KTM 1290 super adv ...2021

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Πάντως το μοντέλο S που είδα από κοντά συνεχίζει να έχει τις 2 θέσεις για την σέλα ψηλη_κοντή ΑΛΛΑ το ύψος σέλα μαρσπιέ έχει μειωθεί σημαντικά.

επισης η after market power parts σέλα είναι 20mm πιο ψηλή.

εγώ στο 2019 μοντέλο με ύψος 1,90 έχω την power parts στην ψηλή θέση και είναι άνετα στα πόδια και φυσικά εννοείται ότι δεν έχω θέμα να πατάω κάτω
 
Reactions: STF

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πάντως το μοντέλο S που είδα από κοντά συνεχίζει να έχει τις 2 θέσεις για την σέλα ψηλη_κοντή ΑΛΛΑ το ύψος σέλα μαρσπιέ έχει μειωθεί σημαντικά.

επισης η after market power parts σέλα είναι 20mm πιο ψηλή.

εγώ στο 2019 μοντέλο με ύψος 1,90 έχω την power parts στην ψηλή θέση και είναι άνετα στα πόδια και φυσικά εννοείται ότι δεν έχω θέμα να πατάω κάτω
H διαιρουμενη του S ειναι οντως ρυθμιζομενη σε δυο θεσεις, οπως στο προηγουμενο, αλλα ακομη κι ετσι η στανταρ ειναι η ψηλη θεση, δλδ μονο να την κοντυνεις κι αλλο μπορεις στη 2η θεση.

Την ΡΡ εχω κι εγω στο 1090, τη διαιρουμενη , αλλα στη χαμηλη θεση, με τα +20χιλ της ερχεται στο υψος της μαμας μονοκοματης του R. Προτιμησα να χαμηλωσω τα μασπιε γιατι στα προηγουμενα R που ηταν ηδη ψηλα, αν ψηλωνες και τη σελα ανεβαινε παρα πολυ το κεντρο βαρους, σε σημειο που επηρεαζε τη συμπεριφορα της.

Στρηταδικο στησιμο λοιπον πλεον για τα 1290.
 
Reactions: STF

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μα και στα 790/890 adv, έχουν μειώσει πολύ την απόσταση σέλας/μαρσπιέ, τουλάχιστον οπτικά μιας και δεν το έχω καβαλήσει.
Προφανώς κάτι θα έχουν βρει στην ΚΤΜ που να το δικαιολογεί.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Μα και στα 790/890 adv, έχουν μειώσει πολύ την απόσταση σέλας/μαρσπιέ, τουλάχιστον οπτικά μιας και δεν το έχω καβαλήσει.
Προφανώς κάτι θα έχουν βρει στην ΚΤΜ που να το δικαιολογεί.
Αυτό που βρήκαν είναι ότι οι κοντοί έχουν τα λεφτά...τωρα που πάνε σε τιμοκατόλογο πε εν φε και τουκατι...πρεπει να γινει και η σχετικη αναθεωρηση.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Αυτό που βρήκαν είναι ότι οι κοντοί έχουν τα λεφτά...τωρα που πάνε σε τιμοκατόλογο πε εν φε και τουκατι...πρεπει να γινει και η σχετικη αναθεωρηση.
Ε, όχι και λεφταδες οι κοντοί. Δεν θα το αντέξω, τόσα χρόνια ήμασταν και οι υπηρέτες τους...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aρχισανε τα φαουλ οι μ@λ@κες παλι.

Διαβαζω οτι ενω διαφημιζουν το νεο 1290 του 2021 με ζαντες της Αλπινα, αλλα τα παραδιδουν με τις κλασσικες Ακροντ, στα μουλωχτα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παντως εχω ηδη διαβασει για τουλαχιστον 3 περιπτωσεις νεων 1290 του 2021 που μετα απο κοσκινισμα αγριο ακολουθησαν πτωσεις και ολικες.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Παντως εχω ηδη διαβασει για τουλαχιστον 3 περιπτωσεις νεων 1290 του 2021 που μετα απο κοσκινισμα αγριο ακολουθησαν πτωσεις και ολικες.
Εσύ τώρα με ποιους είσαι ; Με εμάς η με τους άλλους ;

Τα άλογα θέλουν σεβασμό κ εμπειρία .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εχουν πε εν φε και χονδα, τα βαριούνται και μετά παίρνουν ΚΤΜ για να κάνουν τους καμπόσους...ανοίγουν το γκάζι αποτομα και παθαίνουν κοκομπλόκο...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Παντως εχω ηδη διαβασει για τουλαχιστον 3 περιπτωσεις νεων 1290 του 2021 που μετα απο κοσκινισμα αγριο ακολουθησαν πτωσεις και ολικες.
Υπαρχει καποιο προβλημα στη γεωμετρια των 1χ90, τα κουνηματα δεν εχουν να κανουν με τα αλογα. Αν επρεπε να υποθεσω κατι, θα ελεγα οτι κατι συντονιζει με την ιδιοσυχνοτητα του πλαισιου (πιθανοτατα η συχνοτητα στριψιματος του μπροστινου) και δημιουργει αυτα τα wobble που αυξανουν ενταση με καταληξη τουμπα. Λιγο τραγικο που μετα απο τοσα χρονια δεν εχει εξαλειφθεί.

Αντιστοιχο προβλημα ηταν και η περιπτωση του τρεισερ που το ελυσαν σχετικα γρηγορα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Υπαρχει καποιο προβλημα στη γεωμετρια των 1χ90, τα κουνηματα δεν εχουν να κανουν με τα αλογα. Αν επρεπε να υποθεσω κατι, θα ελεγα οτι κατι συντονιζει με την ιδιοσυχνοτητα του πλαισιου (πιθανοτατα η συχνοτητα στριψιματος του μπροστινου) και δημιουργει αυτα τα wobble που αυξανουν ενταση με καταληξη τουμπα. Λιγο τραγικο που μετα απο τοσα χρονια δεν εχει εξαλειφθεί.

Αντιστοιχο προβλημα ηταν και η περιπτωση του τρεισερ που το ελυσαν σχετικα γρηγορα.
Το προβλημα ειναι τριπτυχο. Η γεωμετρια των 1Χ90 ειναι πολυ γρηγορη. 9 στα 10 παραδειγματα απο κοσκινισμα που εχουν καταληξει σε στουκο ειναι με τις εκδοσεις S/T που εχουν ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες αναρτησεις. Επισης ολες οι περιπτωσεις που εχω δει ειναι με βαλιτσες. Και τελος, σχεδον ολες οι περιπτωσεις ειναι σε προσπερασμα/ανοιγμα γκαζιου.

Οι ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες αναρτησεις για οποιονδηποτε ανω των 80κιλων δεν σεταρουν το σαγκ σωστα. Βαλε και τις μεγαλες διαδρομες της αναρτησης στο παιχνιδι, βαλε και στροβιλισμους απο αερα στην προσπεραση, ανοιγουν το γκαζι, μεταφερεται το βαρος ολο πισω, ελαφραινει το μπροστινο, καταληγει ασχημα.

Με ρυθμισμενες τις αναρτησεις του 1090 σωστα και φουλ φορτωμενο τριβαλιτσο πισω δεν ειχα θεμα ποτε.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δηλαδή πήρε το τελευταίο μοντέλο R, ενώ είχε S προηγούμενης γενιάς.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Δηλαδή πήρε το τελευταίο μοντέλο R, ενώ είχε S προηγούμενης γενιάς.
Ναι, επειδή τον παρακολουθώ λίγο είχε καταλήξει ((λέει) να κάνει πιο πολύ off road και πήγαινε και στο Γερμανικό enduro park και βρήκε ευκαιρία με το μοντέλο 2021 να πάρει ένα 2020 R

άλλωστε αν δεις τα πλαϊνά κάγκελα φαίνεται ότι δεν είναι 2021 μοντέλο
 
Top Bottom