KTM 1190 / KTM 1190R / KTM 1290

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τι λάδια βάζεις ? Φίλος με δούκα που είχε το ίδιο πρόβλημα τελικά ήταν τα λάδια που δεν έβαζε σωστό τύπο λαδιών. Δεν ξέρω τι έπρεπε να βάλει αλλά νομίζω τα μαμά μόνο.....
Λογικα θα εχει βαλει τα ιδια που εβαζε!
Ας κοιταξει το τεντωμα της αλυσιδας, οπως ειπε ο ¨απο πάνου¨!!!! :laugh:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παίδες να ρωτήσω κάτι?
Προς κατόχους ή και γνωρίζοντες.

Τι μπορεί να φταίει που έχει σκλυρήνει το σασμαν μου?
Σχεδόν όλες μπαίνουν σκληρά (γρατζουνάνε).
Όπως επίσης και η νεκρά σταμματημένος απο 1η αντιμετωπίζει δυσκολία να βρεθεί.

Αλυσιδογράναζα καινούρια λαδωμένα/τεντωμένα.
Λάδια καινούρια.
Άλλαξα και υγρά συμπλέκτη μπας και.

Καμιά ιδέα?
99% η μαλακια το ζιγκλερακι που εχει πισω απο την τρομπα συμπλεκτη, διπλα στο μπροστινο γραναζι, για να ρυθμιζει το λαδι στην καμπανα. Μου το εκανε κι εμενα στα μολις 11000χλμ. Και δεν ειναι οτι το παω χωμα καθε μερα...

Θελει βγαλσιμο και καθαρισμα με μια πολυ λεπτη χορδη απο κιθαρα. Εγω το καθαρισα με λεπτη τριχα απο βουρτσα τριψιματος.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
99% η μαλακια το ζιγκλερακι που εχει πισω απο την τρομπα συμπλεκτη, διπλα στο μπροστινο γραναζι, για να ρυθμιζει το λαδι στην καμπανα. Μου το εκανε κι εμενα στα μολις 11000χλμ. Και δεν ειναι οτι το παω χωμα καθε μερα...

Θελει βγαλσιμο και καθαρισμα με μια πολυ λεπτη χορδη απο κιθαρα. Εγω το καθαρισα με λεπτη τριχα απο βουρτσα τριψιματος.
Γουατ ?


Αν για κατι τοσο απλο ταλαιπωρούμαι και βλαστημάω τοσο καιρο....
τι να πω...
Σου χρωσταω μπυρα...

Θα το κάνω το απόγευμα κιόλας και θα ενημερώσω..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Γουατ ?


Αν για κατι τοσο απλο ταλαιπωρούμαι και βλαστημάω τοσο καιρο....
τι να πω...
Σου χρωσταω μπυρα...

Θα το κάνω το απόγευμα κιόλας και θα ενημερώσω..
Να εχω φτασει σε σημειο να μη μπορω να κουνισω καν τον λεβιε απο 2α σε 1η ή το αναποδο εαν δεν κινειται το μηχανακι, πετρα ο λεβιες. Καλα νεκρα δεν εβρισκα ουτε με google maps.

Λάδωσα αλυσιδα, τιποτα, χαλαρωσα αλυσιδα, τιποτα, εσφιξα αλυσιδα, τιποτα, αλλαξα υγρα στο κυκλωμα συμπλεκτη, τιποτα, εκανα καλυτερη εξαερωση, τιποτα, μεσολαβησε και μια αλλαγη λαδιου, τιποτα. Ε, μια μερα λεω δεν το δοκιμαζω, ουτως ή αλλως στο ετησιο σερβις μεσα ειναι -και φυσικα κανενας μαστορας δεν το κανει.

Απο την επομενη στιγμη βουτυρο το σαζμαν...
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Να εχω φτασει σε σημειο να μη μπορω να κουνισω καν τον λεβιε απο 2α σε 1η ή το αναποδο εαν δεν κινειται το μηχανακι, πετρα ο λεβιες. Καλα νεκρα δεν εβρισκα ουτε με google maps.

Λάδωσα αλυσιδα, τιποτα, χαλαρωσα αλυσιδα, τιποτα, εσφιξα αλυσιδα, τιποτα, αλλαξα υγρα στο κυκλωμα συμπλεκτη, τιποτα, εκανα καλυτερη εξαερωση, τιποτα, μεσολαβησε και μια αλλαγη λαδιου, τιποτα. Ε, μια μερα λεω δεν το δοκιμαζω, ουτως ή αλλως στο ετησιο σερβις μεσα ειναι -και φυσικα κανενας μαστορας δεν το κανει.

Απο την επομενη στιγμη βουτυρο το σαζμαν...
Σα να με περιγραφεις....

Τετοια λεγε μου, τετοια λεγε μου....

Αμα φταίει αυτό,θα σου πω μετά τι πρότεινε ο "μαστορας"...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σα να με περιγραφεις....

Τετοια λεγε μου, τετοια λεγε μου....

Αμα φταίει αυτό,θα σου πω μετά τι πρότεινε ο "μαστορας"...
Ποσα χιλιομετρα εχει το μηχανακι?
Αν και δεν παιζει να ειναι τιποτε αλλο, δεν μπορει να ειναι τιποτε αλλο.

Εαν θες σε ΠΜ πες για μαστορα τι και πως...
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Ποσα χιλιομετρα εχει το μηχανακι?
Αν και δεν παιζει να ειναι τιποτε αλλο, δεν μπορει να ειναι τιποτε αλλο.

Εαν θες σε ΠΜ πες για μαστορα τι και πως...
38κ ? κάπου εκει
Επειδη το θέμα το έχει και στάσιμο (1η - νεκρα) απεκλεισε την αλυσιδα.
Με ρωτησε αν το πατιναρισα καθολου,γιατι αν ναι,θα πρεπει να λυσει την καμπανα να δει αν εχει στραβωσει κανενας δισκος.
Αφου του ειπα πως δεν το χω πατιναρει,μου πε οτι ισως φταινε τα λαδια...
Το Jet Oil δεν το ανεφερε καν.

Πραγματικά δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο...
Και όσο σκέφτομαι την λάσπη που χει φάει σε συνδυασμό με το γράσο αλυσίδας που το χω πλακωσει...
Σχεδόν καταλήγω ότι το βράδυ θα χω ΚΑΙ ΠΑΛΙ βουτηρο σασμαν..
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Γιατί έτσι?
Θα καταλαβεις οταν ερθει η ωρα :roflmao: Αν ειναι ιδιο με του 990 τουλαχιστον. Ειχα δοκιμασει τα παντα και η βλακεια δε μαγνητιζεται κιολας. Προσοχη μη το χαλασεις με το κατσαβιδι ε!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
38κ ? κάπου εκει
Επειδη το θέμα το έχει και στάσιμο (1η - νεκρα) απεκλεισε την αλυσιδα.
Με ρωτησε αν το πατιναρισα καθολου,γιατι αν ναι,θα πρεπει να λυσει την καμπανα να δει αν εχει στραβωσει κανενας δισκος.
Αφου του ειπα πως δεν το χω πατιναρει,μου πε οτι ισως φταινε τα λαδια...
Το Jet Oil δεν το ανεφερε καν.

Πραγματικά δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο...
Και όσο σκέφτομαι την λάσπη που χει φάει σε συνδυασμό με το γράσο αλυσίδας που το χω πλακωσει...
Σχεδόν καταλήγω ότι το βράδυ θα χω ΚΑΙ ΠΑΛΙ βουτηρο σασμαν..
Λυνεις τρομπακι συμπλεκτη, βγαζεις ταπα που κρυβει ζιγκλερ, λυνεις ζιγκλερ με μικρο ισιο κατσαβιδι. Το κατσαβιδι πρεπει να εχει κοντο κορμο, ακομη καλυτερα εαν εχεις μυτη για κατσαβιδι σε καστανια ή κατσαβιδι με σπαστο κορμο. Μολις το λυσεις βαζεις μεσα ΚΛΕΙΣΤΟ τσιμπιδακι για φρυδια , ετσι ωστε τα δυο ποδια του να μπουν μεσα στην εγκοπη για το κατσαβιδι. Αφηνεις τσιμπιδακι να ανοιξει και το βοηθας ελαφρα να παει σε ανοικτη θεση, ωστε να μαγκωσει το ζιγκλερακι αναποδα, απο μεσα προς τα εξω. Βγαζεις, καθαριζεις προσεκτικα με ψιλη τριχα απο συρματοβουρτσα ή χορδη απο κιθαρα ή οτιδηποτε (προσοχη, θελει πολυ λεπτη διατομη) και το ξαναβιδωνεις. Εγω μια φορα το εκανα και δεν συναντησα καμια δυσκολια, αλλα ειχα απο πριν τα καταλληλα εργαλεια.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Λυνεις τρομπακι συμπλεκτη, βγαζεις ταπα που κρυβει ζιγκλερ, λυνεις ζιγκλερ με μικρο ισιο κατσαβιδι. Το κατσαβιδι πρεπει να εχει κοντο κορμο, ακομη καλυτερα εαν εχεις μυτη για κατσαβιδι σε καστανια ή κατσαβιδι με σπαστο κορμο. Μολις το λυσεις βαζεις μεσα ΚΛΕΙΣΤΟ τσιμπιδακι για φρυδια , ετσι ωστε τα δυο ποδια του να μπουν μεσα στην εγκοπη για το κατσαβιδι. Αφηνεις τσιμπιδακι να ανοιξει και το βοηθας ελαφρα να παει σε ανοικτη θεση, ωστε να μαγκωσει το ζιγκλερακι αναποδα, απο μεσα προς τα εξω. Βγαζεις, καθαριζεις προσεκτικα με ψιλη τριχα απο συρματοβουρτσα ή χορδη απο κιθαρα ή οτιδηποτε (προσοχη, θελει πολυ λεπτη διατομη) και το ξαναβιδωνεις. Εγω μια φορα το εκανα και δεν συναντησα καμια δυσκολια, αλλα ειχα απο πριν τα καταλληλα εργαλεια.
Που μένεις?
:fun
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Λυνεις τρομπακι συμπλεκτη, βγαζεις ταπα που κρυβει ζιγκλερ, λυνεις ζιγκλερ με μικρο ισιο κατσαβιδι. Το κατσαβιδι πρεπει να εχει κοντο κορμο, ακομη καλυτερα εαν εχεις μυτη για κατσαβιδι σε καστανια ή κατσαβιδι με σπαστο κορμο. Μολις το λυσεις βαζεις μεσα ΚΛΕΙΣΤΟ τσιμπιδακι για φρυδια , ετσι ωστε τα δυο ποδια του να μπουν μεσα στην εγκοπη για το κατσαβιδι. Αφηνεις τσιμπιδακι να ανοιξει και το βοηθας ελαφρα να παει σε ανοικτη θεση, ωστε να μαγκωσει το ζιγκλερακι αναποδα, απο μεσα προς τα εξω. Βγαζεις, καθαριζεις προσεκτικα με ψιλη τριχα απο συρματοβουρτσα ή χορδη απο κιθαρα ή οτιδηποτε (προσοχη, θελει πολυ λεπτη διατομη) και το ξαναβιδωνεις. Εγω μια φορα το εκανα και δεν συναντησα καμια δυσκολια, αλλα ειχα απο πριν τα καταλληλα εργαλεια.
Εχετε κανει και σεμιναρια....... χειρουργού, οσοι ειχατε ή εχετε KTΜ;;;;;;; :ha
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εχετε κανει και σεμιναρια....... χειρουργού, οσοι ειχατε ή εχετε KTΜ;;;;;;; :ha
Το αγροτικο μου ομως το εκανα με το 1150GS. Αφαιρεση ρουλεμαν διαφορικου και μετρημα για σωστους αποστατες με μεθοδο "καλαϊ" , καθως και αλλαγη κουζινετων πεταλουδων γκαζιου ;) :fun
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το αγροτικο μου ομως το εκανα με το 1150GS. Αφαιρεση ρουλεμαν διαφορικου και μετρημα για σωστους αποστατες με μεθοδο "καλαϊ" , καθως και αλλαγη κουζινετων πεταλουδων γκαζιου ;) :fun
Πω ρε φίλε, τι είπες τώρα;;; :eek:
Αυτή τη «μέθοδο» με το καλαΐ, είχα να την ακούσω (και να την δω εννοείται) από το ‘89 με ‘90 περίπου, όταν δούλευα κάποια χρονια σε μηχανουργεία!!!!!!
Απλά πραγματάκια, όμως τόσο έξυπνα, που σου κάνουν τη ζωή απείρως πιο εύκολη!
Τότε, οι περισσότεροι μάστορες, ήταν «απόφοιτοι» στην καλύτερη περίπτωση δημοτικού, όμως ήταν πανέξυπνοι, δημιουργικοί και χρυσοχεριδες!
Πω ρε @ουστη μου, τριάντα χρόνια πίσω πήγα τώρα........
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Ω Θεοι...
Συγκινηση μονο...

Το χαμογελο μου μεσα απ το κρανος δεν περιγραφεται...

Κωστα,ενα καφασι χρωσταω..
Διαλεξε τι μπυρα θες..

Α,και ναι...


ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΣΙΚΛΟΤΣΕΝΠΕΣΤΟΚΙΕΤΣΙ...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ω Θεοι...
Συγκινηση μονο...

Το χαμογελο μου μεσα απ το κρανος δεν περιγραφεται...

Κωστα,ενα καφασι χρωσταω..
Διαλεξε τι μπυρα θες..

Α,και ναι...


ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΣΙΚΛΟΤΣΕΝΠΕΣΤΟΚΙΕΤΣΙ...
Περνα τωρα μια απο το μαστορα και πες του να ανοιξει καμπανα...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε παίδες, ποιο παλικάρι θα με βοηθήσει να βρω στοιχεία για αυτήν τη σέλα? Δυστηχως έχω αδυναμία να σερφαρω στο net με ευκολία.
Αν μπορείτε γράψτε κωδικό αξεσουαρ και αν βρείτε και τιμή.
Επίσης αν αναφέρεται πουθενά και η αλλαγή ύψους σέλας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.



Daggers in Brothel
 
Top Bottom