Ευχαριστώ Κώστα.Φαινεται παντως να ειναι η γνησια powerparts για το 1290Τ, θεμαινομενη Ergo, κωδικος 60407940000 . Ψηλωνει το υψος καθισματος κατα 2εκ περιπου, και με αυτες τις σελες/παγκους χανεις τη ρυθμιση υψους ψηλη/χαμηλη, παει και καθεται στην ψηλη θεση.
Ergo rider's seat
Elegant design High-quality look Perfect fit Plug & Play mounting Suitable for long-distance travel Higher compared to the standard seat…ktm-versand.de
Mπορεις να βαλεις την απλη ενιαια σελα απο τα 1190R / 1090 απλα θα χασεις σε ανεση και τη θερμαινομενη λειτουργια αν δε θες να ψηλωσει.Ευχαριστώ Κώστα.
Το ύψος της εργοστασιακής σελας στην χαμηλή θέση είναι στα 860χιλ, στην ψηλή είναι στα 880χιλ.
Αν όπως λες πάει και κάθεται στην ψηλή θέση και είναι 20 χιλ πιο ψηλή από την εργοστασιακή, τότε θα ανεβάζει το συνολικό ύψος στα 900χιλ πράγμα που δεν ξέρω αν θα με βολέψει. Έχω παρατηρήσει στις φαρδιές σελες τα 880 είναι το όριο μου.
Μου κέντρισε το ενδιαφέρον η συγκεκριμένη γιατί δεν κάνει τόσο μεγάλο σκαλοπάτι ύψους για οδηγό συνοδηγό + ότι είναι πιο ταιριαστή στα μάτια μου.
Δεν έχω ψωνίσει ακόμα αλλά είμαι στην τελική ευθεία πριν τον τερματισμό
Daggers in Brothel
Ευχαριστώ Γιώργο!Με το καλό η αγορά!
Ωραίο εργαλείο, ίσως το επόμενο μου μηχανάκι.
Oλες οι Powerparts/Ergo ειναι 2εκ ψηλότερες απο τις εργοστσσιακες. Απλα οι διαιρουμενες διατηρουν την επιλογη χαμηλη/ψηλη θεση.Έχει και αυτές που είναι δύο κομμάτια που νομίζω είναι στο κανονικό ύψος
Οχι, δεν ειναι η εργοστασιακή των R σιγουρα. Το τριγωνακι στη θεση του καβαλου ειναι το πιο καθαρο σημαδι.Εγώ νομίζω ότι βλέπω την εργοστασιακή σέλα στην φωτογραφία.
Κωδικός 60307140100.
Όντως οι διαιρούμενες που έχει το 1290τ εδώ κάτω έχουν επιλογήOλες οι Powerparts/Ergo ειναι 2εκ ψηλότερες απο τις εργοστσσιακες. Απλα οι διαιρουμενες διατηρουν την επιλογη χαμηλη/ψηλη θεση.
Ευχαριστώ Κωστή.Οχι, δεν ειναι η εργοστασιακή των R σιγουρα. Το τριγωνακι στη θεση του καβαλου ειναι το πιο καθαρο σημαδι.
Aldebaran παρτο εσυ με το καλο και σου δανειζω την εργοστασιακη μονοκόμματη του 1090 μου να δοκιμασεις οσο θες, και αν σε βολευει πας στην ανεση της ergo.
Eπειδη δε θελω να σπαμαρω στο διπλανο νημα με το καλυτερο μηχανακι εβερ μπιλτ μετα το βεστρομ και το βαραντερο, για ποιο ενδιαφερεσαι τελικα? Για το 1190 ή το 1290Τ?Ευχαριστώ Κωστή.
Για το 1290Τ. Αυτήν τη στιγμή είναι στην 1546 ανάρτηση στο νημα του Advrider, έχω ακόμα 13000 αναρτήσεις. Κοντεύω.Eπειδη δε θελω να σπαμαρω στο διπλανο νημα με το καλυτερο μηχανακι εβερ μπιλτ μετα το βεστρομ και το βαραντερο, για ποιο ενδιαφερεσαι τελικα? Για το 1190 ή το 1290Τ?
Το 1290Τ απ'οσο ξερω ειναι απλα ενα υπερκυβισμενο 1190, με τα ιδια ηλεκτρονικα τα παντα ολα, μεγαλυτερο ντεποζιτο και εργοστασιακα τοποθετημενες θερμαινομενες σελες. Αρα θα εχει περασει φουλ παιδικες ασθενειες και θα ειναι κομπλε.Για το 1290Τ. Αυτήν τη στιγμή είναι στην 1546 ανάρτηση στο νημα του Advrider, έχω ακόμα 13000 αναρτήσεις. Κοντεύω.
Το 1190 το ανέφερα καθαρά σαν έξτρα οικονομική επιλογή στο εύρος ενός καινούργιου Τ700, δεδομένου ότι ψάχνεις ένα όχημα όπου θα κάνεις και αρκετή off-road χρήση.
Βέβαια αν είχα ένα μηχανάκι στο γκαράζ, αυτό θα ήταν το 1190R.
Thanks man!Το 1290Τ απ'οσο ξερω ειναι απλα ενα υπερκυβισμενο 1190, με τα ιδια ηλεκτρονικα τα παντα ολα, μεγαλυτερο ντεποζιτο και εργοστασιακα τοποθετημενες θερμαινομενες σελες. Αρα θα εχει περασει φουλ παιδικες ασθενειες και θα ειναι κομπλε.
Kαι αν βρεις καποιο που σε ενδιαφερει, ζητας απο τον πωλητη το VIN και το Delivery Certificate και τα βανεις εδω και τσεκαρεις ολο το ιστορικο ανακλησεων, επισκευων κτλ που εχει περασει το μηχανακι. Αν ειναι ο πρωτος ιδιοκτητης θα το εχει σιγουρα, ειδικα Αγγλια.