KTM 1090-1090R

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Έχει δοκιμάσει κανείς το παρακάτω σε 1050, 1090,1190?
Εαν είναι διαφήμιση να διορθωθεί ;)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Έχει δοκιμάσει κανείς το παρακάτω σε 1050, 1090,1190?
Εαν είναι διαφήμιση να διορθωθεί ;)
Kαλοταξιδο Θαναση!

Εχω το αντιστοιχο απο τα βαθη της Κινας με το 1/10 της τιμης στην κοντη μαυρη μαμα ζελατινα, μια χαρα δουλεια κανει.


Καθρεπτες και χουφτες αλλαξε, απο τα λιγα αλλα σιγουρα που κλαις σε πτωση. Χουφτες αλουμινιου επισης σινουα αντιγραφα της ΚΤΜ, καθρεπτες αναδιπλουμενοι απο ebay με 25-30ευρα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Kαλοταξιδο Θαναση!

Εχω το αντιστοιχο απο τα βαθη της Κινας με το 1/10 της τιμης στην κοντη μαυρη μαμα ζελατινα, μια χαρα δουλεια κανει.


Καθρεπτες και χουφτες αλλαξε, απο τα λιγα αλλα σιγουρα που κλαις σε πτωση. Χουφτες αλουμινιου επισης σινουα αντιγραφα της ΚΤΜ, καθρεπτες αναδιπλουμενοι απο ebay με 25-30ευρα.
Σου χρωστάω καφέ στην Κόρινθο!
Στείλε link για το σποιλερ.
Με τα υπόλοιπα μόλις σπάσουν(οι καθρέπτες θα βγαίνουν) το σκέφτομαι :inlove:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σου χρωστάω καφέ στην Κόρινθο!
Στείλε link για το σποιλερ.
Με τα υπόλοιπα μόλις σπάσουν(οι καθρέπτες θα βγαίνουν) το σκέφτομαι :inlove:
Tσακω το, αυτη την ιδια εχω βαλει, και επειδη ειμαι τελειως τσιπης της περασα και ενα ντυσιμο με φιμε ζελατινα και εχει γινει σχεδον το ιδιο σκουρα με τη μαμα.


Εχει αλλαξει και τιμη και δεν στελνει πια ο πωλητης Ελλαδα, 15 ευρω την ειχα παρει το 2020, δες πχ αυτη>> Adjustable Clip On Windshield Extension Spoiler Wind Deflector For Motorcycle | eBay


Εχει ευκολες ρυθμισεις σε πολλες θεσεις με δυο διακοπτακια που την "κλειδωνουν", χωρις εργαλεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Tσακω το, αυτη την ιδια εχω βαλει, και επειδη ειμαι τελειως τσιπης της περασα και ενα ντυσιμο με φιμε ζελατινα και εχει γινει σχεδον το ιδιο σκουρα με τη μαμα.


Εχει αλλαξει και τιμη και δεν στελνει πια ο πωλητης Ελλαδα, 15 ευρω την ειχα παρει το 2020, δες πχ αυτη>> Adjustable Clip On Windshield Extension Spoiler Wind Deflector For Motorcycle | eBay


Εχει ευκολες ρυθμισεις σε πολλες θεσεις με δυο διακοπτακια που την "κλειδωνουν", χωρις εργαλεια.
Σόρρυ που πετάγομαι αλλά την συγκεκριμένη προέκτασή την είχα πάρει κι εγώ από Κίνα και σε λιγότερο από 2-3 μήνες έσπασαν κάποια πλαστικά από τον μηχανισμό (τα σημεία της άρθρωσης, τα αντικατέστησα με βίδα και κόντρα παξιμάδι). Επίσης είναι σχετικά βαριά και πιο μπροσθόβαρη κι έτσι δημιουργούσε επιπλέον ταλαντώσεις στην ζελατίνα του Beverly με αποτέλεσμα να ξεβιδωνονται οι βάσεις της μαμά ζελατίνας.

Θανασεν Πρέπει κάπου να την έχω, αν θες να στην στείλω μετά τις 17/8 που γυρνάω να την δοκιμάσεις.
Προσωπικά θα προτιμούσα το πιο παλιό σχέδιο με την κεντρική στήριξη. Πιο μαζεμένο, χωρίς πολλά ρυθμιστήρια, σε καλύτερη θέση στην ζελατίνα (πιο κοντά στον κορμό) ώστε να δημιουργεί κραδασμούς.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Σόρρυ που πετάγομαι αλλά την συγκεκριμένη προέκτασή την είχα πάρει κι εγώ από Κίνα και σε λιγότερο από 2-3 μήνες έσπασαν κάποια πλαστικά από τον μηχανισμό (τα σημεία της άρθρωσης, τα αντικατέστησα με βίδα και κόντρα παξιμάδι). Επίσης είναι σχετικά βαριά και πιο μπροσθόβαρη κι έτσι δημιουργούσε επιπλέον ταλαντώσεις στην ζελατίνα του Beverly με αποτέλεσμα να ξεβιδωνονται οι βάσεις της μαμά ζελατίνας.

Θανασεν Πρέπει κάπου να την έχω, αν θες να στην στείλω μετά τις 17/8 που γυρνάω να την δοκιμάσεις.
Προσωπικά θα προτιμούσα το πιο παλιό σχέδιο με την κεντρική στήριξη. Πιο μαζεμένο, χωρίς πολλά ρυθμιστήρια, σε καλύτερη θέση στην ζελατίνα (πιο κοντά στον κορμό) ώστε να δημιουργεί κραδασμούς.
Σε ευχαριστώ πολύ αγόρι!
Τηλέφωνο προφίλ κερνάω καφέ
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Εγώ θα βάλω την πολύ άσχημη ζελατίνα που είχα στο 790 αλλά την καλύτερη από άποψη αεροδυναμικής κσι πρακτικότητας γιατί στο χώμα χρησιμοποιείς την χαμηλή και στην άσφαλτο βάζεις την προέκταση που είναι συρταρωτή. Σταθερότατη και φοβερή ποιότητα.

Givi airflow

 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Εγώ θα βάλω την πολύ άσχημη ζελατίνα που είχα στο 790 αλλά την καλύτερη από άποψη αεροδυναμικής κσι πρακτικότητας γιατί στο χώμα χρησιμοποιείς την χαμηλή και στην άσφαλτο βάζεις την προέκταση που είναι συρταρωτή. Σταθερότατη και φοβερή ποιότητα.

Givi airflow

Αυτή είχε το Versys όταν το πήρα... Άσχημη όσο δε πάει... Λέω μόλις μαζέψω λίγα λεφτά θα τη πετάξω να βάλω άλλη.. Αμ δε... Για τη πόλη και κοντινές βγάζω τελείως το πάνω μέρος. Εθνική με το δεύτερο κομμάτι και στη χαμηλή θέση απολαμβάνω ταξίδι πλέον...

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σόρρυ που πετάγομαι αλλά την συγκεκριμένη προέκτασή την είχα πάρει κι εγώ από Κίνα και σε λιγότερο από 2-3 μήνες έσπασαν κάποια πλαστικά από τον μηχανισμό (τα σημεία της άρθρωσης, τα αντικατέστησα με βίδα και κόντρα παξιμάδι). Επίσης είναι σχετικά βαριά και πιο μπροσθόβαρη κι έτσι δημιουργούσε επιπλέον ταλαντώσεις στην ζελατίνα του Beverly με αποτέλεσμα να ξεβιδωνονται οι βάσεις της μαμά ζελατίνας.

Θανασεν Πρέπει κάπου να την έχω, αν θες να στην στείλω μετά τις 17/8 που γυρνάω να την δοκιμάσεις.
Προσωπικά θα προτιμούσα το πιο παλιό σχέδιο με την κεντρική στήριξη. Πιο μαζεμένο, χωρίς πολλά ρυθμιστήρια, σε καλύτερη θέση στην ζελατίνα (πιο κοντά στον κορμό) ώστε να δημιουργεί κραδασμούς.
Eγω έχω την πρωτη που ποσταρα πανω στο μηχανακι 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα, αλλα επειδη μιλαμε για Κινα ποτε δεν ξερεις που θα πεσεις, ειναι 50-50 να βγει μαπα. Την αλλη με την κεντρικη στηριξη την ειχα στο ΧΤΖ, δεν εκανε τιποτα κατα την αποψη μου, γιατι για να κοψεις στροβιλισμους θες να δημιουργειται "πτερυγα" και η δευτερη δουλευει απλα σαν προεκταση της ζελατινας, ενω η πρωτη μπαινει παραλληλα με τη ζελατινα και δημιουργει αεροτομη. Και εκεινη μπορει να μπει παραλληλα με τη ζελατινα αλλα χανεις σε υψος και γενικα δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος, ειναι γενικα πιο ευελικτη η αλλη με τη διπλη στηριξη. Εχει να κανει βεβαια και με το καθε μηχανακι /φερινγκ. Τελος , ενα θεμα ειναι οτι η εργοστασιακη ζελατινα του 1090 κανει ενα σπασιμο στον αξονα στο κεντρο της και δεν κουμπωνει ευκολα κεντρικη προεκταση.

Λιγο κουνημενη η φωτο αλλα ετσι ειναι η μαμα κοντη ζελατινα με το σποιλερ.





Η ακομα καλυτερη λυση που ειχα δοκιμασει ηταν η MRA με εξτρα σποιλερ, ασχημη αλλα οχι τοσο οσο η Givi που δειχνουν παραπανω, κανει δουλεια σε ολες τις ταχυτητες, μονο μειον οτι κανει ακομη πιο ζεστο το "κοκπιτ" του 1090 που γενικα εχει ενα θεμα με τη ζεστη.



 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σορρυ που επεμβαίνω στα πορτοκαλί προβλήματα σας, αλλά αυτές οι προεκτάσεις είναι πολύ άσχημες ρε γκαμοτο.
Η ermax δεν βγάζει για το 1090?
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Αυτή είχε το Versys όταν το πήρα... Άσχημη όσο δε πάει... Λέω μόλις μαζέψω λίγα λεφτά θα τη πετάξω να βάλω άλλη.. Αμ δε... Για τη πόλη και κοντινές βγάζω τελείως το πάνω μέρος. Εθνική με το δεύτερο κομμάτι και στη χαμηλή θέση απολαμβάνω ταξίδι πλέον...

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εμένα στο 790 με κυνηγάγανε να με δείρουν, τόσο άσχημη ήταν..
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Θα βάλω αγγελία τρεις ζελατίνες σε λίγες μέρες, τη μαμά ψηλή, την κοντή μαύρη puig και την ψηλή puig φιμέ για όποιον ενδιαφέρεται..
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Eγω έχω την πρωτη που ποσταρα πανω στο μηχανακι 2 χρονια και δεν εχει παθει τιποτα, αλλα επειδη μιλαμε για Κινα ποτε δεν ξερεις που θα πεσεις, ειναι 50-50 να βγει μαπα. Την αλλη με την κεντρικη στηριξη την ειχα στο ΧΤΖ, δεν εκανε τιποτα κατα την αποψη μου, γιατι για να κοψεις στροβιλισμους θες να δημιουργειται "πτερυγα" και η δευτερη δουλευει απλα σαν προεκταση της ζελατινας, ενω η πρωτη μπαινει παραλληλα με τη ζελατινα και δημιουργει αεροτομη. Και εκεινη μπορει να μπει παραλληλα με τη ζελατινα αλλα χανεις σε υψος και γενικα δεν ειχα μεινει ευχαριστημενος, ειναι γενικα πιο ευελικτη η αλλη με τη διπλη στηριξη. Εχει να κανει βεβαια και με το καθε μηχανακι /φερινγκ. Τελος , ενα θεμα ειναι οτι η εργοστασιακη ζελατινα του 1090 κανει ενα σπασιμο στον αξονα στο κεντρο της και δεν κουμπωνει ευκολα κεντρικη προεκταση.

Λιγο κουνημενη η φωτο αλλα ετσι ειναι η μαμα κοντη ζελατινα με το σποιλερ.





Η ακομα καλυτερη λυση που ειχα δοκιμασει ηταν η MRA με εξτρα σποιλερ, ασχημη αλλα οχι τοσο οσο η Givi που δειχνουν παραπανω, κανει δουλεια σε ολες τις ταχυτητες, μονο μειον οτι κανει ακομη πιο ζεστο το "κοκπιτ" του 1090 που γενικα εχει ενα θεμα με τη ζεστη.



Εγώ το δικό σποιλερ το είχα πιο μπροστά, ίσως γι'αυτό να δημιουργούσε και τις ταλαντώσεις


Σίγουρα έκανε καλή δουλειά όσο άντεξε. Επίσης, έσφιξα παραπάνω από ότι έπρεπε τις βίδες που πιάνουν την μαμά ζελατίνα (έβλεπα τις ταλαντώσεις και είπα να βιδώσω παραπάνω - λάθος μου) με αποτέλεσμα να έχει σπασίματα όταν αφαίρεσα την προέκταση.
Νομίζω γενικά ότι σαν προέκταση είναι αρκετά βαριά και γι αυτό δημιουργεί τέτοια θέματα σε ορισμένες περιπτώσεις, η αντίστοιχη προέκταση στην puig που είχα στο BMW είχε δύο βραχίονες σε κάθε μεριά και ήταν λίγο πιο μαζεμένη συνολικά.

Το φρυδάκι τύπου wundelich (με την κεντρική στήριξη) το είχα στο 990, σίγουρα δεν έκανε την ίδια δουλειά αλλά δεν μου δημιούργησε κανένα θέμα στήριξης.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
μου λύσατε την απορία αν αυτό θα ήταν μιά καλή λύση για το ΧR αλλά όχι, ο μηχανισμός του ήδη υποφέρει με το βάρος της ζελατίνας που έχω. μιλ μερσί.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σορρυ που επεμβαίνω στα πορτοκαλί προβλήματα σας, αλλά αυτές οι προεκτάσεις είναι πολύ άσχημες ρε γκαμοτο.
Η ermax δεν βγάζει για το 1090?
Βγάζει η Puig ζελατίνες για τα 1Χ90 σε διάφορα μεγέθη.
 
Top Bottom