KOVE 450 RALLY

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.....Άμα αρχίσουν να ψωνίζουν οι Αμερικανοί και μπουν και τίποτα Αυστραλοί στο κόλπο δεν θα το δούμε διαθέσιμο το εργαλείο ούτε σε δύο χρόνια Ευρώπη..
Δεν νομίζω!!!
Αν δουν πολλές παραγγελίες, θα αυξήσουν την παραγωγή της με ταχύτατους ρυθμούς!!!!!
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Χρόνια πολλά σε όλους.
Εμένα η συμπεριφορά του κόσμου, ώρες ώρες με αφήνει με το στόμα ανοιχτό. Τα είδα και στην έκθεση. Εντάξει το ADV. Το ραλλύ η ποιότητα είναι να γελάνε μαζί μας και τα πεζοδρόμια.
Είναι μια μοτοσυκλέτα που 95% έχει αντιγράψει σχεδιαστικά το ραλλύ της ΚΤΜ. Ποδιά, τεπόζιτα εμπρός και πίσω, σέλα, και μια (κακή κατά την άποψή μου) αντιγραφή του πύργου τους.
Εγώ θα πω μπράβο για Adventure που έβγαλαν, που σχεδιαστικά είναι ''μόνο'' του. Αλλά όχι, για το ραλλύ θα πω ότι είναι μια κακή αντιγραφή (γιατί το 99% των αντιγραφών τέτοιες είναι συνήθως) όπου οι Κινέζοι αντέγραψαν το σύμπαν απο το ραλλύ και του κότσαραν την μούρη της ΚOVE. Αυτό, και 4000 να μου το έδιναν ΔΕΝ θα το αγόραζα. Γιατί θα έδινα τροφή σε τέτοια γεγονότα. Θα αργήσουμε να το καταλάβουμε, όμως όταν ο Κινέζος (γιατί δεν είναι Ιάπωνας, ούτε θα γίνει ποτέ) καταφέρει να κάνει κάποια μικρά εργοστάσια να κλείσουν, και άλλα να πάνε σε άλλες τεχνικές (που έχουν πάει ήδη), τότε (ίσως) να είναι αργά. Μην βλέπετε μόνο την τιμή που αγοράζετε. Αν δείτε πρωτ' απ' όλα ποιότητα στα τεπόζιτα που είχαν στην EICMA, δεν θέλω να πω τι...
Κατά την γνώμη μου αυτό είναι ''παιδικό λάθος'' που έκαναν. Είχαν τόσα πράγματα να δουν, αλλάξουν, σχεδιάσουν, βελτιώσουν που είναι απίστευτο λάθος να πας να βγάλεις 95% το ΚΤΜ. Και το μεγαλύτερο φάουλ, είναι να βλέπω το κοινό να λεει μπράβο. Αν δηλαδή σκάσει ο Κινέζος αύριο και βγάλει DesertX Κόπια με 12.οοο Ευρώ (ίδιο με μούρη KOVE Ξέρω γω...) . Να βγούμε να χειροκροτήσουμε γιατί η Ducati μας κλέβει? Δεν ξέρω... Όσο ο ειδικός τύπος δεν λέει τα πράγματα με το όνομά τους, σε όλες τις χώρες, τότε το τσουνάμι των Κινέζων θα συνεχίζει ακάθεκτο...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Υποθέτω μόλις έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις μοτοσυκλέτες της kove από κοντα θα μπορέσουμε να κρίνουμε πιο σοβαρά καθώς τώρα όλα ειναι στη θεωρία. Προς το παρόν το μόνο μοντελο τους που έχουμε δει από κοντά έστω με την ονομασία daytona maverick 500 είναι μια πολύ αξιοπρεπής μοτοσυκλέτα σε ποιότητα για τα χρήματα που ζητάει.

Όσο για την σχεδιαστική ταυτότητα των 450 RALLY μοτοσυκλετών






how do you post things on google images






Ότι δηλαδή αν βγάζαμε απ όλα αυτά τα αυτοκόλλητα και τα βλέπαμε σε λευκό θα ξεχώριζε για κα΄ποιο μια σχεδιαστική ταυτότητα? Και αν υποθέσουμε οτι η KOVE αντέγραψε την ΚΤΜ οι άλλοι τί έκαναν? Ξεχώρισαν σχεδιαστικά κάπως? Ένα μοτίβο είναι όλα ίδιο.

Τέλος. Προσωπικά θα διαφωνήσω πώς οι Κινέζοι ή οποιοσδήποτε λαός δεν θα γίνει ποτέ Γιαπωνέζος κλπ. Προσωπικά νιώθω πολύ μικρός για να αξιολογήσω το επίπεδο IQ και το ταλέντο και την μεθοδολογία 1,5 δις ατόμων και να αποφανθώ πώς δεν θα μπορέσουν να προοδεύσουν στην τεχνολογία τους. ΕΜΕΪΣ σαν Ευρωπαίοι έχουμε αποτύχει και αντί να δούμε τα χάλια μας ελπίζουμε και ευχόμαστε να αποτύχουν οι Κινέζοι. ΄¨Οταν πάνε οι ίδιες οι Ευρωπαικές εταιρείες και ξεπουλάνε τεχνολογία και οι άλλοι θα ανταποκριθούν και θα αναπτυχθούν.

Τώρα στο καθαρά χρηματοοικονομικό κομμάτι όταν ένα KTM 450 Rally replica έχει 30.000€ ο κόσμος είναι λογικό να ενδιαφερθεί και να αγοράσει ένα 450 KOVE ακόμα και αν δεν αριστευσει αυτό αλλά είναι μια αξιοπρεπής προσπάθεια και για τα λεφτά που θα πληρώσει πάρει ένα τίμιο αντάλλαγμα. Ελεύθερη αγορά έχουμε και παγκοσμιοποίηση. Δεν γίνεται απο τη μία να είμαστε θύματα του καπιταλισμού και της παγκοσμιοποίησης απο πλευρά εισοδήματος και κράτους και απο την άλλη να περιμένουμε να αγοράζουμε σαν Ελβετοί. Ο κόσμος θα πάρει και Κινέζικο γιατί είναι φτηνό, μετρημένα κουκιά είναι.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν είναι θέμα IQ και ταλέντου. Είναι θέμα αγοράς και δυνατότητας παραγωγής. Και όσο ο κόσμος αγοράζει μηχανάκια σουπερμάρκετ με την λογική όσο φθηνότερα και με πολλά μπλιμπλίκια τόσο καλύτερα, τόσο η κίνα θα παράγει κόπιες χωρίς εξέλιξη και χωρίς να ασχολείται με ποιοτικό έλεγχο. Επιθετική τιμολογιακή πολιτική με τιμές αστείες για να κλέψει όσο μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς. Όπως γράφτηκε και παραπάνω όσο ο ειδικός τύπος δεν έχει να πει τίποτε άλλο πέρα από το να ακολουθεί το τί γράφουν τα press kit, οι κινέζοι θα γεμίζουν την αγορά με σκουπίδια.
Και εκεί είναι το μεγάλο θέμα γιατί αντί να μπούν στην ουσία της ανάλυσης μια μοτοσυκλέτας (τεχνικά, σχεδιασμός, παραγωγή κλπ) συναγωνίζονται την παραγωγή περιεχομένου με τους ινφλουένσερς. Όσο ο κόσμος δεν μπαίνει στην λογική να αντιληφθεί γιατί ένα μεταλλικό κομμάτι πχ βάσεις για όργανα κοστίζει στην ευρώπη x ενώ η κόπια στο ali x/10, θα συνεχίζει να αγοράζει απο κίνα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χρόνια πολλά σε όλους.
Εμένα η συμπεριφορά του κόσμου, ώρες ώρες με αφήνει με το στόμα ανοιχτό. Τα είδα και στην έκθεση. Εντάξει το ADV. Το ραλλύ η ποιότητα είναι να γελάνε μαζί μας και τα πεζοδρόμια.
Είναι μια μοτοσυκλέτα που 95% έχει αντιγράψει σχεδιαστικά το ραλλύ της ΚΤΜ. Ποδιά, τεπόζιτα εμπρός και πίσω, σέλα, και μια (κακή κατά την άποψή μου) αντιγραφή του πύργου τους.
Εγώ θα πω μπράβο για Adventure που έβγαλαν, που σχεδιαστικά είναι ''μόνο'' του. Αλλά όχι, για το ραλλύ θα πω ότι είναι μια κακή αντιγραφή (γιατί το 99% των αντιγραφών τέτοιες είναι συνήθως) όπου οι Κινέζοι αντέγραψαν το σύμπαν απο το ραλλύ και του κότσαραν την μούρη της ΚOVE. Αυτό, και 4000 να μου το έδιναν ΔΕΝ θα το αγόραζα. Γιατί θα έδινα τροφή σε τέτοια γεγονότα. Θα αργήσουμε να το καταλάβουμε, όμως όταν ο Κινέζος (γιατί δεν είναι Ιάπωνας, ούτε θα γίνει ποτέ) καταφέρει να κάνει κάποια μικρά εργοστάσια να κλείσουν, και άλλα να πάνε σε άλλες τεχνικές (που έχουν πάει ήδη), τότε (ίσως) να είναι αργά. Μην βλέπετε μόνο την τιμή που αγοράζετε. Αν δείτε πρωτ' απ' όλα ποιότητα στα τεπόζιτα που είχαν στην EICMA, δεν θέλω να πω τι...
Κατά την γνώμη μου αυτό είναι ''παιδικό λάθος'' που έκαναν. Είχαν τόσα πράγματα να δουν, αλλάξουν, σχεδιάσουν, βελτιώσουν που είναι απίστευτο λάθος να πας να βγάλεις 95% το ΚΤΜ. Και το μεγαλύτερο φάουλ, είναι να βλέπω το κοινό να λεει μπράβο. Αν δηλαδή σκάσει ο Κινέζος αύριο και βγάλει DesertX Κόπια με 12.οοο Ευρώ (ίδιο με μούρη KOVE Ξέρω γω...) . Να βγούμε να χειροκροτήσουμε γιατί η Ducati μας κλέβει? Δεν ξέρω... Όσο ο ειδικός τύπος δεν λέει τα πράγματα με το όνομά τους, σε όλες τις χώρες, τότε το τσουνάμι των Κινέζων θα συνεχίζει ακάθεκτο...
Δημήτρη.... ψιλά γράμματα. Η άποψη μου είναι γνωστή και συνεχίζω να μη μπορώ να συμβιβαστώ με τη νέα πραγματικότητα της Κινέζικης λαίλαπας.

Θα πω όμως πως αν και μάλλον φαντάζει αδύνατο να αγοράσω ποτέ κάποια Κινέζικη μοτοσυκλέτα, παρόλα αυτά δε μπορώ να σταθώ απέναντι στη προσπάθεια μια αμιγώς Κινέζικης εταιρείας. Είναι άλλο πράγμα η προσωπική επιλογή μιας συγκεκριμένης σχολής κατασκευαστών μοτοσυκλέτας και διαφορετικό πράγμα η σημερινή πραγματικότητα της αγοράς. Αισθάνομαι πάντως πως ως προς την νοοτροπία τους (οι Κινέζοι) δεν είχαν ποτέ να προσφέρουν κάτι καινούριο, ούτε μάλλον θα το κάνουν ποτέ, δεν τους ταιριάζει.

Σε ότι αφορά το ρομαντικό κομμάτι της ιδέας του μοτοσυκλετισμού με ενοχλεί έντονα η ιδέα μιας Κινέζικης BMW, KTM, Yamaha ή Honda. Για όσες εταιρείες μπήκαν στο παιχνίδι της Κινεζικής μεταποίησης τους αξίζει το με τα χεράκια τους έβγαλαν τα ματάκια τους.... "αν τα έβγαλαν"... γιατί το χρήμα δεν έχει χρώμα. φυλή, η αξιοπρέπεια. Αν ο φίλος μας ο Pierrer αποφάσισε να ξεπουλήσει το brand name της εταιρείας που έστησε κάποτε (γιατί αυτό συμβαίνει) είναι επιλογή του καθενός από εμάς τι θα κάνει, αν δηλαδή κάτι τέτοιο του είναι αδιάφορο ή αν αναζητεί μια ταυτότητα στο μηχάνημα που αγοράζει. Αναφέρομαι στον Pierrer γιατί κάποτε για εμένα η ΚΤΜ ήταν σημαντική με την έννοια μιας κάποιας σπουδαιότητας, μιας χρησιμότητας στο να πάει μπροστά ο μοτοσυκλετισμός. Σήμερα δεν είναι σημαντική ως εταιρεία (προσωπική άποψη), δεν μπορείς να είσαι σημαντικός πουλώντας τάμπλετ και συνδρομές ηλεκτρονικού ξεκλειδώματος δυνατοτήτων και φυσικά αναμασώντας μονότονα το ready to race σε έναν πλανήτη που τείνει δουλεύει σε μεγάλο ποσοστό από το σπίτι. Ποιος ξέρει ίσως κλείνει κάποιος κύκλος.

Έτσι δεν βλέπω πως θα μπορούσε στη σημερινή εποχή που ζούμε -και με τη ταχύτητα που τα πράγματα τρέχουν- να υπάρξει αγορά με όρους αξιοπρέπειας που θα πατάει στο όραμα κάποιων ανθρώπων. Γιατί πλέον, οι εταιρείες δεν απαρτίζονται από ανθρώπους με συγκεκριμένο όραμα αλλά από στρατούς λογιστών. Πάντοτε σκοπός ήταν το κέρδος, απλά κάποτε ο σκοπός ήταν συνδεδεμένος και με ένα όραμα, πράγμα που ολοένα φθίνει, σχεδόν δεν υπάρχει πια. Ακόμη και το χειροποίητο δεν έχει καμία αξία πλέον, τουλάχιστον με την έννοια που κάποτε είχε. Κάποτε ήταν ανεκτίμητο, σήμερα και αυτό -όταν υπάρχει- έχει τη τιμή του.
Ας πούμε το ότι η MotoGuzzi παραμένει η μακροβιότερη εν ενεργεία εταιρεία που λειτουργεί αδιαλείπτως εδώ και 100 χρόνια και που ότι παράγει συνεχίζει να γίνεται στην ίδια πόλη από όπου ξεκίνησε. Αυτό ας πούμε δείχνει να το έχει σεβαστεί -προς ώρας- η Piaggio. Κάποτε το ίδιο έκανε η BMW όταν εξαγόρασε τη Husqvarna από την MV-Agusta που ήταν υπό την Gagiva, το εργοστάσιο, το προσωπικό, οι σχεδιαστές όλοι παρέμειναν στην έδρα τους και συνέχισαν το έργο τους και μάλιστα με καλύτερους όρους καθώς τότε ήταν αντικείμενο επένδυσης. Η ΚΤΜ μόλις την εξαγόρασε κατά τα συνήθη την έκλεισε.
Πόσους όμως από τους -σημερινούς- υποψήφιους πελάτες τους ενδιαφέρουν τέτοια πράγματα; Ελάχιστους! Έχουν δίκιο ή άδικο; Ποιος ξέρει, θα το δείξει η ιστορία κάποτε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αναφέρετε καποια ονόματα εταιρειών προηγούμενου αιώνα οι περισσότερες των οποίων ξεκίνησαν από μοτοσυκλετιστες ή τελος παντων εραστες της μοτοσυκλετας που ηταν και επιχειρηματιες και ηθελαν να βγαλουν και χρηματα κτλ...ε τωρα εμειναν μονο οι επιχειρηματίες και τα χρήματα...

Παντως ειναι επισημο ότι Kove θα ερθει μεσω του Γκοργκολη όπως είχε πει ο tc-drift . Για το 800x Adventure οι κινέζοι μου είπαν μια τιμή που αν ειναι με το ΦΠΑ μεσα τότε θα πάει πάρα πολύς κόσμος ταμείο...αλλά το βλέπω δύσκολο...μαλλον κοντα στο 10αρι θα παίζει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αναφέρετε καποια ονόματα εταιρειών προηγούμενου αιώνα οι περισσότερες των οποίων ξεκίνησαν από μοτοσυκλετιστες ή τελος παντων εραστες της μοτοσυκλετας που ηταν και επιχειρηματιες και ηθελαν να βγαλουν και χρηματα κτλ...ε τωρα εμειναν μονο οι επιχειρηματίες και τα χρήματα...

Παντως ειναι επισημο ότι Kove θα ερθει μεσω του Γκοργκολη όπως είχε πει ο tc-drift . Για το 800x Adventure οι κινέζοι μου είπαν μια τιμή που αν ειναι με το ΦΠΑ μεσα τότε θα πάει πάρα πολύς κόσμος ταμείο...αλλά το βλέπω δύσκολο...μαλλον κοντα στο 10αρι θα παίζει.
Πάω στοίχημα ότι θα πάει ελάχιστος κόσμος ταμείο γιατί ακόμη είναι πολύ νωρίς για αυτά ώστε να σαρώσουν την αγορά. Συνεχίζουμε να κρίνουμε βασισμένοι στον μικρόκοσμο ενός adv forum σαν του δικού μας. Πολλά περισσότερα κομμάτια μπορεί να πουλήσει ένα φθηνό γυμνό Κινέζικο μοτοσυκλετάκι (όπως ήταν π.χ. τα Brixton) που θα σε πάει καθημερινά στη δουλειά σου και όχι μια adv μοτοσυκλέτα σαν αυτές που συζητάμε.
Πόσα VOGE 300 Rally έχεις δει; Φθηνό δεν είναι και αυτό;
Εγώ πάντως δεν έχω δει μέχρι σήμερα κανένα στο δρόμο, ενώ εδώ μέσα υπάρχουν κανά δυο (δε λέει τίποτα αυτό όπως καταλαβαίνεις). CRF300Rally και L βλέπω κάθε μέρα 2-3 και ας είναι πανάκριβα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάω στοίχημα ότι θα πάει ελάχιστος κόσμος ταμείο γιατί ακόμη είναι πολύ νωρίς για αυτά ώστε να σαρώσουν την αγορά. Συνεχίζουμε να κρίνουμε βασισμένοι στον μικρόκοσμο ενός adv forum σαν του δικού μας. Πολλά περισσότερα κομμάτια μπορεί να πουλήσει ένα φθηνό γυμνό Κινέζικο μοτοσυκλετάκι (όπως ήταν π.χ. τα Brixton) που θα σε πάει καθημερινά στη δουλειά σου και όχι μια adv μοτοσυκλέτα σαν αυτές που συζητάμε.
Πόσα VOGE 300 Rally έχεις δει; Φθηνό δεν είναι και αυτό;
Εγώ πάντως δεν έχω δει μέχρι σήμερα κανένα στο δρόμο, ενώ εδώ μέσα υπάρχουν κανά δυο (δε λέει τίποτα αυτό όπως καταλαβαίνεις). CRF300Rally και L βλέπω κάθε μέρα 2-3 και ας είναι πανάκριβα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τι σχέση έχει το παραπάνω; Αυτό είναι για να πηγαίνεις στη δουλειά σου. Για το μικρό μονοκύλινδρο adv μίλησα, επίσης αναφέρθηκα στο εξειδικευμένο κοινό για αυτό αναφέρθηκε και το Brixton εκ μέρους μου (αφορά περισσότερο κόσμο, είναι πιο εύκολο).

edit: Πιο μαγειρεμένο κείμενο από το παραπάνω που παράθεσες Κώστα δεν υπάρχει, έκατσα και το διάβασα και λίγο πιο προσεχτικά. Μιλάει για αύξηση στις πωλήσεις και συγκρίνει τρόλευ με κεράσια, αρκεί να γνωρίζεις βασικά πράγματα από πωλήσεις. Όταν τα νούμερα σου είναι με το ζόρι τριψήφια είναι πολύ εύκολη η αύξηση στο ποσοστό των πωλήσεων. Τα 150 να τα κάνεις 350 είναι εύκολο. Τα 1.500 να τα κάνεις 3.000 είναι κατόρθωμα και τα 15.000 να τα κάνεις 20.000 είναι αδύνατο. Παίζουν με τις λέξεις. Επίσης βάζει τη Yamaha ως δεύτερη σε μια κατηγορία που.... δεν έχει μοτοσυκλέτα.... εκτός αν έχει μονοκύλινδρο ή δικύλινδρο on/off στα 300 και στα 500cc και μου έχει διαφύγει... Προφανώς συγκρίνει τα on/off της VOGE με τα γυμνά και τα SS της Yamaha, ίδια κυβικά να είναι και ότι να'ναι...
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τι σχέση έχει το παραπάνω; Αυτό είναι για να πηγαίνεις στη δουλειά σου. Για το μικρό μονοκύλινδρο adv μίλησα, επίσης αναφέρθηκα στο εξειδικευμένο κοινό για αυτό αναφέρθηκε και το Brixton.
To 300ds δεν είναι ακριβώς για να πηγαίνεις στην δουλειά σου.
Στέφανε έχουν κάνει πωλήσεις στα ονοφ και θα συνεχίζουν να κάνουν από ότι φαίνεται

Επειδή κινουμε συνέχεια στην Αθήνα και εγώ δεν έχω δει πολλά 300 rally, αλλά και τα crf λίγα είναι στον δρόμο.

Ας μην βιαζομαστε να βγάζουμε συμπεράσματα για την αγορά ....νομίζω ότι ο χρόνος θα μας λύσει τις απορίες
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εν τω μεταξύ έχετε φάει σκάλωμα με την Γκουτσι που έχει περάσει από πόσα χέρια και που μέσω της Απρίλια και του γκρουπ πιατζιο έβγαλε μηχανάκι σύγχρονο γιατί είχε κολλήσει στο 1921 και μόνο πόζα.

Τουλάχιστον η πενφέ που την κοροϊδεύουμε για ποζεράδικη φίρμα αυτά που έχει κάνει τα έχει κάνει μόνη της από το 1923.

Ομοίως η ΚΤΜ, ανεξάρτητα με οτιδήποτε άλλο κακό που έχει κάνει σβήνοντας μάρκες από τον χάρτη, έχει μια γερή βάση σε αγώνες και δυνατό r&d και σταθερά ανοδική πορεία σε κέρδη και πωλήσεις.


Η πλάκα είναι ότι αυτό που συζητάμε δεν είναι νέο, όποιος είδε το mr robot έχει καταλάβει ότι αν έγινε σενάριο αυτό για σειρά, οι βιομηχανικοί κατάσκοποι και το μάνατζμεντ το ξέρουν από χρόνια.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αν επαληθευτεί η τιμή 7999 που μου είπαν οι Κινέζοι για την Ελλάδα, πιστεύω ότι θα πάει κοσμος ταμείο...αλλά αυτό το νούμερο λογικά είναι προ φόρων. δε νομίζω ότι γίνεται το μηχανάκι αυτό να εχει τα ίδια λεφτά με το KTM 490 adventure...Η τιμή είναι λογικά προ φόρων οπότε θα παίζει στα 10.000. Θα ξερουμε λογικά στο 2ο μισό του 2023...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εν τω μεταξύ έχετε φάει σκάλωμα με την Γκουτσι που έχει περάσει από πόσα χέρια και που μέσω της Απρίλια και του γκρουπ πιατζιο έβγαλε μηχανάκι σύγχρονο γιατί είχε κολλήσει στο 1921 και μόνο πόζα.

Τουλάχιστον η πενφέ που την κοροϊδεύουμε για ποζεράδικη φίρμα αυτά που έχει κάνει τα έχει κάνει μόνη της από το 1923.

Ομοίως η ΚΤΜ, ανεξάρτητα με οτιδήποτε άλλο κακό που έχει κάνει σβήνοντας μάρκες από τον χάρτη, έχει μια γερή βάση σε αγώνες και δυνατό r&d και σταθερά ανοδική πορεία σε κέρδη και πωλήσεις.


Η πλάκα είναι ότι αυτό που συζητάμε δεν είναι νέο, όποιος είδε το mr robot έχει καταλάβει ότι αν έγινε σενάριο αυτό για σειρά, οι βιομηχανικοί κατάσκοποι και το μάνατζμεντ το ξέρουν από χρόνια.
Βασικά αυτά που γράφεις Γιάννη δεν απαντούν σε αυτά που γράφω. Επίσης επειδή δε θέλω να το παίξω παντογνώστης σημείωσα πως είναι δικές μου απόψεις με τις οποίες κινούμαι και συμπεριφέρομαι στην αγορά της μοτοσυκλέτας αλλά το κάνω για τον εαυτό μου και φυσικά δεν επιβάλλω σε κανέναν να πράξει ομοίως. Οι πωλήσεις της ΚΤΜ δεν με απασχολούν, άλλο είναι το θέμα που έβαλα. Ήμουν σαφής νομίζω.
Κατ 'εμέ όσοι έχουν φάει σκάλωμα με Moto Guzzi και Aprilia έχουν την εκτίμηση μου. Αυτές οι εταιρείες αποτελούν όαση στο τουρλομπούκι των μεγάλων, όσο τουλάχιστον έχουν ένα εργοστάσιο παραγωγής με το οποίο τροφοδοτούν τον πλανήτη. Και η BMW με τους Boxer κάπου εκεί είχε μείνει, μέχρι να αποφασίσει να προσθέσει κανάν εκκεντροφόρο και υδρόψυξη.... αλλά το ξεχνάς (αν και για εμένα αυτό δεν είναι πρόβλημα, τουναντίον).

Μου αρέσει που λες ότι κοροϊδεύουμε τη BMW για ποζεράδικη.... τι δεν είναι;
Και πάλι όμως, δε με πειράζει αυτό γιατί έχει προσφέρει και αυτή στον μοτοσυκλετισμό με πολλά ιδιαίτερα μοντέλα. Αλλού μου τα έχει χαλάσει, όταν πουλάς μοτοσυκλέτες των 20.000 και βάζεις πάνω τα αντίγραφα της Brembo και είναι που θα κάτσει η μπίλια τι θα σου έρθει όταν θα παραγγείλεις.... Πήγα και το συζήτησα στον Σφακιανάκη για το R1250RS... άλλα έρχονται με φρένα brembo αλλά με Κινέζικα φρένα BMW.... "Μα το ίδιο είναι...." Ευχαριστώ δε θα πάρω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν επαληθευτεί η τιμή 7999 που μου είπαν οι Κινέζοι για την Ελλάδα, πιστεύω ότι θα πάει κοσμος ταμείο...αλλά αυτό το νούμερο λογικά είναι προ φόρων. δε νομίζω ότι γίνεται το μηχανάκι αυτό να εχει τα ίδια λεφτά με το KTM 490 adventure...Η τιμή είναι λογικά προ φόρων οπότε θα παίζει στα 10.000. Θα ξερουμε λογικά στο 2ο μισό του 2023...
Όπως είπε και ο XR Maniac ... θα δείξει ο χρόνος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βασικά αυτά που γράφεις Γιάννη δεν απαντούν σε αυτά που γράφω. Επίσης επειδή δε θέλω να το παίξω παντογνώστης σημείωσα πως είναι δικές μου απόψεις με τις οποίες κινούμαι και συμπεριφέρομαι στην αγορά της μοτοσυκλέτας αλλά το κάνω για τον εαυτό μου και φυσικά δεν επιβάλλω σε κανέναν να πράξει ομοίως. Οι πωλήσεις τις ΚΤΜ δεν με απασχολούν, άλλο είναι το θέμα που έβαλα. Ήμουν σαφής νομίζω.
Κατ 'εμέ όσοι έχουν φάει σκάλωμα με Moto Guzzi και Aprilia έχουν την εκτίμηση μου. Αυτές οι εταιρείες αποτελούν όαση στο τουρλομπούκι των μεγάλων, όσο τουλάχιστον έχουν ένα εργοστάσιο παραγωγής με το οποίο τροφοδοτούν τον πλανήτη. Και η BMW με τους Boxer κάπου εκεί είχε μείνει, μέχρι να αποφασίσει να προσθέσει κανάν εκκεντροφόρο και υδρόψυξη.... αλλά το ξεχνάς (αν και για εμένα αυτό δεν είναι πρόβλημα, τουναντίον).

Μου αρέσει που λες ότι κοροϊδεύουμε τη BMW για ποζεράδικη.... τι δεν είναι;
Και πάλι όμως, δε με πειράζει αυτό γιατί έχει προσφέρει και αυτή στον μοτοσυκλετισμό με πολλά ιδιαίτερα μοντέλα. Αλλού μου τα έχει χαλάσει, όταν πουλάς μοτοσυκλέτες των 20.000 και βάζεις πάνω τα αντίγραφα της Brembo και είναι που θα κάτσει η μπίλια τι θα σου έρθει όταν θα παραγγείλεις.... Πήγα και το συζήτησα στον Σφακιανάκη για το R1250RS... άλλα έρχονται με φρένα brembo αλλά με Κινέζικα φρένα BMW.... "Μα το ίδιο είναι...." Ευχαριστώ δε θα πάρω.
Δεν απάντησα σε τίποτα που έγραψε οποιοσδήποτε γιατί είναι η άποψη σας και καλώς την έχετε.

Το μόνο σχόλιο ήταν ότι η Γκουτσι επίσης κατά την γνώμη μου κακώς είναι το υπόδειγμα Ευρωπαίου κατασκευαστή στην συζήτηση.


*Edit ξεχνάς ότι η πενφέ δεν έχει (εδώ και πολλά χρόνια) μόνο ένα μοτέρ στην γκάμα της.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό εξαρτάται από πια οπτική βλέπει κανείς τον μοτοσυκλετισμό ή έστω μια εκδοχή του. Για εμένα είναι μια ιστορική εταιρεία και γενικότερα θα έλεγα πως οι Ιταλοί μου ταιριάζουν στο τρόπο που κατασκεύαζαν τις μοτοσυκλέτες τους. Για εμένα το παρελθόν μιας εταιρείας σημαίνει κάτι. Αυτό είναι που δεν θα αποκτήσει ποτέ καμία Κινέζικη εταιρεία... ιστορία. Αγοράζουν την ιστορία των άλλων. Όπως είπα όμως.... σήμερα τη πετριά αυτήν, λίγοι την έχουν, δε σημαίνει κάτι... μάλλον.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γύρω στα 8500€ θα έχει η απλή έκδοση 450 rally και γύρω στα 9500€ το 800Χ.

Εγώ θα πω σε αυτά που αναφέρθηκαν πως το όραμα και η επιμονή και η εξέλιξη δεν έχουν φυλή,χρώμα,εθνικότητα εκτός αν είμαστε της άποψης όταν εμείς κάναμε αυτό αυτοί τηγανιζαν λουκουμάδες.

Ας πιάσει οποίος θέλει να δει ποιος είναι το αφεντικό πίσω από την KOVE η ας πιάσει να δει το τώρα αφεντικό της Royal enfield.

Οι γενιές αλλάζουν,οι Κινέζοι,οι Ινδοι και άλλοι μορφώνονται, παίρνουν εικόνες,παραστάσεις,αποκτούν άποψη,γούστο,τεχνολογία.

Δηλαδή για μένα αυτή τη τη στιγμή τα άτομα που δουλεύουν στην Kove μαζί με το αφεντικό ζουν και υλοποιούν το όραμα τους. Είναι στην καλύτερη τους φάση δημιουργικά. Σε εταιρείες όπως η yamaha αυτή τη στιγμή κοιτάζουν πόσες παραλλαγές mt θα βγάλουν να πάρουν μερίδιο. Σιγά τις εμπνευσμένες μοτοσυκλέτες. Ειδικά οι Ιάπωνες έχουν γίνει πιο βαρετοί και βιομηχανοποιημένοι πάει. Βλέπεις το καινούργιο τρανσαλπ και δε χρειάζεται να μετρήσεις προβατακια.

Συνεπώς όλα σχετικά είναι και έχουν να κάνουν με πολλούς παράγοντες. Δικαίωμα του καθενός να μην θέλει ποτέ να πάρει Κινεζικο,δικαίωμα και δικό μου να ψάχνω τις εταιρείες και τους ανθρώπους πίσω από τη βιτρίνα. Αν αύριο θέλω θα πάρω Κινεζικο,Ινδικό ότι να ναι αρκεί να έχει νόημα. γενικεύσεις δεν με ψήνουν. Ας έρθει το 800Χ στην έκθεση και τότε βλέπουμε ποιος θα πάει ταμείο. Προς το παρόν το cfmoto 800mt και το 650mt είναι στην δεκάδα των πωλήσεων Ελλάδα. Συγκεκριμένα πούλησαν κάπου τα μισά από vstrom 650 το καθένα και το 800 εμφανίστηκε πριν ένα χρόνο. Άρα για ποια παρουσια τους μιλάμε. Ήδη την κάνουν αισθητή.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητη επισήμανση αλλά ας τη κάνω για να μη δίνονται λανθασμένες εντυπώσεις. Οι επιλογές του καθενός και κυρίως τα πρόσωπα είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ σεβαστές. Κανένας χλευασμός, καμία ειρωνεία, τίποτα... αντιθέτως με κάθε νέο απόκτημα για κάθε συμφορουμίτη είμαι χαρούμενος με τη χαρά του. Τα στεγανά -αν θέλει κάποιος να τα πει έτσι- είναι δικά μου και αφορούν εμένα, όχι τους άλλους.

Ότι το τοπίο αλλάζει ή και έχει ήδη αλλάξει σε ένα βαθμό είναι ξεκάθαρο. Η παρέμβαση μου (ως προς τις πωλήσεις) αφορούσε πιο εξειδικευμένα μοντέλα όπως αυτά της Kove ή το μικρό Voge. Τα μεσαία μοντέλα της CFmoto αφορούν περισσότερο κόσμο.
 
Top Bottom