Είναι εκπληκτική η ικανότητα που έχει μια Κινέζικη τιμή να ξετινάζει τη τεχνογνωσία των γνωστών επώνυμων εταιρειών σα στραγάλια. Αν μιλάγαμε για Ιαπωνική η Ευρωπαίκη θα την είχαμε κατασπαράξει πριν τα δούμε στο δρόμο. Εδώ είναι θαυμάσιο το αποτέλεσμα γιατί στοιχίζει 8 ή 9 χιλιάρικα....
Ειδικά για το Kove 800 (που θαυμάζετε τόσο πολύ το χαμηλό της βάρος) θα ήθελα να δω πως φορτώνεται αυτό με καγκελα-βασεις,-μπαγκάζια που είναι η ασθένεια της επόμενης ημέρας. Άντε βγες στο βουνό και να δω τι θα αντέξει να μείνει πάνω του χωρίς να κάνει κρακ
Και τι δεν έχω διαβάσει...
Ρε Στέργιο
Phoenix ... Ούτε ο
tc-drift δεν έχει κάνει τέτοιο promotion...
Εγώ ως γνωστός αμφισβητίας του κίτρινου πυρετού, θα κρατούσα πολλά από τα εύστοχα σχόλια του Βαγγέλη (
tc-drift again) και ακόμη περισσότερο αυτό του Κωστή περί λειτουργίας του συνόλου μιας μοτοσυκλέτας.
Με λίγα λόγια... προς θιάσωτες το μήνυμα... συμπεριφερθείται έξυπνα και περιμένετε.... Και 5 χρόνια εγγύηση να μου δώσουν, να το βράσω αν είναι να τρέχω κάθε τρεις και λίγο.
Φυσικά το κομμάτι του πλαισίου είναι το δυσκολότερο και αυτό για το οποίο έχω τις μεγαλύτερες επιφυλάξεις. Εκεί έχουν δώσει σοβαρές εξετάσεις οι "μεγάλες" εταιρείες και ακόμη και όταν υπήρξαν αστοχίες ήταν γιατί το βάρος του αποτελέσματος έπεφτε στο συνδυασμό βάρους και οδηγικής συμπεριφοράς με αποτέλεσμα να ξεφύγουν της προσοχής κάποια αδύναμα τμήματα.
Οπότε όμορφα είναι να διαβάζω μιλιμετρ σε δισκοπλακες και διαδρομές και για αλουμίνια, αλλά να δούμε και πως συνεργάζονται όλα αυτά με το πλαίσιο και την εργονομία της μοτοσυκλέτας. Και όταν μιλάμε για αλουμίνια -αν μιλάμε τελικά για δαύτα- υπάρχει μεγάλη διαφορά από αλουμίνιο σε αλουμίνιο.
Παρά τον σκεπτικισμό μου, θα ομολογήσω πάντως πως η Kove είναι η μόνη Κινέζικη εταιρία -μέχρι στιγμής- που θέλω να παρακολουθήσω την εξέλιξη της με κάποιο ενδιαφέρον γιατί μου αρέσει ο ιδρυτής της.