KOVE 450 RALLY

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Όσον αφορά το 800X το βάρος των 183 κιλών και μάλιστα με 23 λίτρα καυσίμου είναι εντυπωσιακό, αν και περιμένω να είναι παραπάνω.
Μόλις 20 κιλά παραπάνω στεγνό βάρος από το μονοκύλυνδρο 450 ραλλυ και μάλιστα της ιδιας εταιρείας , μυρίζει μεγάλη αισιοδοξία.

Ίδωμεν.
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Θυμαμαι εκτενεστατη συζητηση στο advrider.com μπακ ιν δε ντεϊζ, στην οποια αναφερθηκαν και μετρησεις απο περιοδικα που το μετρουσαν απο 215 μεχρι και 222. Αν παντως δε το ζυγισεις εσυ προσωπικα δε ξερεις γιατι τα στανταρντς της εποχης ηταν παραξενα, πχ παιζει το wet weight να ηταν υγρα πλην καυσιμου. Το 950se πχ το ειχα ζυγισει πανω απο 200 κιλα χωρις καυσιμο. Γενικα τρεχα γυρευε και πανω απ ολα μη πιστευεις τι διαβαζεις στα φυλλαδια.
Τα 207 κιλά wet weight που δίνει το manual για το F8OOGS είναι με καύσιμα, και συγκεκριμένα είναι με ρεζερβουάρ γεμάτο κατά 90% όπως αναφέρεται μέσα στο μαμά manual.

Δεν διαβάζω φυλλάδια, διαβάζω τα εργοστασιακά manual και νομίζω ότι για τα wet weight των μοτοσυκλετών αυτά πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν μας σαν βάση και όχι τι γράφει ο καθένας στο advrider.com για το wet weight της κάθε μοτοσυκλέτας.

Σχετικά με αυτό που είπες ότι αν δεν ζυγίσεις ο ίδιος την μοτοσυκλέτα σου δεν ξέρεις τι βάρος έχει, σε αυτό και συμφωνώ και διαφωνώ.
Συμφωνώ στο ότι αν την ζυγίσεις μόνος σου θα ξέρεις τι βάρος έχει η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα που καβάλας εσύ με τα συγκεκριμένα αξεσουάρ που εσύ έχεις βάλει επάνω, γιατί άλλο βάρος έχει πχ ένα F800GS που φοράει επάνω τα πάντα όλα, βάσεις για τριβαλιτσο, ποδιά, χούφτες, κάγκελα μοτέρ, προβολάκια,' καφετιέρα κτλ και άλλο βάρος έχει πχ ένα F800GS που φοράει πάνω μόνο χούφτες και ποδιά.
Διαφωνώ όμως στο ότι αν δεν την ζυγίσεις μόνος σου δεν μπορείς να ξέρεις ποιο είναι το εργοστασιακό wet weight της μοτοσυκλέτας γιατί έτσι ακυρώνουμε τα επίσημα νούμερα ολων των μαμά εταιριών.
Πρέπει να έχουμε έναν μπούσουλα βάρους για να κάνουμε συγκρίσεις μεταξύ των μοτοσυκλετών που μας ενδιαφέρουν και αυτόν τον μπούσουλα μας τον δίνουν οι μαμά εταιρίες με τα εργοστασιακά wet weight που δίνουν στην δημοσιότητα, αλλιώς εγω πχ που έχω 3 υποψήφιες μοτοσυκλέτες για αγορά και με ενδιαφέρει να μάθω το βάρος τους τι θα κάνω; θα πρέπει να πάω να τις ζυγίσω όλες εγώ πριν την αγορά; Δεν γίνεται αυτό.

Και για τις μετρήσεις στα περιοδικά που αναφέρεις να σου πω ότι επειδή μου αρέσει να κρατάω αρχείο από τα περιοδικά που είχαν κάνει μετρήσεις στις μοτοσυκλέτες μου, έχω μπροστά μου 4 τεύχη περιοδικών που γράφουν και τα 4 ότι το wet weight του F8OOGS είναι 207 κιλά.
Και συγκεκριμένα το διαβάζω στο περιοδικό ΜΟΤΟ του Μαρτίου 2008, στο περιοδικό 0-300 του Μαρτίου 2008 και σε 2 τεύχη του ΜΟΤΟ ΤΡΙΤΗ του 2009.
Έχω μπροστά μου και ένα μεταγενεστερο τεύχος του περιοδικού 0-300 που γράφει ότι το F8OOGS είναι 222 κιλά, αλλά η μοτοσυκλέτα που είχαν πάρει για τεστ στο συγκεκριμένο τεύχος του ΜΟΤΟ φόραγε πάνω κάγκελα πλαινων βαλιτσων, βάση top case, ποδιά αλουμινίου, και χούφτες οπότε δεν μπορούμε να μιλάμε για εργοστασιακό wet weight στο ζύγισμα που έκαναν στην συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Όταν μιλάμε για wet weight μοτοσυκλέτας αυτό αναφέρεται πάντα στην μαμά μοτοσυκλέτα γεμάτη χωρίς έξτρα αξεσουάρ επάνω της.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Όπως φαίνεται απο τις φωτογραφίες θα ειναι ενα KLE με το μοτερ της ΚΤΜ....τέτοιων διστάσεων μηχανάκι φαίνεται ότι είναι........μη περιμένουμε δηλαδή κανένα ΑΦΡΙΚΑ στα 180κιλά........
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μόλις 20 κιλά παραπάνω στεγνό βάρος από το μονοκύλυνδρο 450 ραλλυ και μάλιστα της ιδιας εταιρείας , μυρίζει μεγάλη αισιοδοξία.

Ίδωμεν.
Δε βαριεσαι, η ελπιδα ειναι τσαμπα, αν αποδειχθει φυκια θα ελπιζουμε για το επομενο.
Εγω προβλεπω πως τα 183 ειναι χωρις euro πραγματα πανω, πχ εξατμιση, καταλυτες κλπ και τελικα θα βγει λιγο κατω απο 200.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα 207 κιλά wet weight που δίνει το manual για το F8OOGS είναι με καύσιμα, και συγκεκριμένα είναι με ρεζερβουάρ γεμάτο κατά 90% όπως αναφέρεται μέσα στο μαμά manual.

Δεν διαβάζω φυλλάδια, διαβάζω τα εργοστασιακά manual και νομίζω ότι για τα wet weight των μοτοσυκλετών αυτά πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν μας σαν βάση και όχι τι γράφει ο καθένας στο advrider.com για το wet weight της κάθε μοτοσυκλέτας.

Σχετικά με αυτό που είπες ότι αν δεν ζυγίσεις ο ίδιος την μοτοσυκλέτα σου δεν ξέρεις τι βάρος έχει, σε αυτό και συμφωνώ και διαφωνώ.
Συμφωνώ στο ότι αν την ζυγίσεις μόνος σου θα ξέρεις τι βάρος έχει η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα που καβάλας εσύ με τα συγκεκριμένα αξεσουάρ που εσύ έχεις βάλει επάνω, γιατί άλλο βάρος έχει πχ ένα F800GS που φοράει επάνω τα πάντα όλα, βάσεις για τριβαλιτσο, ποδιά, χούφτες, κάγκελα μοτέρ, προβολάκια,' καφετιέρα κτλ και άλλο βάρος έχει πχ ένα F800GS που φοράει πάνω μόνο χούφτες και ποδιά.
Διαφωνώ όμως στο ότι αν δεν την ζυγίσεις μόνος σου δεν μπορείς να ξέρεις ποιο είναι το εργοστασιακό wet weight της μοτοσυκλέτας γιατί έτσι ακυρώνουμε τα επίσημα νούμερα ολων των μαμά εταιριών.
Πρέπει να έχουμε έναν μπούσουλα βάρους για να κάνουμε συγκρίσεις μεταξύ των μοτοσυκλετών που μας ενδιαφέρουν και αυτόν τον μπούσουλα μας τον δίνουν οι μαμά εταιρίες με τα εργοστασιακά wet weight που δίνουν στην δημοσιότητα, αλλιώς εγω πχ που έχω 3 υποψήφιες μοτοσυκλέτες για αγορά και με ενδιαφέρει να μάθω το βάρος τους τι θα κάνω; θα πρέπει να πάω να τις ζυγίσω όλες εγώ πριν την αγορά; Δεν γίνεται αυτό.

Και για τις μετρήσεις στα περιοδικά που αναφέρεις να σου πω ότι επειδή μου αρέσει να κρατάω αρχείο από τα περιοδικά που είχαν κάνει μετρήσεις στις μοτοσυκλέτες μου, έχω μπροστά μου 4 τεύχη περιοδικών που γράφουν και τα 4 ότι το wet weight του F8OOGS είναι 207 κιλά.
Και συγκεκριμένα το διαβάζω στο περιοδικό ΜΟΤΟ του Μαρτίου 2008, στο περιοδικό 0-300 του Μαρτίου 2008 και σε 2 τεύχη του ΜΟΤΟ ΤΡΙΤΗ του 2009.
Έχω μπροστά μου και ένα μεταγενεστερο τεύχος του περιοδικού 0-300 που γράφει ότι το F8OOGS είναι 222 κιλά, αλλά η μοτοσυκλέτα που είχαν πάρει για τεστ στο συγκεκριμένο τεύχος του ΜΟΤΟ φόραγε πάνω κάγκελα πλαινων βαλιτσων, βάση top case, ποδιά αλουμινίου, και χούφτες οπότε δεν μπορούμε να μιλάμε για εργοστασιακό wet weight στο ζύγισμα που έκαναν στην συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Όταν μιλάμε για wet weight μοτοσυκλέτας αυτό αναφέρεται πάντα στην μαμά μοτοσυκλέτα γεμάτη χωρίς έξτρα αξεσουάρ επάνω της.
Οκ πασο!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όπως φαίνεται απο τις φωτογραφίες θα ειναι ενα KLE με το μοτερ της ΚΤΜ....τέτοιων διστάσεων μηχανάκι φαίνεται ότι είναι........μη περιμένουμε δηλαδή κανένα ΑΦΡΙΚΑ στα 180κιλά........
Καλά το λες από την άλλη βλέπω πχ ένα versys 650 ας πούμε του 2007-2008 που το χα κιόλας. Μαζεμένο πολύ μηχανάκι σε διαστάσεις με έναν αλουμινένιο σύγχρονο κινητήρα με αλουμινένιο ψαλίδι χωρίς καν μοχλικο,χωρίς καν οποιοδήποτε ηλεκτρονικό ούτε abs τότε με ένα βασικό πίνακα οργάνων,μισό Φέρινγκ,ντιζα συμπλέκτη ούτε καν αντλία και με όλα αυτά ζύγιζε άδειο 16 ολόκληρα κιλά παραπάνω απ' ότι ανακοινώνει η kove για το 800mt. Όπως όλοι περιμένω κι εγώ να δω αν όντως θα είναι αλήθεια και αν είναι τι μαγικά έκαναν και τι εκπτώσεις και που γιατί προφανώς θα πρέπει να δούμε και τον συνολική κατασκευή και τα φορτία που θα δίνει ο κατασκευαστής για μικτο βάρος για δικαβαλα φορτωματα και γενικά. Γιατί αν σου δώσει σε πούμε ωφέλιμο 150 κιλά επειδή έχει ένα υποπλαίσιο τσιγαροχαρτο και δεν σου βγαίνει καν δικαβαλο θα αρχίσουν τα όμως και τα αλλα..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μπερδέυτηκα. Ο κονκοστ αν καταλαβα καλά είπε πως αυτό που έχει αξία είναι η σύγκριση στα βάρη τα WET. Εσύ διαφώνησες?
Είπε ότι έχει αξία άδειο ρεζερβουάρ και διαφώνησα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Λέω να μη γράψω.... κάνω ασκήσεις αυτοσυγκράτησης.

Θα γράψω μόνον αυτό που είναι "επιφανειακή & υποκειμενική" κριτική. Μετά το 790/890 όλα όμορφα φαίνονται.
Α, ναι... τι βγαίνει όταν κάνει sex ένα 790 ADV με ένα Tuareg 660;

Π-Α-Ν-Ε-Μ-Ο-Ρ-Φ-Ο (ο ΕΤ με μπυροκοιλιά!)
Μήπως μετακόμισε στη Κίνα ο σχεδιαστής... ο γνωστός ντε...!






Για τα υπόλοιπα.... αυτοσυγκράτηση...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είπε ότι έχει αξία άδειο ρεζερβουάρ και διαφώνησα.
Νομίζω το αντίθετο είπε αλλά μην τα χαλάσουμε εκεί. Σημασία έχει πως ακόμα ένα μηχανάκι ο STF το βρίσκει άσχημο. Μόνο xadv ρε νιαμου!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λέω να μη γράψω.... κάνω ασκήσεις αυτοσυγκράτησης.

Θα γράψω μόνον αυτό που είναι "επιφανειακή & υποκειμενική" κριτική. Μετά το 790/890 όλα όμορφα φαίνονται.
Α, ναι... τι βγαίνει όταν κάνει sex ένα 790 ADV με ένα Tuareg 660;

Π-Α-Ν-Ε-Μ-Ο-Ρ-Φ-Ο! Ο ΕΤ με μπυροκοιλιά! Μήπως μετακόμισε στη Κίνα ο σχεδιαστής... ο γνωστός ντε...!






Για τα υπόλοιπα.... αυτοσυγκράτηση...
Δεν το λες και άσχημο στην δεύτερη φωτό... :secret:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν το λες και άσχημο στην δεύτερη φωτό... :secret:
Για τη δεύτερη φωτό η απάντηση* (για τη πρώτη... εχμμμ):
Δε μου αρέσει ο τρόπος που συνδέουν ντεπόζιτο/φαίρινγκ με τη μάσκα. Είναι σαν να το τράβηξαν και ξεχείλωσε.

Από εκεί και πέρα εργονομικά και λειτουργικά μπορεί να είναι μια χαρά. Υπάρχει παρόμοιας οπτικής "αρμονίας τύπου μπλιαχ" φαίρινγκ/μάσκα για WR250R που συνδέεται στο ντεπόζιτο της Safari που έχω και δε μου αρέσει για τον ίδιο λόγο.


*Εκτός αν εννοείς τη κοπελίτσα που κάθεται στη σέλα οπότε δε θα διαφωνήσω.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω το αντίθετο είπε
Στο πιο ερωτικό από όλα τα ποστ το #69 το σωστό το Χεϊντενίσιο απαντάει στον μουσίτσα και λέει ότι είναι "πιο δίκαιη" η σύγκριση με όλα τα υγρά πλην καυσίμου. To οποίο βρίσκω εξίσου δυσνόητο με το "χωρίς υγρά". Θα μου πει κάποιος ότι το μηχανάκι δεν οδηγείται πάντα με γεμάτο ρεζερβουάρ και σωστά, αλλά δεν οδηγείται καθόλου χωρίς καύσιμο και αν υπάρχει μία μέτρηση που θεωρητικά έχει επαναληψιμότητα είναι το "πλήρως γεμάτο" ή έστω το πιο μεσοβέζικο "πάνω από 90%" γιατί έχει και τον κόσμο που βάζει σταγόνα σταγόνα για να γεμίσει και η εξαέρωση και η υπερχείλιση και οτιδήποτε άλλο στο σύστημα μπορεί να πάρει υγρό.


Είδα σήμερα "τσιμεντί"-γκρίζο X-ADV...


*τώρα πρόσεξα ότι αυτό είναι το ποστ το κοντό το ΜΜ93 και έπρεπε να γράψω λιγότερα για να το τιμήσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όλα τα μαχητικά αεροσκάφη έχουν τσιμεντί χρώμα.
Αυτές τις εξυπνάδες λέτε και βγάΝει η κλατσα κλούτσι και αεροπλανί και καραβί γκρι και το κάνει περδάου στα καταστρώματα, εντισιόνε μαστουρμπάλε σπετσιάλε, ταμείο και το νεφρό σου βγάλε.


*yes, Cptn Obvious έχει και πιο ακριβά, μισό λεπτό να βάλω ένα κωλομότικον για να νοείται ως αστείο από όλο το φάσμα.

:eek::mooning::roflmao:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτές τις εξυπνάδες λέτε και βγάΝει η κλατσα κλούτσι και αεροπλανί και καραβί γκρι και το κάνει περδάου στα καταστρώματα, εντισιόνε μαστουρμπάλε σπετσιάλε, ταμείο και το νεφρό σου βγάλε.
Μη τα λες σε μένα, εγώ εδώ είμαι, όπως του πρέπει:

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε είδα, θαυμάζεις μα τα λεφτά σου σε άλλες τσέπες βάζεις. Όλα καλά και άγια μέχρι να έρθει η ώρα του ταμείου, μετά καλό το X-ADV αλλά ΟΚ, έχει καλύτερα μηχανάκια εκεί έξω πως να το κάνουμε, εντάξει θα το πάρεις κάποτε πριν τα απαγορεύσει όλα η οικολογία και η αγάπη για τον πλανήτη σφραγίσει τα βενζινάδικα και ζήσουμε όλοι στιγμές τρελού Μαξ.


Για το κόβε-ράβε φτάσαμε 183 κιλά καλό είναι άστο, να συνεχίσουμε να μην κλαίει και ο κύριος Κώστας που ένα νήμα είχαμε σοβαρό και θέλετε να γίνει όσο θρυλικό είναι αυτό με τα υπερηχητικά όπλα για τα ζώα (δεν άντεξα ούτε δύο σελίδες, ήρωες όλοι οι συμμετέχοντες).
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε είδα, θαυμάζεις μα τα λεφτά σου σε άλλες τσέπες βάζεις. Όλα καλά και άγια μέχρι να έρθει η ώρα του ταμείου, μετά καλό το X-ADV αλλά ΟΚ, έχει καλύτερα μηχανάκια εκεί έξω πως να το κάνουμε, εντάξει θα το πάρεις κάποτε πριν τα απαγορεύσει όλα η οικολογία και η αγάπη για τον πλανήτη σφραγίσει τα βενζινάδικα και ζήσουμε όλοι στιγμές τρελού Μαξ.


Για το κόβε-ράβε φτάσαμε 183 κιλά καλό είναι άστο, να συνεχίσουμε να μην κλαίει και ο κύριος Κώστας που ένα νήμα είχαμε σοβαρό και θέλετε να γίνει όσο θρυλικό είναι αυτό με τα υπερηχητικά όπλα για τα ζώα (δεν άντεξα ούτε δύο σελίδες, ήρωες όλοι οι συμμετέχοντες).
Καλύτερα να αναπτύξετε το θέμα με τα σπρέι και τα λακ, γιατί αυτό που φοβόμουν συνέβη.
Συζητάμε αν είναι ωραίο ένα πραγματικά όμορφο μηχανακι, χωρίς κακές αντιγραφές .
Βέβαια φταίει και η προχωρημένη ηλικία (κάποιων) :p, που δεν μπορεί να δεχθεί το νέο το καινοτόμο, τον Κινέζο που έκανε με τα κρεμμυδάκια τον γείτονα του Γιαπωνέζο....με τα αλπ κλπ ομορφιες που είδαμε προσφατα:mkms:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλύτερα να αναπτύξετε το θέμα με τα σπρέι και τα λακ, γιατί αυτό που φοβόμουν συνέβη.
Συζητάμε αν είναι ωραίο ένα πραγματικά όμορφο μηχανακι, χωρίς κακές αντιγραφές .
Βέβαια φταίει και η προχωρημένη ηλικία (κάποιων) :p, που δεν μπορεί να δεχθεί το νέο το καινοτόμο, τον Κινέζο που έκανε με τα κρεμμυδάκια τον γείτονα του Γιαπωνέζο....με τα αλπ κλπ ομορφιες που είδαμε προσφατα:mkms:
Για το εμφανισιακό έχεις 100% άδικο γιατί είναι υποκειμενικό ζήτημα.

Για το θέμα μηχανολογικής επάρκειας δεν ξέρει κανείς, το μόνο που συμφωνούμε όλοι είναι πως αν πρόκειται περί έστω αξιοπρεπούς πρότασης με αυτή την τιμή να πούμε μπράβο στον Κινέζο. Αυτό ισχύει περισσότερο για το 800, αφού το 450 δεν φέρνει κάτι ριζοσπαστικό.


Σπρέι και λακ εσείς που έχετε μαλλιά να μας πείτε τι βάζετε επάνω, η περούκα τις απόκριες δεν θέλει περιποίηση.
 
Top Bottom