Επειδη ερχοταν απο το εργοστασιο με TKC80, που εχουν δεικτη ταχυτητας μεχρι 160, ηταν η επισημη εξηγηση. Απο την ΚΤΜ οταν το ειχα παρει μου ειχαν πει οτι μπορουσαν να το βαλουν στο διαγνωστικο και να αφαιρεσουν τον κοφτη , με χρεωση φυσικα.
Ευχαριστώ πολύ,Διότι παράγεται κ παραδίδεται με τακουνάτα ελαστικά ,τα οποία έχουν χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας.
Ναι ,απενεργοποιείται ,μέσω διαγνωστικού.
Χρέωση τύπου 10 ευρώ ή σα να λέμε ενεργοποίηση quick shifter (πατώ ένα yes στο διαγνωστικό) 200 ευρώ;;Επειδη ερχοταν απο το εργοστασιο με TKC80, που εχουν δεικτη ταχυτητας μεχρι 160, ηταν η επισημη εξηγηση. Απο την ΚΤΜ οταν το ειχα παρει μου ειχαν πει οτι μπορουσαν να το βαλουν στο διαγνωστικο και να αφαιρεσουν τον κοφτη , με χρεωση φυσικα.
Κατι για 500αρικο μου ειχαν πει το μακρυνο 2017...Χρέωση τύπου 10 ευρώ ή σα να λέμε ενεργοποίηση quick shifter (πατώ ένα yes στο διαγνωστικό) 200 ευρώ;;
Ευχαριστώ πολύ, άλλο ένα θα προστεθεί στο car από Δευτέρα μου φαίνεται..Κατι για 500αρικο μου ειχαν πει το μακρυνο 2017...
Αυτό θυμάμαι και εγώ στο advrider, όπου έγραψε κάποιος ότι ζητούν υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη σχετικά με το θέμα ταχύτητας. Μπορεί να ίσχυε στην Αμερική που αγαπούν τις αγωγές μόνο.Κατι για 500αρικο μου ειχαν πει το μακρυνο 2017...
Καλά και γώ ταξιδεύω με 140-150 και πάντα μονος, αλλά θα Ήθελα αν εχω την δυνατότητα να πάω και με 230 αμα μου την βιδώσει.Νομιζω οτι περνανε στον εγκεφαλο ολοκληρο το προγραμμα του στρηταδικου 1090 και απλα ξεκλειδωνουν μετα το offroad. Παιρνει καποιες εργατοωρες.
Αποψη μου, με τη γεωμετρια του 1090R, τις διαδρομες των αναρτησεων, το συνδυασμο 21/18 κτλ δεν θα ηθελα να παω πανω απο 200 φορτωμενος στην εθνικη ουτως ή αλλως.
To ιδιο ακριβως πλαισιο και γενικο στησιμο ειχαν και τα 1290 2017-2020 και δεν ειχαν κανενα κοφτη , και δεν ειχαν 230 τελικη σαν το 1090 αλλα 270...Είχαν δει πως χόρευε το 1190 σε αυτές τις ταχύτητες και έβαλαν όριο
Και καλά έκαναν.
Μήπως η αιτία δεν ήταν το πλαίσιο?To ιδιο ακριβως πλαισιο και γενικο στησιμο ειχαν και τα 1290 2017-2020 και δεν ειχαν κανενα κοφτη , και δεν ειχαν 230 τελικη σαν το 1090 αλλα 270...
ολα ιδια ηταν, στην αγγλια που δεν το εδιναν με TKC80 το R δεν ειχε κοφτη.Μήπως η αιτία δεν ήταν το πλαίσιο?
Δεν είχαν στην αρχή. Μετά είχαν και εξαγριωμένοι οι κάτοχοι που πήραν αναβάθμιση και κόψιμο δύναμης και τελικής ούρλιαζαν στο advrider.To ιδιο ακριβως πλαισιο και γενικο στησιμο ειχαν και τα 1290 2017-2020 και δεν ειχαν κανενα κοφτη , και δεν ειχαν 230 τελικη σαν το 1090 αλλα 270...
Είχαν δει πως χόρευε το 1190 σε αυτές τις ταχύτητες και έβαλαν όριο
Και καλά έκαναν.
Ισχύει...τυχεροί όσοι δεν πάτησαν σε αντιπροσωπεία, όπως εγώ, και δεν πήραμε τα updates...και στο 1290 15-16 από ότι ξέρω έβαλαν κόφτη με update κάποια στιγμή.Δεν είχαν στην αρχή. Μετά είχαν και εξαγριωμένοι οι κάτοχοι που πήραν αναβάθμιση και κόψιμο δύναμης και τελικής ούρλιαζαν στο advrider.