KTM 1190 / KTM 1190R / KTM 1290

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Έχω μοντέλο του 14 με σχεδόν 60.000 χλμ τώρα. Έχει δουλέψει βουνό, άσφαλτο και μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα κανένα παράπονο. Με λίγα ευρώ έχω φτιάξει σέλα και έχω βάλει ζελατίνα από τη makan και έλυσα και όλα τα θέματα κάλυψης αερα και άνεσης σε πολύωρο ταξίδι. Το μηχανάκι γενικά κάνει τα πάντα πολύ καλά. Το μόνο θέμα που έχει θα έλεγα ότι είναι οι ζάντες οι οποίες θέλουν προσοχή στο βουνό. Είναι ευαισθητουλες.
Το λες και πρόβλημα ότι κάνεις ρυτίδες απ το χαμόγελο...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω λεω για μοντελο 15+ γιατι εαν θυμαμαι καλα ειχαν νεα τρομπα νερου, ειχαν μια αναβαθμιση με τον ανεμιστηρα και ενα πλαστικο που βοηθουσε να στελνει τον αερα στο πλαι ωστε να βραζει το ντεποζιτο και ο αναβατης πιο δυσκολα, και ειχαν το καινουριο υποτιθεται αναβαθμισμενο φιλτροκουτι, που ναι μεν δεν ελυσε το προβλημα αλλα σιγουρα ειναι καλυτερο απο το πρωτο.

Ζαντες μαλακες (Saxess) ειχαν ολα τα 1190, απο το 2017 και μετα αλλαξαν στις Akront στα 1090/1290 που ειναι αρκετα πιο ανθεκτικες.
 

panageor

Μέλος
Όνομα
Panageor
Μοτό
XT660Z
Πέρα απ'την πλάκα ,αν έρχεσαι από αυτές τις σχολές ,και ψάχνεσαι για όσο το δυνατόν πιό ήρεμη συμβίωση με ένα MegaOnOff ,κοίτα το CRF1000

Το έχω οδηγήσει κάνα μισάωρο, ωραία μηχανή, όχι τόσο άνετη όμως για μένα λόγο ύψους (195cm) . Επίσης, μετά που οδήγησα το ΚΤΜ και μετά από λίγες μέρες ξανά το Άφρικα, κατάλαβα ότι τα 92 άλογα είναι πολύ λίγα. Όχι για να κάνω κόντρες και να τρέχω, αλλά η αίσθηση ροπής που σου δίνει ο αυστριακός είναι όλα τα λεφτά.
Την Άφρικα δεν ξέρω, την ενοιωθα πιο μικρή από το 1190, πιο άβολη.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εγω λεω για μοντελο 15+ γιατι εαν θυμαμαι καλα ειχαν νεα τρομπα νερου, ειχαν μια αναβαθμιση με τον ανεμιστηρα και ενα πλαστικο που βοηθουσε να στελνει τον αερα στο πλαι ωστε να βραζει το ντεποζιτο και ο αναβατης πιο δυσκολα, και ειχαν το καινουριο υποτιθεται αναβαθμισμενο φιλτροκουτι, που ναι μεν δεν ελυσε το προβλημα αλλα σιγουρα ειναι καλυτερο απο το πρωτο.

Ζαντες μαλακες (Saxess) ειχαν ολα τα 1190, απο το 2017 και μετα αλλαξαν στις Akront στα 1090/1290 που ειναι αρκετα πιο ανθεκτικες.
Όλα σωστά Κώστα που αναφέρεις εκτός από το τελευταίο περί ζαντών.
Τα τελευταία μοντέλα (δηλαδή του ´16) είχαν τις Akront.

Με λίγα λόγια για 1190 προτείνω της τελευταίας χρονιάς 2016, αλλιώς 1290




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Το μόνο ΄΄πρόβλημα΄΄ είναι ότι γενικά 1190R παίζουν λίγα . 16αρια είναι 2 νομίζω στο καρ αυτή τη στιγμή κοντά στα 13χιλ . Αν θες να κάνεις και χώμα το R είναι μονόδρομος . όχι ότι με τα άλλα δεν πας απλά έχεις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που θα τις χρειαστείς σίγουρα
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Εγω λεω για μοντελο 15+ γιατι εαν θυμαμαι καλα ειχαν νεα τρομπα νερου, ειχαν μια αναβαθμιση με τον ανεμιστηρα και ενα πλαστικο που βοηθουσε να στελνει τον αερα στο πλαι ωστε να βραζει το ντεποζιτο και ο αναβατης πιο δυσκολα, και ειχαν το καινουριο υποτιθεται αναβαθμισμενο φιλτροκουτι, που ναι μεν δεν ελυσε το προβλημα αλλα σιγουρα ειναι καλυτερο απο το πρωτο.

Ζαντες μαλακες (Saxess) ειχαν ολα τα 1190, απο το 2017 και μετα αλλαξαν στις Akront στα 1090/1290 που ειναι αρκετα πιο ανθεκτικες.
Το 15 φοράει την μίζα απ το 1290 και επίσης το MSC.
Και τα 2 αν χρειαστει η θες (αντιστοιχα) μπορείς να τα βάλεις σε παλαιότερο μοντέλο.
Επίσης του 15 αν θυμαμαι καλα (μπορει και του 16) έχει χαμηλότερα χερούλια για τον συνεπιβάτη.

Το πλαστικό για το βεντιλατερ έχει κάτω απο 10 ευρώ.

Περί ζαντών,υπάρχει και μια τέτοια λύση,αλλάζοντας την μπροστινή κυρίως που την ακούει.
Παραμένει tubeless.

Ολα αυτα στα λέω,σε περίπτωση που βρεις μπιμπελό προγενέστερο απ του 16 και το φοβάσαι.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Το 15 φοράει την μίζα απ το 1290 και επίσης το MSC.
Σωστό αυτό το ξέχασα! και είναι σημαντικό.
Εδω πάνω που είναι κρύα τα πρωινά τα 1190 δεν έπαιρναν μπροστά λόγω της μίζας. Πήγαιναν να φύγουν τα πρωινἀ από κάμπινγκς και οι μπεμβεδάκηδες τους έκαναν καζούρα :D
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Σωστό αυτό το ξέχασα! και είναι σημαντικό.
Εδω πάνω που είναι κρύα τα πρωινά τα 1190 δεν έπαιρναν μπροστά λόγω της μίζας. Πήγαιναν να φύγουν τα πρωινἀ από κάμπινγκς και οι μπεμβεδάκηδες τους έκαναν καζούρα :D
Για Ελλαδα πάντως,όσο έχεις καινούρια μπαταρία,δε νομίζω ότι είναι θέμα. :)
Νομίζω ξαναλέω...
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
jocker-t έχεις άποψη πόσο κοστίζει αυτός ο τροχός που ανέβασες ινφο;
Για δες μια στο link που εβαλα!!
Είναι ανάλογα τα καψούλια,στεφάνι,κέντρο κτλ..!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
O wodger ειναι Αυστραλος και εκει τα ξεσκιζουν τα μηχανακια, εαν δεν κανεις σκληρη χρηση και οι Ακροντ ειναι αρκετες.

Παντως η FaBa Strong στο εργοατασιακο μεγεθος 2.15Χ21" παει 735€ εντος ΕΕ και 617εκτος, με το βασικο πακετο αλλα λεει εχει στανταρντ το συστημα bartubless που φοραει η ζαντα στη φωτο.
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
3 χρόνια κάτοχος 1190R τα προβλήματα που αντιμετώπισα ηταν η μπροστινή ζάντα που ειναι βούτυρο (δεν με ενδιαφέρει γιατι το μηχανάκι δεν πατάει χώμα)
ενας αισθητηρας εξωτερικής θεμοκρασιας κόστος 12 ευρώ και ενας πίσω φρένου νομίζω κοστος 20. Κατα τα άλλα μόνο χαμόγελα!!

.
 

panageor

Μέλος
Όνομα
Panageor
Μοτό
XT660Z
Όταν θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνομοτει για να το αποκτήσεις!!
KTM 1190 adventure 2017 , με 33500χιλιομετρα.
Εντός της βδομάδας εξελίξεις!!!!
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Νομίζω έδινε κ ο Γιάννης ένα 1290
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Όταν θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνομοτει για να το αποκτήσεις!!
KTM 1190 adventure 2017 , με 33500χιλιομετρα.
Εντός της βδομάδας εξελίξεις!!!!
Με το καλό. Θέλουμε φωτο και λοιπές λεπτομέριες
 
Top Bottom