KTM 1090-1090R

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

Mak-Mak

Μέλος
Όνομα
Πανος
Μοτό
Honda Varadero, BMW F650gs maDrakar
μπλε τασακι ??????
μα καλα τωρα.....μπλε ????
μα μπλεεεεε ?????
Εδω δεν έφαγε το μπισκότο (περτιγκαλι κ αυτο), το τασάκι πρόσεξες;;;; Χαχαχαχαχα
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
εξαιρετικο τεστ παντως απο τον καραχαλιο...
Το πηρα το περιοδικο στο αεροδρομιο την περασμενη βδομαδα νομιζοντας οτι εχει τεστ το R και ξενερωσα οταν ανοιξα το τευχος στο αεροπλανο και ειδα οτι το τεστ ητανε του 19/17 με τις χυτες.. Πολυ καλο τεστ παντως :ok:
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
F800GS
το είδα προχτές στην έκθεση από κοντά!
οπτικά, απ' όλες τις πλευρές είναι πανέμορφο! (ΚαΤεΜέ και ας έχω BMW:))
θα πω τα αρνητικά του γιατί τα θετικά είναι πολλά:
- η σέλα του r σκληρή για ταξίδι, του απλού πολύ καλή.
- ζελατίνα του r για ταξίδι δεν... του απλού καλή!
- αυτό που με παραξένεψε είναι το εξής, πολύ κενό ρε παιδί μου εκεί πίσω από την πατούρα του οδηγού (εκεί στην ένωση πλαίσιο υποπλαίσιο). το μπατζάκι θα ακουμπήσει στην αλυσίδα, γράσα θα πάνε παντού, στον κινητήρα, στην ανάρτηση... δεν ξέρω κάτι λείπει. καθαρά αισθητικό το πρόβλημα αλλά ένα πλαστικό δεν μπορούσαν να βάλουνε? Το ίδιο συμβαίνει και στο απλό.
λεπτομέρεια της λεπτομέρειας θα μου πεις είναι αλλά όταν παίρνεις ένα εργαλείο δεν περιμένεις να δεις τέτοια πράματα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Έχοντας κάνει κάποιες βόλτες με το 1090R έχω να πω τα εξής
+Πολύ ελαφριά αίσθηση (αναλογικά με τον όγκο του πάντα)
+Πολύ καλό οπτικό πεδίο ειδικά για off-road όπου ο συνδυασμός 19-21 καταπίνει τα πάντα...
+Γραμμικός κινητήρας
+Το abs και το traction control γίνεται να αποσυνδεθούν εντελώς σε αντίθεση με αλλά μοντέλα της ίδιας αλλά και άλλων εταιριών
+συγκλονιστικές αναρτήσεις καλύτερες από ποτε

Και
-Πιο φθηνή κατασκευή γενικότερα (σε σχέση με το 1190-1290)
-Προστασία αέρα μηδέν
-Λιγότερο Δυνατό (αρκετά) σε σχέση με το 1190 με ροπή μάλλον λίγο πιο ψηλά σε σχέση με πριν

Σε σχέση με τα κενά που λες @δημήτρης πρεπει να φοράς παντελόνι καμπάνα τύπου τονι σφηνου για να πάει έστω κοντά στην αλυσίδα η την ανάρτηση κάποιο μπατζακι. Το κονσεπτ του 1090R ήταν λιγότερο βάρος και φθηνότερο μηχανάκι για να χτυπήσουν την άφρικα.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Σε σχέση με τα κενά που λες @δημήτρης πρεπει να φοράς παντελόνι καμπάνα τύπου τονι σφηνου για να πάει έστω κοντά στην αλυσίδα η την ανάρτηση κάποιο μπατζακι
Γιατι εισαι ρατσιστης;:eek:Ο Τονης δεν δικαιουται ματοσακο;...:D:p
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Ειμαι σιγουρος οτι το 1090R θαναι φανταστικο και αξιος συνεχιστης της παραδοσης των 950/990 αλλα απο τη στιγμη που ειδα τις προδιαγραφες και ανεβηκα και πανω του στην εκθεση, εχει το εξης θεμα: ειναι ψηλό με υψος σελας στα 89εκ και στιβαρες αναρτησεις που υποχωρουν ελαχιστα με το βαρος του αναβατη. Και σιγουρα θελει την comfort σελα οπως και το απλο (το γραφει και ο Καραχαλιος στο τεστ), κατι το οποιο θα αναβασει το υψος της σελας του R στα 90+εκ :eek: Αρα θα μπορουν να τοχουν αναβατες απο 1.85μ (τουλαχιστο) και πανω. Δυστυχως.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Αν και στοιχειώνει τα όνειρά μου, ο παρακάτω λόγος είναι αυτός που δεν θα το'παιρνα... ΑΝ είχα ποτέ τα χρήματα...
Αρα θα μπορουν να τοχουν αναβατες απο 1.85μ (τουλαχιστο) και πανω. Δυστυχως.
Γιατι εισαι ρατσιστης;:eek:Ο Τονης δεν δικαιουται ματοσακο;...:D:p
Ο Τόνης σε πληροφορώ είναι Μπεμβεδάκιας... ;) Με R1200 GS ADV είχε εμφανιστεί στα Μάταλα πριν 2-3 χρόνια...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ειμαι σιγουρος οτι το 1090R θαναι φανταστικο και αξιος συνεχιστης της παραδοσης των 950/990 αλλα απο τη στιγμη που ειδα τις προδιαγραφες και ανεβηκα και πανω του στην εκθεση, εχει το εξης θεμα: ειναι ψηλό με υψος σελας στα 89εκ και στιβαρες αναρτησεις που υποχωρουν ελαχιστα με το βαρος του αναβατη. Και σιγουρα θελει την comfort σελα οπως και το απλο (το γραφει και ο Καραχαλιος στο τεστ), κατι το οποιο θα αναβασει το υψος της σελας του R στα 90+εκ :eek: Αρα θα μπορουν να τοχουν αναβατες απο 1.85μ (τουλαχιστο) και πανω. Δυστυχως.
Γιώργη το χουμε συζητήσει κι από κοντά αυτό με τη σχέση ύψους αναβάτη/ύψος σέλας.
Το γράφω και δημόσια, για όσους δεν έχουν σχηματίσει άποψη. Όσοι το πιστεύουν, τέλος... Δεν αλλάζει.
Εγώ με 1,76 μ. ύψος ποτέ δεν ασχολήθηκα πόσο ψηλή είναι η μηχανή!
Τα 990, τα πρώτα 950 τα πανύψηλα, τα καθαρά εντούρο σε 250, 450 κλπ... δε με προβλημάτισαν ποτέ (από την άποψη του ύψους λέω...:D ).
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς αποτελει αυτό κριτήριο για την αγορά μηχανής, ή έστω για την "άποψη", μου αρέσει/δε μου αρέσει.
:rles::wtf,:
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Γιώργη το χουμε συζητήσει κι από κοντά αυτό με τη σχέση ύψους αναβάτη/ύψος σέλας.
Το γράφω και δημόσια, για όσους δεν έχουν σχηματίσει άποψη. Όσοι το πιστεύουν, τέλος... Δεν αλλάζει.
Εγώ με 1,76 μ. ύψος ποτέ δεν ασχολήθηκα πόσο ψηλή είναι η μηχανή!
Τα 990, τα πρώτα 950 τα πανύψηλα, τα καθαρά εντούρο σε 250, 450 κλπ... δε με προβλημάτισαν ποτέ (από την άποψη του ύψους λέω...:D ).
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς αποτελει αυτό κριτήριο για την αγορά μηχανής, ή έστω για την "άποψη", μου αρέσει/δε μου αρέσει.
:rles::wtf,:
Θα συμφωνήσω αν και δεν μπορώ να έχω απόλυτη άποψη από δω πάνω...
:hh:
...ότι δε χρειάζεται να φτάνεις να πατήσεις για να σου αρέσει ή να μπορεις να οδηγήσεις μια ψηλή μοτο,
Ωστόσο μπορώ να επιβεβαιώσω πως το να απλώνεις πόδια και να φτάνεις να πατήσεις χάμω μπορεί να σε γλιτώσει από πολλές χαζοπτώσεις.;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα συμφωνήσω αν και δεν μπορώ να έχω απόλυτη άποψη από δω πάνω...
:hh:
...ότι δε χρειάζεται να φτάνεις να πατήσεις για να σου αρέσει ή να μπορεις να οδηγήσεις μια ψηλή μοτο,
Ωστόσο μπορώ να επιβεβαιώσω πως το να απλώνεις πόδια και να φτάνεις να πατήσεις χάμω μπορεί να σε γλιτώσει από πολλές χαζοπτώσεις.;)
Ευθύμη , το ότι ο ψηλός έχει πλεονέκτημα στο σώσιμο, δεν το συζητάω! Ασφαλώς κι έχει!
Αυτό όμως, είναι κάτι που δε διορθώνεται...Ή είσαι ψηλός, ή είσαι τάπα (ή κάπου ανάμεσα) :D
Εκείνο που διορθώνεται είναι η τεχνική!
Στο 1ο μάθημα σε κάθε σχολείο χωματινο, μια από τις τεχνικές που διδάσκονται είναι να βάζεις τα πόδια στα πατάκια, αμέσως μόλις κυλησουν οι τροχοί 2 εκατοστά. Κι εκπ/ση αυτή γίνεται σε ανήφορο με σαθρό συνήθως έδαφος.
Το μαθες? Τέλος τα ποδαράκια κάτω ;) Κ α ν έ ν α μα κανένα εμπόδιο δεν περνιέται με τα πόδια κάτω!!!!

Το σώσιμο είναι άλλη ιστορία.... (κι εκεί υπάρχει τρόπος: μαθαίνεις να κρεμιέσαι μονόπαντα ανάλογα με την ανάγκη και να να ακουμπάς το ποδάρι, εκεί που θα ακουμπούσε κάποιος 10 ή και 20 εκ ψηλότερος, χωρίς να αλλάξει θέση).
Ξαναλέω ότι ο ψηλός έχει το πλεονέκτημα, αλλά δε θα διαλέξω κοντή μηχανή επειδή είμαι 1,75 ρε φίλος:cool:
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Ευθύμη , το ότι ο ψηλός έχει πλεονέκτημα στο σώσιμο, δεν το συζητάω! Ασφαλώς κι έχει!
Αυτό όμως, είναι κάτι που δε διορθώνεται...Ή είσαι ψηλός, ή είσαι τάπα (ή κάπου ανάμεσα) :D
Εκείνο που διορθώνεται είναι η τεχνική!
Στο 1ο μάθημα σε κάθε σχολείο χωματινο, μια από τις τεχνικές που διδάσκονται είναι να βάζεις τα πόδια στα πατάκια, αμέσως μόλις κυλησουν οι τροχοί 2 εκατοστά. Κι εκπ/ση αυτή γίνεται σε ανήφορο με σαθρό συνήθως έδαφος.
Το μαθες? Τέλος τα ποδαράκια κάτω ;) Κ α ν έ ν α μα κανένα εμπόδιο δεν περνιέται με τα πόδια κάτω!!!!

Το σώσιμο είναι άλλη ιστορία.... (κι εκεί υπάρχει τρόπος: μαθαίνεις να κρεμιέσαι μονόπαντα ανάλογα με την ανάγκη και να να ακουμπάς το ποδάρι, εκεί που θα ακουμπούσε κάποιος 10 ή και 20 εκ ψηλότερος, χωρίς να αλλάξει θέση).
Ξαναλέω ότι ο ψηλός έχει το πλεονέκτημα, αλλά δε θα διαλέξω κοντή μηχανή επειδή είμαι 1,75 ρε φίλος:cool:
Εσυ ανήκεις στους μεσεους ;;;;:p:D ορθά τα λες πάντως
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Ευθύμη , το ότι ο ψηλός έχει πλεονέκτημα στο σώσιμο, δεν το συζητάω! Ασφαλώς κι έχει!
Αυτό όμως, είναι κάτι που δε διορθώνεται...Ή είσαι ψηλός, ή είσαι τάπα (ή κάπου ανάμεσα) :D
Εκείνο που διορθώνεται είναι η τεχνική!
Στο 1ο μάθημα σε κάθε σχολείο χωματινο, μια από τις τεχνικές που διδάσκονται είναι να βάζεις τα πόδια στα πατάκια, αμέσως μόλις κυλησουν οι τροχοί 2 εκατοστά. Κι εκπ/ση αυτή γίνεται σε ανήφορο με σαθρό συνήθως έδαφος.
Το μαθες? Τέλος τα ποδαράκια κάτω ;) Κ α ν έ ν α μα κανένα εμπόδιο δεν περνιέται με τα πόδια κάτω!!!!

Το σώσιμο είναι άλλη ιστορία.... (κι εκεί υπάρχει τρόπος: μαθαίνεις να κρεμιέσαι μονόπαντα ανάλογα με την ανάγκη και να να ακουμπάς το ποδάρι, εκεί που θα ακουμπούσε κάποιος 10 ή και 20 εκ ψηλότερος, χωρίς να αλλάξει θέση).
Ξαναλέω ότι ο ψηλός έχει το πλεονέκτημα, αλλά δε θα διαλέξω κοντή μηχανή επειδή είμαι 1,75 ρε φίλος:cool:

Τα ίδια λέμε συμπέθερε;)
 
Top Bottom