KTM 1290 super adv ...2021

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το έχεις γράψει ξανά.

Δηλαδή ανοίγεις ξέρω γω τρίτη από 40 χαω και φεύγει το 1290S και κουνάει μαντίλια;
Δεν ξέρω στα μεταγενέστερα μοτέρ αλλά στο δικό μου είναι εντυπωσιακή η ρεπριζ, ιδιαίτερα με τρίτη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω στα μεταγενέστερα μοτέρ αλλά στο δικό μου είναι εντυπωσιακή η ρεπριζ, ιδιαίτερα με τρίτη.
Συγκρινόμενο με τον αραμπά που είχες πριν, ακόμα και το πατίνι της ζιαομι είναι εντυπωσιακό.


Α συγνώμη, το καλύτερο μηχανάκι του κόσμου ήθελα να πω.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Συγκρινόμενο με τον αραμπά που είχες πριν, ακόμα και το πατίνι της ζιαομι είναι εντυπωσιακό.


Α συγνώμη, το καλύτερο μηχανάκι του κόσμου ήθελα να πω.
Ωωω τί του είπε..;;;
Ούτε με αίμα... δεν ξεπλένετε αυτό...!!!!!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Το έχεις γράψει ξανά.

Δηλαδή ανοίγεις ξέρω γω τρίτη από 40 χαω και φεύγει το 1290S και κουνάει μαντίλια;


Και τώρα για να είμαστε σοβαροί. Το κάθε μηχανάκι έχει την καλή περιοχή του, κινούμενος στο δρόμο θα το δουλεύεις εκεί. Το θέμα είναι ότι όλα αυτά τα 150+ άλογα ρόδα είναι τραγικά γρήγορα, η αίσθηση που ταιριάζει είναι το ζητούμενο, όχι οι απόλυτες επιδόσεις.

Αν συζητήσεις 20000 Άφρικα ατας ή τριουμφ 1200 ξέρω γω, ε εκεί υπάρχει καλή διαφορά και σε γκάζι.
Ναι, ακριβώς αυτό λέω. Μετά φυσικά γεμίζει το XR και φεύγει. Για αυτό και λέω μια ταχύτητα διαφορά, αν το 1290 ανοίγει με 3η, το BMW πρέπει να ανοιξει με 2α (περίπου και αναλόγως των στροφών). Δεν είναι απαραίτητα καλό ή κακό, απλά αυτο πιστεύω πως δίνει την αίσθηση του ψόφιου σε όσους ΚΤΜακηδες οδηγούν το XR πρώτη φορά.

Ντισκλέιμερ:
Παιδιά, δεν είμαι φανμπόι καμίας εταιρείας. Προσπαθώ να γράψω τις εντυπώσεις μου, δεν κατηγορώ κανένα μηχανάκι. Να εξηγούμαστε.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι δεν έχουμε cancel culture εδώ, οκ, μερικοί εξαιρούνται :p

Συζητάμε για τρίχες πάντως στο θέμα επιδόσεων. Το θέμα είναι να σε κάνει να περνάς όμορφα, ευτυχώς λέω που ισχύει με όλα τα οχήματα του γκαράζ
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Συγκρινόμενο με τον αραμπά που είχες πριν, ακόμα και το πατίνι της ζιαομι είναι εντυπωσιακό.


Α συγνώμη, το καλύτερο μηχανάκι του κόσμου ήθελα να πω.
Γιατί τι έχει το πατίνι της ζιαόμι, δεν κατάλαβα??
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Δηλαδή ανοίγεις ξέρω γω τρίτη από 40 χαω και φεύγει το 1290S και κουνάει μαντίλια;
Απλά ΝΑΙ ! :yew:

Και τώρα για να είμαστε σοβαροί.
Πάντα :)


Το κάθε μηχανάκι έχει την καλή περιοχή του, κινούμενος στο δρόμο θα το δουλεύεις εκεί. Το θέμα είναι ότι όλα αυτά τα 150+ άλογα ρόδα είναι τραγικά γρήγορα, η αίσθηση που ταιριάζει είναι το ζητούμενο, όχι οι απόλυτες επιδόσεις.

Αν συζητήσεις 20000 Άφρικα ατας ή τριουμφ 1200 ξέρω γω, ε εκεί υπάρχει καλή διαφορά και σε γκάζι.
Συμφωνούμε, εγω μίλησα για τουριστικά !

ΟΧΙ για πολεμικά χιλιόμετρα, φυσικά για πολεμικά θα διάλεγα το XR που ειναι ορθιο super sport ![/QUOTE]
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Απλά ΝΑΙ ! :yew:



Πάντα :)




Συμφωνούμε, εγω μίλησα για τουριστικά !

ΟΧΙ για πολεμικά χιλιόμετρα, φυσικά για πολεμικά θα διάλεγα το XR που ειναι ορθιο super sport !
Έχεις οδηγήσει XR;
Γιατί έχω οδηγήσει 1290S.

Λίγο υπερβολικό σε βρίσκω. Λίγο.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Έχεις οδηγήσει XR;
Γιατί έχω οδηγήσει 1290S.

Λίγο υπερβολικό σε βρίσκω. Λίγο.
Ναι το οδήγησα το 2018 για 2 ώρες - περίπου 200 χιλ στο Λουξεμβούργο test drive όταν εψαχνα να δω τι θα αγοράσω μιας και ημουν μεταξύ 3, Multistrada - XR - 1290s.
Η οδήγηση ειχε κυρίως φιδίσιο δρόμο με εξαιρετική άσφαλτο + λίγο εθνική + λίγο πόλη.

Εξαιρετικό μηχάνημα, δεν βρήκα τους κραδασμους που λέγανε ή τουλάχιστον δεν με ενόχλησαν.

ΑΛΛΑ σε εχει στην μπρίζα, τουλάχιστον εμένα.

Εγώ την αγορά την ήθελα ΜΟΝΟ για τουρισμό ενα - δυο ταξίδια μεγάλα τον χρόνο!
Τον αλλο καιρο στο γκαράζ καθώς είχα και άλλο για γρήγορες.

Εχω περάσει αρκετά πάσα Ιταλια - Ελβετία τριβάλιτσος και δικάβαλος και αυτο που εκτιμώ ιδιαίτερα είναι η ροπή του και οταν θέλεις να χαζεύεις η νωχελικότητα που μπορείς να έχεις λόγο της ροπής.

Τώρα που εχω γυρίσει Ελλάδα το εχω και για παπί μιας και βαριέμαι το αμάξι.

Φυσικά και το 1290 έχει ατέλειες, τα φρένα δεν με ικανοποιούν στο κυνήγι, οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις ειναι απλά "ΟΚ", ο κινητήρας σαν να μην γουστάρει να ανεβαίνει πάνω απο τις 8 χιλ.

Το θέμα ειναι τι ψάχνεις?

Για τουρισμο δεν θα έπαιρνα (όπως και δεν το πήρα) το XR αλλα οπως σε πολλά πράγματα περι ορέξεως ;)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στην πράξη οι διαφορές είναι στην αίσθηση και μόνο. Όντως το 1290 λόγω μοτέρ δείχνει πιο ήπιο και χαλαρό. Στην πρώτη επαφή το XR είναι όπως το περιγράφεις. Αν κάτσεις 12 ώρες στην σέλα θα δεις ότι δεν είναι όπως το περιγράφεις, έχει και άλλες πλευρές. Αυτό διαπίστωσε και ο XR Maniac ταξιδεύοντας που δεν τον λες και ψημένο φίλο των τετρακύλινδρων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Με 30% παραπανω ροπη ειναι λογικο να φευγει με την ιδια σχεση στις ρεπριζ. Απο την αλλη τα ν2 δεν εχουν την ελαστικοτητα ενος 4κ, η συγκριση λοιπον ειναι λιγο περιεργη.

Εδω ενα συγκριτικο χρ και δουκα, η ροπη ειναι κοντα με το 1290 και δειχνει το αυτονοητο, το λογο που ενα 1300 "φευγει" απο ενα 1000




Απο την αλλη, οι αναβατες 4κ τεινουν να δουλευουν τα 2κ πιο ψηλα στο φασμα τους, και τουμπαλιν οι 2κ τα 4κ χαμηλα. Σε καθε περιπτωση και οι δυο απογοητεουνται και καταληγουν σε αυτο που τους αρεσει περισσοτερο. Οποτε ειναι και λιγο υποκειμενικο το θεμα, διαφορετικοι αναβατες περνανε καλυτερα με διαφορετικα χαρακτηριστικα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εχω ανοιξει (μπουσα) με 1290 με τριτες και το 1290 εφυγε μπροστα. Βεβαια με 3η το μπουσα ξεπερναει τα 200 ενω το 1290 δε φτανει καν τα 150. Μπουσα με 2α και 1290 με 3η δεν υπαρχει συγκριση. Το ιδιο θα ισχυει αν οπου μπουσα βαλεις XR.

Απο την αλλη τα 4κ ε οσο ναναι δεν ειναι ο,τι καλλιτερο για ροπες φορτωμενα σε κλειστους δρομους, θα το κανουν αλλα αν θες να πας γρηγορα θα σε κουρασουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με 302 κυβικά διαφορά θα ήταν παράλογο να είναι αλλιώς οι ροπές και θα ήταν παράλογο να έχουν ίδιο γρανάζωμα.


Το καλό για εμένα τουλάχιστον ήταν ότι το 1290 δεν μου έφερε δυσφορία πουθενά, εκτίμησα το βελούδινο μοτέρ και μπήκε στην λίστα των μελλοντικών πιθανών αγορών, αλλά μετά το XR δεν ξέρω αν θέλω πάλι κάτι τόσο δυνατό και για αυτό κοιτάζω για 890R λίγο πιο σοβαρά από τα 1290R. Όπως λέει ο φίλος σατανάκος "πόσα καλά χρόνια έχεις ακόμα; Πάρε το μηχανάκι".
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Προερχομενος απο στριτ μηχανακια, οσο περισσοτερο περναει ο καιρος, τοσο περισσοτερο εκτιμω τον συνδιασμο 21/18. Ο 21αρης κυριως μπροστινος κανει ολα στο δρομο ισωμα και δινει μια πολυ ωραια αισθηση και ποιοτητα κυλισης με δρομισια λαστιχα, αλλα και τρομερη ομοιογενεια στις στροφες. Τα μεγαλα απο την αλλη εχουν γινει πλεον πολυ μεγαλα και πολυ βαρια. Καλο το γκαζι, αλλα ισως ειναι για αυτα τα γκαζια καλυτερη μια τουρινγκ μηχανη. Η "μεσσαια" πλεον κατηγορια φαινεται να τα συνδιαζει ολα, ενω παραλληλα εχει μηχανακια που εκ των πραγματων εχουν αρκετο γκαζι οχι μονο για να πανε καπου, αλλα και για να συγκινησουν.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από την άλλη τα "συνχρονα" μηχανάκια με τις ενεργητικές αναρτήσεις κάνουν τον 17 τροχό να μοιάζει 21 .....προχωράει η τεχνολογία.
Σήμερα έκανα μια διαδρομή 250 χλμ που την κάνω από παιδάκι και σκεφτόμουν πόσο καλή συμπεριφορά εχουν οι αναρτήσεις σε νέες μοτοσυκλέτες.
 
Top Bottom