KTM 1190 / KTM 1190R / KTM 1290

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εικαζω να έχει βλάβη το έμβολο ή από κάπου τραβάει αέρα και χάνει την πίεση το δίκτυο μετά από λίγο.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εικαζω να έχει βλάβη το έμβολο ή από κάπου τραβάει αέρα και χάνει την πίεση το δίκτυο μετά από λίγο.
Προφανώς κάπου χάνει, έλεγα μήπως είναι κάποιο γνωστό θέμα ελαττωματικού υλικού ή θέλει καμιά πιο ειδική προσέγγιση στην εξαέρωση (όπως πχ τα Aprilia V2 που είναι γνωστή εδώ και χρόνια πλέον).
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Μήπως ξέρει κανείς τι παίζει με το πίσω φρένο του 1290 (δεν ξέρω για 1090/1190)?

Έχω κάνει 2 φορές εξαέρωση, δουλεύει για λίγο καιρό (1-2 βόλτες) και μετά το χάνω τελείως, πατάω το ποδόφρενο και απλά τερματίζει χωρίς να φρενάρει. Τακάκια έχει.
Δεν ξέρω πως είναι στο 1290,στο 950 το έπαθα και εγώ, με εναν φιλο του πρεσαρα τα υγρα φρενων με συριγγα και σωληνακι απο την δαγκάνα προς την τρομπα και εξαερωσα αλλιως δεν δουλευε σωστά δεν ξερω αν βοηθάει... ή αν θα δουλέψει με αυτό τον τρόπο στο 1290(μου ελεγαν να αλλάξω τρόμπα και με αυτο δουλεύει ακομα)είχα άλλαξει και το εμβολακι της τρομπας και τα ίδια...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δεν ξέρω πως είναι στο 1290,στο 950 το έπαθα και εγώ, με εναν φιλο του πρεσαρα τα υγρα φρενων με συριγγα και σωληνακι απο την δαγκάνα προς την τρομπα και εξαερωσα αλλιως δεν δουλευε σωστά δεν ξερω αν βοηθάει... ή αν θα δουλέψει με αυτό τον τρόπο στο 1290(μου ελεγαν να αλλάξω τρόμπα και με αυτο δουλεύει ακομα)είχα άλλαξει και το εμβολακι της τρομπας και τα ίδια...
Το έχω σκεφτεί και αυτό και μάλλον θα το δοκιμάσω, μάλιστα θα προσπαθήσω να πρεσάρω τα έμβολα τέρμα πίσω ώστε και ότι αέρας υπάρχει μέσα στη δαγκάνα να έχει φύγει πριν βάλω υγρά πάλι.

Μακάρι να πιάσει αλλιώς συνεργείο.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Δες και το εμβολακι παντως εγω πρωτα το αλλαξα και μετα εκανα αυτό με την σύριγγα εχει κρατησει ενα χρόνο...
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Μακάρι να πιάσει αλλιώς συνεργείο.
Εσύ θες να μας τρελάνεις...άκου εκεί συνεργείο!Έχεις λύσει Γιώργη όλο το μηχανάκι και θα κολλήσεις σε ένα λύσιμο πίσω δαγκάνας για σέρβις;

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εσύ θες να μας τρελάνεις...άκου εκεί συνεργείο!Έχεις λύσει Γιώργη όλο το μηχανάκι και θα κολλήσεις σε ένα λύσιμο πίσω δαγκάνας για σέρβις;

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βαριέμαι λίγο τον τελευταίο καιρό αλλά να λύσω δαγκάνα γιατί όταν μπορεί να είναι κάτι άλλο. Την διάγνωση ψάχνω για να ξέρω τι πρέπει να γίνει, γι' αυτο κα μέχρι τώρα κάνω τα έυκολα.

Είχες ένα μηχανάκι χωρίς προβλήματα αλλά σε έτρωγε ο πωπος σου...
Δεν έχεις και άδικό αλλά το να ψάχνω λύσεις σε "θεματάκια" έχει την πλάκα του και μου έχει μείνει χούι από τα Aprilia :D
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Ερώτηση, αξίζει όντως η σέλα ergo έχω ένα ktm 1090 adventure r με την έργοστασιακη και σκέφτομαι να βάλω τις ergo. Τις έχω δοκιμάσει αλλά σε μικρή βόλτα οπότε δεν κατάλαβα διάφορες.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ερώτηση, αξίζει όντως η σέλα ergo έχω ένα ktm 1090 adventure r με την έργοστασιακη και σκέφτομαι να βάλω τις ergo. Τις έχω δοκιμάσει αλλά σε μικρή βόλτα οπότε δεν κατάλαβα διάφορες.

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Αξίζει, τουλάχιστον συγκριτικά με τις σέλες του 1290Τ που δεν έχουν και την καλύτερη φήμη.
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Αξίζει, τουλάχιστον συγκριτικά με τις σέλες του 1290Τ που δεν έχουν και την καλύτερη φήμη.
Εγώ σέλα r έχω η οποία δεν την έχω δοκιμάσει για πολύωρο ταξίδι. Απλά δεν ξέρω πόσο άνετη θα είναι σε μεγάλο ταξίδι +3 ώρες

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Σε σχέση με τη διαιρούμενη σέλα των 1290S/T, η powerparts ergo είναι η μέρα με τη νύχτα από θέμα άνεσης σε πολύωρα ταξίδια. Με την μαμά μετά τα 250-300km άρχιζαν να μουδιάζουν πράγματα από τη μέση και κάτω..
Επίσης, η ergo είναι λίγο (~2cm) πιο ψηλή το οποίο μπορεί να κάνει διαφορά.
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Σε σχέση με τη διαιρούμενη σέλα των 1290S/T, η powerparts ergo είναι η μέρα με τη νύχτα από θέμα άνεσης σε πολύωρα ταξίδια. Με την μαμά μετά τα 250-300km άρχιζαν να μουδιάζουν πράγματα από τη μέση και κάτω..
Επίσης, η ergo είναι λίγο (~2cm) πιο ψηλή το οποίο μπορεί να κάνει διαφορά.
Το ύψος δεν μας πείραζει γιατί έτσι κ αλλιώς η r σέλα είναι πιο ψηλή από την s επίσης είμαι αρκετά ψηλός. Το ερώτημα μου είναι αν αξίζει σε σχέση με την σέλα του r? Αν έχει κάνει κάποιος την αλλαγή

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Αν και δεν έχω δοκιμάσει την απλή, μπορώ να πω πως βρίσκω πολύ καλή την ergo στο 1290S (όπως και στο GT).
Ξεκούραστη, λίγο ψηλότερη, δεν με έχει κουράσει καθόλου.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Το ύψος δεν μας πείραζει γιατί έτσι κ αλλιώς η r σέλα είναι πιο ψηλή από την s επίσης είμαι αρκετά ψηλός. Το ερώτημα μου είναι αν αξίζει σε σχέση με την σέλα του r? Αν έχει κάνει κάποιος την αλλαγή

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Ναι αξίζει η αλλαγή.
Λέω για τις 2 όχι την ένα κομμάτι power parts.

 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Ναι αξίζει η αλλαγή.
Λέω για τις 2 όχι την ένα κομμάτι power parts.

Για τις δύο θέλω και εγώ! Τώρα εχω την r δεν ξέρω πως είναι αλλά την ergo την είχε βάλει ο αδερφός μου στο 1290 και είχαν φανεί πολύ καλές!

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Top Bottom