Χρόνια πολλά σε όλους.
Εμένα η συμπεριφορά του κόσμου, ώρες ώρες με αφήνει με το στόμα ανοιχτό. Τα είδα και στην έκθεση. Εντάξει το ADV. Το ραλλύ η ποιότητα είναι να γελάνε μαζί μας και τα πεζοδρόμια.
Είναι μια μοτοσυκλέτα που 95% έχει αντιγράψει σχεδιαστικά το ραλλύ της ΚΤΜ. Ποδιά, τεπόζιτα εμπρός και πίσω, σέλα, και μια (κακή κατά την άποψή μου) αντιγραφή του πύργου τους.
Εγώ θα πω μπράβο για Adventure που έβγαλαν, που σχεδιαστικά είναι ''μόνο'' του. Αλλά όχι, για το ραλλύ θα πω ότι είναι μια κακή αντιγραφή (γιατί το 99% των αντιγραφών τέτοιες είναι συνήθως) όπου οι Κινέζοι αντέγραψαν το σύμπαν απο το ραλλύ και του κότσαραν την μούρη της ΚOVE. Αυτό, και 4000 να μου το έδιναν ΔΕΝ θα το αγόραζα. Γιατί θα έδινα τροφή σε τέτοια γεγονότα. Θα αργήσουμε να το καταλάβουμε, όμως όταν ο Κινέζος (γιατί δεν είναι Ιάπωνας, ούτε θα γίνει ποτέ) καταφέρει να κάνει κάποια μικρά εργοστάσια να κλείσουν, και άλλα να πάνε σε άλλες τεχνικές (που έχουν πάει ήδη), τότε (ίσως) να είναι αργά. Μην βλέπετε μόνο την τιμή που αγοράζετε. Αν δείτε πρωτ' απ' όλα ποιότητα στα τεπόζιτα που είχαν στην EICMA, δεν θέλω να πω τι...
Κατά την γνώμη μου αυτό είναι ''παιδικό λάθος'' που έκαναν. Είχαν τόσα πράγματα να δουν, αλλάξουν, σχεδιάσουν, βελτιώσουν που είναι απίστευτο λάθος να πας να βγάλεις 95% το ΚΤΜ. Και το μεγαλύτερο φάουλ, είναι να βλέπω το κοινό να λεει μπράβο. Αν δηλαδή σκάσει ο Κινέζος αύριο και βγάλει DesertX Κόπια με 12.οοο Ευρώ (ίδιο με μούρη KOVE Ξέρω γω...) . Να βγούμε να χειροκροτήσουμε γιατί η Ducati μας κλέβει? Δεν ξέρω... Όσο ο ειδικός τύπος δεν λέει τα πράγματα με το όνομά τους, σε όλες τις χώρες, τότε το τσουνάμι των Κινέζων θα συνεχίζει ακάθεκτο...