KOVE 450 RALLY

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Α πα πα πα πα πα.
Μια κουβέντα είπα ρε παιδιά ,για το στεγνό βάρος τους 20 χρόνια πριν.

Για να φτάσαμε στο σημείο να θάβουμε τα bmw εδώ μέσα ,λογικά έπεσαν κονδύλια από Κίνα στους mods.
Βάζω υποψηφιότητα για mod ,έρχονται και ακόμα πιο δύσκολες εποχές....



Υ.Γ Μην καταντήσει σαν το αλλο με τα μηχανάκια 21"-17"

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το f800gs γεματο πρεπει να ειναι 215+
Η πρώτη γενιά θυμάμαι περιοδικό μέτρηση 208 και μετά πήρε κάμποσο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Και γιατί οι εταιρείες δεν φτιάχνουν ένα μονοκύλινδρο 550-600 cc για να δουλεύει πιο ξεκούραστα με την ροπή και να μπορεί να ταξιδέψει πιο άνετα?

Μα γιατί δεν υπάρχει τέτοια κατηγορία στα ράλι ή μάλλον δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα αγωνιστικά 450 που βασίζονται σε εντουρο-μοτοκρος μοτοσυκλέτες. Που σημαίνει πως αν πετύχει το πείραμα τότε θα βγάλουν και εντούρο μοτοσυκλέτα.
Και κατά πάσα περίπτωση θα έχουν αντιγράψει κάποιο ιαπωνικό επιτυχημένο μοτέρ ή τμήματα μοτερ γιατί είναι δύσκολο να φτιάξεις με τη μία κάτι τόσο δυνατό χωρίς τεχνογνωσία.

Πάντως φαίνεται αξιόλογη πρόταση.

Δεν χρειαζεται απαραιτητα να αντιγραψει καποιο ετοιμο μοτερ. Οι εταιρειες απλα προσλαμβανουν μηχανικους που εχουν δουλεψει σε αντιστοιχα προτζεκτ, οποτε η τεχνογνωσια και η εμπειρια υπαρχει απλα στην αγορα εργασιας. Δε θα ελεγα παντως οτι ειναι ιδιαιτερα δυσκολο να βγαλεις ενα αξιολογο μοτερ με καλη αξιοπιστια και αλογα. Αυτα ολα τελειοποιηθηκαν στα τελη 80 και αρχες 90.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν υπάρχει καμία μεγάλη δικύλινδρη on off μοτοσυκλέτα κάτω από τα 200 κιλά γεμάτη με όλα της τα υγρά (wet weight).

Οι μοναδικές εξαιρέσεις είναι οι 3 παρακάτω μοτοσυκλέτες.
Το HP2 enduro στα 197 κιλά wet weight και 2 πολύ παλαιότερες και μικρότερες δικύλινδρες μοτοσυκλέτες.
Το transalp 600 μοντέλο 1987 στα 194 κιλά wet weight (το transalp 600 μοντέλο 1995 είναι πάνω από 200 κιλά wet weight).
Και το KLE 500 μοντέλο 1993 στα 192 κιλά wet weight.

Τα κιλά που γράφεις για τις δύο μοτοσυκλέτες δεν είναι για το γεμάτο βάρος τους με όλα τους τα υγρά (wet weight). Το βάρος που γράφεις είναι με τις μοτοσυκλέτες άδειες (dry weight).

Η KOVE τα 183kg που έδωσε στην δημοσιότητα για το 800 είναι για wet weight και όχι για dry weight.
Για dry weight η KOVE έδωσε 165kg για το 800.
Μένει να δούμε αν θα επαληθευτούν τα νούμερα που έδωσε η KOVE και στα EURO 5 αν έρθουν στην Ευρώπη.

Οπότε για να είναι δίκαιη η σύγκριση βάζω το πλήρες βάρος (wet weight) και για τις 2 μοτοσυκλέτες που ανέφερες

HP2 enduro
175kg dry weight
197kg wet weight

950 SE
185kg dry weight
206kg wet weight

Αν κοιτάμε το dry weight τότε και το F8OOGS είναι από τα πιο ελαφριά δικύλινδρα που υπάρχουν με 177 κιλά dry weight αλλά εμένα δεν μου λέει κάτι σαν νούμερο το dry weight και κοιτάω μόνο το wet weight που είναι και το ρεαλιστικό αρχικό βάρος με όλα τα υγρά της μοτοσυκλέτας.

Ενδεικτικά και για το F8OOGS μιας και το ανάφερα
177kg dry weight
207kg wet weight
Κάτι με το dry weight δε πρέπει να λες καλά με το 800gs καθώς στα 207 κιλά wet έχεις δίκιο αλλά 30 κιλά με 19λτ ντεπόζιτο και 3 κιλά λάδι δε βγαίνει. Νομίζω κάπου 185 κιλά το έδιναν άδειο. Μικρή σημασία έχει βέβαια καθώς φυσικά το μόνο που έχει νόημα είναι το βάρος γεμάτο εκτός αν κάποιος ανακάλυψε την κίνηση χωρίς λίπανση στον κινητήρα και χωρίς καύσιμο!!

Στα υπόλοιπα για το kove 800 καλά τα λες. Αυτά έχουν ανακοινώσει μένει να τα δούμε στην πράξη.
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Κάτι με το dry weight δε πρέπει να λες καλά με το 800gs καθώς στα 207 κιλά wet έχεις δίκιο αλλά 30 κιλά με 19λτ ντεπόζιτο και 3 κιλά λάδι δε βγαίνει. Νομίζω κάπου 185 κιλά το έδιναν άδειο. Μικρή σημασία έχει βέβαια καθώς φυσικά το μόνο που έχει νόημα είναι το βάρος γεμάτο εκτός αν κάποιος ανακάλυψε την κίνηση χωρίς λίπανση στον κινητήρα και χωρίς καύσιμο!!

Στα υπόλοιπα για το kove 800 καλά τα λες. Αυτά έχουν ανακοινώσει μένει να τα δούμε στην πράξη.
Για τα 207 κιλά γεμάτο (wet weight) είμαι σίγουρος γιατί το γράφει στο manual της μοτοσυκλέτας, για τα 177 κιλά dry weight το είδα στο motorcyclespecs που είναι μια από τις ιστοσελίδες που βλέπω specs μοτοσυκλετών, ίσως να έχουν γράψει λάθος dry weight μέσα στην ιστοσελίδα τους, δεν μπορώ το να ξέρω, λίγη σημασία έχει όμως αφού το γεμάτο βάρος (wet weight) είναι αυτό που μετράει.
Το link που γράφει 177 κιλά dry weight 2010 BMW F 800GS
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δεν είναι 215+ κιλά, είναι όσα γραφώ, στα 207 κιλά γεμάτο (wet weight) το F800GS 1ης γενιάς. Αναφέρεται στο manual της μοτοσυκλέτας και στο ίντερνετ.
2010 BMW F 800GS
Θυμαμαι εκτενεστατη συζητηση στο advrider.com μπακ ιν δε ντεϊζ, στην οποια αναφερθηκαν και μετρησεις απο περιοδικα που το μετρουσαν απο 215 μεχρι και 222. Αν παντως δε το ζυγισεις εσυ προσωπικα δε ξερεις γιατι τα στανταρντς της εποχης ηταν παραξενα, πχ παιζει το wet weight να ηταν υγρα πλην καυσιμου. Το 950se πχ το ειχα ζυγισει πανω απο 200 κιλα χωρις καυσιμο. Γενικα τρεχα γυρευε και πανω απ ολα μη πιστευεις τι διαβαζεις στα φυλλαδια.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Που κατα την γνωμη μου ειναι και το καλυτερο για να μμπορει να γινεται αμεση συγκριση
Ε ναι, γιατί προφανώς θα οδηγείται με την δύναμη των Τζεντάι και όχι με βενζίνη, φεύγοντας μια παρέα με διαφορετικές μοτοσικλέτες από το βενζινάδικο που γέμισαν όλοι η συγκεκριμένη σύγκριση έχει αξία;
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν χρειαζεται απαραιτητα να αντιγραψει καποιο ετοιμο μοτερ. Οι εταιρειες απλα προσλαμβανουν μηχανικους που εχουν δουλεψει σε αντιστοιχα προτζεκτ, οποτε η τεχνογνωσια και η εμπειρια υπαρχει απλα στην αγορα εργασιας. Δε θα ελεγα παντως οτι ειναι ιδιαιτερα δυσκολο να βγαλεις ενα αξιολογο μοτερ με καλη αξιοπιστια και αλογα. Αυτα ολα τελειοποιηθηκαν στα τελη 80 και αρχες 90.
Σε γενικές γραμμές ναι θα συμφωνήσω αλλά οι εταιρείες που ασχολούνται με το εντουρο-mx-ραλλι εξελίσσουν τα μοτέρ κάθε χρόνο εδώ και δεκαετίες. Για παράδειγμα η ΚΤΜ έφτιαξε αξιόπιστα μοτέρ κάπου το 2000 με τα exc 400-520 αλλά από τότε τα εξελίσσει κάθε χρόνο.

Και δεν είναι μόνο το θέμα της αξιοπιστίας που ειδικά στο πολιτικό 450 είναι μείζονος σημασίας αλλά και η αίσθηση που δίνουν στον αναβάτη και ο τρόπος που βγάζουν τη δύναμη.

Δε λέω πως οι Κινέζοι της Κove δεν μπορούν να φτιάξουν κάτι αξιόλογο αλλά αν το πετύχουν κατευθείαν θα είναι εντυπωσιακό. Οπότε περιμένουμε τα πρώτα τεστ για να μάθουμε νεώτερα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Που κατα την γνωμη μου ειναι και το καλυτερο για να μμπορει να γινεται αμεση συγκριση
Η μονη επισημη και αυστηρη προδιαγραφη απ οσο γνωριζω ειναι των τελευταιων ετων οπου τα βαρη αναφερονται ως "fully fueled"
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ε ναι, γιατί προφανώς θα οδηγείται με την δύναμη των Τζεντάι και όχι με βενζίνη
:eek: Το μπορουν αυτο οι Τζεντάι;;;;;
φεύγοντας μια παρέα με διαφορετικές μοτοσικλέτες από το βενζινάδικο που γέμισαν όλοι η συγκεκριμένη σύγκριση έχει αξία;
Να χαμε να λεγαμε ειναι ετσι κι αλλιως η κουβεντα περι βαρους Γιατι μικρη ή και καμια αξια δεν εχει αυτη οταν δεν λαμβανεται υπ οψην η κατανομη του βαρους και το κεντρο του
Και ναι παιζει ρολο στο συνολικο βαρος (και στη κατανομη του και στο σημειο πο το κεντρο του) αν ενα ρεζερβουαρ γεμιζει με πχ 13 και ενα αλλο με ας πουμε 20
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γενικότερα όμως τα Τ7/Τ660 των 205 κιλών περίπου σε μια δυσκολη διαδρομή θα ταλαιπωρούν λιγότερο από κάτι άλλο στα 230 κιλά ή και πιο πάνω, ας πούμε ένα τιγκερ900 ή ένα f850gs


Δεν είναι μόνο το απόλυτο νούμερο των κιλών αλλά αδιάφορο μέγεθος δεν το λες επίσης.

Ένα κόβε 800 στα 183 και ένα f850 στα 240+ (μέτρηση περιοδικού).... Ένας Φρόντο διαφορά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μα και πάλι. Εσύ 100 πες και 183 το κόβε 283 σύνολο

Εσύ 100 και 245 το 850gs 345 σύνολο



Η διαφορά παραμένει ένας Φρόντο.


Αν στο κόβε βάλεις τον Αντόνιο Καΐρολι (η όπου τονίζεται, λες να είναι Καϊρόλι; ) κατηγορία φτερού τέλος πάντων, η διαφορά ξεφεύγει αλλά ο Αντόνιο θα οδηγήσει οτιδήποτε καλά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ε ναι, γιατί προφανώς θα οδηγείται με την δύναμη των Τζεντάι και όχι με βενζίνη, φεύγοντας μια παρέα με διαφορετικές μοτοσικλέτες από το βενζινάδικο που γέμισαν όλοι η συγκεκριμένη σύγκριση έχει αξία;
Μπερδέυτηκα. Ο κονκοστ αν καταλαβα καλά είπε πως αυτό που έχει αξία είναι η σύγκριση στα βάρη τα WET. Εσύ διαφώνησες?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν με απασχολει τοσο το βαρος της μοτοσυκλετας αν ειναι +\- 10 κιλα
αφου το αδυνατο μερος της εξισωσης ειμαι ΕΓΩ! και μονο αδυνατος ΔΕΝ ειμαι...

next
ωραία τα λες ωρε Αν-τώνη αλλά καλώς ή κακώς εσύ έστω και λίγο πιο στρουμπουλός όπως όλοι μας δεν παύεις να είσαι μή αναρτώμενο βάρος και επηρεάζεις την κάθε μοτοσυκλέτα ως ανεξάρτητος παράγοντας. Αν υποθέσουμε με αυστηρά κριτήρια βάρους πώς Χ είναι το βάρος μιας μηχανής και εμείς η αρκούδα τότε Υ (συνολικό βάρος αναβάτη-μοτοσυκλέτας) είναι Υ=Χ+αρκούδα.

Αν το Χ είναι 20 κιλά βαρύτερο το Υ θα είναι πάντα 20 κιλά βαρύτερο καθώς η αρκούδα ίδια είναι! Συνεπώς ναι θα ήταν ιδανικά να λέγαμε μακάρι να μην είμασταν αρκούδες αλλά είμαστε και το δικό μας βάρος είναι άσχετο απο το πόσο καλό είναι ένα μηχανακι, μπροστά μας θα το βρούμε στο μικτό βάρος (ναι μας παρομοιάζω με τράκτορες). Απλα ενδεχομένως μια ψηλή αρκούδα και δυνατή και με τεχνική να μπορεί να κάνει καλύτερα ζάφτι μια δίτροχη αρκούδα.

Συμπέρασμα. Θέλουμε δίαιτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Σε γενικές γραμμές ναι θα συμφωνήσω αλλά οι εταιρείες που ασχολούνται με το εντουρο-mx-ραλλι εξελίσσουν τα μοτέρ κάθε χρόνο εδώ και δεκαετίες. Για παράδειγμα η ΚΤΜ έφτιαξε αξιόπιστα μοτέρ κάπου το 2000 με τα exc 400-520 αλλά από τότε τα εξελίσσει κάθε χρόνο.

Και δεν είναι μόνο το θέμα της αξιοπιστίας που ειδικά στο πολιτικό 450 είναι μείζονος σημασίας αλλά και η αίσθηση που δίνουν στον αναβάτη και ο τρόπος που βγάζουν τη δύναμη.

Δε λέω πως οι Κινέζοι της Κove δεν μπορούν να φτιάξουν κάτι αξιόλογο αλλά αν το πετύχουν κατευθείαν θα είναι εντυπωσιακό. Οπότε περιμένουμε τα πρώτα τεστ για να μάθουμε νεώτερα.
Κατά πάσα πιθανότητα Θα το πετύχουν.
Η συνταγή είναι απλή και δοκιμασμένη εδώ και 50 χρόνια από την Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Αντιγραφή και βελτίωση όπου μπορούν με μεγάλο σύμμαχο το (συγκριτικά) χαμηλό κόστος παραγωγής.

Έτσι ξεκίνησαν οι Ιάπωνες (και μετά από αυτούς οι Κορέατες) και έφτασαν εκεί που είναι σήμερα.
 
Top Bottom