KOVE 450 RALLY

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Η αναφορα μου ηταν γενικη,και αναφερθηκα γενικα,απο εμπειριες απαντησεων,καθε φορα που εβγαινε ενα καινουργιο μοντελλο,απο καποια νεα ή παλαιοτερη κινεζικη εταιρεια,που ειτε χρησιμοποιουσε καποιο παλαιο ευρωπαικο ονομα ή οχι.Δεν με ενοχλησε η αναφορα στην λεξη ''θρυλος'',διοτι καταλαβαινω την κριτικη σας ,ΑΝ και ,ολες οι εταιρειες υπερβαλλουν,στην προσπαθεια να πουλησουν.Σαν κατοχος ΄΄κινεζικης'' μοτο,τους βγαζω το καπελλο,και σεβομαι και θαυμαζω την τιτανια προσπαθεια μιας κοινωνιας 1.500.000.000 ψυχων, να περασει απο την κατασταση μιας παμφτωχης αγροτικης κοινωνιας στα ορια του λιμου,στον 21 αιωνα,και στην ηλεκτρονικη επανασταση,μεσα σε 40 χρονια,και με τοσο θεαματικα αποτελεσματα.Ας παραδειγματισθουμε σαν λαος,εμεις που δωσαμε τα φωτα του πολιτισμου,αλλα δυστυχως απο αυτοφωτοι,γιναμε ετεροφωτοι.Απο δημαρχοι ,κλητηρες.
Ορίστε, τώρα τα είπες και τα εξήγησες ωραία!!!! :ok:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εννοούσα για το μεγαλύτερο μονδελο το 800x ντε! Μην βαράτε γιατί το 450 μου πέφτει παπί


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το θέμα μας είναι τα 450....το 800 φαίνεται και αυτό ενδιαφέρον, ιδίως για το βάρος που έχουν ανακοινώσει
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
To χαμηλό βάρος στο 800x θα προέλθει από εκτεταμένη χρήση carbon και τιτανίου...τωρα πώς θα γίνει να κοστίζει 9000 ευρώ...αν για την Αγγλία ακούγονται τιμές τυπου 8500 λιρες μπορεί εδώ να είναι γύρω στα 10.000. Ακόμα δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για αντιπροσώπευση, εισαγωγέα κτλ...μακαρι να ειναι αξιοπιστο και να κοστίζει κάτω από 10.000.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το θέμα μας είναι τα 450....το 800 φαίνεται και αυτό ενδιαφέρον, ιδίως για το βάρος που έχουν ανακοινώσει
Και γιατί οι εταιρείες δεν φτιάχνουν ένα μονοκύλινδρο 550-600 cc για να δουλεύει πιο ξεκούραστα με την ροπή και να μπορεί να ταξιδέψει πιο άνετα?

Μα γιατί δεν υπάρχει τέτοια κατηγορία στα ράλι ή μάλλον δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα αγωνιστικά 450 που βασίζονται σε εντουρο-μοτοκρος μοτοσυκλέτες. Που σημαίνει πως αν πετύχει το πείραμα τότε θα βγάλουν και εντούρο μοτοσυκλέτα.
Και κατά πάσα περίπτωση θα έχουν αντιγράψει κάποιο ιαπωνικό επιτυχημένο μοτέρ ή τμήματα μοτερ γιατί είναι δύσκολο να φτιάξεις με τη μία κάτι τόσο δυνατό χωρίς τεχνογνωσία.

Πάντως φαίνεται αξιόλογη πρόταση.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Πως δεν φτιάχνουμε, 31 Φλεβάρη γίνεται παρουσίαση του Chaos και μαρτυρίες λένε ότι ήδη λούζει κρύος ιδρώτας τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Καλά ο Πανοπουλος φαινόταν σοβαρός στην αρχή, αλλά τώρα έχει αποδειχθεί βασιλιάς του photoshop.

Τες πα άλλη ιστορία για αλλού.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το 800Χ είναι ένα άλλο αντικείμενο συζήτησης βεβαίως και θα ανοιχτεί άλλο σχετικό θέμα απλά έχει γίνει μια συζήτηση με τη διαχείριση να ανοιχτεί σχετική κατηγορία Κινέζικα να φιλοξενήσει γενικά αυτά τα θέματα ( η συζήτηση με την διαχείριση εννοώ πως μίλησα με τον Κωστα είπαμε ρε Κώστα θα ανοιχτεί μια κατηγορία Κινέζικα ας ουμε και η συζήτηση κόλλησε σε σοβαρά ζητήματα όπως αν πρέπει η κατηγορία να ονομαστεί Κινέζοι καρατεγκα, οι μαχητές του σινικου τείχους η πόσο ρυζακι τρώει το κινεζακι. Με τέτοια προβλήματα δεν προχωράνε εύκολα τα θέματα δυστυχώς θα χρειαστεί κι άλλο συμβούλιο).

Η πραγματικότητα είναι απ' ότι φαίνεται πως θα μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα 183 κιλά και όσο την έχω ψάξει δεν έχω δει καταρχήν χρήση διαστημικών μετάλλων. Απλά πράγματα. Το μυστικό θα είναι καταρχήν οι διαστάσεις. Το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας φαίνεται να είναι κάπου 7 πόντους μικρότερο και το μήκος της μοτοσυκλέτας φαίνεται πως θα είναι κάπου 10 πόντους κοντύτερο από ένα tenere 700. Ταυτόχρονα ο lc8c κινητήρας πάνω στον οποίο βασίζεται στο ότι φαίνεται το μοτέρ μάλλον μέσω από συμφωνία με την ΚΤΜ είναι εκ σχεδιάσεως κάπου 5 κιλά ελαφρύτερος από τον cp2 της yamaha. Βάλε επίσης πως όλη η σχεδίαση έχει γίνει με καθαρά μινιμαλ διάθεση σε πλαστικά Φέρινγκ ουρές όργανα καντράν γενικα από τα 204 κιλά του tenere στα 183 κιλά του kove είναι μεν 20 κιλά αλλά πέρα από το ελαφρύτερο κάπως μοτέρ πρέπει να υπολογίσουμε πως θα μιλάμε για μια αρκετά μαζεμένη σε διαστάσεις μοτοσυκλέτα που θα θυμίζει 600 και βγάλε και δεν θα είναι η πρώτη επιλογή σε αυτόν που θα θέλει δικαβαλα τρομερές ανεμοκαλυψεις και τέτοια. Θα είναι μια μοτοσυκλέτα back to basics για να ικανοποιήσει την ευελιξία και την αποτελεσματικότητα στην οδήγηση εντός και εκτός.

Όσο αφορά την τιμή του 800 για μένα ένδειξη είναι το cfmoto 800 mt που η πλούσια έκδοση παίζει στα 10 χιλιάρικα. Για ένα kove αρκετά πιο μαζεμένο σε διαστάσεις με σαφώς πιο λιτά πράγματα σε όλα του από ηλεκτρονικά ταμπλέτες έξτρα εξοπλισμό θα μου κάνει εντύπωση αν φτάσει η τιμή της πάνω από 9 χιλιάρικα. Νομίζω θα παιξει εκεί ετσι ώστε να κάνει μπαμ μόλις εμφανιστεί και να μείνει ένα 2χιλιαρο κάτω από Ιαπωνία Ευρώπη να σκεφτείς σοβαρά να το αγοράσεις
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Και γιατί οι εταιρείες δεν φτιάχνουν ένα μονοκύλινδρο 550-600 cc για να δουλεύει πιο ξεκούραστα με την ροπή και να μπορεί να ταξιδέψει πιο άνετα?
Μαλλον διοτι στα 650 κυβικα αρχιζουν τα πραγματα να γινονται περιπλοκα απο θεμα βαρους και αδρανειας. Οπως φαινεται τα 450cc ειναι η χρυση τομη ευστροφιας, ισχυος, ροπης κλπ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Απλά πράγματα. Το μυστικό θα είναι καταρχήν οι διαστάσεις.
Κινεζάκι παιδικό μπιεμεξάκι, αλαφρυ σαν το μπαμπάκι

Hp2 enduro 175kg
950 se 180kg

Γιατί όχι και η kove μετά από 20 χρόνια εξέλιξης και τεχνογνωσίας ?
Εσείς με το hp2 και τον Γκαστόν Ραγιέ είστε πιο γραφικοί από τους άλλους με το S
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Hp2 enduro 175kg
950 se 180kg
Δεν υπάρχει καμία μεγάλη δικύλινδρη on off μοτοσυκλέτα κάτω από τα 200 κιλά γεμάτη με όλα της τα υγρά (wet weight).

Οι μοναδικές εξαιρέσεις είναι οι 3 παρακάτω μοτοσυκλέτες.
Το HP2 enduro στα 197 κιλά wet weight και 2 πολύ παλαιότερες και μικρότερες δικύλινδρες μοτοσυκλέτες.
Το transalp 600 μοντέλο 1987 στα 194 κιλά wet weight (το transalp 600 μοντέλο 1995 είναι πάνω από 200 κιλά wet weight).
Και το KLE 500 μοντέλο 1993 στα 192 κιλά wet weight.

Τα κιλά που γράφεις για τις δύο μοτοσυκλέτες δεν είναι για το γεμάτο βάρος τους με όλα τους τα υγρά (wet weight). Το βάρος που γράφεις είναι με τις μοτοσυκλέτες άδειες (dry weight).

Η KOVE τα 183kg που έδωσε στην δημοσιότητα για το 800 είναι για wet weight και όχι για dry weight.
Για dry weight η KOVE έδωσε 165kg για το 800.
Μένει να δούμε αν θα επαληθευτούν τα νούμερα που έδωσε η KOVE και στα EURO 5 αν έρθουν στην Ευρώπη.

Οπότε για να είναι δίκαιη η σύγκριση βάζω το πλήρες βάρος (wet weight) και για τις 2 μοτοσυκλέτες που ανέφερες

HP2 enduro
175kg dry weight
197kg wet weight

950 SE
185kg dry weight
206kg wet weight

Αν κοιτάμε το dry weight τότε και το F8OOGS είναι από τα πιο ελαφριά δικύλινδρα που υπάρχουν με 177 κιλά dry weight αλλά εμένα δεν μου λέει κάτι σαν νούμερο το dry weight και κοιτάω μόνο το wet weight που είναι και το ρεαλιστικό αρχικό βάρος με όλα τα υγρά της μοτοσυκλέτας.

Ενδεικτικά και για το F8OOGS μιας και το ανάφερα
177kg dry weight
207kg wet weight
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
πάντως είτε τα 450 είτε το 800 είναι πολύ όμορφα και βάζουν τα γυαλιά σε αρκετά R&D εργαστήρια εταιρειών ογκόλιθων, βλ πχ το νέο κακάσχημο Dr Big της Suzuki.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον. Σε αυτό το σημείο δεν μπορούμε ούτε να τα εκθειάσουμε ούτε να τα θάψουμε. Απλά δεν ξέρουμε τίποτα για την εταιρεία
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν υπάρχει καμία μεγάλη δικύλινδρη on off μοτοσυκλέτα κάτω από τα 200 κιλά γεμάτη με όλα της τα υγρά (wet weight).

Οι μοναδικές εξαιρέσεις είναι οι 3 παρακάτω μοτοσυκλέτες.
Το HP2 enduro στα 197 κιλά wet weight και 2 πολύ παλαιότερες και μικρότερες δικύλινδρες μοτοσυκλέτες.
Το transalp 600 μοντέλο 1987 στα 194 κιλά wet weight (το transalp 600 μοντέλο 1995 είναι πάνω από 200 κιλά wet weight).
Και το KLE 500 μοντέλο 1993 στα 192 κιλά wet weight.

Τα κιλά που γράφεις για τις δύο μοτοσυκλέτες δεν είναι για το γεμάτο βάρος τους με όλα τους τα υγρά (wet weight). Το βάρος που γράφεις είναι με τις μοτοσυκλέτες άδειες (dry weight).

Η KOVE τα 183kg που έδωσε στην δημοσιότητα για το 800 είναι για wet weight και όχι για dry weight.
Για dry weight η KOVE έδωσε 165kg για το 800.
Μένει να δούμε αν θα επαληθευτούν τα νούμερα που έδωσε η KOVE και στα EURO 5 αν έρθουν στην Ευρώπη.

Οπότε για να είναι δίκαιη η σύγκριση βάζω το πλήρες βάρος (wet weight) και για τις 2 μοτοσυκλέτες που ανέφερες

HP2 enduro
175kg dry weight
197kg wet weight

950 SE
185kg dry weight
206kg wet weight

Αν κοιτάμε το dry weight τότε και το F8OOGS είναι από τα πιο ελαφριά δικύλινδρα που υπάρχουν με 177 κιλά dry weight αλλά εμένα δεν μου λέει κάτι σαν νούμερο το dry weight και κοιτάω μόνο το wet weight που είναι και το ρεαλιστικό αρχικό βάρος με όλα τα υγρά της μοτοσυκλέτας.

Ενδεικτικά και για το F8OOGS μιας και το ανάφερα
177kg dry weight
207kg wet weight
Το f800gs γεματο πρεπει να ειναι 215+
 
Top Bottom