KTM 1090-1090R

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ερώτηση
Το 1090 με το 1050 εχει καμια διαφορά στο μοτερ η απλά με μια χαρτογράφηση απο 95 αλογα πήγε στα 125
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Νομιζω εχει και εκκεντροφορους αλλους περα απο χαρτογραφηση...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργη το χουμε συζητήσει κι από κοντά αυτό με τη σχέση ύψους αναβάτη/ύψος σέλας.
Το γράφω και δημόσια, για όσους δεν έχουν σχηματίσει άποψη. Όσοι το πιστεύουν, τέλος... Δεν αλλάζει.
Εγώ με 1,76 μ. ύψος ποτέ δεν ασχολήθηκα πόσο ψηλή είναι η μηχανή!
Τα 990, τα πρώτα 950 τα πανύψηλα, τα καθαρά εντούρο σε 250, 450 κλπ... δε με προβλημάτισαν ποτέ (από την άποψη του ύψους λέω...:D ).
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς αποτελει αυτό κριτήριο για την αγορά μηχανής, ή έστω για την "άποψη", μου αρέσει/δε μου αρέσει.
Θοδωρη, τοχουμε ξανασυζητησει απο κοντα αυτο το θεμα πανω στο οποιο υπαρχουν διαφορετικες αποψεις. Σε ελαφρο μηχανακι-πριονι, πχ καθαροαιμο εντουρο 450 κλπ, δεν ειναι μεγαλο θεμα λογω "κατηγοριας φτερου" απο πλευρας βαρους αλλα σε μεγαλο on-off 200++ κιλων για μενα και παρα πολλους αλλους ειναι θεμα - και ως εκ τουτου βασικο κριτηριο επιλογης μηχανης. Ακομα και στην ασφαλτο, αν δεν παταει κανεις καλα κατω λογω υψους ειναι θεμα χρονου να τουρθει το μηχανακι "κουβερτα" πχ σε μια επιτοπια στροφη, σε σταματημα σε εδαφος με κλιση, σε πατημα του ποδιου σε μια λακουβιτσα λιγων εκατοστων κλπ κλπ. Για το χωμα δεν το συζηταμε, το οτι περναμε "εντουραδικα" τα δυσκολα ειναι η θεωρια, στην πραξη θα χρειαστει παμπολες φορες να περασουμε σιγα με βοηθεια με τα ποδια γιατι απλα δεν γινεται αλλιως.

Και επειδη ισως νομισει κανεις οτι ειναι θεμα απειριας, σιγουρα δεν ειναι ετσι. Σε κουβεντα που ειχαμε προσφατα με τον Μανωλη @πυξιδας990 μου ειπε οτι με το 950 ειχε πεσει σε επιτοπια στροφη λογω υψους ενω με το (χαμηλοτερο) 990 δεν εχει πια τετοιο θεμα. Και το φιλαρακι ο Γατουλης @el-Gatto οσο ειχε το XTZ660 φουλ ψηλο απο μαμα, επεφτε συχνα στα δυσκολα στα χωματα, θυμαμαι καποτε επεσε μπροστα μου σε κατι κολασμενα λασπωμενα λουκια που δεν περνιοντουσαν με τιποτα με φορα και τα ποδια στα μαρσπιε. Χαμηλωσε το πισω 2.5εκ με διαφορετικο συνδεσμο του μοχλικου και το μπροστα χαμηλωνοντας τις πλακες και ..he never looked back ;) Ανεφερα επι τουτου δυο αρκετα εμπειρους και πανω του μεσου ορου οδηγους. Αυτα τα ολιγα, για να υπαρχουν και οι δυο αποψεις πανω στο θεμα :ok:

ΥΓ Και εννοειται οτι το υψος δεν εχει να κανει με το "μου αρέσει/δε μου αρέσει" οπως λες, αλλα σιγουρα εχει να κανει με το "μπορω/δε μπορω να το κανω καλα στα δυσκολα".
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ερώτηση
Το 1090 με το 1050 εχει καμια διαφορά στο μοτερ η απλά με μια χαρτογράφηση απο 95 αλογα πήγε στα 125
Το τεστ του Μοτο γραφει οτι ο κινητηρας ειναι καινουργιος και μονο ο κυβισμος ειναι ιδιος με τον παλιοτερο 1050 - αυτος εδω ειναι μια μικροτερη παραλλαγη του κινητηρα του 1290. Για να το γραφουν πρεπει να τοχουν ψαξει σχετικα.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Ερώτηση
Το 1090 με το 1050 εχει καμια διαφορά στο μοτερ η απλά με μια χαρτογράφηση απο 95 αλογα πήγε στα 125
οχι το 1090 ειναι νεο μοτερ προερχομενο απο το επισης νεο 1290.
Το εγραψαν και οι μοταιοι και 2-3 ξενα μοτοπεριοδικα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θα ηθελα να δω τι ακριβως εδωσε αυτα τα 30 έστω!θεωρητικά!! παραπανω αλογα
Διότι και το 1050 αλλα και το 1090 εχουν τον ιδιο κυβιζμο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θοδωρη, τοχουμε ξανασυζητησει απο κοντα αυτο το θεμα πανω στο οποιο υπαρχουν διαφορετικες αποψεις. Σε ελαφρο μηχανακι-πριονι, πχ καθαροαιμο εντουρο 450 κλπ, δεν ειναι μεγαλο θεμα λογω "κατηγοριας φτερου" απο πλευρας βαρους αλλα σε μεγαλο on-off 200++ κιλων για μενα και παρα πολλους αλλους ειναι θεμα - και ως εκ τουτου βασικο κριτηριο επιλογης μηχανης. Ακομα και στην ασφαλτο, αν δεν παταει κανεις καλα κατω λογω υψους ειναι θεμα χρονου να τουρθει το μηχανακι "κουβερτα" πχ σε μια επιτοπια στροφη, σε σταματημα σε εδαφος με κλιση, σε πατημα του ποδιου σε μια λακουβιτσα λιγων εκατοστων κλπ κλπ. Για το χωμα δεν το συζηταμε, το οτι περναμε "εντουραδικα" τα δυσκολα ειναι η θεωρια, στην πραξη θα χρειαστει παμπολες φορες να περασουμε σιγα με βοηθεια με τα ποδια γιατι απλα δεν γινεται αλλιως.

Και επειδη ισως νομισει κανεις οτι ειναι θεμα απειριας, σιγουρα δεν ειναι ετσι. Σε κουβεντα που ειχαμε προσφατα με τον Μανωλη @πυξιδας990 μου ειπε οτι με το 950 ειχε πεσει σε επιτοπια στροφη λογω υψους ενω με το (χαμηλοτερο) 990 δεν εχει πια τετοιο θεμα. Και το φιλαρακι ο Γατουλης @el-Gatto οσο ειχε το XTZ660 φουλ ψηλο απο μαμα, επεφτε συχνα στα δυσκολα στα χωματα, θυμαμαι καποτε επεσε μπροστα μου σε κατι κολασμενα λασπωμενα λουκια που δεν περνιοντουσαν με τιποτα με φορα και τα ποδια στα μαρσπιε. Χαμηλωσε το πισω 2.5εκ με διαφορετικο συνδεσμο του μοχλικου και το μπροστα χαμηλωνοντας τις πλακες και ..he never looked back ;) Ανεφερα επι τουτου δυο αρκετα εμπειρους και πανω του μεσου ορου οδηγους. Αυτα τα ολιγα, για να υπαρχουν και οι δυο αποψεις πανω στο θεμα :ok:

ΥΓ Και εννοειται οτι το υψος δεν εχει να κανει με το "μου αρέσει/δε μου αρέσει" οπως λες, αλλα σιγουρα εχει να κανει με το "μπορω/δε μπορω να το κανω καλα στα δυσκολα".

Γιώργο το βλέπω αλλιώς , και στην πράξη το εφαρμόζω αλλιώς.
Είπα εξ αρχής ότι όποιος το πιστεύει, δεν αλλάζει. Εγώ δεν το πίστεψα ποτέ και φρόντισα να μάθω να αντιμετωπίζω τα -10 εκατοστά που θα ήθελα να έχω.
Ακόμα κι επιτόπου στροφή, δε βάζω πόδια κάτω! Τι με νοιάζει το ύψος της μηχανής? Εκτός κι αν θέλω 180° αναστροφή με ντρίφτ, που δεν το κάνω....:D (κι αν το θέλω, γίνεται μιας και την πλαγιάζεις και πατάς καλά εκεί, αλλά ένας ψηλός, ή ένα κοντό μηχανάκι βολέυουν πιο πολύ. Δεν το κάνω όμως, το είπα).
Κλίση εδάφους? Ε, και?
Το GS με ρύθμιση για χώμα γίνεται αρκετά ψηλό, τόσο που δεν πατάω και τα 2 πόδια κάτω. Ποτέ δε με προβλημάτισε! Ούτε μου έπεσε ποτέ, παρά μόνο με λουκέτο ξεχασμένο μπροστά κι άλλη μια σε λάσπη που ότι και να είχα, όπως μπήκα (τελείως λάθος από κάθε άποψη) και με υψος παπιού, πάλι σαβούρδα θα έτρωγα.
Τέλος πάντων , "φιλολογική" κουβέντα κάνουμε... ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα ηθελα να δω τι ακριβως εδωσε αυτα τα 30 έστω!θεωρητικά!! παραπανω αλογα
Διότι και το 1050 αλλα και το 1090 εχουν τον ιδιο κυβιζμο
Άλλο μοτέρ Στέργιο...!
Στον ίδιο κυβισμό (1000 κ.εκ) θα βρεις μηχανάκια από 85 έως 220 άλογα ;)
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιώργη το χουμε συζητήσει κι από κοντά αυτό με τη σχέση ύψους αναβάτη/ύψος σέλας.
Το γράφω και δημόσια, για όσους δεν έχουν σχηματίσει άποψη. Όσοι το πιστεύουν, τέλος... Δεν αλλάζει.
Εγώ με 1,76 μ. ύψος ποτέ δεν ασχολήθηκα πόσο ψηλή είναι η μηχανή!
Τα 990, τα πρώτα 950 τα πανύψηλα, τα καθαρά εντούρο σε 250, 450 κλπ... δε με προβλημάτισαν ποτέ (από την άποψη του ύψους λέω...:D ).
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς αποτελει αυτό κριτήριο για την αγορά μηχανής, ή έστω για την "άποψη", μου αρέσει/δε μου αρέσει.
:rles::wtf,:
Ευθύμη , το ότι ο ψηλός έχει πλεονέκτημα στο σώσιμο, δεν το συζητάω! Ασφαλώς κι έχει!
Αυτό όμως, είναι κάτι που δε διορθώνεται...Ή είσαι ψηλός, ή είσαι τάπα (ή κάπου ανάμεσα) :D
Εκείνο που διορθώνεται είναι η τεχνική!
Στο 1ο μάθημα σε κάθε σχολείο χωματινο, μια από τις τεχνικές που διδάσκονται είναι να βάζεις τα πόδια στα πατάκια, αμέσως μόλις κυλησουν οι τροχοί 2 εκατοστά. Κι εκπ/ση αυτή γίνεται σε ανήφορο με σαθρό συνήθως έδαφος.
Το μαθες? Τέλος τα ποδαράκια κάτω ;) Κ α ν έ ν α μα κανένα εμπόδιο δεν περνιέται με τα πόδια κάτω!!!!

Το σώσιμο είναι άλλη ιστορία.... (κι εκεί υπάρχει τρόπος: μαθαίνεις να κρεμιέσαι μονόπαντα ανάλογα με την ανάγκη και να να ακουμπάς το ποδάρι, εκεί που θα ακουμπούσε κάποιος 10 ή και 20 εκ ψηλότερος, χωρίς να αλλάξει θέση).
Ξαναλέω ότι ο ψηλός έχει το πλεονέκτημα, αλλά δε θα διαλέξω κοντή μηχανή επειδή είμαι 1,75 ρε φίλος:cool:
Γιώργο το βλέπω αλλιώς , και στην πράξη το εφαρμόζω αλλιώς.
Είπα εξ αρχής ότι όποιος το πιστεύει, δεν αλλάζει. Εγώ δεν το πίστεψα ποτέ και φρόντισα να μάθω να αντιμετωπίζω τα -10 εκατοστά που θα ήθελα να έχω.
Ακόμα κι επιτόπου στροφή, δε βάζω πόδια κάτω! Τι με νοιάζει το ύψος της μηχανής? Εκτός κι αν θέλω 180° αναστροφή με ντρίφτ, που δεν το κάνω....:D (κι αν το θέλω, γίνεται μιας και την πλαγιάζεις και πατάς καλά εκεί, αλλά ένας ψηλός, ή ένα κοντό μηχανάκι βολέυουν πιο πολύ. Δεν το κάνω όμως, το είπα).
Κλίση εδάφους? Ε, και?
Το GS με ρύθμιση για χώμα γίνεται αρκετά ψηλό, τόσο που δεν πατάω και τα 2 πόδια κάτω. Ποτέ δε με προβλημάτισε! Ούτε μου έπεσε ποτέ, παρά μόνο με λουκέτο ξεχασμένο μπροστά κι άλλη μια σε λάσπη που ότι και να είχα, όπως μπήκα (τελείως λάθος από κάθε άποψη) και με υψος παπιού, πάλι σαβούρδα θα έτρωγα.
Τέλος πάντων , "φιλολογική" κουβέντα κάνουμε... ;)
Συμφωνώ απόλυτα με τον Θοδωρή. Το σημείο που ο Θοδωρής αναφέρει πως "κανένα εμπόδιο δε περνιέται με τα πόδια κάτω" τα λέει όλα νομίζω.
Αν η γνώση υπάρχει πιστεύω πως μια πτώση θα έρθει με ότι και να έχεις, γιατί προφανώς συνετέλεσε κάποιος αστάθμητος παράγοντας και όχι το ύψος της μηχανής. Δε νομίζω πως τα εργοστάσια δε ξέρουν τι φτιάχνουν, οι μηχανές είναι ψηλές γιατί πρέπει να είναι ψηλές.
Αν έχεις 230 κιλά μηχανή όσο και να φθάνουν τα πόδια σου αν έρθει ο αστάθμητος παράγοντας και βρεθείς υπό γωνία δε τη κρατάς έτσι και αλλιώς.
Αυτό που μας λείπει είναι η πλήρη εμπειρία και η γνώση και πρώτος από όλους το αναγνωρίζω εγώ για τον εαυτό μου, όμως το ύψος ποτέ δεν αποτέλεσε εμπόδιο για την αγορά μιας μηχανής, μάλλον το αντίθετο θα έλεγα. Για αυτό άλλωστε είχα και το Tenere το οποίο με την ανάρτηση της Ohlins ήταν που ήταν... πήρε κι άλλο ύψος!
Αυτό για το οποίο μετανιώνω είναι πως δεν επένδυσα ποτέ σε κάποια από τα σχολεία που γίνονται. Πάντα όμως υπάρχει ο χρόνος και θα είναι από τα πρώτα πράγματα που θα κάνω όταν με το καλό αποκτήσω (αν αποκτήσω) κάτι ξανά στη κατηγορία.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έλα να σου δώσω το 950 s να το κάνεις καλά μέσα στη πόλη.
Το χω κανει.
Η λειτουργια του μου τη σπαει, οχι το υψος του ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ πάλι δε βρήκα τίποτα να μου τη σπάει στις 20 μέρες που το είχα στη κατοχή μου, αν και ήταν η ασημένια έκδοση του 2004 ή 2005 και όχι η S. Πάντως δε θα με προβλημάτιζαν 2 επιπλέον πόντοι ούτε στη πόλη (είμαι 1.80).
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Υπάρχουν τα carpon προστατευτικά τις wings και όλα καλά!!!!θα επανέλθω με φοτο

Στάλθηκε από το CUBOT DINOSAUR μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ πάλι δε βρήκα τίποτα να μου τη σπάει στις 20 μέρες που το είχα στη κατοχή μου, αν και ήταν η ασημένια έκδοση του 2004 ή 2005 και όχι η S. Πάντως δε θα με προβλημάτιζαν 2 επιπλέον πόντοι ούτε στη πόλη (είμαι 1.80).
Πάει μόνο τέρμα ρε φίλος:D
Στο λίγο γκάζι, δυσανασχετεί. Νταξ μπορεί να μην ήταν και καλά ρυθμισμένο εκείνο που είχα καβαλήσει κάποτε. Απλώς είπα να βρω κάτι που με στεναχώρησε -ας πούμε- επειδή το ύψος του δε με χάλασε ;)
 
Top Bottom