KTM 1090-1090R

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Οδήγησα την μοτοσυκλέτα προχθές και είμαι έτοιμος για το Update!!!θα φύγει το GS και θα παμε για πόλεμο !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πες καμμία εντύπωση απο το τεστ να μπαίνουμε στο κλίμα..!!
 

NastyNash

Μέλος
Όνομα
Αναστάσιος
Μοτό
F800 GS 2010
Πες καμμία εντύπωση απο το τεστ να μπαίνουμε στο κλίμα..!!
Είναι στο ύψος του GS 800, δυστυχώς αυτό που οδήγησα ήταν με λάστιχα off και δεν ήταν για την βουλιαγμένης! Πολύ πιο δυνατό, έτοιμο για διπλή χρήση χωρίς να ξοδέψεις σε έξτρα . Άψογα φρένα και στην όρθια στάση μ έκατσε κουτί , είμαι περίπου 1.80


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

NastyNash

Μέλος
Όνομα
Αναστάσιος
Μοτό
F800 GS 2010
Uppp, υπάρχει κάποιος κάτοχος να ψελίσει δυο κουβεντούλες ;;;



Sent from my iPad using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Διαβαζα χθες το φετινο mega test του Μοτο το οποιο εχει γραψει φετος ο ιδιος ο Καραχαλιος. Μου εκανε εντυπωση οτι εγραφε οτι για να αποδωσει σωστα ο κινητηρας χρειαζεται πανω απο 5000σαλ δηλ. σχεδον τερμα γκαζια παντου! Επισης εγραφε οτι η ροπη χαμηλα δεν θυμιζει 1000αρη κινητηρα, φαινεται οτι τα 106 αλογα που βγαζει στον τροχο (125 στο στροφαλο) εχουν επιπτωση στη λειτουργια χαμηλα - ειναι βεβαια και μακρυγραναζωμενο. Επισης η σκληροτητα των ελατηριων ειναι τελεια οταν το πιεζει κανεις στα ορια αλλα ειναι σκληρα και κοπανανε σε οχι τερμα-γκαζι χρηση.

Στο τελος της αναφορας κανει μια ενδιαφερουσα συγκριση με το 1190R, αντιγραφω: "Και τελικα ειναι καλυτερο απο το 1190R? Μμμμ, οχι! Η παραπανω δυναμη του 1190R του ταιριαζε, το ABS του ητανε καλυτερο, και οι αναρτησεις του επισης. Αλλα κοστιζε βεβαια 2000 ευρω παραπανω". Να προσθεσω εγω οτι δεν ειναι και πολυ ελαφροτερο, 240.5 κιλα γεματο εδειξε η ζυγαρια του Μοτο. Τελικα ο βηχας και τα κυβικα δεν κρυβονται, ιδιως οταν τα μικροτερα κυβικα πουσαρονται.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Στο τελος της αναφορας κανει μια ενδιαφερουσα συγκριση με το 1190R, αντιγραφω: "Και τελικα ειναι καλυτερο απο το 1190R? Μμμμ, οχι! Η παραπανω δυναμη του 1190R του ταιριαζε, το ABS του ητανε καλυτερο, και οι αναρτησεις του επισης. Αλλα κοστιζε βεβαια 2000 ευρω παραπανω". Να προσθεσω εγω οτι δεν ειναι και πολυ ελαφροτερο, 240.5 κιλα γεματο εδειξε η ζυγαρια του Μοτο. Τελικα ο βηχας και τα κυβικα δεν κρυβονται, ιδιως οταν τα μικροτερα κυβικα πουσαρονται.
Γιώργο σε ευχαριστώ για το ποστ σου γιατί ακόμα και σήμερα το σκέφτομαι και μου περνάει από το μυαλό αν έκανα καλή επιλογή. Που μου φαίνεται ότι την έκανα.
Είχα την επιλογή για ολοκαίνουργιο 1090R χωρίς έξτρας και για μεταχειρισμένο 1190R με έξτρας. Τελικά πήρα τον Μάρτιο που πέρασε το 1190R.
Στο 1090 λείπει το cornering ABS που για εμένα είναι πολύ σημαντικό κ καλό να υπάρχει αν δίνεται η δυνατότητα.
Επίσης κάνει μπαμ ότι έχουν κάνει εκπτώσεις στα υλικά του 1090. Για παράδειγμα το ποτηράκι των υγρών φρένων (μπροστινών) είναι από την εποχή του 990. Βλέπεις του 1190\1290 είναι πιο ακριβό...
Άλλο παράδειγμα τα δεματικά ταϊρ-απ στο 1090 είναι πλαστικά όπως κ στις περισσότερες μοτοσυκλέτες, ενώ στο 1190\1290 (και στα 1200GS) είναι το καινούργιο στυλ από λάστιχο.
Στο 1090 λείπει το κεντρικό σταντ και μεταλλική σχάρα αποσκευών. Αν τα βάλεις πάνω έφτασες στο βάρος του 1190.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Διαβαζα χθες το φετινο mega test του Μοτο το οποιο εχει γραψει φετος ο ιδιος ο Καραχαλιος. Μου εκανε εντυπωση οτι εγραφε οτι για να αποδωσει σωστα ο κινητηρας χρειαζεται πανω απο 5000σαλ δηλ. σχεδον τερμα γκαζια παντου! Επισης εγραφε οτι η ροπη χαμηλα δεν θυμιζει 1000αρη κινητηρα, φαινεται οτι τα 106 αλογα που βγαζει στον τροχο (125 στο στροφαλο) εχουν επιπτωση στη λειτουργια χαμηλα - ειναι βεβαια και μακρυγραναζωμενο. Επισης η σκληροτητα των ελατηριων ειναι τελεια οταν το πιεζει κανεις στα ορια αλλα ειναι σκληρα και κοπανανε σε οχι τερμα-γκαζι χρηση.

Στο τελος της αναφορας κανει μια ενδιαφερουσα συγκριση με το 1190R, αντιγραφω: "Και τελικα ειναι καλυτερο απο το 1190R? Μμμμ, οχι! Η παραπανω δυναμη του 1190R του ταιριαζε, το ABS του ητανε καλυτερο, και οι αναρτησεις του επισης. Αλλα κοστιζε βεβαια 2000 ευρω παραπανω". Να προσθεσω εγω οτι δεν ειναι και πολυ ελαφροτερο, 240.5 κιλα γεματο εδειξε η ζυγαρια του Μοτο. Τελικα ο βηχας και τα κυβικα δεν κρυβονται, ιδιως οταν τα μικροτερα κυβικα πουσαρονται.
ειναι μακρυ γραναζωμενο γιωργο,επισης αν συγκρινεις και με το απλο του τεστ πριν καποια τευχη,βλεπεις οτι το απλο ειναι πιο γεματο και ελεω ακραπας....στα ξενα φορα κοντενουν ενα δοντι και μεταμορφωνεται και χαμηλα...προδιαγραφες ισως.....οσο για τις αναρτησεις ερχονται....
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nike

Καιρόν πρόσμενε..
Περιοχή
Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη
Όνομα
Theodoros
Μοτό
BMW R1200GS LC
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος φιλος γνωρίζει αν το 1090 το απλό, έχει πρίζες 12v..
Έχει μία;
Έχει δυο;
Δεν έχει καμιά;
Επίσης αν κάποιος φιλος έχει σκάψει την σέλα του οδηγού απο το 1090, λόγο μικρού ύψους του οδηγού..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος φιλος γνωρίζει αν το 1090 το απλό, έχει πρίζες 12v..
Έχει μία;
Έχει δυο;
Δεν έχει καμιά;
Επίσης αν κάποιος φιλος έχει σκάψει την σέλα του οδηγού απο το 1090, λόγο μικρού ύψους του οδηγού..
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εχει ετοιμη την υποδοχη στο φερινγκ και την καλωδιωση για να βαλεις οποια αδιαβροχη 12ν πριζα του 1$ απο το Ebay σου αρεσει! :p
(Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο της ΚΤΜ να μη βαλει απο το εργοστασιο την πριζα ετοιμη... ποσο θα τους κοστιζε παραπανω δηλαδη!?!?)

Η σελα του 1090 (και το απλο και το R εχουν την ιδια, μονοκομματη) δεν σκαβεται γιατι εχει πολυ λιγο αφρωδες, αν την σκαψεις θα καθεσαι πανω στην πλαστικη σκαφη του, και η εργοστασιακη σελα ειναι ηδη αρκετα ζορικη... Επειδη ειναι η μονοκομματη σελα, δεν ρυθμιζεται σε υψος, αλλα το υποπλαισιο ειναι το ιδιο σε ολα τα 1Χ90 οποτε μπορεις να παρεις μια μεταχειρισμενη διαιρουμενη σελα απο το 1190 και να την βαλεις στη χαμηλη θεση.

Edit: Δεν εχουν και τα 2 την ιδια σελα, του 1090 ειναι λιγο πιο χαμηλη απο του R και με διαφορετικο υλικο, παραμενει ομως το γεγονος οτι δεν ρυθμιζεται σε υψος επειδη ειναι η μονοκομματη. Η σελα του 1190 που ειναι σε δυο τμηματα μπαινει κουτι στο 1090 και εχει τη δυνατοτητα ρυθμισης υψους.

Eπισης, για τις πριζες πιο αναλυτικα, εχει δυο σετ καλωδιωσης +/- κατω απο τα οργανα και αλλα δυο κατω απο τη σελα συνοδηγου. Το καθε σετ αποτελειται απο ενα ζευγος +/- απευθειας απο μπαταρια με ασφαλεια 10Α και ενα ζευγος +/- διακοπτομενο μεχρι 1Α. Ολα τα καλωδια ειναι ετοιμα με ακροδεκτες πλακε για να συνδεσεις ο,τι χρειαζεται να συνδεσεις. Αυτα κατω απο τα οργανα προοριζονται για εργοστασιακα πριζα/προβολακια και τα κατω απο τη σελα για τις εργοστασιακες θερμαινομενες σελες, αλλα μπορεις φυσικα να συνδεσεις ο,τι θες εσυ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
E, καλα, και το Αφρικα 15000 εχει , πριζα δεν εχει και θελει και ξηλωμα το μισο μηχανακι για να τη βαλεις...

Κλαιω ρεεεεε
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
E, καλα, και το Αφρικα 15000 εχει , πριζα δεν εχει και θελει και ξηλωμα το μισο μηχανακι για να τη βαλεις...
:pointu:

(Είσαι κακούλης)
 
Top Bottom