KTM 1090-1090R

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
παλεύω να ανεβάσω φωτό με τις heavy για το πως φαίνεται αλλά τπτ…
Και το taptalk έχει μπλοκάρει…
Μόλις το καταφέρω ανεβάζω…
Πάντως δεν εξέχουν παρά πολύ γιατί στα φανάρια με λιγο προσοχή τα κατάφερνα να περάσω ..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
παλεύω να ανεβάσω φωτό με τις heavy για το πως φαίνεται αλλά τπτ…
Και το taptalk έχει μπλοκάρει…
Μόλις το καταφέρω ανεβάζω…
Πάντως δεν εξέχουν παρά πολύ γιατί στα φανάρια με λιγο προσοχή τα κατάφερνα να περάσω ..
Στείλε τις στο κινητό που υπάρχει στο προφίλ μου στο viber.
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Επίσης να ενημέρωσω για την βάση του κινητού την holder 2.0 ( είχα θέσει ερώτημα )είναι μεν κουμουτσα αλλά πολύ βολική στο βάλε βγάλε πέρνει αέρα το κινητό και βασικό κλειδώνει …
Φτάνοντας αθηνα επίσης έγινε αλλαγή φίλτρου βενζινάς μετά τις 6000 στροφές μπέρδευε στο ταξίδι όποτε την ψυλλιάστηκα …
Αυτά από το Παξοι - Κρητη …


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jean21

Μέλος
Όνομα
jean philippe
Μοτό
vespa 150
Ερώτηση …
Κάπου είδα στα σοσιαλ Ελλάδα ένα 1090 1190 με δικο του graphic kit…
δεν θυμάμαι που είχε φτιάξει δικα του αυτοκόλλητα τα έχει κάνει Ελλάδα και έχει και το σήμα του φόρουμ στο κιτ που έφτιαξε…μήπως πει το μυαλό σας ποίου είναι ;;γιατί μου απάντησε ο άνθρωπος που τα είχε κάνει .. αλλά δεν μπορώ να να βρω το νήμα….
Ευχαριστώ!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ερώτηση …
Κάπου είδα στα σοσιαλ Ελλάδα ένα 1090 1190 με δικο του graphic kit…
δεν θυμάμαι που είχε φτιάξει δικα του αυτοκόλλητα τα έχει κάνει Ελλάδα και έχει και το σήμα του φόρουμ στο κιτ που έφτιαξε…μήπως πει το μυαλό σας ποίου είναι ;;γιατί μου απάντησε ο άνθρωπος που τα είχε κάνει .. αλλά δεν μπορώ να να βρω το νήμα….
Ευχαριστώ!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dxlgraphics...,συνήθως φτιάχνουν και είναι στον Γέρακα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Έχει ασχοληθεί κάτοχος 1090 με αλλαγή γρανάζιου εμπρός, από 17 που έχει (μαμά)
σε 16αρι?
Οδήγησα το s και ήταν πιο δυνατό μόνο και μόνο από την διαφορά διαμέτρου τροχών.
Θαναση με μεγαλη καθυστερηση να σου πω οτι εγω ειχα βαλει σχεδον εξ αρχης 16αρι στο R μου. Οι διαφορα ειναι λιγο πιο χαμηλη ταχυτητα μεχρι να χρειαστει να παιζεις με συμπλεκτη 1η-2α , και πολυ περισσοτερο η πλεον αξιοποιησιμη 6η στην εθνικη, που τραβαει απο τα 90 με το 16αρι, ενω με το 17αρι ηθελε 110 και πανω. Ο,τι χανεις σε θεωρητικη οικονομια καυσιμου λογω σαλ το κερδιζεις καθως πλεον μπορεις να βαλεις 6η σε χαμηλοτερες ταχυτητες. Μονο μειονεκτημα ειναι το οτι -λενε- τρωει τη γλυστρα του ψαλιδιου πιο γρηγορα. Εμενα σε 16000χλμ δεν βλεπω να εχει σημαντικη φθορα, εχει ακομα δρομο για το οριο αλλαγης, αλλα καλου κακου σε 5 χρονια που μαλλον θα αλλαξω αλυσιδογραναζα ετσι οπως παω, λεω να βαλω 17 μπροστα 45 πισω με 120αρα αλυσιδα, ετσι για το γαμωτο.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πρώτες εντυπώσεις από το 1090. Με λίγα λόγια, ότι ακριβώς είπε ο Phoenix . Πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα, δεν έχει να ζηλέψει πολλά - μάλλον ελάχιστα- από τα πιο premium μοντέλα.

Ειδικότερα, σε ότι αφορά το ταξίδι στην Εθνική (έκανα περίπου 250χλμ) μπορώ να πω ότι ταξίδεψα πολύ καλά, η μοτοσυκλέτα είχε 140χλμ/ω στις 5500στρ (μάλλον πρέπει να έχει κοντύτερο γρανάζωμα?), η ανεμοκάλυψη στην ψηλή θέση της "μαμά" ζελατίνας ήταν σούπερ χωρίς στροβιλισμούς και θόρυβο, ήταν σταθερότατο και έστριβε τις ανοικτές καμπές πολύ θετικά και χωρίς "ψαρέματα" παρόλο που είχε τις άδειες βαλίτσες. Μόνο σοβαρό πρόβλημα που μου έκανε αφόρητο το ταξίδι μέτα από κάποια χλμ ήταν η έλειψη cruise control ενώ με την σέλα στην χαμηλή θέση άρχισα να πιάνομαι στον κώλο, κάτι που δεν θυμάμαι να γινόταν στο 1290 (το οποίο μπροστά ήταν πιο ογκώδες αλλά σέλες είναι ίδιες). Το trip έλεγε περίπου 6lt/100χλμ, η αλήθεια είναι ότι το 1290 σε αντίστοιχη βόλτα ήταν λίγο χαμηλότερα σε κατανάλωση.
Έκανα και μια μικρή βολτίτσα το απόγευμα στα λιμανάκια, μια χαρά στρίβει ενώ το γκάζι δεν μου έλειψε πουθενά. Θα ήθελα όμως λίγο καλύτερα φρένα (μια τρόμπα από 1290SA μάλλον είναι μια εύκολη και οικονομική αναβάθμιση) ενώ με την σέλα στην ψηλή θέση, ήταν πολύ καλύτερη η άνεση. Βγάζει και αυτό αρκετή ζέστη στα πόδια.

Πραγματικά, μια μοτοσυκλέτα τόσο όσο για όλους. Το μόνο "πρόβλημα" που βλέπω είναι ότι κάποιος που θα σκεφτεί να δώσει 11Κ για ένα 1090 ίσως προτιμήσει να δώσει 2-3Κ ακόμα και να πάρει το πιο απ' όλα 1290. Θέλει δηλαδή συνειδητοποιημένους αγοραστές, που δεν ψωνίζουν με το "μάτι" αλλά βάσει ουσίας και χρήσης. Για μένα είναι ένα πιο χρηστικό, πιο άνετο, πιο allrounder από το GT μηχανάκι, ένα ωραίο σκαλοπατάκι προς το επόμενο μου μεγάλο. Όχι γιατί το χρειάζομαι αλλά γιατί το γουστάρω.

Θα ενημερώσω το νήμα μόλις παραλάβω το κινέζικο kaoko και τα πλαστικά πλαϊνά τύπου Puig (τα σκεφτόμουν και για το 1290) για την θερμότητα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πρώτες εντυπώσεις από το 1090. Με λίγα λόγια, ότι ακριβώς είπε ο Phoenix . Πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα, δεν έχει να ζηλέψει πολλά - μάλλον ελάχιστα- από τα πιο premium μοντέλα.

Ειδικότερα, σε ότι αφορά το ταξίδι στην Εθνική (έκανα περίπου 250χλμ) μπορώ να πω ότι ταξίδεψα πολύ καλά, η μοτοσυκλέτα είχε 140χλμ/ω στις 5500στρ (μάλλον πρέπει να έχει κοντύτερο γρανάζωμα?), η ανεμοκάλυψη στην ψηλή θέση της "μαμά" ζελατίνας ήταν σούπερ χωρίς στροβιλισμούς και θόρυβο, ήταν σταθερότατο και έστριβε τις ανοικτές καμπές πολύ θετικά και χωρίς "ψαρέματα" παρόλο που είχε τις άδειες βαλίτσες. Μόνο σοβαρό πρόβλημα που μου έκανε αφόρητο το ταξίδι μέτα από κάποια χλμ ήταν η έλειψη cruise control ενώ με την σέλα στην χαμηλή θέση άρχισα να πιάνομαι στον κώλο, κάτι που δεν θυμάμαι να γινόταν στο 1290 (το οποίο μπροστά ήταν πιο ογκώδες αλλά σέλες είναι ίδιες). Το trip έλεγε περίπου 6lt/100χλμ, η αλήθεια είναι ότι το 1290 σε αντίστοιχη βόλτα ήταν λίγο χαμηλότερα σε κατανάλωση.
Έκανα και μια μικρή βολτίτσα το απόγευμα στα λιμανάκια, μια χαρά στρίβει ενώ το γκάζι δεν μου έλειψε πουθενά. Θα ήθελα όμως λίγο καλύτερα φρένα (μια τρόμπα από 1290SA μάλλον είναι μια εύκολη και οικονομική αναβάθμιση) ενώ με την σέλα στην ψηλή θέση, ήταν πολύ καλύτερη η άνεση. Βγάζει και αυτό αρκετή ζέστη στα πόδια.

Πραγματικά, μια μοτοσυκλέτα τόσο όσο για όλους. Το μόνο "πρόβλημα" που βλέπω είναι ότι κάποιος που θα σκεφτεί να δώσει 11Κ για ένα 1090 ίσως προτιμήσει να δώσει 2-3Κ ακόμα και να πάρει το πιο απ' όλα 1290. Θέλει δηλαδή συνειδητοποιημένους αγοραστές, που δεν ψωνίζουν με το "μάτι" αλλά βάσει ουσίας και χρήσης. Για μένα είναι ένα πιο χρηστικό, πιο άνετο, πιο allrounder από το GT μηχανάκι, ένα ωραίο σκαλοπατάκι προς το επόμενο μου μεγάλο. Όχι γιατί το χρειάζομαι αλλά γιατί το γουστάρω.

Θα ενημερώσω το νήμα μόλις παραλάβω το κινέζικο kaoko και τα πλαστικά πλαϊνά τύπου Puig (τα σκεφτόμουν και για το 1290) για την θερμότητα.
Κάνε μια ερώτηση στην αντιπροσωπεία μήπως έχει η ecu τον αυτόματο πιλότο και με μια αναβάθμιση και τα ανάλογα χρήματα στον ξεκλειδώσει βάζοντας σου και τον αντίστοιχο ανταπτορα
Πολλά προγράμματα έτσι τα παρέχει η Κάτεμ
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Πρώτες εντυπώσεις από το 1090. Με λίγα λόγια, ότι ακριβώς είπε ο Phoenix . Πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα, δεν έχει να ζηλέψει πολλά - μάλλον ελάχιστα- από τα πιο premium μοντέλα.

Ειδικότερα, σε ότι αφορά το ταξίδι στην Εθνική (έκανα περίπου 250χλμ) μπορώ να πω ότι ταξίδεψα πολύ καλά, η μοτοσυκλέτα είχε 140χλμ/ω στις 5500στρ (μάλλον πρέπει να έχει κοντύτερο γρανάζωμα?), η ανεμοκάλυψη στην ψηλή θέση της "μαμά" ζελατίνας ήταν σούπερ χωρίς στροβιλισμούς και θόρυβο, ήταν σταθερότατο και έστριβε τις ανοικτές καμπές πολύ θετικά και χωρίς "ψαρέματα" παρόλο που είχε τις άδειες βαλίτσες. Μόνο σοβαρό πρόβλημα που μου έκανε αφόρητο το ταξίδι μέτα από κάποια χλμ ήταν η έλειψη cruise control ενώ με την σέλα στην χαμηλή θέση άρχισα να πιάνομαι στον κώλο, κάτι που δεν θυμάμαι να γινόταν στο 1290 (το οποίο μπροστά ήταν πιο ογκώδες αλλά σέλες είναι ίδιες). Το trip έλεγε περίπου 6lt/100χλμ, η αλήθεια είναι ότι το 1290 σε αντίστοιχη βόλτα ήταν λίγο χαμηλότερα σε κατανάλωση.
Έκανα και μια μικρή βολτίτσα το απόγευμα στα λιμανάκια, μια χαρά στρίβει ενώ το γκάζι δεν μου έλειψε πουθενά. Θα ήθελα όμως λίγο καλύτερα φρένα (μια τρόμπα από 1290SA μάλλον είναι μια εύκολη και οικονομική αναβάθμιση) ενώ με την σέλα στην ψηλή θέση, ήταν πολύ καλύτερη η άνεση. Βγάζει και αυτό αρκετή ζέστη στα πόδια.

Πραγματικά, μια μοτοσυκλέτα τόσο όσο για όλους. Το μόνο "πρόβλημα" που βλέπω είναι ότι κάποιος που θα σκεφτεί να δώσει 11Κ για ένα 1090 ίσως προτιμήσει να δώσει 2-3Κ ακόμα και να πάρει το πιο απ' όλα 1290. Θέλει δηλαδή συνειδητοποιημένους αγοραστές, που δεν ψωνίζουν με το "μάτι" αλλά βάσει ουσίας και χρήσης. Για μένα είναι ένα πιο χρηστικό, πιο άνετο, πιο allrounder από το GT μηχανάκι, ένα ωραίο σκαλοπατάκι προς το επόμενο μου μεγάλο. Όχι γιατί το χρειάζομαι αλλά γιατί το γουστάρω.

Θα ενημερώσω το νήμα μόλις παραλάβω το κινέζικο kaoko και τα πλαστικά πλαϊνά τύπου Puig (τα σκεφτόμουν και για το 1290) για την θερμότητα.
κινέζικο καοκο έχουμε λινκ? ευχαριστώ!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
κινέζικο καοκο έχουμε λινκ? ευχαριστώ!
Βεβαίως!
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €31.25 15%OFF | Throttle Lock Cruise Control Clamp Fit For KTM 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R HUSQVARNA Norden
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Βεβαίως!
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €31.25 15%OFF | Throttle Lock Cruise Control Clamp Fit For KTM 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R HUSQVARNA Norden
Αν εισαι σωστος πωλητης, πουλας μηχανικο Cruise Control και για μηχανακια που εχουν κανονικο απο τη μανα τους :ok:
Γιατι σου λεει KTM ειναι...μπορει σε λιγο να μην εχουν...

Throttle Lock Cruise Control Clamp Fit For KTM 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R HUSQVARNA Norden
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Αν εισαι σωστος πωλητης, πουλας μηχανικο Cruise Control και για μηχανακια που εχουν κανονικο απο τη μανα τους :ok:
Γιατι σου λεει KTM ειναι...μπορει σε λιγο να μην εχουν...

Throttle Lock Cruise Control Clamp Fit For KTM 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R HUSQVARNA Norden
Εντάξει τώρα κι εσύ, τι ψάχνεις...Τα βάζουν όλα και ότι κάτσει!
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Βεβαίως!
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €31.25 15%OFF | Throttle Lock Cruise Control Clamp Fit For KTM 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R HUSQVARNA Norden
είσαι ωραίος ;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Βεβαίως!
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €31.25 15%OFF | Throttle Lock Cruise Control Clamp Fit For KTM 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R HUSQVARNA Norden
είσαι ωραίος ;)
'Εχουμε και το παρακάτω ως πιο οικονομική επιλογή.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Λοιπόν, ήρθε το "kaoko" και τοποθετήθηκε, δοκιμή μάλλον ΣΚ. Από στατική δοκιμή φαίνεται ότι κάνει την δουλειά του και κλειδώνει το γκάζι. Τσίμπησα και μια ζελατίνα Τούρινγκ φιμέ για αλλαγή/δοκιμή και μερικά ακόμα τζιτζιλομπλιμπλίκια.





:):)

Α, μην το ξεχάσω! Τελικά πήρα και μια τρόμπα φρένου από 1290S (ακτινική) και λέω να την βάλω πάνω για δοκιμή. Οι δαγκάνες είναι ίδιες σε όλα τα 1*90 οπότε θεωρώ ότι θα δουλέψει καλά.
 
Top Bottom