Θυμαμαι εκτενεστατη συζητηση στο advrider.com μπακ ιν δε ντεϊζ, στην οποια αναφερθηκαν και μετρησεις απο περιοδικα που το μετρουσαν απο 215 μεχρι και 222. Αν παντως δε το ζυγισεις εσυ προσωπικα δε ξερεις γιατι τα στανταρντς της εποχης ηταν παραξενα, πχ παιζει το wet weight να ηταν υγρα πλην καυσιμου. Το 950se πχ το ειχα ζυγισει πανω απο 200 κιλα χωρις καυσιμο. Γενικα τρεχα γυρευε και πανω απ ολα μη πιστευεις τι διαβαζεις στα φυλλαδια.
Τα 207 κιλά wet weight που δίνει το manual για το F8OOGS είναι με καύσιμα, και συγκεκριμένα είναι με ρεζερβουάρ γεμάτο κατά 90% όπως αναφέρεται μέσα στο μαμά manual.
Δεν διαβάζω φυλλάδια, διαβάζω τα εργοστασιακά manual και νομίζω ότι για τα wet weight των μοτοσυκλετών αυτά πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν μας σαν βάση και όχι τι γράφει ο καθένας στο advrider.com για το wet weight της κάθε μοτοσυκλέτας.
Σχετικά με αυτό που είπες ότι αν δεν ζυγίσεις ο ίδιος την μοτοσυκλέτα σου δεν ξέρεις τι βάρος έχει, σε αυτό και συμφωνώ και διαφωνώ.
Συμφωνώ στο ότι αν την ζυγίσεις μόνος σου θα ξέρεις τι βάρος έχει η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα που καβάλας εσύ με τα συγκεκριμένα αξεσουάρ που εσύ έχεις βάλει επάνω, γιατί άλλο βάρος έχει πχ ένα F800GS που φοράει επάνω τα πάντα όλα, βάσεις για τριβαλιτσο, ποδιά, χούφτες, κάγκελα μοτέρ, προβολάκια,' καφετιέρα κτλ και άλλο βάρος έχει πχ ένα F800GS που φοράει πάνω μόνο χούφτες και ποδιά.
Διαφωνώ όμως στο ότι αν δεν την ζυγίσεις μόνος σου δεν μπορείς να ξέρεις ποιο είναι το εργοστασιακό wet weight της μοτοσυκλέτας γιατί έτσι ακυρώνουμε τα επίσημα νούμερα ολων των μαμά εταιριών.
Πρέπει να έχουμε έναν μπούσουλα βάρους για να κάνουμε συγκρίσεις μεταξύ των μοτοσυκλετών που μας ενδιαφέρουν και αυτόν τον μπούσουλα μας τον δίνουν οι μαμά εταιρίες με τα εργοστασιακά wet weight που δίνουν στην δημοσιότητα, αλλιώς εγω πχ που έχω 3 υποψήφιες μοτοσυκλέτες για αγορά και με ενδιαφέρει να μάθω το βάρος τους τι θα κάνω; θα πρέπει να πάω να τις ζυγίσω όλες εγώ πριν την αγορά; Δεν γίνεται αυτό.
Και για τις μετρήσεις στα περιοδικά που αναφέρεις να σου πω ότι επειδή μου αρέσει να κρατάω αρχείο από τα περιοδικά που είχαν κάνει μετρήσεις στις μοτοσυκλέτες μου, έχω μπροστά μου 4 τεύχη περιοδικών που γράφουν και τα 4 ότι το wet weight του F8OOGS είναι 207 κιλά.
Και συγκεκριμένα το διαβάζω στο περιοδικό ΜΟΤΟ του Μαρτίου 2008, στο περιοδικό 0-300 του Μαρτίου 2008 και σε 2 τεύχη του ΜΟΤΟ ΤΡΙΤΗ του 2009.
Έχω μπροστά μου και ένα μεταγενεστερο τεύχος του περιοδικού 0-300 που γράφει ότι το F8OOGS είναι 222 κιλά, αλλά η μοτοσυκλέτα που είχαν πάρει για τεστ στο συγκεκριμένο τεύχος του ΜΟΤΟ φόραγε πάνω κάγκελα πλαινων βαλιτσων, βάση top case, ποδιά αλουμινίου, και χούφτες οπότε δεν μπορούμε να μιλάμε για εργοστασιακό wet weight στο ζύγισμα που έκαναν στην συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.
Όταν μιλάμε για wet weight μοτοσυκλέτας αυτό αναφέρεται πάντα στην μαμά μοτοσυκλέτα γεμάτη χωρίς έξτρα αξεσουάρ επάνω της.