Έχω την εντύπωση ότι αυτά που φοράνε είναι τα αντίγραφα της Brembo γνωστά ως ByBre που είναι το νέο δημιούργημα / θυγατρική τους.
75 χρόνια εταιρεία, αφού έχει σημασία η ιστορία.
Κινέζικα Μπρέμπο δεν τα λες ακριβώς.
Αν κάνω λάθος πάω πάσο.
Έχω την εντύπωση ότι αυτά που φοράνε είναι τα αντίγραφα της Brembo γνωστά ως ByBre που είναι το νέο δημιούργημα / θυγατρική τους.
75 χρόνια εταιρεία, αφού έχει σημασία η ιστορία.
Κινέζικα Μπρέμπο δεν τα λες ακριβώς.
Bybre είναι θυγατρική της BREMBO και σημαίνει.. By brembo..Έχω την εντύπωση ότι αυτά που φοράνε είναι τα αντίγραφα της Brembo γνωστά ως ByBre που είναι το νέο δημιούργημα / θυγατρική τους.
Αν κάνω λάθος πάω πάσο.
Έγραψα Βαγγέλη:Πάντως μια και μιλάμε για ιστορία καλώς η κακώς μια πιο καινούργια εταιρεία κάπως πρέπει να φτιάξει ιστορία! Το καλό είναι πως μια εταιρεία όπως η KOVE βλέπεις πως προσπαθεί να φτιάξει ιστορία με σωστό τρόπο έχοντας ήδη 3 ομάδες αγωνιστικές και μάλιστα πιστεύω θα τη δούμε σύντομα και τουλάχιστον moto3 και με δική της μοτοσυκλέτα όχι αυτό το ανέκδοτο gas gas και husqvarna rebadged ktm. Δηλαδή τι να την κάνω την ιστορία της husqvarna όταν υπάρχει πλέον μόνο σε όνομα. Τι κα την κάνω την ιστορία της gas gas όταν πλέον δεν είναι ισπανική. Τι να την κάνω την ιστορία της benelli όταν είναι rebadged qjmotor και τι να το κάνω το bmw f850gs όταν παράγεται στο εργοστάσιο της loncin. Αν είναι να πάρω κινεζικο να το πάρω συνειδητά και αν ειναι να πάρω ktm να πάρω ktm όχι κόκκινο gas gas ktm.
Τέλοσπαντων σεβαστές όλες οι απόψεις.
Σημασία έχει πως ακόμα και για τον αναβάτη που δεν θα πάρει ποτέ στη ζωή του KOVE η ύπαρξη της είναι ωφέλιμη. Γιατί ξυπνάει τον ανταγωνισμό, βάζει νέες προκλήσεις σε Ιάπωνες και Ευρωπαίους και σίγουρα βάζει πίεση στην αγορά στις τιμές.
Ξέρω... αλλά δεν είναι Brembo (όπως το ξέρουμε), έγραψα ότι είναι θυγατρική της... (λάθος λέξη το αντίγραφα).Bybre είναι θυγατρική της BREMBO και σημαίνει.. By brembo..
Δεν θυμάμαι σε ποιον μήνα, είδα 27 crf και 17 voge rally.Θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητη επισήμανση αλλά ας τη κάνω για να μη δίνονται λανθασμένες εντυπώσεις. Οι επιλογές του καθενός και κυρίως τα πρόσωπα είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ σεβαστές. Κανένας χλευασμός, καμία ειρωνεία, τίποτα... αντιθέτως με κάθε νέο απόκτημα για κάθε συμφορουμίτη είμαι χαρούμενος με τη χαρά του. Τα στεγανά -αν θέλει κάποιος να τα πει έτσι- είναι δικά μου και αφορούν εμένα, όχι τους άλλους.
Ότι το τοπίο αλλάζει ή και έχει ήδη αλλάξει σε ένα βαθμό είναι ξεκάθαρο. Η παρέμβαση μου (ως προς τις πωλήσεις) αφορούσε πιο εξειδικευμένα μοντέλα όπως αυτά της Kove ή το μικρό Voge. Τα μεσαία μοντέλα της CFmoto αφορούν περισσότερο κόσμο.
Δεν το έγραψα σκεπτόμενος την ιστορία και τη παράδοση τους γενικότερα. Απλά δεν έχω δει στο μηχανοκίνητο κόσμο κάτι καινοτόμο, κάτι που να πω ΟΚ αυτό είναι ένα δημιούργημα των Κινέζων. Οι Ιάπωνες ΚΑΙ οι Ευρωπαίοι μας έχουν δείξει κατά καιρούς καινοτομίες. Δεν νομίζω πως μέχρι σήμερα έχουν διάθεση να κάνουν κάτι τέτοιο. Ίσως είναι νωρίς για αυτούς; Μπορεί. Ο χρόνος θα δείξει τα πάντα αν και νομίζω πως φεύγουμε από την εποχή που έχει σημασία η καινοτομία ως προς τα μηχανολογικά (και δεν εννοώ μόνο τα εντός ενός κινητήρα). Ο σύγχρονος άνθρωπος ενδιαφέρεται περισσότερο για την άνεση (σκούτερ) παρά για την μηχανολογική τεχνολογία μιας SS.Στέφανε η άποψη σου είναι και απολύτως σεβαστή και πολύ φυσιολογική. Και μάλιστα θα έλεγα πως εσύ είσαι ο κανόνας. Η πίστη στη μάρκα και την ιστορία της είναι το θεμέλιο του marketing. Γι αυτό και νέες εταιρείες πρέπει να προσφέρουν κάτι δυνατό για να μπουν στην αγορά.
Σε αυτό που θα διαφωνήσω είναι σε αυτό:
Αισθάνομαι πάντως πως ως προς την νοοτροπία τους (οι Κινέζοι) δεν είχαν ποτέ να προσφέρουν κάτι καινούριο, ούτε μάλλον θα το κάνουν ποτέ, δεν τους ταιριάζει.
Μου φαίνεται λίγο στερεοτυπικο να απόδοσω ένα χαρακτηριστικό σε έναν ολόκληρο λαό. Την έλλειψη οράματος δηλαδή. Δεν έχει δικαίωμα ένας Κινέζος να ειναι οραματιστής και καινοτόμος?
Δηλαδή εμείς παραξαμε έναν Σωκράτη αυτοί δεν είχαν έναν Κομφούκιο?
Είναι ένας λαός με τεράστια ιστορία και παραδόσεις και νομίζω τους έχουμε συνδέσει πολύ στερεοτυπικά με πλαστικά ραδιοκασετοφωνα με μπαταρίες. Μάλλον βαυκαλιζομαστε και ολίγον. . Όπως και να χει εκεί εγώ διαφωνώ. Προτιμάω να βλέπω μονάδες ανθρώπων και εταιρειών ασχέτως μέρους γεννήσεως. Και πλέον στην εποχή της παγκοσμιοτητας και της κυκλοφορίας των ιδεών,της γνώσης,του πλούτου πολλά ανθρώπινα χαρακτηριστικά διαμορφώνονται περισσότερο σε ατομικό επίπεδο και λιγότερο σε κοινωνικό.
Το πάω όμως αλλού το πράγμα και δεν έχει νόημα. Απλά να πω πως είμαι πιο ανοιχτός σε νέες εταιρείες και ιδέες.
Υποθέτω μόλις έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις μοτοσυκλέτες της kove από κοντα θα μπορέσουμε να κρίνουμε πιο σοβαρά καθώς τώρα όλα ειναι στη θεωρία. Προς το παρόν το μόνο μοντελο τους που έχουμε δει από κοντά έστω με την ονομασία daytona maverick 500 είναι μια πολύ αξιοπρεπής μοτοσυκλέτα σε ποιότητα για τα χρήματα που ζητάει.
Όσο για την σχεδιαστική ταυτότητα των 450 RALLY μοτοσυκλετών
how do you post things on google images
Ότι δηλαδή αν βγάζαμε απ όλα αυτά τα αυτοκόλλητα και τα βλέπαμε σε λευκό θα ξεχώριζε για κα΄ποιο μια σχεδιαστική ταυτότητα? Και αν υποθέσουμε οτι η KOVE αντέγραψε την ΚΤΜ οι άλλοι τί έκαναν? Ξεχώρισαν σχεδιαστικά κάπως? Ένα μοτίβο είναι όλα ίδιο.
Τέλος. Προσωπικά θα διαφωνήσω πώς οι Κινέζοι ή οποιοσδήποτε λαός δεν θα γίνει ποτέ Γιαπωνέζος κλπ. Προσωπικά νιώθω πολύ μικρός για να αξιολογήσω το επίπεδο IQ και το ταλέντο και την μεθοδολογία 1,5 δις ατόμων και να αποφανθώ πώς δεν θα μπορέσουν να προοδεύσουν στην τεχνολογία τους. ΕΜΕΪΣ σαν Ευρωπαίοι έχουμε αποτύχει και αντί να δούμε τα χάλια μας ελπίζουμε και ευχόμαστε να αποτύχουν οι Κινέζοι. ΄¨Οταν πάνε οι ίδιες οι Ευρωπαικές εταιρείες και ξεπουλάνε τεχνολογία και οι άλλοι θα ανταποκριθούν και θα αναπτυχθούν.
Τώρα στο καθαρά χρηματοοικονομικό κομμάτι όταν ένα KTM 450 Rally replica έχει 30.000€ ο κόσμος είναι λογικό να ενδιαφερθεί και να αγοράσει ένα 450 KOVE ακόμα και αν δεν αριστευσει αυτό αλλά είναι μια αξιοπρεπής προσπάθεια και για τα λεφτά που θα πληρώσει πάρει ένα τίμιο αντάλλαγμα. Ελεύθερη αγορά έχουμε και παγκοσμιοποίηση. Δεν γίνεται απο τη μία να είμαστε θύματα του καπιταλισμού και της παγκοσμιοποίησης απο πλευρά εισοδήματος και κράτους και απο την άλλη να περιμένουμε να αγοράζουμε σαν Ελβετοί. Ο κόσμος θα πάρει και Κινέζικο γιατί είναι φτηνό, μετρημένα κουκιά είναι.
Θα σχολιάσω μόνο αυτό καθώς δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα και άρα δεν μπορώ να συνεισφέρω (αν και έγω γνώμη γενικότερη περί κινέζικων)....
Και ένα προσωπικό σχόλιο, γιατί είμαι από αυτούς που δεν κατανοούν πως (θεωρητικά) μικρές αλλαγές από γενιά σε γενιά στέλνουν το ταμείο από τα Χ στα Χ+30% ευρώ στο ίδιο μοντέλο. Κάποια από τις δύο τιμές είναι "λάθος" και απλοϊκά ή η πρώτη ήταν "η φιλική τιμή για να σε κάνω πελάτη" ή η δεύτερη είναι "αφού τα έχετε, σας τα παίρνω". Προς την ορθότητα του δεύτερου τείνουν να συνηγορήσουν δημοσιεύματα περί αναδιαμόρφωσης τιμών σε άλλα προϊόντα που "ταβάνιασαν", να μην πλατειάσω περισσότερο την συζήτηση. Μάλλον τα μηχανάκια δεν έχουν φτάσει εκεί ακόμα, αφού σπάνε ρεκόρ πωλήσεων και ανατιμώνται κάθε χρόνο.
...
Θα σταθω εδώ.Θα ρωτήσω κάποια πράγματα γιατί... Ξέρω γω, είναι του "έξω από τον χορό".
Το κόστος της μηχανής, οκ, δεν μπορώ να το κρίνω. Για μία ειδική μοτοσικλέτα αγώνων πολύ περισσότερο, το κόστος στον πελάτη δεν είναι ζήτημα. Ακόμα και αν έχεις τα λεφτά, μπορείς να πας στην ΚΤΜ και να πεις θέλω ένα για το σαλόνι μου; Κάτι μου λέει ότι δεν θα το πουλήσουν, οπότε η συζήτηση είναι σε λάθος βάση για ένα μή "εμπορικό" προϊόν. Η Ducati ας πούμε με μεγάλη χαρά θα σου δώσει για το σαλόνι σου ένα σούπερσπορ ειδική έκδοση με πλήρες αγωνιστικό κιτ.
Το κόστος του ταξιδιού, όπως και όλα τα άλλα κόστη, δεν βαρύνει την μοτοσικλέτα και δεν βαρύνει την ΚΤΜ. Το μηχανάκι έχει μερικές δεκάδες αυτοκόλλητα επάνω, η φόρμα του αναβάτη το ίδιο, χορηγών οι οποίοι συμμετέχουν στα έξοδα, φαντάζομαι ότι κανείς τους δεν μπαίνει "μέσα" αλλά είναι υπολογισμένο στον προϋπολογισμό της κάθε εταιρείας ως διαφημιστική δαπάνη. Ειδικότερα για την ΚΤΜ, το κόστος των αγώνων διαφημίζει όλη την γκάμα καλύτερα από την καταχώρηση σε περιοδικό και ο Πίρερ δεν είναι άνθρωπος που δείχνει ότι δέχεται τομείς με παθητικό στην επιχείρηση. Το 390ADV που δόθηκε πιο πίσω για παράδειγμα, βλέπουμε να έχει κόστος Χ σαν υλικό αλλά μήπως σε εμάς φτάνει Χ+(κάθε τι που σχετίζεται με την προώθηση της Adventure σειράς και του αναλογεί σαν μέρος των συνολικών πωλήσεων από τον πιο μικρό αγώνα ως την δεξίωση της παρουσίασης νέων μοντέλων);
Το παραπάνω δεν ισχύει. Η κατασκευή των ηλεκτρονικών εξαρτάται από πάρα πολλά διαφορετικά πράγματα καί η αγορά υλικών (τσιπ κλπ) από γνωστούς κατασκευαστές δεν εγγυάται από μόνη της την ποιότητα.[...]να πω ότι τα ηλεκτρονικά, είναι πιο εύκολο να δωθεί ποιότητα, μιας και αν φτιάχνεις τσιπάκια για την Apple, ε, τότε παίρνεις τα ίδια τσιπακια[...]
H μοτοσικλέτα είναι πολλά χρόνια τώρα statement. Αν πεις loncin θα σου πουν "γείτσες" αν πεις πενφέ όλοι ξέρουν για τι μιλάς και το μοντέλο έχει μικρή σημασία αν έχει μοτέρ loncin.Θα σχολιάσω μόνο αυτό καθώς δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα και άρα δεν μπορώ να συνεισφέρω (αν και έγω γνώμη γενικότερη περί κινέζικων).
Γιάννη, νομίζω πως η αγορά τρέφεται από αυτούς που έχουν το χρήμα και τα ευέλικτα χρηματοδοτικά. Αφού παρακολουθείς κι εσύ διάφορα μοτοφόρουμ και fb groups, έχεις παρατηρήσει πάμπολους να δίνουν τα μηχανάκια με ελάχιστα χλμ για το "καινούργιο" μοντέλο. Άλλοι πριν παραλάβουν, έχουν ήδη παραγγείλει ένα κάρο αξεσουάρ. Σπρώξιμο χρήματος κάργα, ΗΠΑ ( 2-3-4 μηχανάκια ο καθένας), υπάρχουν πλέον και οι αναδυόμενες αγορές που μάλλον παίζουν το παιχνίδι.
Γενικά, πιστεύω ότι και η μοτοσυκλέτα γίνεται σιγά σιγά και αυτή, αν δεν έχει ήδη γίνει, ένα καταναλωτικό statement. Όπως και πολλά άλλα, δες κινητά, δες ρολόγια, δες ένα κάρο τζιτζιμπλίκια και τις τιμές τους. Κοίταζα τις προάλλες ένα περιοδικό αυτοκινήτων και έπαθα πλάκα με τις τιμές τους.
Και φυσικά, όλα αγοράζονται. Σημεία των καιρών.
1.Η Υγρασία στην οθόνη, εάν βγάλει, μόλις το δει λιγο ο ήλιος ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ αμεσως. Το πρακτικό του ζητήματος είναι ότι ανεβάζεις την τιμή χωρίς προφανή λόγο για τον τυπικό πελάτη που θέλει απλά να βολτάρει σε κάθε δρόμο και δεν νοιάζεται και πολύ πλην πρακτικών θεμάτων όπως οι οθόνες με την υγρασία, τα ρεζερβουάρ με την ατελή διαδικασία καθαρισμού, τα αμορτισέρ που "βράζουν" κλπ που για άλλους είναι χαρακτήρας και για άλλους ανέκδοτο και που αν τα είχε κάνει ο Κινέζος θα είχαν πάρει όλοι πυρσό και μοτοπορεία να κάψουν το εργοστάσιο.