snpl
Μέλος
Εδώ είσαι...Απλά θέλω σούζα ισχύος, σε λιγότερο από 6000 στροφές με δεύτερη ταχύτητα.
Εδώ είσαι...Απλά θέλω σούζα ισχύος, σε λιγότερο από 6000 στροφές με δεύτερη ταχύτητα.
Στείλε τις στο κινητό που υπάρχει στο προφίλ μου στο viber.παλεύω να ανεβάσω φωτό με τις heavy για το πως φαίνεται αλλά τπτ…
Και το taptalk έχει μπλοκάρει…
Μόλις το καταφέρω ανεβάζω…
Πάντως δεν εξέχουν παρά πολύ γιατί στα φανάρια με λιγο προσοχή τα κατάφερνα να περάσω ..
Dxlgraphics...,συνήθως φτιάχνουν και είναι στον ΓέρακαΕρώτηση …
Κάπου είδα στα σοσιαλ Ελλάδα ένα 1090 1190 με δικο του graphic kit…
δεν θυμάμαι που είχε φτιάξει δικα του αυτοκόλλητα τα έχει κάνει Ελλάδα και έχει και το σήμα του φόρουμ στο κιτ που έφτιαξε…μήπως πει το μυαλό σας ποίου είναι ;;γιατί μου απάντησε ο άνθρωπος που τα είχε κάνει .. αλλά δεν μπορώ να να βρω το νήμα….
Ευχαριστώ!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Θαναση με μεγαλη καθυστερηση να σου πω οτι εγω ειχα βαλει σχεδον εξ αρχης 16αρι στο R μου. Οι διαφορα ειναι λιγο πιο χαμηλη ταχυτητα μεχρι να χρειαστει να παιζεις με συμπλεκτη 1η-2α , και πολυ περισσοτερο η πλεον αξιοποιησιμη 6η στην εθνικη, που τραβαει απο τα 90 με το 16αρι, ενω με το 17αρι ηθελε 110 και πανω. Ο,τι χανεις σε θεωρητικη οικονομια καυσιμου λογω σαλ το κερδιζεις καθως πλεον μπορεις να βαλεις 6η σε χαμηλοτερες ταχυτητες. Μονο μειονεκτημα ειναι το οτι -λενε- τρωει τη γλυστρα του ψαλιδιου πιο γρηγορα. Εμενα σε 16000χλμ δεν βλεπω να εχει σημαντικη φθορα, εχει ακομα δρομο για το οριο αλλαγης, αλλα καλου κακου σε 5 χρονια που μαλλον θα αλλαξω αλυσιδογραναζα ετσι οπως παω, λεω να βαλω 17 μπροστα 45 πισω με 120αρα αλυσιδα, ετσι για το γαμωτο.Έχει ασχοληθεί κάτοχος 1090 με αλλαγή γρανάζιου εμπρός, από 17 που έχει (μαμά)
σε 16αρι?
Οδήγησα το s και ήταν πιο δυνατό μόνο και μόνο από την διαφορά διαμέτρου τροχών.
Κάνε μια ερώτηση στην αντιπροσωπεία μήπως έχει η ecu τον αυτόματο πιλότο και με μια αναβάθμιση και τα ανάλογα χρήματα στον ξεκλειδώσει βάζοντας σου και τον αντίστοιχο ανταπτοραΠρώτες εντυπώσεις από το 1090. Με λίγα λόγια, ότι ακριβώς είπε ο Phoenix . Πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα, δεν έχει να ζηλέψει πολλά - μάλλον ελάχιστα- από τα πιο premium μοντέλα.
Ειδικότερα, σε ότι αφορά το ταξίδι στην Εθνική (έκανα περίπου 250χλμ) μπορώ να πω ότι ταξίδεψα πολύ καλά, η μοτοσυκλέτα είχε 140χλμ/ω στις 5500στρ (μάλλον πρέπει να έχει κοντύτερο γρανάζωμα?), η ανεμοκάλυψη στην ψηλή θέση της "μαμά" ζελατίνας ήταν σούπερ χωρίς στροβιλισμούς και θόρυβο, ήταν σταθερότατο και έστριβε τις ανοικτές καμπές πολύ θετικά και χωρίς "ψαρέματα" παρόλο που είχε τις άδειες βαλίτσες. Μόνο σοβαρό πρόβλημα που μου έκανε αφόρητο το ταξίδι μέτα από κάποια χλμ ήταν η έλειψη cruise control ενώ με την σέλα στην χαμηλή θέση άρχισα να πιάνομαι στον κώλο, κάτι που δεν θυμάμαι να γινόταν στο 1290 (το οποίο μπροστά ήταν πιο ογκώδες αλλά σέλες είναι ίδιες). Το trip έλεγε περίπου 6lt/100χλμ, η αλήθεια είναι ότι το 1290 σε αντίστοιχη βόλτα ήταν λίγο χαμηλότερα σε κατανάλωση.
Έκανα και μια μικρή βολτίτσα το απόγευμα στα λιμανάκια, μια χαρά στρίβει ενώ το γκάζι δεν μου έλειψε πουθενά. Θα ήθελα όμως λίγο καλύτερα φρένα (μια τρόμπα από 1290SA μάλλον είναι μια εύκολη και οικονομική αναβάθμιση) ενώ με την σέλα στην ψηλή θέση, ήταν πολύ καλύτερη η άνεση. Βγάζει και αυτό αρκετή ζέστη στα πόδια.
Πραγματικά, μια μοτοσυκλέτα τόσο όσο για όλους. Το μόνο "πρόβλημα" που βλέπω είναι ότι κάποιος που θα σκεφτεί να δώσει 11Κ για ένα 1090 ίσως προτιμήσει να δώσει 2-3Κ ακόμα και να πάρει το πιο απ' όλα 1290. Θέλει δηλαδή συνειδητοποιημένους αγοραστές, που δεν ψωνίζουν με το "μάτι" αλλά βάσει ουσίας και χρήσης. Για μένα είναι ένα πιο χρηστικό, πιο άνετο, πιο allrounder από το GT μηχανάκι, ένα ωραίο σκαλοπατάκι προς το επόμενο μου μεγάλο. Όχι γιατί το χρειάζομαι αλλά γιατί το γουστάρω.
Θα ενημερώσω το νήμα μόλις παραλάβω το κινέζικο kaoko και τα πλαστικά πλαϊνά τύπου Puig (τα σκεφτόμουν και για το 1290) για την θερμότητα.
κινέζικο καοκο έχουμε λινκ? ευχαριστώ!Πρώτες εντυπώσεις από το 1090. Με λίγα λόγια, ότι ακριβώς είπε ο Phoenix . Πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα, δεν έχει να ζηλέψει πολλά - μάλλον ελάχιστα- από τα πιο premium μοντέλα.
Ειδικότερα, σε ότι αφορά το ταξίδι στην Εθνική (έκανα περίπου 250χλμ) μπορώ να πω ότι ταξίδεψα πολύ καλά, η μοτοσυκλέτα είχε 140χλμ/ω στις 5500στρ (μάλλον πρέπει να έχει κοντύτερο γρανάζωμα?), η ανεμοκάλυψη στην ψηλή θέση της "μαμά" ζελατίνας ήταν σούπερ χωρίς στροβιλισμούς και θόρυβο, ήταν σταθερότατο και έστριβε τις ανοικτές καμπές πολύ θετικά και χωρίς "ψαρέματα" παρόλο που είχε τις άδειες βαλίτσες. Μόνο σοβαρό πρόβλημα που μου έκανε αφόρητο το ταξίδι μέτα από κάποια χλμ ήταν η έλειψη cruise control ενώ με την σέλα στην χαμηλή θέση άρχισα να πιάνομαι στον κώλο, κάτι που δεν θυμάμαι να γινόταν στο 1290 (το οποίο μπροστά ήταν πιο ογκώδες αλλά σέλες είναι ίδιες). Το trip έλεγε περίπου 6lt/100χλμ, η αλήθεια είναι ότι το 1290 σε αντίστοιχη βόλτα ήταν λίγο χαμηλότερα σε κατανάλωση.
Έκανα και μια μικρή βολτίτσα το απόγευμα στα λιμανάκια, μια χαρά στρίβει ενώ το γκάζι δεν μου έλειψε πουθενά. Θα ήθελα όμως λίγο καλύτερα φρένα (μια τρόμπα από 1290SA μάλλον είναι μια εύκολη και οικονομική αναβάθμιση) ενώ με την σέλα στην ψηλή θέση, ήταν πολύ καλύτερη η άνεση. Βγάζει και αυτό αρκετή ζέστη στα πόδια.
Πραγματικά, μια μοτοσυκλέτα τόσο όσο για όλους. Το μόνο "πρόβλημα" που βλέπω είναι ότι κάποιος που θα σκεφτεί να δώσει 11Κ για ένα 1090 ίσως προτιμήσει να δώσει 2-3Κ ακόμα και να πάρει το πιο απ' όλα 1290. Θέλει δηλαδή συνειδητοποιημένους αγοραστές, που δεν ψωνίζουν με το "μάτι" αλλά βάσει ουσίας και χρήσης. Για μένα είναι ένα πιο χρηστικό, πιο άνετο, πιο allrounder από το GT μηχανάκι, ένα ωραίο σκαλοπατάκι προς το επόμενο μου μεγάλο. Όχι γιατί το χρειάζομαι αλλά γιατί το γουστάρω.
Θα ενημερώσω το νήμα μόλις παραλάβω το κινέζικο kaoko και τα πλαστικά πλαϊνά τύπου Puig (τα σκεφτόμουν και για το 1290) για την θερμότητα.
Βεβαίως!κινέζικο καοκο έχουμε λινκ? ευχαριστώ!
Αν εισαι σωστος πωλητης, πουλας μηχανικο Cruise Control και για μηχανακια που εχουν κανονικο απο τη μανα τουςΒεβαίως!
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €31.25 15%OFF | Throttle Lock Cruise Control Clamp Fit For KTM 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R HUSQVARNA Norden
5.83€ 61% OFF|Throttle Lock Cruise Control Klem Fit Voor Ktm 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R Husqvarna norden|Grepen| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Στο Norden ειναι στανταρ...Για να τα λέμε και αυτά, δεν βάζουν όλοι το τεκ πακ.
Εντάξει τώρα κι εσύ, τι ψάχνεις...Τα βάζουν όλα και ότι κάτσει!Αν εισαι σωστος πωλητης, πουλας μηχανικο Cruise Control και για μηχανακια που εχουν κανονικο απο τη μανα τους
Γιατι σου λεει KTM ειναι...μπορει σε λιγο να μην εχουν...
Throttle Lock Cruise Control Clamp Fit For KTM 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R HUSQVARNA Norden
είσαι ωραίοςΒεβαίως!
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €31.25 15%OFF | Throttle Lock Cruise Control Clamp Fit For KTM 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R HUSQVARNA Norden
5.83€ 61% OFF|Throttle Lock Cruise Control Klem Fit Voor Ktm 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R Husqvarna norden|Grepen| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Βεβαίως!
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €31.25 15%OFF | Throttle Lock Cruise Control Clamp Fit For KTM 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R HUSQVARNA Norden
5.83€ 61% OFF|Throttle Lock Cruise Control Klem Fit Voor Ktm 640 950 990 Adventure 1050 1090 Adventure 1290 Super Adventure R Husqvarna norden|Grepen| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
'Εχουμε και το παρακάτω ως πιο οικονομική επιλογή.είσαι ωραίος