KOVE 800X

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Δεν σε παραξενεύει η μεγάλη διαφορά σε βάρος από όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας? Σε εμένα δείχνει μεγάλες τεχνικές διαφορές στον τρόπο που συνδέεται η μοτοσυκλέτα (πχ μοτερ, πλαισιο), στην επιλογή υλικών κλπ. Αν δεις το παρακάτω βιντεο νομίζω δείχνει πολύ καλά την φιλοσοφία για την οποία έβγαλε η kove την μοτοσυκλέτα (και κάπου χάθηκε στο μαρκετινκ στον δυτικό κόσμο). Πολύ απλή κατασκευή με φτηνά ανταλλακτικά.


Διάφορες λεπτομέρειες που φαινονται στο βιντεο νομίζω δείχνουν σιγά σιγά πως προκύπτει η διαφορά στο βάρος.
0:49 το πιο λαϊκό μηχανοκίνητο τρίκυκλο που έχω δει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το έχω πει κι εγώ πως έγινε εδώ εκτεταμένη χρήση αλουμινίου για να κρατηθεί το βάρος χαμηλά. Και πως με αγχωνει αυτο το γεγονος μαζί με το δεδομένο πως πρόκειται για καινούργια και Κινεζική εταιρεια οπότε δεν έχουμε εικόνα για την ποιότητα της. Θα είναι καλά τα αλουμίνια? Έχει γίνει σωστό δέσιμο στο μηχανάκι?

Δεν ξέρω αν μια σπασμένη βάση εξάτμισης σε ένα test mule με 8000χλμ μου δίνει κάτι αλλά σίγουρα αν κάποιος μου έλεγε πάμε να λύσουμε να κάνουμε βίδες ένα μηχανάκι να δούμε τι έχει μέσα το 800Χ θα ήταν αυτό που θα μου κινουσε το ενδιαφέρον να τι κάνω.

Θα δούμε λοιπόν όταν σκάσουν μύτη και αρχίσουν να κάνουν δυτικά χώματα.

Πάντως στο θέμα της λιτότητας δεν θα με ενδιέφερε αν τα υπόλοιπα είναι σωστά
Αν θέλω πιο πολυτελεια σε καλή τιμή από Κίνα παίρνω 800mt η 900dsx
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να θυμηθούμε και την συνέντευξη του Mr Zhang στην eicma φέτος.

Πάντως όπως φαίνεται και στη συνέντευξη η έκδοση rally ζυγίζει 165 κιλά άδεια και προφανώς 183 κιλά γεμάτη που είχε ακουστεί και στην άρχη.

Η έκδοση pro που θα έρθει στην Ελλάδα είπε πως ζυγίζει 10 κιλά περισσότερο. Δηλαδή 175 κιλά άδεια και 193 κιλά γεμάτη.

Ουσιαστικά δηλαδή αν συγκρίνουμε με τα δυνατά ονόματα της κατηγορίας όπως tuareg και tenere που παίζουν 204-207 κιλά ειναι 11-14 κιλά λιγότερο κάτι που δικαιολογείται από το λιγο μικρότερο του μέγεθος και τον πιο λιτό εξοπλισμό.

Δεν είναι και χαώδεις οι διαφορές μη τρελαθουμε.

 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Η έκδοση pro που θα έρθει στην Ελλάδα είπε πως ζυγίζει 10 κιλά περισσότερο. Δηλαδή 175 κιλά άδεια και 193 κιλά γεμάτη.
Εδώ για την έκδοση pro που παραγγέλνεις τώρα, λέει 185 κιλά γεμάτη.

Αν πηγαίνει 193 βλέπω να παίρνουν και πίσω χρήματα από τα 7.795 ευρώ που θα έχουν δώσει, ή καμιά βαλίτσα για αποζημίωση. :D
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L

Βάζω και αυτό εδώ.
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Η Κονε, η οποία τώρα καταφτάνει στη χώρα μας μέσω της αντιπροσωπείας της Γκοργκόλης Α.Ε. παρουσίασε στην ΕΙC- ΜΑ το 800Χ σε τρεις εκδόσεις: Adventure, Adventure Pro και Rally. Ο κινητήρας, κοινός και για τις 3 εκδόσεις, είναι ένας εν σειρά, υγρόψυκτος, δικύλινδρος κινητήρας 799cc με ψεκασμό που αποδίδει 96,5 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 80 Nm στις 7.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Κove, η σειρά 800Χ μπορεί να φτάσει την τελική ταχύτητα των 210 χλμ./ώρα., εκτός από την Rally, που φτάνει τα 185 χλμ./ώρα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου διαμάντι, ενώ το ντεπόζιτο και στις τρεις εκδόσεις έχει χωρητικότητα 19 λίτρα καυσίμου.

Η έκδοση Adventure έρχεται με ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ διαδρομής 210mm
της Yu-Αn. Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 310mm μπροστά με διπίστονες δαγκάνες Hangte, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται ακτινωτές ζάντες, Tubeless ελαστικά, Traction Control, αντιολισθητικός συμπλέκτης, ABS, σταμπιλιζατέρ τιμονιού, προστατευτικά κάγκελα, αλουμινένια ποδιά κινητήρα, οθόνη TFT με λειτουργία mirroring και φουλ LED φωτισμός.

Η έκδοση Adventure Pro εξοπλίζεται με αναρτήσεις της ΚΥΒ (ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά) με διαδρομή 240mm, ενώ οι δαγκάνες της Taisko πιάνουν πάνω στους μπροστινούς
δίσκους των 320mm. Η σέλα εδώ είναι ψηλότερη από την απλή έκδοση (εκεί 835mm, εδώ 865/875m, ενώ το Quickshifter προστίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η έκδοση Rally (που είναι
πιο προσανατολισμένη στο Off-Road έχει ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 270mm και ένα αμορτισέρ με διαδρομή 293mm, το ύψος της σέλας ανεβαίνει στα 895mm και μπροστά έχουμε έναν μονό δίσκο 310mm. Τα ελαστικά σε αυτή την έκδοση είναι με σαμπρέλα, ενώ ο κινητήρας, σύμφωνα με την Kove, έχει ακόμα καλύτερη απόκριση, χάρη σε μια πιο κοντή
σχέση μετάδοσης.

Πηγή: ΜοtoΤρίτη
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
NUDA900R
WR250R
Είναι εκπληκτική η ικανότητα που έχει μια Κινέζικη τιμή να ξετινάζει τη τεχνογνωσία των γνωστών επώνυμων εταιρειών σα στραγάλια. Αν μιλάγαμε για Ιαπωνική η Ευρωπαίκη θα την είχαμε κατασπαράξει πριν τα δούμε στο δρόμο. Εδώ είναι θαυμάσιο το αποτέλεσμα γιατί στοιχίζει 8 ή 9 χιλιάρικα....

Ειδικά για το Kove 800 (που θαυμάζετε τόσο πολύ το χαμηλό της βάρος) θα ήθελα να δω πως φορτώνεται αυτό με καγκελα-βασεις,-μπαγκάζια που είναι η ασθένεια της επόμενης ημέρας. Άντε βγες στο βουνό και να δω τι θα αντέξει να μείνει πάνω του χωρίς να κάνει κρακ

Και τι δεν έχω διαβάσει...

Ρε Στέργιο Phoenix ... Ούτε ο tc-drift δεν έχει κάνει τέτοιο promotion...

Εγώ ως γνωστός αμφισβητίας του κίτρινου πυρετού, θα κρατούσα πολλά από τα εύστοχα σχόλια του Βαγγέλη (tc-drift again) και ακόμη περισσότερο αυτό του Κωστή kordix περί λειτουργίας του συνόλου μιας μοτοσυκλέτας.

Με λίγα λόγια... προς θιάσωτες το μήνυμα... συμπεριφερθείται έξυπνα και περιμένετε.... Και 5 χρόνια εγγύηση να μου δώσουν, να το βράσω αν είναι να τρέχω κάθε τρεις και λίγο.

Φυσικά το κομμάτι του πλαισίου είναι το δυσκολότερο και αυτό για το οποίο έχω τις μεγαλύτερες επιφυλάξεις. Εκεί έχουν δώσει σοβαρές εξετάσεις οι "μεγάλες" εταιρείες και ακόμη και όταν υπήρξαν αστοχίες ήταν γιατί το βάρος του αποτελέσματος έπεφτε στο συνδυασμό βάρους και οδηγικής συμπεριφοράς με αποτέλεσμα να ξεφύγουν της προσοχής κάποια αδύναμα τμήματα.

Οπότε όμορφα είναι να διαβάζω μιλιμετρ σε δισκοπλακες και διαδρομές και για αλουμίνια, αλλά να δούμε και πως συνεργάζονται όλα αυτά με το πλαίσιο και την εργονομία της μοτοσυκλέτας. Και όταν μιλάμε για αλουμίνια -αν μιλάμε τελικά για δαύτα- υπάρχει μεγάλη διαφορά από αλουμίνιο σε αλουμίνιο.

Παρά τον σκεπτικισμό μου, θα ομολογήσω πάντως πως η Kove είναι η μόνη Κινέζικη εταιρία -μέχρι στιγμής- που θέλω να παρακολουθήσω την εξέλιξη της με κάποιο ενδιαφέρον γιατί μου αρέσει ο ιδρυτής της.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είναι εκπληκτική η ικανότητα που έχει μια Κινέζικη τιμή να ξετινάζει τη τεχνογνωσία των γνωστών επώνυμων εταιρειών σα στραγάλια. Αν μιλάγαμε για Ιαπωνική η Ευρωπαίκη θα την είχαμε κατασπαράξει πριν τα δούμε στο δρόμο. Εδώ είναι θαυμάσιο το αποτέλεσμα γιατί στοιχίζει 8 ή 9 χιλιάρικα....

Ειδικά για το Kove 800 (που θαυμάζετε τόσο πολύ το χαμηλό της βάρος) θα ήθελα να δω πως φορτώνεται αυτό με καγκελα-βασεις,-μπαγκάζια που είναι η ασθένεια της επόμενης ημέρας. Άντε βγες στο βουνό και να δω τι θα αντέξει να μείνει πάνω του χωρίς να κάνει κρακ

Και τι δεν έχω διαβάσει...

Ρε Στέργιο Phoenix ... Ούτε ο tc-drift δεν έχει κάνει τέτοιο promotion...

Εγώ ως γνωστός αμφισβητίας του κίτρινου πυρετού, θα κρατούσα πολλά από τα εύστοχα σχόλια του Βαγγέλη (tc-drift again) και ακόμη περισσότερο αυτό του Κωστή περί λειτουργίας του συνόλου μιας μοτοσυκλέτας.

Με λίγα λόγια... προς θιάσωτες το μήνυμα... συμπεριφερθείται έξυπνα και περιμένετε.... Και 5 χρόνια εγγύηση να μου δώσουν, να το βράσω αν είναι να τρέχω κάθε τρεις και λίγο.

Φυσικά το κομμάτι του πλαισίου είναι το δυσκολότερο και αυτό για το οποίο έχω τις μεγαλύτερες επιφυλάξεις. Εκεί έχουν δώσει σοβαρές εξετάσεις οι "μεγάλες" εταιρείες και ακόμη και όταν υπήρξαν αστοχίες ήταν γιατί το βάρος του αποτελέσματος έπεφτε στο συνδυασμό βάρους και οδηγικής συμπεριφοράς με αποτέλεσμα να ξεφύγουν της προσοχής κάποια αδύναμα τμήματα.

Οπότε όμορφα είναι να διαβάζω μιλιμετρ σε δισκοπλακες και διαδρομές και για αλουμίνια, αλλά να δούμε και πως συνεργάζονται όλα αυτά με το πλαίσιο και την εργονομία της μοτοσυκλέτας. Και όταν μιλάμε για αλουμίνια -αν μιλάμε τελικά για δαύτα- υπάρχει μεγάλη διαφορά από αλουμίνιο σε αλουμίνιο.

Παρά τον σκεπτικισμό μου, θα ομολογήσω πάντως πως η Kove είναι η μόνη Κινέζικη εταιρία -μέχρι στιγμής- που θέλω να παρακολουθήσω την εξέλιξη της με κάποιο ενδιαφέρον γιατί μου αρέσει ο ιδρυτής της.
Μια σημείωση μόνο. Εγώ δεν κάνω promotion σε καμία εταιρεία. Το οτι ακολουθώ και σχολιάζω την επικαιρότητα και κρατάω απλά ίσες αποστάσεις χωρίς παρωπίδες και δεν έχω στεγανά με μάρκες ή χώρα προέλευσης δεν σημαίνε πως προμοτάρω. Εσύ ας πούμε προμοτάρεις συστηματικά τα yamaha. Εγώ ακολουθώ μάλλον πιο ίσες αποστάσεις απλά.


Αν δεις παραπάνω έχω κάνει πάνω απο 2 φορες σχόλιο μόνο πρόσφατα πως όλη αυτή η έκπτωση στο βάρος και η χρήση αλουμινίου (άγνωστης σε εμάς ποιότητας) στο 800Χ έχει πολλά να αποδείξει. ΟΜΩΣ για να λέμε τα σύκα σύκα τα 183 κιλά γεμάτα είναι η KOVE τα δίνει όπως φαίνεται για την έκδοση RALLY Που δεν έρχεται Ελλάδα και κοστολογείται Ευρώπη 13+ χιλιαρικα. Η έκδοση pro έχει λιγότερα κομμάτια σε εξωτικά υλικά και θα ζυγίζει απ όσα έχω καταλάβει 10 κιλά παραπάνω.

Συνεπώς εγώ προσμένω με ενδιαφέρον να δω δείγμα γραφής και απο το 800Χ και φυσικά περιμένω εξίσου με ενδιαφέρον όλους εκείνους που με την πρώτη βίδα που θα σπάσει θα σπεύσουν να πουν ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ! Θα γίνει και αυτό σίγουρα.

ο Στέργιος το βλέπει ξεκαθαρα απο την πλευρά της βιομηχανοποίησης και σε πίπεδο βιομηχανοποίησης προφανώς και ο Κινέζος ήδη είναι πρωτοπόρος.
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Θα συμφωνήσω με τον Βαγγέλη εδώ.

*Όχι ότι σας νοιάζει δηλαδή απλά θέλω και εγώ να πω το κάτιτις μου
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα συμφωνήσω με τον Βαγγέλη εδώ.

*Όχι ότι σας νοιάζει δηλαδή απλά θέλω και εγώ να πω το κάτιτις μου
Επιτέλους να αγαπηθούμε λίγο.
 

itsikis

Μέλος
Όνομα
Ισίδωρος
Μοτό
BETA evo 300 2t
YAMAHA tenere 700
Ξέρει κάποιος από που προέρχεται η διάφορα των 10kgr μεταξύ pro και rally? Επίσης τα ηλεκτρονικά και τα περιφερειακά (abs, δαγκάνες, τρόμπες, ζάντες κλπ) τι μάρκα είναι;
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δύο τυχαία παραδείγματα: Το Xchallenge έσπαγε υποπλαίσια. Το Triumph Scrambler 1200 το ίδιο (συζήτηση με γνωστό καναλάρχη στο 36ωρο).

Εκεί δεν μας ενοχλεί η ποιότητα του αλουμινίου...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ξέρει κάποιος από που προέρχεται η διάφορα των 10kgr μεταξύ pro και rally? Επίσης τα ηλεκτρονικά και τα περιφερειακά (abs, δαγκάνες, τρόμπες, ζάντες κλπ) τι μάρκα είναι;
Απ όσο έχω καταλάβει το Rally κάνει πιο εκτεταμένη χρήση εξωτικών υλικών. Αλουμίνιο μέχρι και στους καθρέπτες και στα κάγκελα προστασίας και τιτάνιο σε κάποια σημεία. Επίσης δεν έχει σχάρα όπως το pro (βάλε 2 κιλά απο εκεί). Και τα δυο όμως με την racing ολόσωμη της εταιρείας παίρνουν 5 άλογα χάνουν 5 κιλά σύμφωνα με τα λεγόμενα του Mr Zhang!

τώρα περιφερειακά μάρκα φρένων δεν την ξέρω Κινέζικη. Αναρτήσεις το pro ρυθμιζομενες KAyaba 240mm. Ηλεκτρονικα ABS νομίζω Bosch. Ζάντες δεν ε΄χω ιδέα οι περισσότερες μοτοσυκλετες τί μάρκα φοράνε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα συμφωνήσω με τον Βαγγέλη εδώ.

*Όχι ότι σας νοιάζει δηλαδή απλά θέλω και εγώ να πω το κάτιτις μου
Εγώ θα διαφωνήσω....έτσι για την κόντρα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
NUDA900R
WR250R
Μια σημείωση μόνο. Εγώ δεν κάνω promotion σε καμία εταιρεία. Το οτι ακολουθώ και σχολιάζω την επικαιρότητα και κρατάω απλά ίσες αποστάσεις χωρίς παρωπίδες και δεν έχω στεγανά με μάρκες ή χώρα προέλευσης δεν σημαίνε πως προμοτάρω. Εσύ ας πούμε προμοτάρεις συστηματικά τα yamaha. Εγώ ακολουθώ μάλλον πιο ίσες αποστάσεις απλά.


Αν δεις παραπάνω έχω κάνει πάνω απο 2 φορες σχόλιο μόνο πρόσφατα πως όλη αυτή η έκπτωση στο βάρος και η χρήση αλουμινίου (άγνωστης σε εμάς ποιότητας) στο 800Χ έχει πολλά να αποδείξει. ΟΜΩΣ για να λέμε τα σύκα σύκα τα 183 κιλά γεμάτα είναι η KOVE τα δίνει όπως φαίνεται για την έκδοση RALLY Που δεν έρχεται Ελλάδα και κοστολογείται Ευρώπη 13+ χιλιαρικα. Η έκδοση pro έχει λιγότερα κομμάτια σε εξωτικά υλικά και θα ζυγίζει απ όσα έχω καταλάβει 10 κιλά παραπάνω.

Συνεπώς εγώ προσμένω με ενδιαφέρον να δω δείγμα γραφής και απο το 800Χ και φυσικά περιμένω εξίσου με ενδιαφέρον όλους εκείνους που με την πρώτη βίδα που θα σπάσει θα σπεύσουν να πουν ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ! Θα γίνει και αυτό σίγουρα.

ο Στέργιος το βλέπει ξεκαθαρα απο την πλευρά της βιομηχανοποίησης και σε πίπεδο βιομηχανοποίησης προφανώς και ο Κινέζος ήδη είναι πρωτοπόρος.
Δύο σημειώσεις:
α) Με το promotion αστειεύομαι, αλλιώς δε θα αναφερόμιυν σε εύστοχα σχόλια σου.
β) Η Κίνα πρωτοπόρος; Ε όχι δα. Άργησε καμία 50αρια χρόνια σε όλους τους τομείς πλην μεταξιού και πορσελάνης.


Δύο τυχαία παραδείγματα: Το Xchallenge έσπαγε υποπλαίσια. Το Triumph Scrambler 1200 το ίδιο (συζήτηση με γνωστό καναλάρχη στο 36ωρο).

Εκεί δεν μας ενοχλεί η ποιότητα του αλουμινίου...
Όλα μας ενοχλούν. Αλλά αν μας ενοχλούν στις ετσιρείες που κατασκεύασαν εκατοντάδες χιλιάδες πλαίσια και είχαν αστοχίες πως δείχνουμε τέτοια εμπιστοσύνη στις Κινεζικές των 8.000 πριν καλα-καλα κάτσουμε στη σέλα τους; Εδώ σε θέλω. Αυτό ήταν το point.
Πριν ξεφύγει το σκεπτικό μου, γράφω απλά περιμένετε να δούμε τι θα είναι στη πράξη, στα χέρια κανονικών αναβατών σε άσφαλτο και χώμα.


Έλα STF πες πόσα σου δίνει η Yamaha για να βρίσκεις πρόβληματα στα προϊόντα του καλού κυρίου Zhang...
Η Yamaha μου δίνει για να κάνω promotion στα προϊόντα της και όχι για να θάβω των άλλων. Μπορούν και το κάνουν μόνοι τους αυτό. Υπάρχουν ψίθυροι πάντως πως θα αρχίσει και η Yamaha να κατασκευάζει μεσαίες μουοσυκλέτες στη Κίνα. Οπότε υπάρχει σοβαρός λόγος να προσβάλλω το συμβόλαιο με τις προωθητικές ενέργειες μου. Έχουμε και ένα πρόσωπο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
STF Στέφανε πρωτοπόρος έγραψα στη βιομηχανοποίηση. Δεν προσέχετε καμιά φορά τις λέξεις!Χωρια ολόκληρα έχουν γίνει εργοστάσια. Εργαλειομηχανές,cnc,πρεσσες, σίδερο,αλουμίνιο παντου. Μια χώρα κολοσσός συνώνυμο της μαζικής παραγωγής και της εκβιομηχανισης.

Όλη αυτή η δυναμική φέρνει χρήμα και το χρήμα φέρνει και τεχνογνωσία και αγοράζει και μυαλά και απ' όλα. Και δίνει και ένα προφανές ατού στο τελικό κόστος προϊόντος. Εκεί αυτή τη στιγμή προφανώς και είναι ο παγκόσμιος ηγέτης.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
NUDA900R
WR250R
STF Στέφανε πρωτοπόρος έγραψα στη βιομηχανοποίηση. Δεν προσέχετε καμιά φορά τις λέξεις!Χωρια ολόκληρα έχουν γίνει εργοστάσια. Εργαλειομηχανές,cnc,πρεσσες, σίδερο,αλουμίνιο παντου. Μια χώρα κολοσσός συνώνυμο της μαζικής παραγωγής και της εκβιομηχανισης.

Όλη αυτή η δυναμική φέρνει χρήμα και το χρήμα φέρνει και τεχνογνωσία και αγοράζει και μυαλά και απ' όλα. Και δίνει και ένα προφανές ατού στο τελικό κόστος προϊόντος. Εκεί αυτή τη στιγμή προφανώς και είναι ο παγκόσμιος ηγέτης.
Μα ούτε εκεί ήταν. Άλλοι έστησαν τις βιομηχανίες στη χώρα τους Η πρωτοπορία είναι άλλο πράγμα από τη δύναμη.
 
Top Bottom