Eicma φέτος.
Ξέρει κάποιος Κινέζικα ή έστω Ιταλικά?
Παρόν. Κινέζικα δε ξέρω ξέρω όμως Ιταλικά. Ο διμετρος Κινέζος είναι το big boss της εταιρείας. Mr Zhang.
Τον ρωτάει εν ολίγοις ο γνωστός μας Ιταλός δημοσιογράφος τα εξής:
Πως γίνεται και είναι τόσο ελαφρύ, πόσα άλογα είναι, τι υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί, έχουν γίνει εκπτώσεις σε κάποιους τομείς για να εξοικονομηθεί βάρος? Πότε θα φτάσει Ευρώπη η μοτοσυκλέτα?
Οι απαντήσεις είναι: Παντού έχει χρησιμοποιηθεί αλουμίνιο. Πλαίσιο,υποπλαίσιο,Σταντ,καβαλετα,triple clamps ακόμα και οι καθρέπτες όπως δείχνει είναι αλουμίνιο. Η έκδοση pro χωρίς περιττά ακόμα και σχάρα και τέτοια ζυγίζει 165 κιλά άδειο με τα υγρά του χωρίς όμως καύσιμο. Δηλαδή περίπου 180 κιλά γεμάτο. Έχει περίπου 96 άλογα. Με αλλαγή της εξάτμισης με εργοστασιακή racing από τα αξεσουάρ χάνει ακόμα 5 κιλά και παίρνει 5 άλογα. Συνεπώς έχουμε μια μοτοσυκλέτα on off με βάρος γεμάτη 175 κιλά και 100 άλογα!! 30 κιλά κάτω από τον ανταγωνισμό!!
Το boss τονίζει πως το μοτέρ είναι κατασκευής εξ ολοκλήρου Kove και οι πληροφορίες που έχουμε ακούσει και διαβάσει μιλάνε για licensed σχέδια του lc8-c της ktm.
Αυτά... Τώρα εγώ θα πω πως όλα αυτά φαίνονται εντυπωσιακά μεν από την άλλη ο παράγοντας fragile με όλο αυτό το αλουμίνιο από Κίνα με αγχωνει λίγο! Δηλαδή ακόμα και τα κάγκελα προστασίας είναι αλουμινένια. Άμα φας μια καλή χώμα δηλαδή θα κοπούν ωσάν αγγούρια?! Μένει να το δούμε στη πράξη...
Πάντως Ιταλία θα φτάσει Ιανουάριο του 2024 προς πώληση.