KTM 1190 σε 1290 S

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλησπερα στην παρεα,

Εχω βρει καποιες μεταχειρω ΚΙΝΕΟ ακτινωτες ζαντες σε 19 - 17 που ηταν σε ενα ΚΤΜ 1190 μοντέλο 2013 και αναρωτιέμαι αν κανουν στο δικο μου, 2018 1290 Adv S

Ενα προβληματάκι το εχουν αλλα διορθώνεται ευκολα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Γιώργος
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Καλησπέρα συνονόματε!

Κάνουν, είναι συμβατές τα 1190 με τα 1290 μοντέλα, αλλά εγω δεν θα τις αγόραζα. Εξαρτάται βέβαια και τη τιμή τους. Αν είναι φτηνές θα το σκεφτόμουν.
Θα αγόραζα ζάντες από 1190 μοντέλο 2016 που είναι Akront και πιο ανθεκτικές.
Και από το 1290 το άσπρο με το μεγάλο ρεζερβουάρ κάνουν οι ζάντες αν βρεις.

Βέβαια εσυ ρωτάς αν είναι συμβατές και οχι τι θα έκανα εγώ, οπότε η σύντομη απάντηση είναι ΝΑΙ είναι συμβατές από 1190 απλό σε 1290 απλό (όχι R έκδοση)
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλησπέρα συνονόματε!

Κάνουν, είναι συμβατές τα 1190 με τα 1290 μοντέλα, αλλά εγω δεν θα τις αγόραζα. Εξαρτάται βέβαια και τη τιμή τους. Αν είναι φτηνές θα το σκεφτόμουν.
Θα αγόραζα ζάντες από 1190 μοντέλο 2016 που είναι Akront και πιο ανθεκτικές.
Και από το 1290 το άσπρο με το μεγάλο ρεζερβουάρ κάνουν οι ζάντες αν βρεις.

Βέβαια εσυ ρωτάς αν είναι συμβατές και οχι τι θα έκανα εγώ, οπότε η σύντομη απάντηση είναι ΝΑΙ είναι συμβατές από 1190 απλό σε 1290 απλό (όχι R έκδοση)
Ευχαριστω !

Εχεις καποια εμπειρια απο τις συγκεκριμένες, εννοω τις ΚΙΝΕΟ?

Με μια αναζητηση διάβασα για προβληματα με το γραναζι τρωγεται σαν βουτηρο οπως και το αλλο προβλημα που εχουν και που το εχει και αυτες που σκεφτομαι να παρω, σπασμενο το ενα τσουτσουνι που μπαινει στο sprocket hub το οποιο "σχετικα" ευκολα επισκευάζεται με την αφαίρεση του σπασμενου που εχει μεινει μεσα και την αντικατάσταση του.

Το δελεαρ για τον λογο που το σκεφτομαι ειναι η τιμη μιας και ειναι σε καλη κατάσταση στα 300 ευρο + δισκοπλακες, TPMS & abs sensors αν ειναι να φτιαξω 2ο σετ (τα λαστιχα τα εχω ηδη).

Ενα σετ μαμα με ολα κομπλε κανει 1500 € οποτε πιστευω με κανα 800αρι θα μου βγει κομπλε εκτος λαστιχα.
Αν το χρειάζομαι ειναι αλλο θεμα :rolleyes:, εδω που ειμαι οχι, μονο για Ελλαδα αν πατησω χωμα μιας και η πετρα παει συνεφο.

Για δωσε καμια προσθετη πληροφορια.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
δεν έχω προσωπική εμπειρία με τις Κινεο αλλά διάβαζα στο παρελθόν ότι στραβώνουν πολυ εύκολα.

πέρα από αυτά που ανέφερες θέλεις πίσω γρανάζι και την ταινία που κάνει τις ζάντες tubeless. H KTM στο μάνιουαλ αναφέρει ότι είναι αναλώσιμο και θέλει αλλαγή κάθε 3 ή 5 χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς), εκτός αν βάλεις σαμπρέλες.

Στη θέση σου, αφού είναι για 2ο χωμάτινο σετ θα περίμενα να βρω από R μοντέλο 21 και 18"
Αλλά και πάλι δεν θέλω να σε επηρεάσω, απλά αναφέρω τις σκέψεις μου.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
δεν έχω προσωπική εμπειρία με τις Κινεο αλλά διάβαζα στο παρελθόν ότι στραβώνουν πολυ εύκολα.

πέρα από αυτά που ανέφερες θέλεις πίσω γρανάζι και την ταινία που κάνει τις ζάντες tubeless. H KTM στο μάνιουαλ αναφέρει ότι είναι αναλώσιμο και θέλει αλλαγή κάθε 3 ή 5 χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς), εκτός αν βάλεις σαμπρέλες.

Στη θέση σου, αφού είναι για 2ο χωμάτινο σετ θα περίμενα να βρω από R μοντέλο 21 και 18"
Αλλά και πάλι δεν θέλω να σε επηρεάσω, απλά αναφέρω τις σκέψεις μου.
To tubeless ειναι "εγγυημενο" απο κατασκευης μιας και η εσωτερική επιφάνεια ειναι ενιαία

Ενα βιδεο απο τα μερη σου για αλλαγη απο 19-17 σε 21-18'' ελεγε οτι θελει και προσαρμογη για τον χιλιομετρητή + εχω 2 σετ λαστιχα σε 19-17'' + για το χωμα που θα κανω ακομα και ελλαδα νομιζω οτι το 19-17'' δεν θα με προβληματίσει - τα "χερια" θα ειναι αλλα θα το ρίχνω στην διάσταση της ζάντας :ha

Για το μονο που βρηκα μια αναφορα ειναι σχετικά με την αντοχή του γραναζιού μιας και δεν παιρνει το ΚΤΜ γραναζι αλλα δικό του καθως και τα τσουτσούνια για το sprocket hub
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oι Κινεο δεν ειναι εργοστασιακος εξοπλισμος, μηπως μπερδευεστε με τις SAXESS?

Για να δουλευουν σωστα κοντερ και χιλιομετρητης θες ειτε να βαλεις αφτερμαρκετ δαχτυλιδια ABS ειτε να επεμβεις στον εγκεφαλο σε διαγνωστικο. Επειδη εσυ θες να τις αλλαζεις φανταζομαι ειναι μονοδρομος η λυση δαχτυλιδιων.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
GogosLux σορρυ, αυτές είναι καλές! και σε καλή τιμή.
νόμιζα ότι ήταν η μαμά ΚΤΜ αυτές οι Κινεο που είχες βρει και αναφερόσουν. Και παλι σορρυ για το μπερδεμα και την παρανόηση
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Oι Κινεο δεν ειναι εργοστασιακος εξοπλισμος, μηπως μπερδευεστε με τις SAXESS?

Για να δουλευουν σωστα κοντερ και χιλιομετρητης θες ειτε να βαλεις αφτερμαρκετ δαχτυλιδια ABS ειτε να επεμβεις στον εγκεφαλο σε διαγνωστικο. Επειδη εσυ θες να τις αλλαζεις φανταζομαι ειναι μονοδρομος η λυση δαχτυλιδιων.
ναι λάθος δικό μου
τα δαχτυλίδια είναι το μόνο εύκολο. Είναι ένας άγγλος που τα φτιάχνει και δεν υπάρχει σφάλμα στα KM/ώρα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα δαχτυλιδια στις 19/17 ζαντες ειναι ακριβως τα ιδια με τα δαχτυλιδια στις 21/18, αλλαζει ο προγραμματισμος του εγκεφαλου. Θελει λοιπον συγκεκριμενο αφτερμαρκετ δαχτυλιδι για αυτη τη δουλεια. Αυτα που λες εσυ ειναι δαχτυλιδια ακριβειας για να διορθωνουν τα κοντερ που χανουν οταν βαλεις αλλο λαστιχο.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
GogosLux σορρυ, αυτές είναι καλές! και σε καλή τιμή.
νόμιζα ότι ήταν η μαμά ΚΤΜ αυτές οι Κινεο που είχες βρει και αναφερόσουν. Και παλι σορρυ για το μπερδεμα και την παρανόηση
έτσι μου φαίνονται και εμένα αλλά ....

τεσπα θα τις πάρω, θα βγάλω την σπασμένη βίδα μέσα, 6-10 λίρες θέλει η καινούργια βίδα και αν με πιάσουν οι τσιγκουνιές θα βάλω επάνω δίσκους και τσιμπλιμπλόνια που έχω στις μαμά ζάντες
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ θα πήγαινα σε Alpina.
Βγάζει σετ για 1290.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Το θεμα με τα δαχτυλιδια ειναι σοβαρο σε αυτα τα μηχανακια, δεν ειναι μονο το κοντερ που δεν θα λειτουργει σωστα (αυτο ειναι το λιγοτερο), θα μπερδευονται το traction, το abs, το cornering abs, χαμος θα γινει....
Οποτε καλυτερα να μεινεις σε διασταση 19/17 να εισαι οκ απο αυτα
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Λιγο εκτος θεματος για τη συγκεκριμενη αλλαγη, αλλα επειδη εψαξα προσφατα να κανω τον πισω τροχο του CRF1000 tubeless, αναφερω δυο σχετικα πραγματα που ανακαλυψα.

Οι Kineo ζαντες ειναι πανακριβες (οτι ακριβοτερο υπαρχει) αλλα οπως εγραψε ο Γιωργος Srider στραβωνουν σχετικα ευκολα, ειδικα η μπροστινη 21", και επιβαλεται να κουβαλαει κανεις σαμπρελα αν παει σοβαρο χωμα.

Οι Alpina δεν εχουν τις ακτινες στην ακρη εξω απο τον αεροθαλαμο, οπως οι Kineo, οι μαμα BMW tubeless ζαντες κλπ, αλλα στη μεση οπως οι tubetype και τις ασφαλιζουν με ειδικα o-rings απο ανθεκτικο υλικο (high grade elastomer). Τα o-rings αυτα υποκεινται σε τασεις, πιεση και αναποφευκτα "κοπωση υλικου" και υπαρχουν πολλες περιπτωσεις που μετα απο καποιο διαστημα και αναλογα με τη χρηση αρχιζουν να χανουν αερα. Σ'αυτη την περιπτωση, η ζαντα πρεπει να σταλει στην Ιταλια στην Alpina για να μπουν καινουργια o-rings.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η καλυτερη aftermarket λυση ειναι κεντρα/ακτινες Haan με excel στεφανια...οι Alpina, αν και τρομερα ομορφες, οταν εψαχνα εχουν αρκετα θεματακια...
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Τις Alpina τις έχω πάνω στο 990 2 χρονια και κατι ,βέβαια δεν έχω παει χώμα να ξέρω για τις αντοχές ουτε με εχει βρει λαστιχο. Μια φορα το 8μηνο τσεκάρω τις πιέσεις κ εχουν χάσει λιγα psi.


Στάλθηκε από το SM-G973U1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Οι ζάντες αγοράστηκαν και παράγγειλα γρανάζι και 2 τσουτσουνια γιατι το ένα έχει σπάσει, το άλλο κάβα.

από μια πρόχειρη μέτρηση της εμπρός, είναι κάποια mm πιο φαρδιά σε σχέση με την μαμά χυτή.

επόμενο βήμα να βγάλω το σπασμένο τσουτσουνι.

πριν πάω λάστιχα να τραμπαρω λάστιχα και tpms , θα τις βάλω επάνω χωρίς λάστιχα να σιγουρευτώ ότι όλα βαίνουν καλώς
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Χμμμ πήρε μολις 3 μήνες για να αποσταλεί η παραγγελία της ΚΙΝΕΟ απο τον αντιπρόσωπο της :UH:

Τωρα αναρωτιέμαι ποια λαστιχα θα βαλω πάνω, τα Ε7+ που εχω στις μαμα ή τα ContiTrail3?

Η αρχικη ιδεα ηταν τα ΚΙΝΕΟ με Ε7+ και οι μαμα με τα ContiTrail3 αλλα 1ον δεν με βλεπω να πληρώνω 2ο σετ δισκους καθότι ακριβό χομπυ οποτε θα παω σε ενα μονο σετ και 2ον δεν βλεπω να το βαζω χωμα πριν το καλοκαιρινο ταξιδι.

Οποτε ταξιδι με τα Ε7+ ή ξανα με τα ContiTrail3 μιας και εχουν ψωμί, by the way, σε καλή άσφαλτο με λίιιιιγη τοση δα πιεση το Ε7+ κόντεψε να κάψει το λαμπακι του traction απο το αναψε σβήσε:ha
 
Top Bottom