλαστικό και είμαι σίγουρος ότι και το αλουμίνιο θα κοβόταν. Γιατί οι άνθρωποι (δεν είναι κακό) δεν έχουν (1) εμπειρία και (2) όπως είπα και στα πρώτα ποστ αντέγραψαν το σχέδιο της ΚΤΜ και αυτό δείχνει την άγνοιά τους και την βιασύνη τους. Η Honda (η Honda...) πήγε με το CRF και της πήρε χρόοοοονια για να μάθει και εναν παρ' όλίγο θάνατο σε δοκιμές. Δεν είναι απλό. Αν πήγαινε με δικό της μηχανάκι τελείως τα πράγματα θα ήταν πιο τίμια και πιο δύσκολα όμως. Η γνώμη μου τώρα έτσι?

Πάω στο δια ταύτα. Πέφτεις. Σπάει τεπόζιτο. Ποιός και πότε στο φέρνει? Εννοώ ότι εμείς οι παλιοί που ζήσαμε ''Ιαπωνία εισαγωγή'' και είχαμε και κάνα 400άρι, άντε βρες ανταλλακτικά. Γινόταν πόλεμος. Ποιός σέρβις? Που? Με ποιές γνώσεις? Εδώ παιδιά βλέπουμε να γίνεται πραγματικό ξεβράκωμα και δεν είναι απλά τα πράγματα. Το ξέρετε ότι πήγαμε σαν εταιρία να ζητήσουμε εισαγωγή μοτοσυκλετών που πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε και να βοηθήσουμε η μία την άλλη (απο Ευρώπη, δεν θέλω να πω ποιά) και όταν ρώτησα ''θα έρθει κάποιος μηχανικός να του κάνετε κάποιο σχολείο για τους κινητήρες? '' μου είπαν ''δεν είναι κάτι, όπως όλα τα άλλα''. Ωραία...

Όταν αγοράζεις ΚΤΜ, BMW, Ηοnda (προκαλώ κάποιον να πάει να λύσει Αφρικα 1000 να δει ποιότητα συναρμολόγησης που θα ζήλευε η Lexus) αγοράζεις μαζί και το δίκτυό τους. Πας με το 790 Ευρώπη και μπορείς να βρεις μια αντιπροσωπεία παντού. Με το Kove? Ίσως σε 5 χρόνια. Πάντως όχι τώρα.

Τα προβλήματα θα τα δούμε απο Σεπτέβρη που θα έχουν δοθεί μηχανάκια, θα έχουν πάει κάπου (όχι καφετέρια) και τι παλτό θα φάει ο χρήστης και η κάθε Kove. Αν αναγκαστεί να αλλάξει σε όλους (ανάκληση κλπ.) τότε οι τώρα φευγάτοι dealer που κράζουν για ''δώστε προκαταβολή για να έχετε τομ Μαϊο'' θα κάνουν και λίγο την πάπια γιατί το support κομμάτι θέλει τεράστια resources και πολύ χρήμα. Και αν δεν το πληρώσει η Kove, θα το πληρώσει ο dealer και σιγά μην θέλει... (εννοώ υπάλληλο που κάθεται στα τηλέφωνα, μέηλ, μπινελίκα κλπ.)
Δεν είναι απλά τα πράγματα και ιδίως με το CFMoto, η σύγκριση με τα ΚΤΜ (κατ' εμέ) δεν πρέπει να γίνεται βάση του τι γράφει σε ευρώ η τιμή και του τι γράφει ο ηλ. και έντυπος τύπος. Αν ανέβεις πεζοδρόμιο με το CF Moto θα σου φύγουν τα σφραγίσματα. Με το ΚΤΜ όχι. Δεν είμαι βαμμένος πορτοκαλί, είμαι πάντα με τον καλύτερο όμως και σίγουρα και ο πορτοκαλί έχει θέματα, όμως μην λέμε ότι το CF είναι μανούλα.

Όσον αφορά το rally της ΚΤΜ, καλό είναι παιδιά αν δεν το έχει δει απο κοντά κανείς, και δη σε αγώνα, να μην λέει πολλά γιατί είναι λίγο άκυρα τα σχολιά μας. Το λέω γιατί όπως είπε και ο Μπούδρος που μόνο χθεσινός δεν είναι, το μηχανάκι είναι τραίνο. Και ιδιοκατασκευές έχουν τερματίσει Dakar. Και? Απολύτως τίποτα. Και εντούρο 450. Και? Τίποτα. Το ΚΤΜ το rally είναι σε άλλη κλάση τελείως. Φίλτρα λάδια και τερματίζεις Africa και Dakar χωρίς να δεις τίποτα άλλο. Και βλέπουμε τι προβλήματα (σε εισαγωγικά) είχε η ΚΤΜ μόλις έβαλε πλαίσιο Motocross. Προσπαθεί να το κάνει να δουλέψει σωστά. Μια εταιρία με Ιστορία και γνώσεις στον τομέα, όχι @@. Στην ΚΤΜ αγοράζεις το καλύτερο Rally μηχανάκι που υπάρχει στον πλανήτη και υπάρχει διαθέσιμο. Προκαλώ να πάτε σε μία έκθεση και να δείτε ΚΤΜ, Χόντα, Σέρκο, Κove, Yamaha κλπ. Εσείς, όχι απο φωτογραφίες πλαϊνές και να δείτε την διαφορά στην σκέψη, στην ποιότητα. Όχι ότι το Honda είναι πίσω, αλλά είναι διαφορετική νοοτροπία, που φαίνεται (Ιαπωνέζικη) και φαίνεται η ΚΤΜ στο κομμάτι ''ready to race''. Για τις άλλες δεν μπορώ να πω, θα τα δείτε μόνοι σας.

Είναι εξωφρενική τιμή τα 19 χιλιάδες ευρώ σήμερα για μια καλή μεγάλη μοτοσυκλέτα? Προφανώς και είναι πολλά, αν βάζω 300 Ευρώ τον μήνα στην άκρη θέλω 63-64 μήνες (πάνω απο πέντε χρόνια) να τα μαζέψω. Παντόφλα. Θα μου πεις ''την πάτησαν αφου δεν τους ενδιαφέρει η Ελλάδα, ας γεμίσουμε Κινέζικα''. Συμφωνώ. Όμως να το λέμε και να μην λέμε ''είναι τα ίδια με τα Ιαπωνέζικα ή με τα Ευρωπαϊκά''. Γιατί δεν είναι και αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτό που είπα με το support να το θυμάστε πάντως, όταν ''shit hits the fan'' , τότε πέφτουν οι μάσκες.

Καλημέρα μας,
Δ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
H τιμή είναι αυτή που είναι.

Όπως δεν μπορείς να πας να πάρεις πόρσε έτσι απλά, δεν μπορείς (πια) να πάρεις μεγάλο τουριστικό έτσι απλά. Εδώ που τα λέμε, δεν μπορείς να πάρεις ούτε μικρό έτσι απλά, θυμάμαι τις τιμές των χιλιαριών και... Για τον περισσότερο κόσμο ακόμα και 8500 ευρώ να έρθει το 450 ράλι, ΠΑΛΙ πολλά είναι και κάθε χρόνο γίνονται περισσότερα. Τα ποσοστά κέρδους δεν τα ξέρει κανείς μας, στο μόνο που μπορούμε να σχολιάσουμε (ως ένα βαθμό) είναι οι διαφορές ανάμεσα στις χώρες που... ΔΕΝ παίζουν μόνο από τους φόρους και τον ΦΠΑ και οι ανατιμήσεις δεν είναι παντού ίδιες. Συζητάμε πχ πόσο "φτηνά" είναι τα μηχανάκια στην Αγγλία ή στην Γερμανία και έχουν φτάσει και εκεί να γράφουν "ξεφύγαμε"...

Για να μην το πλατειάσω πολύ.

όταν ''shit hits the fan'' , τότε πέφτουν οι μάσκες
Το youtube που είναι τεράστια βρωμιάρα μου πετάει βιντεάκι "γιατί αντίο ΚΤΜ" από αγανακτισμένο μπλόγκερ που βαρέθηκε να βλέπει check engine και βλάβες (στο βίντεο του άναψε MTC failure σε 50 χιλιόμετρα μετά το τελευταίο συνεργείο) στα ούτε 2000 μίλια σύνολο που είχε στο 1290GT.

Παρένθεση απολύτως απαραίτητη γιατί θα έχουμε πόλεμο, δεν εξισώνω, δεν δικαιολογώ, δεν θάβω, υπομονή.

Ο άνθρωπος είπε "είχα πρόβλημα, έπρεπε να λυθεί, οι μοτοσικλέτες έχουν γίνει πολύ περίπλοκες για τους μηχανικούς, ήταν σε διαρκή επικοινωνία με το εργοστάσιο, δεν μπόρεσαν να βρουν τι φταίει παρά τις προσπάθειες και αλλαγές εξαρτημάτων, έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά και δεν έχω μηχανάκι, θα πάρω άλλο, όχι ΚΤΜ".

Θα μπορούσε να το πει ο αναβάτης οποιασδήποτε μάρκας με προβληματικό μηχανάκι, δεκτόν, ΕΤΥΧΕ να είναι αυτό τώρα στο βίντεο που μου έδειξε ο σωλήν και για αυτό το disclaimer πιο πάνω.

Τι θέλω να κρατήσω από το βίντεο; "Τα μηχανάκια έχουν γίνει υπερβολικά περίπλοκα για τους μηχανικούς".

Είναι περίπλοκα ακόμα και στο λύσε/δέσε του ντεπόζιτου. Και αφορά ακόμα και τα "τρένα" αυτό, αφορά τους κυριλέ του κολωνακίου με εκκεντροφόρους, άξονες κιβωτίου, μετάδοσης, πηνία, αφορά κάθε έναν "περιπετειώδη" που είτε σε στέλνει συνεργείο για φίλτρο αέρα και τέντωμα αλυσίδας ή σε βάζει να λύνεις το μισό μηχανάκι για την ίδια εργασία.

ΑΝ τύχει (γιατί έχω καταλήξει μετά από σοβαρή επιστημονική έρευνα #νοτ ότι θέλει κωλοφαρδία πλέον το πράγμα) και δεν κάνουν πουθενά λάθος σε κανένα εξάρτημα οι μηχανικοί και οι υπεργολάβοι, όλα πάνε καλά οποιαδήποτε αυτοκόλλητα να φοράει το μηχανάκι.

Οι πιθανότητες να συμβεί αυτό με την πρώτη...


Ειδικά για το θέμα του KOVE, δεν ξέρω τι άλλο να σχολιάσω. Από την αρχή είπα "κρατώ επιφύλαξη μέχρι να δούμε την πράξη" και συνεχίζω να το πιστεύω. Μπορεί οι άνθρωποι να έπιασαν το τζόκερ μηχανολογικά, μπορεί να έριξαν λεφτά που άλλοι δεν θέλουν. Να γυρίσει ρόδες πρώτα.
 

eSocratis

Ιωαννης
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
Τ700
Προτιμώ ποιότητα απο ποσότητα :)
Μολις μπηκα στην ομαδα σας , Καλησπερα .

Διαβασα την προταση περι ενημερωσης και ηθελα να αυτοπροσκληθω καποια στιγμη που θα ολοκληρωθει η συναντηση των φίλων και υπαρξει στο μέλλον άλλη για .. παραταιρους :)ας πούμε .
Κάθε τεχνολογικη ενημέρωση παρουσιαζει παντοτε ενδιαφερον.

Καλες βολτες !
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άρχισαν τα τεστ.






The standard 450R Rally can do a lot of things for a lot of riders, and is a direct alternative to building your own custom adventure bike (for a lot more money) based on a lightweight dual sport like the Honda CRF450L, Husky 501s or KTM 500 EXC-F. Kove’s Dakar Rally-proven platform with a 330+ mile range, on-road smoothness and cruising stability offered via a well-counterbalanced motor, tall gearing, and fairing array, opens up a range of new possibilities for adventure riders.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω αν είχε κάνει τίποτα αρωματικό ο Adam πριν το τεστ, πάντα μιλάει περίεργα αλλά σε αυτό το βίντεο σπάει κοντέρ.


 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Οι δύο τελευταίοι ουσιαστικά λένε στους αμερικάνους: Αν δεν είσαι κομπλεξικός με την Κίνα, τρέχα πάρτο.
 

panths

Μέλος
Περιοχή
Θεσ/νικη
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Aprilia tuareg 660
To kove το αγοραζα χθες καινουργιο,ας ειναι και κινεζικο.Αλλα εαν η τιμη που ανακοινωθηκε στην ισπανια ειναι στα 9500ευρώ τουτεσιν στην Ελλαδα πανω απο 10.000 τοτε για ποια ευκαιρια μιλαμε, ακομη δεν καταλαβα.
Στην ελλαδα για να είναι ευκαιρια επρεπε να στοιχίζει το πολυ 8.000.Οτιδηποτε πανω απο αυτο παει στα χαμηλά όρια ενος μεταχειρισμένου tenere.Kαι ας μην είναι στην ίδια κατηγορία μηχανής,είναι ομως στην ίδια κατηγορία ανθρωπων που θα την πάρουν.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
To kove το αγοραζα χθες καινουργιο,ας ειναι και κινεζικο.Αλλα εαν η τιμη που ανακοινωθηκε στην ισπανια ειναι στα 9500ευρώ τουτεσιν στην Ελλαδα πανω απο 10.000 τοτε για ποια ευκαιρια μιλαμε, ακομη δεν καταλαβα.
Στην ελλαδα για να είναι ευκαιρια επρεπε να στοιχίζει το πολυ 8.000.Οτιδηποτε πανω απο αυτο παει στα χαμηλά όρια ενος μεταχειρισμένου tenere.Kαι ας μην είναι στην ίδια κατηγορία μηχανής,είναι ομως στην ίδια κατηγορία ανθρωπων που θα την πάρουν.
Τι εννοείς είναι στην ίδια κατηγορία ανθρώπων;
Ποια είναι αυτή η κατηγορία δηλαδή;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παίδες μην κάνετε τέτοιες συγκρίσεις....μόνο τα 145 κιλα του kove , το κάνουν μοναδικο
 

panths

Μέλος
Περιοχή
Θεσ/νικη
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Aprilia tuareg 660
Τι εννοείς είναι στην ίδια κατηγορία ανθρώπων;
Ποια είναι αυτή η κατηγορία δηλαδή;
O ίδιος ανθρωπος που κοιταει να αγορασει το kove κοιταει το 690 το tenere και το tuareg.Δεν το κοιταει αυτος που εχει προσανατολισμό δρόμου... ουτε καν αυτος που σκεφτεται μια GS.
Κρίνω απο τον εαυτο μου....Δεν σημαινει οτι πέφτω μεσα σε ολες τις περιπτώσεις ανθρωπων.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
O ίδιος ανθρωπος που κοιταει να αγορασει το kove κοιταει το 690 το tenere και το tuareg.Δεν το κοιταει αυτος που εχει προσανατολισμό δρόμου... ουτε καν αυτος που σκεφτεται μια GS.
Κρίνω απο τον εαυτο μου....Δεν σημαινει οτι πέφτω μεσα σε ολες τις περιπτώσεις ανθρωπων.
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου αλλά η χρήση διαχωρίζει και τους αναβάτες, δηλαδή δικυλινδρο on off συνήθως χρησιμοποιείται από ανθρώπους που έχουν συνήθως μια μοτοσυκλέτα για όλα ενώ το μονοκύλινδρο τύπου kove 450 έχει αρκετά πιο εξειδικευμένη χρήση, για αυτό και η τιμή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
O ίδιος ανθρωπος που κοιταει να αγορασει το kove κοιταει το 690 το tenere και το tuareg.Δεν το κοιταει αυτος που εχει προσανατολισμό δρόμου... ουτε καν αυτος που σκεφτεται μια GS.
Κρίνω απο τον εαυτο μου....Δεν σημαινει οτι πέφτω μεσα σε ολες τις περιπτώσεις ανθρωπων.
Άλλη κατηγορία μηχανής....ακόμα και το 690 είναι μονοκυλινδρο.
Τα άλλα δύο είναι πολύ ον, σε σχέση με kove και πάνω από 200 κιλά.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
O ίδιος ανθρωπος που κοιταει να αγορασει το kove κοιταει το 690 το tenere και το tuareg.Δεν το κοιταει αυτος που εχει προσανατολισμό δρόμου... ουτε καν αυτος που σκεφτεται μια GS.
Κρίνω απο τον εαυτο μου....Δεν σημαινει οτι πέφτω μεσα σε ολες τις περιπτώσεις ανθρωπων.
Νομίζω ο αγοραστής του tenere,tuareg έχει άλλο προφίλ από τον αγοραστή 450,690

Τα tenere tuareg είναι πρώτα απ' όλα all round μηχανάκια βολικά για δικαβαλα,ταξίδια φορτωμένα και ικανά για χωμάτινο ταξίδι. Τα 690,450 δεν θα κάνουν ποτέ αυτά αλλά θα γλεντήσουν στο χώμα με 50 κιλα κάτω σε βάρος.

Ας περιμένουμε να το δούμε το 450 από κοντά και μετά βλέπουμε τι αξίζει και για ποιον
 

panths

Μέλος
Περιοχή
Θεσ/νικη
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Aprilia tuareg 660
Συμφωνώ μαζί σας.Ακομή κι γω που προσωποποιησα την αγορά του kove.Χονδρικά για εμένα τα 10.000... εαν είναι 10.000 ειναι πολλά για κινέζική μηχανή.Γιατι ναι θα την ήθελα στο γκαραζ μου.,εαν έκανε 7.500ευρώ.
 

panths

Μέλος
Περιοχή
Θεσ/νικη
Όνομα
Παντελής
Μοτό
Aprilia tuareg 660
Νομίζω ο αγοραστής του tenere,tuareg έχει άλλο προφίλ από τον αγοραστή 450,690

Τα tenere tuareg είναι πρώτα απ' όλα all round μηχανάκια βολικά για δικαβαλα,ταξίδια φορτωμένα και ικανά για χωμάτινο ταξίδι. Τα 690,450 δεν θα κάνουν ποτέ αυτά αλλά θα γλεντήσουν στο χώμα με 50 κιλα κάτω σε βάρος.

Ας περιμένουμε να το δούμε το 450 από κοντά και μετά βλέπουμε τι αξίζει και για ποιον
Ετσι ειναι.Απλα εγω πριν πάρω το tuareg κοιτουσα αυτα ακριβώς τα μηχανακια.Αρα.....εχω περιεργο προφίλ :)
 
Top Bottom