KTM 1190 / KTM 1190R / KTM 1290

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν ξέρω, ποτέ δεν ήμουν της άποψης μόνο brembo. Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα τακάκια που μπορεί να δουλεύουν καλά, μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος.
Δοκίμασε να δεις....μόνο εσύ θα καταλάβεις αν υπάρχει διαφορά.
Όπως αυτά που φοράς τώρα και δεν είσαι χαρούμενος για παραδειγμα
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δεν θα προτιμήσω carbon ceramic, επιμένω στα sintered HH καθώς θεωρώ ότι έχουν καλύτερο δάγκωμα (που μου αρέσει στο φρένο). Ευχαριστώ πάντως για το λινκ.

Δοκίμασε να δεις....μόνο εσύ θα καταλάβεις αν υπάρχει διαφορά.
Όπως αυτά που φοράς τώρα και δεν είσαι χαρούμενος για παραδειγμα
Παίζει και αυτό το σενάριο σίγουρα. Θα δούμε τι θα πουν και άλλα παιδιά που ίσως έχουν δοκιμάσει άλλες μάρκες
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μερικές πρώτες εντυπώσεις από το 1290.

Έχει διαφορετική απόδοση το μοτέρ σε σχέση με το 1290 Super Duke GT, αρκετά πιο ομαλό και εύχρηστο ακόμα και κάτω από τις 3000στρ/λ., φαίνεται πιο αδύναμο από το GT αλλά όπως είπε και ο κολλητός που το οδήγησε (και έχει οδηγήσει και το GT) είναι ακριβώς αυτό που θες χωρίς να γίνεται υπεβολικό ή να κάνει το μηχανάκι νευρικό όταν το κυνηγάς.
(Ανοίγω παρένθεση για να σχολιάσω ότι όταν είχα οδηγήσει το SAS του Γιώργου στο sport μου είχε φανεί αρκετά νευρικό ενώ τώρα δεν με ενόχλησε καθόλου. Δεν θυμάμαι αν το άλλο είχε κάποια μετατροπή αλλά το δικό μου είναι εντελώς μαμά - εκτός ενός τελικού με τάπα- ή απλά έχω συνηθίσει περισσότερο τη V2 απόδοση που είχα ξεχάσει με το S1000XR που είχα τότε).
Αν και διαβάζω αρκετά σχόλια για αστάθεια στα πολλά, δεν έκανε κιχ ακόμα και πάνω από 200 (για λίγο), στο στροφιλίκι της Επιδαύρου πολύ καλό αν και ο δρόμος είχε υγρασίες οπότε και δεν πιέσαμε. Η αίσθηση που είχα όταν είχα οδηγήσει το 1290 του φίλου Gee δεν φάνηκε και το μηχανάκι άλλαζε όμορφα κατευθυνση και έπεφτε στην στροφή εύκολα, η προφόρτιση ήταν στα 2 άτομα και έπαιζα με αποσβέσεις comfort/street, δεν ένοιωσα ότι κάπου ψάρευε ή είχε ελαστικότητες. Το νοιώθεις επίσης πανάλαφρο (δεδομένης της κατηγορίας πάντα, πχ το Capo 1200 που άλλαξα με τον κολλητό φαινόταν 50 κιλά βαρύτερο), ίσως ακόμα και από το XR.
Κλασσικά όπως με όλα τα παμπριζάτα, υπάρχει βαβούρα στο κράνος. Όχι πολύ αλλά περισσότερη από του GT, πειραματίστηκα με την θέση της ζελατίνας αλλά δεν κατέληξα κάπου. Η σέλα υπεράνετη, τα χέρια μου όπως (και ειδικά ο δεξιός καρπός) πιάνονται μετά από λίγη ώρα και υποπτεύομαι ότι ίσως πρέπει να πειραματιστώ με την κλίση του τιμονιού ή και με αποστάτες.

Αυτά :)
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Υπάρχει κάποια πρόταση για εμπρός τακάκια για 1290 SAS πέραν των brembo? Τα SBS HH που έβαλα στο GT δεν με τρελαίνουν, λείπει το αρχικό δάγκωμα. EBC HH έχω βάλει σε άλλο μηχανάκι και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Ή να μην πειραματιστώ και να τα σκάσω για brembo gold (90E)?
Μεσα στις επόμενες μέρες βάζω EBC.
Τα χω παραγγείλει,ήρθαν σήμερα.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Tο 1290 γενικά πάσχει απο φρένα, γνώμη μου BREMBO RCS17 τρόμπα με Μ50 δαγκάνες ή RCS19 με Μ4 δαγκανες
Όταν είχες οδηγήσει το δικό μου, είχε πάνω Μ50 με την εργοστασιακή τρόμπα και η διαφορά ήταν μηδαμινή. Μόλις αλλάξεις και τρόμπα αποκτά πολύ σοβαρά φρένα. Οπότε αν σκέφτεσαι σταδιακή αναβάθμιση θα πρότεινα RCS17 πρώτα (για να συνεργάζεται καλά με τις μαμά δαγκάνες) και μετά δαγκάνες Μ50 (αν κρίνεις ότι χρειάζεται)
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Tο 1290 γενικά πάσχει απο φρένα, γνώμη μου BREMBO RCS17 τρόμπα με Μ50 δαγκάνες ή RCS19 με Μ4 δαγκανες
Όταν είχες οδηγήσει το δικό μου, είχε πάνω Μ50 με την εργοστασιακή τρόμπα και η διαφορά ήταν μηδαμινή. Μόλις αλλάξεις και τρόμπα αποκτά πολύ σοβαρά φρένα. Οπότε αν σκέφτεσαι σταδιακή αναβάθμιση θα πρότεινα RCS17 πρώτα (για να συνεργάζεται καλά με τις μαμά δαγκάνες) και μετά δαγκάνες Μ50 (αν κρίνεις ότι χρειάζεται)
Μπα, δεν θα ασχοληθώ. Τακάκια κοιτάω γιατί απλά τα υπάρχοντα "τελειώνουν"...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ειχα βαλει EBC HH στο 950 και δε μαρεσαν καθολου, τα εβγαλα κατευθειαν. Για τακακια θα κοιταγα μονο προς Brembo μερια. H αναβαθμιση σε racing σειρα ειναι οτι καλυτερο για οποιον θελει καλυτερο φρενο. Δε νομιζω να αξιζει η αλλαγη τρομπας σε 1χ90, ειδικα αν αυτα εχουν ακτινικες τρομπες. Αν δεν εχουν τοτε βοηθαει, αλλα σιγουρα δεν θα ξεκινουσα απο εκει.

Τα εργοστασιακα ειναι τα SA αν θυμαμαι καλα.



Αναβαθμιση στις racing σειρες ανεβαζει αρκετα τον συντελεστη τριβης, μιλαμε για minimum 40% αυξηση στην ισχυ του φρενου. Τα ΗΗ της ebc ειναι χαμηλοτερα απο στοκ μεταλλικα της κτμ.




EDIT: για να ειναι πιο ολοκληρωμενο το μηνυμα, υπαρχουν φυσικα και τα Ζ04 που ειναι νεοτερα, καθαρα πισταδικα (νομιζω αυτα χρησιμοποιουν και στα GP με βροχη). Οτι καλυτερο υπαρχει αυτη τη στιγμη προς πωληση στην αγορα. Υπερβολη σιγουρα, αλλα για οποιον θελει οτι καλυτερο υπαρχει αυτη τη στιγμη, ειναι μονοδρομος η επιλογη. Μιλαμε για διπλασιασμο σχεδον της ισχυς του φρενου, αλλα σε οτιδηποτε πλην trackbike ειναι μαλλον περιττα. Απο το να βαλει παντως κανεις αλλη τρομπα, αυτα ειναι καλυτερη επενδυση (και μαλλον ακριβοτερη :D )

 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Προσωπικά, δεν ψάχνομαι για καλύτερο φρένο αλλά για αντίστοιχα τακάκια σε πιο οικονομική τιμή. Τα EBC τα εμπιστεύομαι αρκετά μιας και τα έχω ξαναχρησιμοποιήσει και είναι και σχεδόν στην μισή τιμή από τα χρυσά (ΟΕΜ πάστα) της brembo άρα τα έχω υπόψην.

Όσον αφορά τις πάστες στα τακάκια και τις τρόμπες, έχω απλά να παρατηρήσω ότι μια σωστή επιλογή τρόμπας δεν δίνει μόνο δυνατότερο φρενάρισμα αλλά και καλύτερη αίσθηση στη μανέτα, ίσως και λίγο διαφορετική κατανομή της δύναμης σε σχέση με την διαδρομή της (μπακαλίστικα). Αυτό είναι κάτι που δεν πετυχαίνεις πάντα με αλλαγή πάστας σε τακάκια, άσε που πάστες "racing" θέλουν προσοχή μιας και ίσως θέλουν περισσότερη θερμοκρασία για να δουλέψουν σωστά.
Βέβαια, στο XR είχα βάλει brembo SC που θεωρείται (αν θυμάμαι καλά) racing δρομίσια και δεν μπορώ να πω ότι διέκρινα κάποια καθυστέρηση στο πως δουλεύει το τακάκι από κρύο. Όλα αυτά βέβαια από έναν όχι πολύ δυνατό "φρενά", είμαι του λίγο πιο χαλαρού φρεναρίσματος απλά μου αρέσει να έχει λίγο αρχικό δάγκωμα ώστε να μειώνω την αρχική πίεση και όχι να την αυξάνω (Που με φοβίζει)>
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σαν το μαμά τακάκι δεν έχει στα πενφέ (πωπω ακούγομαι σαν χοντάκιας τώρα), αλλά δεν έχει και την γραμμικότητα που έχει το μπρέμπο, πράγμα το οποίο είναι κακό/δεν το έχω συνηθίσει μετά 5000 χιλιόμετρα... :(

Τα EBC τα έχω βάλει σε όλα τα άλλα μηχανάκια κατά καιρούς και είναι εξαιρετικά, λίγο κρίντζ οι ελληνικές τιμές σε σχέση με τις ορίτζιναλ Αγγλικές αλλά τι να κάνεις.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Προσωπικά, δεν ψάχνομαι για καλύτερο φρένο αλλά για αντίστοιχα τακάκια σε πιο οικονομική τιμή. Τα EBC τα εμπιστεύομαι αρκετά μιας και τα έχω ξαναχρησιμοποιήσει και είναι και σχεδόν στην μισή τιμή από τα χρυσά (ΟΕΜ πάστα) της brembo άρα τα έχω υπόψην.

Όσον αφορά τις πάστες στα τακάκια και τις τρόμπες, έχω απλά να παρατηρήσω ότι μια σωστή επιλογή τρόμπας δεν δίνει μόνο δυνατότερο φρενάρισμα αλλά και καλύτερη αίσθηση στη μανέτα, ίσως και λίγο διαφορετική κατανομή της δύναμης σε σχέση με την διαδρομή της (μπακαλίστικα). Αυτό είναι κάτι που δεν πετυχαίνεις πάντα με αλλαγή πάστας σε τακάκια, άσε που πάστες "racing" θέλουν προσοχή μιας και ίσως θέλουν περισσότερη θερμοκρασία για να δουλέψουν σωστά.
Βέβαια, στο XR είχα βάλει brembo SC που θεωρείται (αν θυμάμαι καλά) racing δρομίσια και δεν μπορώ να πω ότι διέκρινα κάποια καθυστέρηση στο πως δουλεύει το τακάκι από κρύο. Όλα αυτά βέβαια από έναν όχι πολύ δυνατό "φρενά", είμαι του λίγο πιο χαλαρού φρεναρίσματος απλά μου αρέσει να έχει λίγο αρχικό δάγκωμα ώστε να μειώνω την αρχική πίεση και όχι να την αυξάνω (Που με φοβίζει)>


Τα brembo ειναι τα πιο σταθερα σε αποδοση τακακια και σε μεγαλο ευρος θερμοκρασιων, αλλα και σε ολη τη διαρκεια της ζωης τους. Εχω δοκιμασει αρκετες μαρκες και τα περισσοτερα ηταν καλα στην αρχη, μονο τα brembo εχουν τοσο consistent συμπεριφορα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Τα brembo ειναι τα πιο σταθερα σε αποδοση τακακια και σε μεγαλο ευρος θερμοκρασιων, αλλα και σε ολη τη διαρκεια της ζωης τους. Εχω δοκιμασει αρκετες μαρκες και τα περισσοτερα ηταν καλα στην αρχη, μονο τα brembo εχουν τοσο consistent συμπεριφορα.
Καλά, για να προλάβω να τελειώσω εγώ τακάκια σε μηχανάκι μου, πρέπει να γκρεμιστεί κανάς φούρνος ...
:ha
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σαν το μαμά τακάκι δεν έχει στα πενφέ (πωπω ακούγομαι σαν χοντάκιας τώρα), αλλά δεν έχει και την γραμμικότητα που έχει το μπρέμπο, πράγμα το οποίο είναι κακό/δεν το έχω συνηθίσει μετά 5000 χιλιόμετρα... :(

Τα EBC τα έχω βάλει σε όλα τα άλλα μηχανάκια κατά καιρούς και είναι εξαιρετικά, λίγο κρίντζ οι ελληνικές τιμές σε σχέση με τις ορίτζιναλ Αγγλικές αλλά τι να κάνεις.
Τα λέω χρόνια.....μαμά και έχεις το φρένο που πρέπει, σωνεις και δισκοπλακες .
Μην κάνετε εκπτώσεις στην ασφάλεια...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θέλει λίγο υπερβολή για να πει κάποιος ανασφαλή τα ebc.


Να ρωτήσω, μια που το δίνει εργοστασιακό εξοπλισμό η ΚΤΜ, έχει δοκιμάσει κάποιος το roadlock;
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Στο SMT πάντως είχα δοκιμάσει και Carbon Lorraine αν θυμάμαι καλά τα XBK και είχα πολύ καλή εντύπωση. Βέβαια τα φρένα του SMT ήταν κλάσεις ανώτερα του 1290 σαν συνολο...
in
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν ξερω για τα xbk αλλα παλιοτερα ειχα δοκιμαζει sbk5 σε μεικτη χρηση, γρηγορο δρομο και περιστασιακα track days, στην σρχη της ζωης τους ηταν πολυ καλα, μολις η παστα επεσε λιγο δεν δουλευαν καθολου καλα μεχρι να ζεσταθουν.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μήπως ξέρει κανείς τι παίζει με το πίσω φρένο του 1290 (δεν ξέρω για 1090/1190)?

Έχω κάνει 2 φορές εξαέρωση, δουλεύει για λίγο καιρό (1-2 βόλτες) και μετά το χάνω τελείως, πατάω το ποδόφρενο και απλά τερματίζει χωρίς να φρενάρει. Τακάκια έχει.
 
Top Bottom