πυξιδας990
Μέλος
αφου δεν υπαρχει αναλογη ενοτητα....κανω την αρχη.....με διαβασμα μετα καφε....
στο 2πορτο ειμαι....εγω εχω ενα πιστονι...μπλε τασακι ??????
μα καλα τωρα.....μπλε ????
μα μπλεεεεε ?????
Εδω δεν έφαγε το μπισκότο (περτιγκαλι κ αυτο), το τασάκι πρόσεξες;;;; Χαχαχαχαχαμπλε τασακι ??????
μα καλα τωρα.....μπλε ????
μα μπλεεεεε ?????
Εδω δεν έφαγε το μπισκότο (περτιγκαλι κ αυτο), το τασάκι πρόσεξες;;;; Χαχαχαχαχα
Το πηρα το περιοδικο στο αεροδρομιο την περασμενη βδομαδα νομιζοντας οτι εχει τεστ το R και ξενερωσα οταν ανοιξα το τευχος στο αεροπλανο και ειδα οτι το τεστ ητανε του 19/17 με τις χυτες.. Πολυ καλο τεστ παντωςεξαιρετικο τεστ παντως απο τον καραχαλιο...
Γιατι εισαι ρατσιστης;Ο Τονης δεν δικαιουται ματοσακο;...Σε σχέση με τα κενά που λες @δημήτρης πρεπει να φοράς παντελόνι καμπάνα τύπου τονι σφηνου για να πάει έστω κοντά στην αλυσίδα η την ανάρτηση κάποιο μπατζακι
Δικαιούται ρε κολλητε, αλλα με το ντύσιμο αυτο ταιριάζει μια φλωρέντα οχι το 1090R!Γιατι εισαι ρατσιστης;Ο Τονης δεν δικαιουται ματοσακο;...
Αρα θα μπορουν να τοχουν αναβατες απο 1.85μ (τουλαχιστο) και πανω. Δυστυχως.
Ο Τόνης σε πληροφορώ είναι Μπεμβεδάκιας... Με R1200 GS ADV είχε εμφανιστεί στα Μάταλα πριν 2-3 χρόνια...Γιατι εισαι ρατσιστης;Ο Τονης δεν δικαιουται ματοσακο;...
Γιώργη το χουμε συζητήσει κι από κοντά αυτό με τη σχέση ύψους αναβάτη/ύψος σέλας.Ειμαι σιγουρος οτι το 1090R θαναι φανταστικο και αξιος συνεχιστης της παραδοσης των 950/990 αλλα απο τη στιγμη που ειδα τις προδιαγραφες και ανεβηκα και πανω του στην εκθεση, εχει το εξης θεμα: ειναι ψηλό με υψος σελας στα 89εκ και στιβαρες αναρτησεις που υποχωρουν ελαχιστα με το βαρος του αναβατη. Και σιγουρα θελει την comfort σελα οπως και το απλο (το γραφει και ο Καραχαλιος στο τεστ), κατι το οποιο θα αναβασει το υψος της σελας του R στα 90+εκ Αρα θα μπορουν να τοχουν αναβατες απο 1.85μ (τουλαχιστο) και πανω. Δυστυχως.
Θα συμφωνήσω αν και δεν μπορώ να έχω απόλυτη άποψη από δω πάνω...Γιώργη το χουμε συζητήσει κι από κοντά αυτό με τη σχέση ύψους αναβάτη/ύψος σέλας.
Το γράφω και δημόσια, για όσους δεν έχουν σχηματίσει άποψη. Όσοι το πιστεύουν, τέλος... Δεν αλλάζει.
Εγώ με 1,76 μ. ύψος ποτέ δεν ασχολήθηκα πόσο ψηλή είναι η μηχανή!
Τα 990, τα πρώτα 950 τα πανύψηλα, τα καθαρά εντούρο σε 250, 450 κλπ... δε με προβλημάτισαν ποτέ (από την άποψη του ύψους λέω... ).
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πώς αποτελει αυτό κριτήριο για την αγορά μηχανής, ή έστω για την "άποψη", μου αρέσει/δε μου αρέσει.
:rles::wtf,:
Ευθύμη , το ότι ο ψηλός έχει πλεονέκτημα στο σώσιμο, δεν το συζητάω! Ασφαλώς κι έχει!Θα συμφωνήσω αν και δεν μπορώ να έχω απόλυτη άποψη από δω πάνω...
...ότι δε χρειάζεται να φτάνεις να πατήσεις για να σου αρέσει ή να μπορεις να οδηγήσεις μια ψηλή μοτο,
Ωστόσο μπορώ να επιβεβαιώσω πως το να απλώνεις πόδια και να φτάνεις να πατήσεις χάμω μπορεί να σε γλιτώσει από πολλές χαζοπτώσεις.
Εσυ ανήκεις στους μεσεους ;;;; ορθά τα λες πάντωςΕυθύμη , το ότι ο ψηλός έχει πλεονέκτημα στο σώσιμο, δεν το συζητάω! Ασφαλώς κι έχει!
Αυτό όμως, είναι κάτι που δε διορθώνεται...Ή είσαι ψηλός, ή είσαι τάπα (ή κάπου ανάμεσα)
Εκείνο που διορθώνεται είναι η τεχνική!
Στο 1ο μάθημα σε κάθε σχολείο χωματινο, μια από τις τεχνικές που διδάσκονται είναι να βάζεις τα πόδια στα πατάκια, αμέσως μόλις κυλησουν οι τροχοί 2 εκατοστά. Κι εκπ/ση αυτή γίνεται σε ανήφορο με σαθρό συνήθως έδαφος.
Το μαθες? Τέλος τα ποδαράκια κάτω Κ α ν έ ν α μα κανένα εμπόδιο δεν περνιέται με τα πόδια κάτω!!!!
Το σώσιμο είναι άλλη ιστορία.... (κι εκεί υπάρχει τρόπος: μαθαίνεις να κρεμιέσαι μονόπαντα ανάλογα με την ανάγκη και να να ακουμπάς το ποδάρι, εκεί που θα ακουμπούσε κάποιος 10 ή και 20 εκ ψηλότερος, χωρίς να αλλάξει θέση).
Ξαναλέω ότι ο ψηλός έχει το πλεονέκτημα, αλλά δε θα διαλέξω κοντή μηχανή επειδή είμαι 1,75 ρε φίλος
Ευθύμη , το ότι ο ψηλός έχει πλεονέκτημα στο σώσιμο, δεν το συζητάω! Ασφαλώς κι έχει!
Αυτό όμως, είναι κάτι που δε διορθώνεται...Ή είσαι ψηλός, ή είσαι τάπα (ή κάπου ανάμεσα)
Εκείνο που διορθώνεται είναι η τεχνική!
Στο 1ο μάθημα σε κάθε σχολείο χωματινο, μια από τις τεχνικές που διδάσκονται είναι να βάζεις τα πόδια στα πατάκια, αμέσως μόλις κυλησουν οι τροχοί 2 εκατοστά. Κι εκπ/ση αυτή γίνεται σε ανήφορο με σαθρό συνήθως έδαφος.
Το μαθες? Τέλος τα ποδαράκια κάτω Κ α ν έ ν α μα κανένα εμπόδιο δεν περνιέται με τα πόδια κάτω!!!!
Το σώσιμο είναι άλλη ιστορία.... (κι εκεί υπάρχει τρόπος: μαθαίνεις να κρεμιέσαι μονόπαντα ανάλογα με την ανάγκη και να να ακουμπάς το ποδάρι, εκεί που θα ακουμπούσε κάποιος 10 ή και 20 εκ ψηλότερος, χωρίς να αλλάξει θέση).
Ξαναλέω ότι ο ψηλός έχει το πλεονέκτημα, αλλά δε θα διαλέξω κοντή μηχανή επειδή είμαι 1,75 ρε φίλος
Εγω στα μεζεαΕσυ ανήκεις στους μεσεους ;;;; ορθά τα λες πάντως