KTM 1090-1090R

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
:pointu:

(Είσαι κακούλης)
Kαθολου! Και οι 2 (ΚΤΜ-Ηοnda) για κραξιμο ειναι! Ο ενας το εχει ετοιμο απο το 1190, βαζει και τα ιδια καλωδια, αφηνει και την εγκοπη στο κοκπιτ ταπωμενη, και δεν τοποθετει απο πριν ενα αξεσουαρ που στη λιανικη κοστιζει μαξ 2ευρω. Ο αλλος οκ, καινουριο μηχανακι, το πουλαει σαν αξεσουαρ, δεν εχει προηγουμενο αρα δεκτο. Εχει ομως 15ευρω το αξεσουαρ και 50+ η τοποθετηση καθως θελει μια εργατοωρα και εξτρα καλωδιωση. Αδικαιολογητοι αμφοτεροι!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
E, καλα, και το Αφρικα 15000 εχει , πριζα δεν εχει και θελει και ξηλωμα το μισο μηχανακι για να τη βαλεις...
:pointu:

(Είσαι κακούλης)

Παραείναι κακούλης....:p





αριστερά στη φώτο, κάτω από τον καθρέπτη διακρίνεται το "μαμά" πριζάκι που είναι και universal (όχι σαν τα μικρά που βάζουν ΚΤΜ-BMW).
Δεν ξέρω αν υπάρχει μόνο στα μοντέλα 2018, ή μόνο στο συγκεκριμένο που είναι full εξοπλισμένο. Αν είναι έτσι, τότε δεν είναι κακούλης, μια χαρά τα λέει ο @k0k0s .
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν ξερω αν στο Adventure Sports 2018 των 16.500 αποφάσισαννα το δινουν στανταρντ, παντως στα απλα μοντελα ισχυε αυτο που γραφω.

Kαθολου! Και οι 2 (ΚΤΜ-Ηοnda) για κραξιμο ειναι! Ο ενας το εχει ετοιμο απο το 1190, βαζει και τα ιδια καλωδια, αφηνει και την εγκοπη στο κοκπιτ ταπωμενη, και δεν τοποθετει απο πριν ενα αξεσουαρ που στη λιανικη κοστιζει μαξ 2ευρω. Ο αλλος οκ, καινουριο μηχανακι, το πουλαει σαν αξεσουαρ, δεν εχει προηγουμενο αρα δεκτο. Εχει ομως 15ευρω το αξεσουαρ και 50+ η τοποθετηση καθως θελει μια εργατοωρα και εξτρα καλωδιωση. Αδικαιολογητοι αμφοτεροι!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Δεν ξερω αν στο Adventure Sports 2018 των 16.500 αποφάσισαννα το δινουν στανταρντ, παντως στα απλα μοντελα ισχυε αυτο που γραφω.
Επιβεβαιώνω την απουσία του (τουλάχιστον στο δικό μου ΜΥ2017) αλλά και την ανάγκη να λυθεί σχεδόν όλο το μπροστινό για να περαστεί το πριζάκι...για το κοστολόγιο για την εγκατάσταση του που αναφέρεται, τι να πω... ο φίλος @k0k0s είναι απόλυτα ενήμερος κι αξιόπιστος! :ok:
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
μηπως ερχεται αντικαταστατης?
Θα παρουσιαστούν ανανεωμένα και καινούρια μοντέλα στην EICMA... γι'αυτό και η βρετανική ΚΤΜ έχει προσφορές και σε άλλα μοντέλα, όχι μόνο σ'αυτό!
Εδώ όμως γιατί να μην υπάρχει αντίστοιχη προσφορά;
11 χιλιάρικα γι'αυτό το μηχάνημα είναι δελεαστική τιμή.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Από Αμερική πάντως λένε ότι θα αλλάξουν χρώματα μόνο, επίσης παίζουν προσφορές στα 2000 δολλάρια κάτω.

Στην χώρα όπου το 1290T του 2016 είναι ακόμα στην ίδια τιμή με το 2016 στον κατάλογο, δεν ελπίζω σε προσφορές.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Δεν έχει λογική αυτό που (δεν) κάνουν...οι προσφορές είναι κομμάτι του παιχνιδιού στους περισσότερους τομείς του εμπορίου, πόσο μάλλον εδώ που η διαδοχή των μοντέλων έχει τέτοια συχνότητα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όντως, μπορεί και να είναι "σιωπηλές" όπως έλεγε για την Άφρικα ο Θοδωρής κάποια στιγμή, αλλά το θέμα είναι να φέρεις τον πελάτη ως το μαγαζί.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εδω δεν εχει τετοια. Ειμαστε αλλος πλανητης. Ακομη και ο Σαρακακης που εχει προσφορες, δινει μοντελα του 17 με 1000ευρω εκπτωση. Βεβαια στην Αγγλια μην ξεχνατε οτι τωρα ειναι η εποχη που τα μηχανακια αρχιζουν να μπαίνουν στη ναφθαλίνη...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Kαθολου! Και οι 2 (ΚΤΜ-Ηοnda) για κραξιμο ειναι! Ο ενας το εχει ετοιμο απο το 1190, βαζει και τα ιδια καλωδια, αφηνει και την εγκοπη στο κοκπιτ ταπωμενη, και δεν τοποθετει απο πριν ενα αξεσουαρ που στη λιανικη κοστιζει μαξ 2ευρω. Ο αλλος οκ, καινουριο μηχανακι, το πουλαει σαν αξεσουαρ, δεν εχει προηγουμενο αρα δεκτο. Εχει ομως 15ευρω το αξεσουαρ και 50+ η τοποθετηση καθως θελει μια εργατοωρα και εξτρα καλωδιωση. Αδικαιολογητοι αμφοτεροι!
Αλλο μπηκα να γραψω για το 1090 και βλεπω το παραπανω ποστ που χρηζει διευκρινησης. Στο Νησι δινει το μπριζακι στο απλο Αφρικα σαν αξεσουαρ (το AS το εχει πανω) με κοστος 50 λιρες / 57 ευρω που περιλαμβανει και την καλωδιωση και ΔΕΝ χρεωνει τοποθετηση που ειναι μια εργατωρα. Κανενα απλο CRF που πουλιεται καινουργιο δεν πουλιεται χωρις το μπριζακι, και δεν εχει και νοημα. Εγω στο δικο μου ειχα βαλει μπριζακι και κεντρικο σταντ σαν αξεσουαρ, και η τιμη τους ητανε δωρο αγορας. Αλλα και να το πληρωνα, ενα 50αρι για τοποθετημενο μπριζακι δεν ειναι θεμα, ιδιως οταν η καινουργια τιμη ειναι λογικη κατι που ισχυει στην υπολοιπη Ευρωπη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν ξερω αν εχει γραφτει αλλου, φανταζομαι πως ναι, αλλα διαπιστωσα μολις σημερα το πρωι μετα απο επισκεψη σε αντιπροσωπεια ΚΤΜ οτι τα 1090/1090R δε βγαινουνε πια!! :( Απαραδεκτη αποφαση της ΚΤΜ κατα τη γνωμη μου, καθως το 1090 γεμιζε το κενο αναμεσα στο καινουργιο 790 και στο 1290.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Παράξενη φιλοσοφία έχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια η κατεμ η εκτός αν τα σαινια του μάρκετινγκ βλέπουν κάτι που εμείς δεν βλέπουμε
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Θα συνεχίσει να βγαίνει στην Αμερική. Το θέμα είναι ότι εδω στην Ελλάδα ο ένας σου λέει δε βγαίνει οι άλλοι ότι βγαίνει...κλασική Ελλάδα...άντε βγάλει άκρη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στην Ευρωπη γενικα 1090 τελος, δεν υπαρχει μοντελο 2019, μονο στοκ 17/18.

Δεν ειχε κανενα νοημα να δινει δυο τελειως διαφορετικα μηχανακια στην ιδια τιμη, ειδικα οταν λανσαρε ενα νεο ολοκαινουριο μηχανακι στην ιδια τιμη ενος ... εξαετιας.
Αποψη μου , το 1090 βγηκε για να χτυπησει πωλησεις απο το Αφρικα και το 800GS, μεχρι να ειναι ετοιμο το 790. Hταν ευκολο, πλαισιο ειχαν, μοτερ ειχαν, οοοοολα τα περιφερειακα ειναι ιδια με το 1190, οποτε απλα αφιερωσαν ενα μικρο κομματι R&D στο να βελτιωσουν το μοτερ των 1050 ενω το υπολοιπο τμημα ασχολουνταν με το 790. Στην Ευρωπη το 790 ξεκιναει πωλησεις αμεσα, οποτε δεν ειχε νοημα το 1090 στην ιδια τιμη. Στην Αμερικη και υπολοιπο κοσμο θα αργησει λιγο να φτασει, οποτε ειπαν να πουλησουν για μια ακομη χρονια το 1090 για να καλυψουν το κενο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχω την εντύπωση ότι οι μειωμένες πωλήσεις του 1090/R οδήγησαν στην κατάργηση των μοντέλων.
Δεδομένου ότι με 3500 χιλιάρικα ακόμα παίρνεις το 1290R, το οποίο δίνει έναν πιο δυνατό κινητήρα και πληθώρα ηλεκτρονικών, πολλοί στράφηκαν σε αυτό.
 
Reactions: STF

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αλλο μπηκα να γραψω για το 1090 και βλεπω το παραπανω ποστ που χρηζει διευκρινησης. Στο Νησι δινει το μπριζακι στο απλο Αφρικα σαν αξεσουαρ (το AS το εχει πανω) με κοστος 50 λιρες / 57 ευρω που περιλαμβανει και την καλωδιωση και ΔΕΝ χρεωνει τοποθετηση που ειναι μια εργατωρα. Κανενα απλο CRF που πουλιεται καινουργιο δεν πουλιεται χωρις το μπριζακι, και δεν εχει και νοημα. Εγω στο δικο μου ειχα βαλει μπριζακι και κεντρικο σταντ σαν αξεσουαρ, και η τιμη τους ητανε δωρο αγορας. Αλλα και να το πληρωνα, ενα 50αρι για τοποθετημενο μπριζακι δεν ειναι θεμα, ιδιως οταν η καινουργια τιμη ειναι λογικη κατι που ισχυει στην υπολοιπη Ευρωπη.
Mην με παρεξηγειτε, δεν τα γραφω απο κακια ή "μισος" για τη Χοντα, τον Αυγουστο του '17 ειχα φτασει ενα βημα πριν την καταθεση των χρηματων σε λογαριασμο Σαρακακη για την αποκτηση ΑΤ. Ειχα κανει ΤΗΝ ερευνα αγορας, ειχα διαβασει ο,τι αρθρο και ειχα δει ο,τι βιντεο υπαρχει, σε οποιαδηποτε γλωσσα, οπως ειχα βρει ΟΟΟΟΟΟΟΛΑ τα αξεσουαρ που παιζανε για ΑΤ, ο @al800 καταλαβαινει. Ιδου και ενα πειστηριο απο αντιπροσωπεια του Αμπου Νταμπι τον Μαϊο του 2017...



Το 2017 λοιπον το πριζακι ηταν εξτρα, 1000%. Και ζητουσαν 90κατι ευρω για αγορα και τοποθετηση. Προφανως για το 2018 καταλαβαν την γκαφα τους . Η δε ΚΤΜ δεν το εβαλε ποτε στο 1090, αλλα το δινει στανταρ πλεον στο 790, οποτε κι εκεινοι "ακουσαν" το κραξιμο που φαγανε.

Οσο για τις τιμες των μοτο στοκ στην Ελλαδα... μια προσφορα απο εμπορο στον Καναδα, για μοντελα στοκ ΑΤ 2017. Οι τιμες ειναι σε Καναδικα δολαρια, 11000$ = 7500€...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom