Ktm 1090 adv R vs 1190 adv R

S_mav

Μέλος
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Ktm 1290 adventure R
Γειά σε όλους,
Είμαι νέος στην ομάδα, οπότε θα ξεκινήσω λέγοντας συγχαρητήρια για αυτό που έχετε φτιάξει.
Ήρθε ο καιρός να γίνω και εγώ ένας απο εσάς μετά απο περιήγηση χρόνων σε μικρότερες κατηγορίες. Θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με δύο μηχανάκια που κοιτάω.
  1. ktm 1090 adventure r, 2017, 40000 χλμ
  2. ktm 1190 adventure r 2015, 35000 χλμ
Η τιμή και των δύο είναι η ίδια περίπου.
Η αυξημένη ιπποδύναμη το 1190 είναι φυσικά ένα πλεονέκτημα , αλλά από την άλλη είναι δύο χρόνια παλιότερο. Απο την άλλη το 1090 δεν παράγεται πλέον. Πρέπει να με προβληματίζει αυτό?
θα έλεγα οτι το μηχανάκι θα πηγαίνει 20% χώμα, 80% άσφαλτο.
Οποιαδήποτε πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλώς όρισες!
Δεδομένου του 20% χώμα & 80% άσφαλτο που αναφέρεις θα πήγαινα στο 1190r καθώς έχει καλύτερη κάλυψη σε ταξίδι από το 1090r.
Στο χώμα εάν δεν τα "κυνηγήσεις" δεν θα καταλάβεις μεγάλες διαφορές... ;)
 

S_mav

Μέλος
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Ktm 1290 adventure R
thenos ευχαριστώ πολύ.
Δλδ για περισσότερη χρήση off-road θα πρότεινες το 1090;
Κάποιο σχόλιο σχετικά με τις χρονολογίες αλλά και τα χιλιόμετρα απο τα μηχανάκια;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
thenos ευχαριστώ πολύ.
Δλδ για περισσότερη χρήση off-road θα πρότεινες το 1090;
Κάποιο σχόλιο σχετικά με τις χρονολογίες αλλά και τα χιλιόμετρα απο τα μηχανάκια;
Προσωπικά ναι.
Είναι και περίπου 10 κιλά ποιο ελαφρύ.
Για τις χρονολογίες και τις παιδικές ασθένειες ας απαντήσουν όσοι γνωρίζουν.
Τα χιλιόμετρα αυτά είναι λίγα για τον lc8 κινητήρα.
Περίπου σε αυτά τα χιλιόμετρα γίνεται το μεγάλο service όποτε εαν έχει γίνει από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη εξοικονομείς αρκετά χρήματα από αυτό. ;)
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
S_mav
είχα 2016 ΚΤΜ 1190R
Από τα 2 που αναφέρεις θα πήγαινα στο πιο καινούργιο, δηλαδή στο 1090.
Είχα προβληματικό 1290 SA του 2015 και το άλλαξα με μεταχειρισμένο 1190R '16. Αλλά ήμουν έτοιμος να πάρω καινούργιο 1090 '17.
Ο μόνος λόγος που προτίμησα το 1190 ήταν καθαρά τα αξεσουάρ. Ήταν καραφορτωμένο... Που τελικά αποδείχτηκε ότι δεν χρειάζεσαι τίποτα απ'ολα αυτά, αλλά ειναι άλλη συζήτηση.

Στις 30.000 χλμ γίνεται το μεγάλο σερβις με έλεγχο βαλβίδων. Οπότε θα έχει γίνει.

Δεν θυμάμαι ακριβώς τις λεπτομέρειες, αλλά στο 1190 του 2016 είχαν διορθωθεί όλα τα ψιλοπροβλήματα από τα προηγούμενα χρόνια.
(όπως για παράδειγμα έξτρα θερμομόνωση στη σέλα και πλαϊνά πλαστικά καπάκια/πτερύγια κάτω από τη σέλα για να μειωθεί η θερμοκρασία, ψιλοπράγμα μεν που μπορείς να τα προμηθευτείς και να περάσεις έξτρα, κίνηση που δείχνει ότι είχαν απευθυνθεί στην επίλυση ή βελτίωση να το πω καλύτερα)

Η βασική διαφορά (πέρα από τα άλογα, που δεν νομίζω να σου λείψουν) στα 2 μοντέλα είναι ότι το 1190 έχει έξτρα σένσορες για cornering ABS ενώ το 1090 δεν έχει (μόνο απλό ΑBS).
Επίσης το 1090 δεν έχει πριζάκι για παροχή ρεύματος κοντά στο κοντέρ (το 1190 έχει) και επίσης απουσιάζει ο αισθητήρας ένδειξης θερμοκρασίας του κινητήρα (το 1190 έχει).
Και τα 2 μπορείς να τα βάλεις έξτρα. Αλλά αν θυμάμαι καλά πήγαινε γύρω στα 200 ευρώ το hardware για την ένδειξη θερμοκρασίας και κάποιες εργατοώρες, μια και ήθελε σχολαστικό λύσιμο η μηχανή.

Και τα φλας είναι LED στο 1190, βάζει τα ίδια ακόμη και στα 1290 μέχρι σήμερα, αλλά στο 1090 είχε "φτηνά" με γλόμπο. Κι αυτά μπορείς να τα αλλάξεις, αλλά νομίζω πρέπει να συνδεθεί στο μηχάνημα και να δηλώσει ότι είναι LED.

Βάλε κάνα λινκ αν θες να δουμε μήπως υπάρχει κάτι που διαφεύγει (και για να πάρουμε μάτι)
 

S_mav

Μέλος
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Ktm 1290 adventure R
Srider ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Έχεις δίκιο για το cornering ABS, είναι αρκετά σημαντικό.
Σχετικά με τα 1190 του 16, το γνωρίζω οτι έχουν απαλλαγεί απο διάφορα μικροθέματα, αλλά δυστυχώς δεν έχω βρεί κάτι προς πώληση στο budget μου.
Και τα δύο μηχανάκια είναι Ολλανδία, γιατί εκεί μένω. Οι αγγελίες είναι στα ολλανδικά αλλα η μετάφραση του google (ολλανδικά - αγγλικα) δουλεύει αρκετά καλά.

και ένα απο την Γερμανία,
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
S_mav είδα τις αγγελίες.
Το 1090 μου φαίνεται πιο προσεγμένο με σωστά επιλεγμένα αξεσουάρ. Έχει ήδη αλλάξει φλας και έβαλε μπριζάκι και θερμοκρασία λαδιού που σου ανέφερα παραπάνω ότι απουσιάζουν.
Βασικά μια powerparts ergo σέλα θέλεις και έφυγες για Ελλάδα!

Το 1190 το δίνει γυμνό, μόνο έξτρα είναι οι χούφτες.

Αν δεν αποτελεί το cornering ABS ανασταλτικό παράγοντα από αυτά τα 2 θα διάλεγα το 1090.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Εργαλείο καλό ήταν το 1050 του Μπίλλ. Για ρώτα σε κανένα μαγκαζίνα το έδωσε?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
S_mav
είχα 2016 ΚΤΜ 1190R
Από τα 2 που αναφέρεις θα πήγαινα στο πιο καινούργιο, δηλαδή στο 1090.
Είχα προβληματικό 1290 SA του 2015 και το άλλαξα με μεταχειρισμένο 1190R '16. Αλλά ήμουν έτοιμος να πάρω καινούργιο 1090 '17.
Ο μόνος λόγος που προτίμησα το 1190 ήταν καθαρά τα αξεσουάρ. Ήταν καραφορτωμένο... Που τελικά αποδείχτηκε ότι δεν χρειάζεσαι τίποτα απ'ολα αυτά, αλλά ειναι άλλη συζήτηση.

Στις 30.000 χλμ γίνεται το μεγάλο σερβις με έλεγχο βαλβίδων. Οπότε θα έχει γίνει.

Δεν θυμάμαι ακριβώς τις λεπτομέρειες, αλλά στο 1190 του 2016 είχαν διορθωθεί όλα τα ψιλοπροβλήματα από τα προηγούμενα χρόνια.
(όπως για παράδειγμα έξτρα θερμομόνωση στη σέλα και πλαϊνά πλαστικά καπάκια/πτερύγια κάτω από τη σέλα για να μειωθεί η θερμοκρασία, ψιλοπράγμα μεν που μπορείς να τα προμηθευτείς και να περάσεις έξτρα, κίνηση που δείχνει ότι είχαν απευθυνθεί στην επίλυση ή βελτίωση να το πω καλύτερα)

Η βασική διαφορά (πέρα από τα άλογα, που δεν νομίζω να σου λείψουν) στα 2 μοντέλα είναι ότι το 1190 έχει έξτρα σένσορες για cornering ABS ενώ το 1090 δεν έχει (μόνο απλό ΑBS).
Επίσης το 1090 δεν έχει πριζάκι για παροχή ρεύματος κοντά στο κοντέρ (το 1190 έχει) και επίσης απουσιάζει ο αισθητήρας ένδειξης θερμοκρασίας του κινητήρα (το 1190 έχει).
Και τα 2 μπορείς να τα βάλεις έξτρα. Αλλά αν θυμάμαι καλά πήγαινε γύρω στα 200 ευρώ το hardware για την ένδειξη θερμοκρασίας και κάποιες εργατοώρες, μια και ήθελε σχολαστικό λύσιμο η μηχανή.

Και τα φλας είναι LED στο 1190, βάζει τα ίδια ακόμη και στα 1290 μέχρι σήμερα, αλλά στο 1090 είχε "φτηνά" με γλόμπο. Κι αυτά μπορείς να τα αλλάξεις, αλλά νομίζω πρέπει να συνδεθεί στο μηχάνημα και να δηλώσει ότι είναι LED.

Βάλε κάνα λινκ αν θες να δουμε μήπως υπάρχει κάτι που διαφεύγει (και για να πάρουμε μάτι)
Kαποιες διορθωσουλες, σαν κατοχος 1090R.

Bασικα και σε αυτο που ειπε ο Θενος παραπανω, σαν σουλουπι/καλυψη/πλαστικα κτλ τα 1190R & 1090R ειναι ακριβως πανομοιοτυπα, βασικα μονο τα χρωματα στα πλαστικα και τα αυτοκολλητα αλλαζουν. Αρα την ιδια καλυψη θα εχουν σε ταξιδι. Οπως και να εχει με μια ζελατινα αφτερμαρκετ αυτο το ρυθμιζεις.

Το πριζακι οντως απουσιαζει απο το 1090 αλλα βαζεις οποιοδηποτε αδιαβροχο πριζακι για βαρκα βρεις στο σκρουτζ .
Ο αισθητηρας που απουσιαζει στο 1090 ειναι της θερμοκρασιας λαδιου και απ'οσο το εψαξα δεν μπορει να μπει εκ των υστερων γιατι δεν τον διαβαζει ο εγκεφαλος.
Τα φλας στο 1090 οντως ειναι πυρακτωσεως αλλα βαζεις οποιοδηποτε LED λαμπακι θες χωρις επαναπρογραμματισμο κτλ, δουλευουν κανονικα (το εχω κανει στο δικο μου).

Η μεγαλη και ουσιωδης διαφορα που εχει το 1190 απο το 1090 ειναι προφανως τα παραπανω αλογα αλλα κυριως ο τροπος λειτουργιας του μοτερ. Το 1190 αρπαζει απο χαμηλα, το 1090 ξυπναει μετα τις 5000σαλ. Αναλογως για τι το θες το μηχανακι, η καθε επιλογη εχει τα καλα και τα κακα της. Επισης η δευτερη μεγαλη διαφορα ειναι οπως εγραψε και ο Γιωργος το cornering ABS του 1190 που δεν το εχει το 1090. Απο την αλλη ομως το 1090 εχει σιγουρα σκληροτερα μπροστινα ελατηρια απο το 1190 και νομιζω οτι η αλλη διαφορα υπερ του ειναι οτι εχει αμορτισερ PDS και anti hop clutch , συμπλεκτη δηλαδη που και καρφωσεις σε κατεβασμα δεν μπλοκαρει ο πισω τροχος. Αυτα τα 2 τελευταια νομιζω δεν τα ειχε το 1190 , μπορει να κανω λαθος.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ένα ενδιαφέρον review εάν δεν το έχετε διαβάσει ήδη...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
1090 δαγκωτο !!!!
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
1090 για μένα λόγω ηλικίας και βελτίωσης σε αυτό όλων των ασθενειών του παλιού, το cornering abs εγώ προσωπικά δεν το κατάλαβα που έχει πλεονέκτημα στα φρένα πανικού κτλ, ολα ίδια μου φαίνονται όταν τα τσάρου χώνω..από γκάζι ήδη τα 125 άλογα είναι παρά πολλά και έχει και καλύτερες αναρτήσεις για μένα..
 
Top Bottom