Πληροφορίακα το 1090 είναι απλούστερο από το 990 στο λύσε - δεσε τεπόζιτο και λοιπά.
Έτσι αφού χρόνος δεν υπήρχε από τα εξουσιοδοτημενο, ktm συνεργεία και ο απαραίτητος έλεγχος (λαδια, ξύδια, φυσωμα και λοιπά είχε γίνει σε εξουσιοδοτημενο)
Ασχολήθηκα εγώ με αλλαγή
αντίψυκτικου, έλεγχος φίλτρου αέρα.
Δεν θεώρησα απαραίτητο την αλλαγή του με after (μιας και ήταν πεντακάθαρο)
Και εάν κρίνω από το pipercross που είχα στο 990, που μου ζαλίζε το κεφάλι ο θόρυβος των πεταλούδων
Δεν χρειάζεται after ποτέ!
Υ. Γ. έπαιξε τον ρόλο του και o Κώστας
el-Gatto βέβαια σε αυτό.
Ευχαριστώ Κωστάκη