KTM 1090-1090R

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Παιδιά συγγνώμη, το μοτέρ του mt-07 υπάρχει αρκετά χρόνια δεν έχει ακουστεί το παραμικρό ποτέ από κανέναν. ποια ακριβώς αξιοπιστία είναι αυτή την οποία συζητάμε ότι ίσως και να μην υπάρχει;

Γενικά ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι όντως υπάρξει οποιοδήποτε θέμα ένα καινούργιο μηχανάκι με 2 χρόνια εγγύηση γιατί πρέπει να το θεωρούμε προβληματικό σε σχέση με ένα μεταχειρισμένο έστω με λίγα χιλιόμετρα έστω εξίσου αξιόπιστο το οποίο είναι εκτός εγγύησης;

εκεί δηλαδή που ο άνθρωπος πήρε μία απόφαση και σου λέει πάω να ψωνίσω ξαφνικά προσπαθούμε όλοι να του πούμε ότι όχι αυτό που αποφάσισε είναι λάθος;
Συζητάμε για 1090 κούτα. Ότι ο μτ 07 έχει βγει σκυλί δεν αμφιβάλει κάποιος και τα περιακά ότι και να είναι μαζεύεται με ανάκληση αν ποτέ υπάρξει τπτ...βέβαια και η σύγκριση που έθεσα είναι ολίγον άτοπη γιατί συζητάμε για άλλα ηλεκτρονικά άλλη ιπποδύναμη και διαφορετική δυνατότητα στο δυκάβαλο ...απλά έχουν κοινά στοιχεία στο χώμα και στον «παιχνιδιάρικο» χαρακτήρα...
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Θεωρητικά συζητάμε για διαφορετική ποιότητα πλαστικών κ.α. και ένα γενικό σύνολο πιο «δυνατό» ....θεωρητικά όμως απευθύνονται στο ίδιο κοινό αναφορικά με τα εκτός δρόμου...1090 r πλέον έχουν μείνει λίγα κομμάτια κούτα.... οποτε στο τέλος με βλέπω να μένω με την απορία και αναποφασιστικότητα ...
Κάποιος που να έχει οδηγήσει και τα 2;;;;
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εγω τα εχω παει βολτα και τα δυο , αλλα αλλο εγω κ αλλο εσυ .

Απλωσε το χερι σου μεχρι εκει που φτανεις οικονομικα , αν αντεχεις και τα δυο κατεβα μια εβδομάδα στην Αθήνα να τα κανεις βολτα και τα δυο.

Η τελευταία γενια τον ktm 1xx0 k 790 ειναι απόλαυση , γκαζι οσο θες , φρενα και αναρτήσεις που συνεργάζονται άψογα , η πεμπτουσία τις οδηγικής απόλαυσης.

Το Τ700 εχει ωραια εμφάνιση , φανταστικο μοτερ (σχεδον ηλεκτρικό) και ειναι στο επανω οριο τον ιαπωνικών κατασκευών.



Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Καλή χρονιααα!!!
Το 1090 δεν γίνετε να το πάρω βόλτα δεν υπάρχει για τεστ...το 1090 αντικειμενικά είναι ανώτερο σε προδιαγραφές από τον ανταγωνισμό , crf 1000 gs 850 triumph αν Και δεν πέφτει ακριβώς στην ίδια κατηγορία με τις προαναφερόμενες ...και παρόλο που δεν μπορώ να το φτάσω τώρα η τιμή που δίνετε είναι πολύ τίμια αν τσεκάρει τιμές Honda και bmw...Όσο για το Tenere είναι value for money με υποδεέστερα ηλεκτρονικά βοηθήματα και ξεκάθαρα μικρότερο...Αντικείμενικα υπάρχει κάτι ποιο δυνατό και δεν αναφέρομαι στους ίππους στα 1000+ κυβικά;;;μην μου πείτε για νέο μουλτι 950 s γιατί μιλάμε για 17k .....και άλλη χρήση....
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Καλημερα! Δόθηκε η προκαταβολή για το ΚΤΜ ...Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας παιδιά μόλις εχω το εργαλείο θα σας ενημερώσω ...Κάτι έξτρα εκτός από μπριζακι και φίλτρο δεν βλέπω να χρειάζεται να ζητήσω για αρχή, ρώτησα αν παίζει για φίλτρο στο ντεπόζιτο... k0k0s ευχαριστώ για τα χρήσιμα tips!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλημερα! Δόθηκε η προκαταβολή για το ΚΤΜ ...Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας παιδιά μόλις εχω το εργαλείο θα σας ενημερώσω ...Κάτι έξτρα εκτός από μπριζακι και φίλτρο δεν βλέπω να χρειάζεται να ζητήσω για αρχή, ρώτησα αν παίζει για φίλτρο στο ντεπόζιτο... k0k0s ευχαριστώ για τα χρήσιμα tips!!
Ποιο τελικα? Το απλο ή το R?

Ζητα δωρα με τη μηχανη! Ζητα καμια ποδια αλουμινιου, κανα διπλο σταντ, να στα παραδωσουν δωρο μαζι με τη μηχανη, εαν φυσικα σου χρειαζονται.
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Το R δεν το σκεφτόμουν καν για το απλό για αρκετούς λόγους..ποδιά το ψήνω διπλό σταντ το σκέφτομαι ακόμα ίσως την βγάλω με κανένα Snapjack αν και το διπλό βολευει και σε περίεργα σημεία για παρκάρισμα ...αλλά θα το αφήσω για μετά ...μπαγάζια ίσως πάω σε τύπου eduristan για tank bag ακόμα δεν ξέρω αλλά το βλέπω σε δεύτερο χρόνο...μου έδωσε μια μικρή έκπτωση για όλα τα powerparts όποτε θα το στήσω σιγά σιγά.....
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Ερώτηση τους είπα για το φίλτρο για να μαζέψει τα σκουπίδια από την βενζίνη στο στόμιο από το ντεπόζιτο και μου απάντησε να τσεκάρει αν περνει τύπου φίλτρα που περνούν τα εντουρο...αξίζει μια τέτοια διαδικασία;;έχει καμία σχέση αυτό με ότι μου είχες πει κοκος;;; Επίσης αν μπει από τώρα DNA φίλτρο απαιτείται και φλατζα φιλτροκουτιου (Unifilter gasket); Ή πάει σετ στο DNA??? k0k0s δώσε τα φώτα σου...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι, για τετοιο φιλτρο μιλαμε. Το πρωτο που ειχα βαλει εγω ειναι απο Suzuki RMZ 450 2012-2017 και ταιριαζει απολυτα στο στομιο, απλα βγαζεις το πλαστικο καπακι, την ταπα του ρεζερβουαρ και σφηνωνει μεσα στο στομιο. Για να κραταει τα σκουπιδια απο τις αντλιες μια χαρα ειναι. Εαν θες να κραταει και νερα/λαδια/πετρελαια/νωθειες πρεπει να ψαχτεις σε καποια πιο εξειδικευμενα, πχ στην Guglatech.

To DNA εχει πιο ευκαμπτο χειλος και σφραγιζει καλυτερα στην εισαγωγη του φιλτροκουτιου. Το προβλημα με τα φιλτροκουτια των 1Χ90 ειναι σε 2 σημεια. Το πρωτο ειναι η σφραγιση φιλτρου με στομιο φιλτροκουτιου, εν μερει διορθωθηκε απο το 2015 με το νεο συστημα σφηνας του φιλτρου, αλλα επειδη στην ουσια οι δυο εισαγωγες αριστερα/δεξια απο το ντεποζιτο λειτουργουν σαν ram-air, ο αερας σκαει με δυναμη στο φιλτρο, αρα και ο,τι σκουπιδι κουβαλαει. Το δευτερο θεμα ειναι στο καπακι του φιλτροκουτιου, που με τον καιρο στρεβλωνει και αφηνει κενα στα διαστηματα μεταξυ των βιδων συγκρατισης, ειδικα στα πλαγια. Επισης οι βιδες του ειναι στην ουσια στριφωνια που πιανουν απλα στο πλαστικο κατω μερος του κουτιου, με αποτελεσμα να τρωνε πανευκολα τις βολτες. Εγω στο 1ο σερβις ανακαλυψα 2 απο τις 8 με κουρεμενες βολτες οποτε τις αντικατεστησα με περαστες βιδες και κοντρα παξιμαδι.

Με το DNA (ή οποιοδηποτε αφτερ φιλτρο με μαλακοτερο πλαισιο σφραγισης) εξασφαλιζεις καλυτερη στεγανοτητα. Δεν εχει μαζι φλαντζα. Το κιτ της Unifilter (το βρισκεις και απο Τουρατεκ/Μακαν) εχει και φιλτρο αερα απο σφουγγαρι, και προφιλτρα για τις εισαγωγες αερα και φλαντζα για το καπακι, δηλαδη φουλ κομπλε, απλα το θεωρω οβερκιλ για τα δικα μας δεδομενα. Η ΚΤΜ Αυστραλιας το βαζει στανταρ σε ολα τα μηχανακια που πουλαει εκει αλλα εκει εχουν σκονη με το κιλο στον αερα. Τωρα, η Unifilter/Τουρατεκ δινει και μονο του το φλαντζακι για το καπακι. Εγω το εβαλα για σιγουρια, δε χανεις και τιποτα, παμφθηνο ειναι και εχεις μια α' παραπανω εξασφαλιση. Για οτιδηποτε πιο ακριβο/εξειδικευμενο, πας σε πανακριβες λυσεις τυπου Rottweiler/Powercell αλλα κατα την αποψη μου πεταμενα λεφτα, ειδικα για το δικο μας κλιμα, και ειδικα για το δικο μου επιπεδο που δεν τρεχω σε ραλυ πισω απο κατσικια που σκων' σκον'.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Να βαλεις το φιλτρο της guglatech στο στομιο του ντεποζιτου. Αξιζει τα 70 ευρω γιατι θα τα γλυτωσεις απο φιλτρα αντλιας.

Με το φιλτροκουτι, οπως σωστα λεει ο Κοκος απο πανω ειναι ολιγο οverkill.
Βαλε ενα DNA που δεν χρειαζετε αλλαγη παραμονο πλυσιμο και λαδωμα. Φροντισε να σφραγισεις με μια ταινια/χαρτοταινια περιμετρικα του φιτροκουτιου και εισαι ΟΚ.
Θα εισαι πιο μαγκας ομως εαν κανεις αυτην την δουλεια μονος σου καθε 10.000χλμ ας πουμε ,και δεν αφηνεις τους μαστορους να σφιγγουν τις βιδες του φιλτροκουτιου λες και καργαρουν τροχους απο SCANIA.... (το σαραντατρίο)


Το διπλο σταντ αργα ή γρηγορα θα το αγορασεις....
 
Τελευταία επεξεργασία:

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Λοιπόν Βρήκα το ιταλικό φίλτρο και θα το παραγγείλω, γιατί εχω πληρώσει τρόμπα βενζίνης στο περλθον και πόνεσα...
DNA φίλτρο έχει κλείσει και μόνο την φλατζα από unifilter 12 γιουρα πάει ...
Για να κλείσω με τις πρώτες αγορές που έχουν να κάνουν με την προαστασία της μηχανής ....
Πόδια τι λέτε ;;κ0κ0 από ότι είδα στο advriders η γνώμη σου είναι η μαμά...εμμένεις στην άποψη αυτή;;
Επισης η ζημιά από το πλαϊνό σταντ ευσταθεί ; Που τρέχουν πολλοί να την προλάβουν;;;
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Λοιπόν Βρήκα το ιταλικό φίλτρο και θα το παραγγείλω, γιατί εχω πληρώσει τρόμπα βενζίνης στο περλθον και πόνεσα...
DNA φίλτρο έχει κλείσει και μόνο την φλατζα από unifilter 12 γιουρα πάει ...
Για να κλείσω με τις πρώτες αγορές που έχουν να κάνουν με την προαστασία της μηχανής ....
Πόδια τι λέτε ;;κ0κ0 από ότι είδα στο advriders η γνώμη σου είναι η μαμά...εμμένεις στην άποψη αυτή;;
Επισης η ζημιά από το πλαϊνό σταντ ευσταθεί ; Που τρέχουν πολλοί να την προλάβουν;;;
Στο advrider αν θυμαμαι καλα το νημα πηγαινε στη φαση "η απλη ποδια της ΚΤΜ ειναι μαπα, θες μια με 500$ oπωσδηποτε για να αντεχει πυρηνικο ολοκαυτωμα"... Κατα την ταπεινη μου αποψη η αλουμινενια ποδια της ΚΤΜ ειναι υπεραρκετη, την εχω δοκιμασει κανα δυο φορες μιας και τρωω ολο το φαι μου. Αυτη της Μοτεκ που εβαλε ο Σκληρος φαινεται πιο φαρδια και πιθανοτατα να προστατευει καλυτερα καπακι καμπανας/πηνιων. Για να την προτεινει ο Σκληρος που ειναι οντως σκληρος, κατι θα ξερει. Εγω εβαλα τη μαμα γιατι την παζαρεψα δωρο μαζι με τη μηχανη, νομιζω η Μοτεκ ειναι στα ιδια λεφτα και εαν προστατευει μεγαλυτερη επιφανεια τοτε να πας προς τα εκει.

Επειδη εγω εχω βαθμο σκληροτητας "αρκουδακι Καζολιν" , επελεξα να μετακινησω και τη βαση του σταντ μη γινει καμια στραβη με καμια ξεμπαρκη κοτρωνα, ετσι, για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Εαν σε ενδιαφερει, στειλε ενα ΡΜ στον Martyred στο advrider και πες του οτι σε στελνει ο Κωστας απο Αθηνα -οπως μου ελεγε ο παππους μου να λεω στον τυρεμπορα στο χωριο για να μου δινει την καλη φετα- για ενα κιτ μετατοπισης σταντ για 1090R. Eιναι πολυ ευκολο στην τοποθετηση, εντελως plug n'play και πληρως αναστρεψιμο, εχει το επιπλεον πλεονεκτιμα επιλογης χαμηλοματος μαρσπιε, και νομιζω ειναι το μονο που σου επιτρεπει να διατηρησεις τον μαμα διακοπτη πλαινου σταντ για να μην κανεις πατεντες.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
@kokos το μονο που δεν μου αρεσε στη παουεπαρτ ποδια ειναι ο τροπος στηριξης που εχει (τα δυο μαυρα κουλουρια πισω και απ'κατ ,συν το οτι συντονιζει απιστευτα...
Κατα τα αλλα ειναι πολυ μπολετπρουφ και μην σου πω και @achalatsisπρουφ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
@kokos το μονο που δεν μου αρεσε στη παουεπαρτ ποδια ειναι ο τροπος στηριξης που εχει (τα δυο μαυρα κουλουρια πισω και απ'κατ ,συν το οτι συντονιζει απιστευτα...
Κατα τα αλλα ειναι πολυ μπολετπρουφ και μην σου πω και @achalatsisπρουφ
Κι απο αυτο εχει ο Martyred o Γερμανος, τον επεισα να φτιαξει και βαση για την πισω στηριξη της παουερπαρτ ποδιας πανω στο πλαισιο και οχι στο καρτερ, καταργοντας τα 2 κουλουρια.

Οσο για τον συντονισμο, ειναι θεμα ανοχων, αλλοι γκρινιαζουν και αλλοι οχι. Ειμαι απο τους τυχερους που κανενα εξαρτημα της ποδιας δεν βρισκει σε μερος της εξατμισης οποτε δεν εχω συντονισμους. Αλλα συμφωνω κι εγω, εαν δεν μου την εδιναν την ποδια μαζι με τη μηχανη, θα ειχα παει κι εγω σε αλλη επιλογη, γιατι ειναι και η ευκολια προσθαφαιρεσης πλεονέκτημα στις αλλες.
 
Top Bottom