KTM 1290 super adv ...2021

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιαννη, εχεις δοκιμασει να αφησεις τα χερια απο το τιμονι πηγαινοντας με 60-80 χλμ, με τη βαλιτσουλα γεματη?
Και στο 1290 που ειχα και σε 1090 φιλου, ακριβως η ιδια αντιδραση, τρεμουλο επιδεινουμενο και ψιλοεκφοβιστικο...
Βράχος μέχρι τα 180, μετά φαίνεται ότι επηρεάζεται η συμπεριφορά.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Βράχος μέχρι τα 180, μετά φαίνεται ότι επηρεάζεται η συμπεριφορά.

Αυτο εννοω, βεβαια εχει συζητηθει πολυ και εχει αποδοθει σε παμπολλες αιτιες.
Απο λαστιχα και ρουλεμαν τιμονιου μεχρι φαρδυ μπουφαν,μπαγκαζιερα και κακο ματι... :rolleyes:
Παντως ηταν τοσο εντυπωσιακο που το βγαλαμε και βιντεο,ετσι για το γαμωτο.Α ρε ακλονητο 990...(για καποιο λογο ολο με αυτο κλεινω:)).
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Αυτο εννοω, βεβαια εχει συζητηθει πολυ και εχει αποδοθει σε παμπολλες αιτιες.
Απο λαστιχα και ρουλεμαν τιμονιου μεχρι φαρδυ μπουφαν,μπαγκαζιερα και κακο ματι... :rolleyes:
Παντως ηταν τοσο εντυπωσιακο που το βγαλαμε και βιντεο,ετσι για το γαμωτο.Α ρε ακλονητο 990...(για καποιο λογο ολο με αυτο κλεινω:)).
Φθαρμένα ρουλεμάν τροχού μεταξύ άλλων, μου το έκανε το 990 ένα φεγγάρι .
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Μου το έκανε μετά από αλλαγή ελαστικων
πριν φυγω για ταξιδι. Διαβαζοντας βρηκα πολλα πιθανα αιτια απο ρουλεμαν λαιμου, τροχων μεχρι ζαντες και ελαστικα. Επιστροφή από το ταξιδι και ζυγοσταθμιση ξανά.. μεγάλη βελτίωση. Αλλαγή σταμπιλιζατερ με aftermarket..εξαλειψη.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πάντα μέσα στη μόδα το ρημαδι...



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλές οι βαλίτσες, και το μηχάνημα θα είναι για χρόνια στη.... μόδα!
Αυτοκόλλητα μην του βάζεις, κανένα και τίποτα! Χαλάνε το συνολο!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Επααφέρω το θέμα σε τάξη :p και ποστάρω το παρακάτω βίντεο

Καλογυρισμένο και ενδιαφέρον σχετικά με τις δυνατότητες των 2 μοτοσυκλετών. Δεν σας κρύβω ότι οι 2 μοτοσυκλέτες είναι στις (θεωρητικές) μελλοντικές μου επιλογές με το Multistrada να ξεχωρίζει.

Ή μάλλον ξεχώριζε γιατί 2 πράγματα ήταν αρκετά απογοητευτικά. Το πρώτο έχει ήδη σχολιαστεί αρκετά, η κατανάλωση είναι υψηλή και όσο κι αν δεν με πολυνοιάζει το πόσο καίει μια μοτοσυκλέτα, το να έχει ένα μεγάλο αντβε αυτονομία μαξ 200χλμ είναι κάπως αστείο. Ξενέρωσα επίσης με τις επιδόσεις, περίμενα κάτι καλύτερο όταν έχεις το υπερντούπερ V4, ακόμα και detuned . Βέβαια είναι πιο ραφιναρισμένο και "δρομίσιο" οπότε και θεωρητικά θα ταίριαζε περισσότερο στα γούστα μου.

Από την άλλη, το ΚΤΜ είναι η πιο τίμια επιλογή κατά την γνώμη μου αλλά το θεωρώ αρκετά όμοιο σε σχέση με το 2019 μοντέλο ώστε να δικαιολογηθεί η αγορά του.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Επααφέρω το θέμα σε τάξη :p και ποστάρω το παρακάτω βίντεο

Από την άλλη, το ΚΤΜ είναι η πιο τίμια επιλογή κατά την γνώμη μου αλλά το θεωρώ αρκετά όμοιο σε σχέση με το 2019 μοντέλο ώστε να δικαιολογηθεί η αγορά του.
Το τελευταιο μοντελο εχει σημαντικες αλλαγες στην γεωμετρια.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Το τελευταιο μοντελο εχει σημαντικες αλλαγες στην γεωμετρια.
Με βασική να καλύπτει τους κοντούς αναβάτες :ha

Περαν της πλάκας, εχει χάσει το κάθισμα πάνω στο μηχανάκι και ακολουθεί πια και αυτό το κάθομαι "μεσα" στο μηχανάκι όπως τα άλλα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Περαν της πλάκας, εχει χάσει το κάθισμα πάνω στο μηχανάκι και ακολουθεί πια και αυτό το κάθομαι "μεσα" στο μηχανάκι όπως τα άλλα.
Κατα την αποψη μου αυτο ειναι καλο. Αν εισαι μεσα σε τετοιο μηχανακι ειναι και πιο ευκολο να κρατηθεις πανω.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Με βασική να καλύπτει τους κοντούς αναβάτες :ha

Περαν της πλάκας, εχει χάσει το κάθισμα πάνω στο μηχανάκι και ακολουθεί πια και αυτό το κάθομαι "μεσα" στο μηχανάκι όπως τα άλλα.
Mάλλον θα συμφωνήσω κι εγώ με τον mousitsas

Προσπαθώ να σκεφτώ πως να γράψω την εντύπωση μου από το 1290 χωρίς να φανεί ότι δεν μου αρέσει. Είχα γράψει παλιότερα όταν οδήγησα το 1290 για πρώτη φορά ότι μου είχε φανεί σαν κατσίκι σε σχέση με το BMW (S1000XR) εννοώντας ότι καθόμουν ψηλά, ήταν σφικτό και ενώ ήταν σταθερό μου έβγαζε μια νευρικότητα, ένα όχι αρχοντικό πάτημα, ψάχνω λέξεις να περιγράψω την διαφορά στην αίσθηση που μου έβγαλε το ΚΤΜ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ήταν καλό το μηχανάκι.

Τώρα που έχω κάνει και μερικά παραπάνω χλμ με το δικό μου, το συνηθίζω αλλά νομίζω ότι δεν βγάζει αυτό το premium "πάτημα", την ποιότητα κύλισης σε σχέση με ότι άλλο μέγκα όνοφ έχω οδηγήσει (δεν έχω οδήγήσει GS LC). Δεν είναι κακό να είναι διαφορετικό, εξάλλου η ΚΤΜ έχει αυτή την ready to race φιλοσοφία. Ίσως όμως αυτή η μαλθακότητα, αυτό το φιλτράρισμα του δρόμου να είναι το ζητούμενο σε αυτά τα μηχανάκια που θα κάνουν (επι το πλείστον) αρκετά τουριστικά χλμ...

Λεπτομέρειες είναι και σχετικά υποκειμενικές, ελπίζω να βγάζουν νόημα. Θα έχει ενδιαφέρον να οδηγήσω το 2021 μοντέλο πάντως...
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Προσπαθώ να σκεφτώ πως να γράψω την εντύπωση μου από το 1290 χωρίς να φανεί ότι δεν μου αρέσει. Είχα γράψει παλιότερα όταν οδήγησα το 1290 για πρώτη φορά ότι μου είχε φανεί σαν κατσίκι σε σχέση με το BMW (S1000XR) εννοώντας ότι καθόμουν ψηλά, ήταν σφικτό και ενώ ήταν σταθερό μου έβγαζε μια νευρικότητα, ένα όχι αρχοντικό πάτημα, ψάχνω λέξεις να περιγράψω την διαφορά στην αίσθηση που μου έβγαλε το ΚΤΜ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ήταν καλό το μηχανάκι.
Ψηλέ δεν θα συμφωνήσω μαζί σου, ο συγκεκριμένος έλικας ειναι πολεμικός!
Πριν το αγοράσω, εκανα τεστ τον έλικα που αναφέρεις για 2 ώρες (εξωτερικό) σε στροφιλίκι και εθνική.
Η προπέλα δεν εχει άνεση σελας, δεν σε αφηνει να πας χαλαρα αλλα σε βαζει να ανεβάσεις στροφες και να κινηγήσεις. Έχει κακό quick shifter, ψόφιο χαμηλά χωρίς ροπή που το θες τριβάλιτσος και δικάβαλος να ανεβαίνεις ενα passo Ιταλία ή Ελβετία.

Είναι ωραιο σε καθημερινότητα και ημερήσιες αλλα οχι σε τουριστικά χιλιόμετρα

Τώρα που έχω κάνει και μερικά παραπάνω χλμ με το δικό μου, το συνηθίζω αλλά νομίζω ότι δεν βγάζει αυτό το premium "πάτημα", την ποιότητα κύλισης σε σχέση με ότι άλλο μέγκα όνοφ έχω οδηγήσει (δεν έχω οδήγήσει GS LC). Δεν είναι κακό να είναι διαφορετικό, εξάλλου η ΚΤΜ έχει αυτή την ready to race φιλοσοφία. Ίσως όμως αυτή η μαλθακότητα, αυτό το φιλτράρισμα του δρόμου να είναι το ζητούμενο σε αυτά τα μηχανάκια που θα κάνουν (επι το πλείστον) αρκετά τουριστικά χλμ...
Εχω κάνει 22 χιλιάδες τουριστικά Ευρώπης, το μηχανακι εχει 24 χιλιάδες, μονος-διπλος με βαλίτσες, ακόμα και λιγο χωμα βρηκα στην Αλβανία.

Με την ροπή του πας οσο χαλαρά θες, όσο άνετα θες και οταν θες χωρίς να σε νοιάζει ποσο φορτωμένος είσαι ή αν έχεις 6η ανοίξεις γκάζι και αντε γεια ................
Το ίδιο φαντάζομαι ειναι και το GS μιας και στο ταξίδι θες ροπή παρά άλογα.

Το ΚΤΜ ίσως δεν έχει την άνεση (αποξένωση θα την έλεγα) που σου δίνει ενα μεγαλο τουριστικό που σε βάζει "μέσα" αλλά δεν μπορεί κανεις να πει οτι δεν ειναι άνετο με ωραια ποιότητα κύλησης.
Εγω είχα βαλει στην αρχή μεγαλη ζελατίνα τουριστική της PUIG (την πουλάω αν θες) και την έβγαλα γιατι ενιωθα ότι είμαι μέσα σε τρίκικλο - αν με νοιώθεις.
Άλλωστε, αν θες να μπεις μεσα μπες σε ενα αμάξι :)

Επίσης, η ποιότητα εξαρτάται και απο την κατάσταση της μηχανής, ποση φροντίδα έχει δεχτεί, τι λάστιχα και σε τι κατάσταση ειναι - όλα παίζουν ρόλο. σεταρισμα αλλα και συντήρηση αναρτήσεις, κλπ. Επίσης τι αξεσουαρ εχεις, πχ η σέλα powerparts είναι εξαιρετική ενω ειναι πολυ οικονομική κλπ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ψηλέ δεν θα συμφωνήσω μαζί σου, ο συγκεκριμένος έλικας ειναι πολεμικός!
Πριν το αγοράσω, εκανα τεστ τον έλικα που αναφέρεις για 2 ώρες (εξωτερικό) σε στροφιλίκι και εθνική.
Η προπέλα δεν εχει άνεση σελας, δεν σε αφηνει να πας χαλαρα αλλα σε βαζει να ανεβάσεις στροφες και να κινηγήσεις. Έχει κακό quick shifter, ψόφιο χαμηλά χωρίς ροπή που το θες τριβάλιτσος και δικάβαλος να ανεβαίνεις ενα passo Ιταλία ή Ελβετία.

Είναι ωραιο σε καθημερινότητα και ημερήσιες αλλα οχι σε τουριστικά χιλιόμετρα



Εχω κάνει 22 χιλιάδες τουριστικά Ευρώπης, το μηχανακι εχει 24 χιλιάδες, μονος-διπλος με βαλίτσες, ακόμα και λιγο χωμα βρηκα στην Αλβανία.

Με την ροπή του πας οσο χαλαρά θες, όσο άνετα θες και οταν θες χωρίς να σε νοιάζει ποσο φορτωμένος είσαι ή αν έχεις 6η ανοίξεις γκάζι και αντε γεια ................
Το ίδιο φαντάζομαι ειναι και το GS μιας και στο ταξίδι θες ροπή παρά άλογα.

Το ΚΤΜ ίσως δεν έχει την άνεση (αποξένωση θα την έλεγα) που σου δίνει ενα μεγαλο τουριστικό που σε βάζει "μέσα" αλλά δεν μπορεί κανεις να πει οτι δεν ειναι άνετο με ωραια ποιότητα κύλησης.
Εγω είχα βαλει στην αρχή μεγαλη ζελατίνα τουριστική της PUIG (την πουλάω αν θες) και την έβγαλα γιατι ενιωθα ότι είμαι μέσα σε τρίκικλο - αν με νοιώθεις.
Άλλωστε, αν θες να μπεις μεσα μπες σε ενα αμάξι :)

Επίσης, η ποιότητα εξαρτάται και απο την κατάσταση της μηχανής, ποση φροντίδα έχει δεχτεί, τι λάστιχα και σε τι κατάσταση ειναι - όλα παίζουν ρόλο. σεταρισμα αλλα και συντήρηση αναρτήσεις, κλπ. Επίσης τι αξεσουαρ εχεις, πχ η σέλα powerparts είναι εξαιρετική ενω ειναι πολυ οικονομική κλπ
Δεν έχει άνεση σέλας και δεν κάνει τουριστικά χλμ...το XR??
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Χμ, είδατε όλοι ότι αρκετά πράγματα είναι τελείως υποκειμενικά? Ή έχουν να κάνουν και με το γεγονός ότι συνηθίζουμε τις μοτοσυκλέτες που καβαλάμε και όταν δοκιμάζουμε κάτι διαφορετικό μας ξενίζει ή μεγενθύνει προτερήματα/ελαττώματα μέχρι να το συνηθίσουμε. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αν καβαλήσω ένα XR μετά από ένα χρόνο, θα μου φανεί τελείως διαφορετικό σε σχέση με το όπως το θυμόμουν. Όπως αντίστοιχα θα δω με άλλο μάτι το 1290 καθώς το συνηθίζω, πάω με τα νερά του και ξεχνάω το πως είχα προσαρμοστεί στο XR. Νομίζω ότι αυτό ισχύει σε κάθε μοτοσυκλέτα.

Ψηλέ δεν θα συμφωνήσω μαζί σου, ο συγκεκριμένος έλικας ειναι πολεμικός!
Πριν το αγοράσω, εκανα τεστ τον έλικα που αναφέρεις για 2 ώρες (εξωτερικό) σε στροφιλίκι και εθνική.
Η προπέλα δεν εχει άνεση σελας, δεν σε αφηνει να πας χαλαρα αλλα σε βαζει να ανεβάσεις στροφες και να κινηγήσεις. Έχει κακό quick shifter, ψόφιο χαμηλά χωρίς ροπή που το θες τριβάλιτσος και δικάβαλος να ανεβαίνεις ενα passo Ιταλία ή Ελβετία.

Είναι ωραιο σε καθημερινότητα και ημερήσιες αλλα οχι σε τουριστικά χιλιόμετρα



Εχω κάνει 22 χιλιάδες τουριστικά Ευρώπης, το μηχανακι εχει 24 χιλιάδες, μονος-διπλος με βαλίτσες, ακόμα και λιγο χωμα βρηκα στην Αλβανία.

Με την ροπή του πας οσο χαλαρά θες, όσο άνετα θες και οταν θες χωρίς να σε νοιάζει ποσο φορτωμένος είσαι ή αν έχεις 6η ανοίξεις γκάζι και αντε γεια ................
Το ίδιο φαντάζομαι ειναι και το GS μιας και στο ταξίδι θες ροπή παρά άλογα.

Το ΚΤΜ ίσως δεν έχει την άνεση (αποξένωση θα την έλεγα) που σου δίνει ενα μεγαλο τουριστικό που σε βάζει "μέσα" αλλά δεν μπορεί κανεις να πει οτι δεν ειναι άνετο με ωραια ποιότητα κύλησης.
Εγω είχα βαλει στην αρχή μεγαλη ζελατίνα τουριστική της PUIG (την πουλάω αν θες) και την έβγαλα γιατι ενιωθα ότι είμαι μέσα σε τρίκικλο - αν με νοιώθεις.
Άλλωστε, αν θες να μπεις μεσα μπες σε ενα αμάξι :)

Επίσης, η ποιότητα εξαρτάται και απο την κατάσταση της μηχανής, ποση φροντίδα έχει δεχτεί, τι λάστιχα και σε τι κατάσταση ειναι - όλα παίζουν ρόλο. σεταρισμα αλλα και συντήρηση αναρτήσεις, κλπ. Επίσης τι αξεσουαρ εχεις, πχ η σέλα powerparts είναι εξαιρετική ενω ειναι πολυ οικονομική κλπ
Το XR είναι πολεμικό αλλά είναι και τρομερός χιλιομετροφάγος. Πιστεύω αντίστοιχα ικανός με SAS, ίσως και καλύτερος αναλόγως το πως βλέπει ο καθένας τα πράγματα. Μοναδικό του μειον το μούγκρισμα του μοτέρ και το λίγο κοντό κιβώτιο. Άνεση σέλας δεν είναι κακή αλλά σίγουρα βελτιώνεται, δεν είναι ψόφιο χαμηλά απλά δεν έχει την ροπή του 1290. Έχει όμως περισσότερη γραμμικότητα και μπορείς να το δουλεύεις με μια ταχύτητα πιο εύκολα από ότι το ΚΤΜ (κατά την γνώμη μου - πιάνω τον εαυτό μου να κάνει περισσότερες αλλαγές ταχυτήτων με τα 1290 από ότι με το XR).
Γενικά, αν πιάσουμε τις συγκρίσεις δεν θα βγάλουμε και πολύ άκρη καθώς αρκετά πράγματα είναι υποκειμένικά όπως είπα πιο πάνω, οι σκέψεις που έγραψα παραπάνω αφορούν περισσότερο την αίσθηση που μου αφήνει η κάθε μοτοσυκλέτα.

Αποξένωση, να ακόμα μια λέξη που περιγράφει κάτι απο αυτά που θέλω να πω. Αν και μάλλον το γράφεις σαν αρνητικό, περιγράφει αυτό που λέω κι εγώ παραπάνω, ίσως και αυτό που θέλουν οι περισσότεροι τουριστικοί αναβάτες.

Ειδικά για το δικό μου, έχω τις powerparts σέλες, έχω και aftermarket MRA ζελατίνα με φρυδάκι (επίσης ακόμα δεν με έχει πείσει, προσπαθώ να βρω που είναι η καλύτερη θέση μιας και μου βγάζει αρκετό buffeting). Ξαναλέω, πήγα και ήρθα μια χαρά στην εκδρομή μου με το SAS. Η κουβέντα ξεκίνησε με το αν το νέο 2021 μοντέλο με τις αλλαγές σε γεωμετρία και θέση οδήγησης είναι καλύτερο σε άνεση και αίσθηση για μένα που το υπάρχον μοντέλο μου βγάζει μια ΚΤΜίλα, όπως προσπαθώ να την εξηγήσω πιο πάνω.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Γιατί, έχει κσκο qs και .. ψοφιο χαμηλά;
Γιάννη, είναι ψόφιο αν το συγκρίνεις με το 1290. Μια ταχύτητα διαφορά έχουν σε ανοίγματα, περίπου. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι ψόφιο στο να το οδηγάς σε πραγματικές συνθήκες. Γράφω παραπάνω ότι ίσως είναι και πιο ξεκούραστο μιας και προσωπικά έκανα λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων. Είναι προφανώς η αίσθηση που αποκομίζει αυτός που κατεβαίνει από το 1290 και ανεβαίνει στο XR που δημιουργεί αυτόν τον χαρακτηρισμό.

Το shifter στο SAS είναι καλό, δεν νομίζω καλύτερο ή χειρότερο από του XR μου (2015). Τώρα που το σκέφτομαι, του 1290 είναι καλύτερο στα κατεβάσματα. Του GT ειναι χειρότερο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιάννη, είναι ψόφιο αν το συγκρίνεις με το 1290. Μια ταχύτητα διαφορά έχουν σε ανοίγματα, περίπου. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι ψόφιο στο να το οδηγάς σε πραγματικές συνθήκες. Γράφω παραπάνω ότι ίσως είναι και πιο ξεκούραστο μιας και προσωπικά έκανα λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων. Είναι προφανώς η αίσθηση που αποκομίζει αυτός που κατεβαίνει από το 1290 και ανεβαίνει στο XR που δημιουργεί αυτόν τον χαρακτηρισμό.

Το shifter στο SAS είναι καλό, δεν νομίζω καλύτερο ή χειρότερο από του XR μου (2015). Τώρα που το σκέφτομαι, του 1290 είναι καλύτερο στα κατεβάσματα. Του GT ειναι χειρότερο.
Άλλο η αίσθηση και άλλο η πραγματικότητα.
Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι αν δεν γράψεις πολλά χλμ με ένα μηχανάκι δεν μπορείς να έχεις καλή άποψη.
Όταν ανέβηκε πρώτη φορά η κυρά λενη στο xr του αμιρου, μου είπε να μην τολμήσω να κάνω τέτοια αγορά.
Μετά από 10μερο ταξίδι έχει αλλάξει εντελώς γνώμη για την άνεση του xr
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχεις τον τρόπο σου ρε μπαγασα :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη, είναι ψόφιο αν το συγκρίνεις με το 1290. Μια ταχύτητα διαφορά έχουν σε ανοίγματα, περίπου.
Το έχεις γράψει ξανά.

Δηλαδή ανοίγεις ξέρω γω τρίτη από 40 χαω και φεύγει το 1290S και κουνάει μαντίλια;


Και τώρα για να είμαστε σοβαροί. Το κάθε μηχανάκι έχει την καλή περιοχή του, κινούμενος στο δρόμο θα το δουλεύεις εκεί. Το θέμα είναι ότι όλα αυτά τα 150+ άλογα ρόδα είναι τραγικά γρήγορα, η αίσθηση που ταιριάζει είναι το ζητούμενο, όχι οι απόλυτες επιδόσεις.

Αν συζητήσεις 20000 Άφρικα ατας ή τριουμφ 1200 ξέρω γω, ε εκεί υπάρχει καλή διαφορά και σε γκάζι.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom