Γιωργο
Srider, για πες μας αν μπορεις οδηγικες / τουριστικες διαφορες μεταξυ 1190R και 1290T καθως τα ειχες και τα δυο (εκτος φυσικα απο τη μεγαλυτερη αυτονομια).
Με το 1290Τ λόγω του 19άρη μπροστινού τροχού απολαμβάνεις καλύτερα τη γρήγορη και στριφτερή οδήγηση.
Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις του δουλεύουν πολύ ωραία και είναι μεγάλο ατού για ταξιδιάρικη μοτό (να μπορείς να αλλάζεις στα γρήγορα με το πάτημα κουμπιού και όχι με εργαλεία αποσβέσεις, κτλ.)
Αλλά, εγώ λόγω ύψους και γωνίας γονάτων (βλέπε amyroukai) ευχαριστήθηκα το 1190R περισσότερο για τουρισμό.
Καλοκαίρι του 2016 πήγα μια εβδομάδα Νορβηγία με το 1290Τ και καλοκαίρι του 2017 3-4 μέρες πάλι Νορβηγία με το 1190R. Θέλω να πω πως έκανα αποστάσεις και μπορώ να κάνω τη σύγκριση τώρα.
Στο 1190R είχα αλλάξει και το σταμπιλαϊζερ με ρυθμιζόμενο της Hyperpro, ενώ στο 1290 ήταν το μαμά και δεν με είχε προβληματίσει.
Επίσης η μικρή ζελατίνα στο 1190 μου άρεσε καλύτερα από την ψηλή του 1290. Λιγότερος θόρυβος και στροβιλισμοί. Αλλά όπως ανέφερα εγω δεν είμαι τυπικό παράδειγμα και σημείο αναφοράς αναβάτη (1.92).
Και οι 2 είναι υπέροχες μοτοσυκλέτες, πραγματικά!
Αν έπρεπε να είχα μια τότε 1190R.
Αν έχω το 701 και έπρεπε να επιλέξω για 2η μια από τις 2, τότε 1290T με ελαστικά continental TKC70.