Για τα tourance δεν εχω αποψη, αλλα οι πιεσεις που ανεφερες ειναι χαμηλες.
Δοκιμασε 36/40 κρυο και δες....
Ενδηκτικα, στα conti αυτες τις πιεσεις βαζω.
Δοκιμασε 36/40 κρυο και δες....
Ενδηκτικα, στα conti αυτες τις πιεσεις βαζω.
Σωστο, οταν το δοκιμασα με λιγο πιο πολυ εμπρος η αίσθηση ηταν διαφορετική (2.6 αντι για 2.4 που ειναι 35 παρά)H KTM παντως λεει 35/42 πιεσεις.
Κόρνα είχα βάλει μια μεγαλύτερη δοκιμαστικά αλλά δεν τη "σηκώνει" είναι και τα καλώδιά της πολύ ψιλά.Καλησπέρα,
εχει δοκιμάσει κανείς να αλλάξει κόρνα χωρίς να προβεί σε πατέντες τύπου τοποθέτησης αντίστασης κτλ,
υπαρχει καμια που να ακούγεται σωστά και να μπαίνει απευθείας?
επιπλεον για το 1090 s τι λάστιχα προτείνετε γιατί τα μαμά, τρώνε κάτι γλυστριματακια που με προβληματίζουν..σε φάση που είναι αρκετά ζεστά και δεν θα έπρεπε..
ευχαριστω!,
Ειδικά στην φάση που αναφέρεις ,ο λόγος γλυστρίματος ,είναι η υπερθέρμανση της γόμας ,από τις συνεχείς στρεβλώσεις του σκελετού ,λόγω χαμηλής πίεσης.Καλησπέρα,
εχει δοκιμάσει κανείς να αλλάξει κόρνα χωρίς να προβεί σε πατέντες τύπου τοποθέτησης αντίστασης κτλ,
υπαρχει καμια που να ακούγεται σωστά και να μπαίνει απευθείας?
επιπλεον για το 1090 s τι λάστιχα προτείνετε γιατί τα μαμά, τρώνε κάτι γλυστριματακια που με προβληματίζουν..σε φάση που είναι αρκετά ζεστά και δεν θα έπρεπε..
ευχαριστω!,
Τελικά ειχατε δίκιο..έβαλα 36/41 και μεταμορφώθηκε η συμπεριφορά..Ευχαριστω, RTFM από δω και πέρα! Στα στροφιλίκια μέχρι τον Αθανάσιο Διάκο ήταν αποκάλυψη..Ειδικά στην φάση που αναφέρεις ,ο λόγος γλυστρίματος ,είναι η υπερθέρμανση της γόμας ,από τις συνεχείς στρεβλώσεις του σκελετού ,λόγω χαμηλής πίεσης.
Βάλε 35-42 κ θα αλλάξουν όλα προς το καλύτερο.
Αν πεις κ στο κατηφορικο κομματι προς Ιτεα...αεροπορια πηγαινες...!!!!Τελικά ειχατε δίκιο..έβαλα 36/41 και μεταμορφώθηκε η συμπεριφορά..Ευχαριστω, RTFM από δω και πέρα! Στα στροφιλίκια μέχρι τον Αθανάσιο Διάκο ήταν αποκάλυψη..
Αν πεις κ στο κατηφορικο κομματι προς Ιτεα...αεροπορια πηγαινες...!!!!
εσυ πρέπει να δουλεύεις στις μυστικές υπηρεσίες!!
σε εκείνο το κομμάτι πήγαινα όντως γρήγορα, Μετά από ένα πολύ μεγάλο κομμάτι που πήγαινα πολύ αργά.. ησουν μαζί με ένα 1200 tenere?
πολύ ωραίο κομματι, περναω συχνά από κει.
Μετα ήπιαμε υπέροχο καφεδάκι στην Ιτέα πριν ανηφορίσουμε για Διάκο..
Ήμουν με 2 φίλους και φτάσαμε Διάκο νωρίς κατά τις 2, όταν ήρθατε εσείς εμείς φεύγαμε, γιατί έπρεπε να γυρίσω νωρίς πίσω..ελπίζω να τα πούμε στην επόμενη!! Το ψήνω για Λεωνιδιο..Που ήσουν και δε σε είδαμε Γιάννη Ευθυμίου?
Με την ταχύτητα που κινείσαι... Λογικό.Ναι με το 1200 ειμαστε παρεα....σας πετυχα στην εξοδο απο Ιτεα...πηγατε απο Λιδορικι σωστα ;;....σας ειδα κ στη ταβερνα στο Αθανασιο Διακο.....αυτη ειναι η δουλεια μου...εχω "φακελο" για ολους..αναβατες κ μηχανακια...(πλακα κανω απλως μου αρεσει να παρατηρω)...!!!!!
Τι να εκανα ;;;....αφου με καθυστερουσε η παρεα..!!!Με την ταχύτητα που κινείσαι... Λογικό.
Θα παρατηρούσα και άλλους αλλάΝαι με το 1200 ειμαστε παρεα....σας πετυχα στην εξοδο απο Ιτεα...πηγατε απο Λιδορικι σωστα ;;....σας ειδα κ στη ταβερνα στο Αθανασιο Διακο.....αυτη ειναι η δουλεια μου...εχω "φακελο" για ολους..αναβατες κ μηχανακια...(πλακα κανω απλως μου αρεσει να παρατηρω)...!!!!!
ή γιατί έμεινα από πίσω φρένο ξαφνικά στα στροφιλίκια της Εύβοιας και μου είχε ρουφήξει την τσιμουχα..πάντως Τετάρτη το πήγα στο μάστορα, μην ξεχνιόμαστε..Τρίτη δεν μπορούσα..Παρακαλω μη σπαμαρετε στο νημα των 1090 με τις ιστορίες απο τα τριαξονικα σας και τα μουστοκουλουρα, θα μπει κανεις χριστιανος να μαθει γιατι καιγονται τα π@π@ρια του, ή γιατι το φιλτροκουτι του μοιαζει με εσωτερικο σακουλας απο σκουπα φιλιπς, ή γιατι το μηχανακι εχει μεινει με 50 ένδειξεις fatal error και δε θα βγαζει ακρη.