Σωστός... Αλλά 21000 για να πίνεις καφέ στο Κολωνάκι??
Με τέτοια μούρη, στο λαιμό θα σου κάθεται ο καφές.
Ίσως έξω από κάνα πατσατζίδικο να πουλήσει λίγο μούρη στους μεθυσμένους ξενύχτηδες πριν πιούν καφέ και συνέλθουν.
Σωστός... Αλλά 21000 για να πίνεις καφέ στο Κολωνάκι??
Το προηγουμενο μοντελο ηταν αισθητα πιο φθηνο απο τα αντίστοιχα της BMW και Ducati οποτε κλείσαν το gap οπως λενε και στο χωριο μου.Είχα την εντύπωση ότι η τιμή θα είναι από 20980€ και το ραντάρ θα είναι έξτρα...
Ο Κάθκαρτ είναι 5 10" δηλαδή κάτω από 1,80, στο 1,78 κατιτίς. Άλλος για την βάρκα μααααας.Εδώ ένα ενδιαφέρον άρθρο από έναν συντάκτη του εξωτερικού που οδήγησε τη πρωτότυπη μοτοσυκλέτα:
Ο Cathcart οδήγησε το νέο KTM 1290 Super Adventure S! Αναλυτική παρουσίαση!
Τους προηγούμενους μήνες ο επί χρόνια αποκλειστικός συνεργάτης του MOTO και πρεσβευτής μας στα μεγαλύτερα στελέχη της βιομηχανίας στο εξωτερικό, ο “sir” όπως τον φωνάζουμε, Alan Cathcart, είχε μία μακρά συνάντηση με τον CEO της KTM κ.Pierer. Παρένθεση, εξίσου σημαντική, πως από την αποκλειστική...www.motomag.gr
Ένα απόσπασμα σχετικό με την εργονομία κ τη σέλα (μιας και είναι μακροσκελές το άρθρο δεν το παραθέτω ολόκληρο):
Μπαίνεις κατευθείαν πιο μέσα στο νέο Super Adventure, κρύβεσαι καλύτερα πίσω από την ζελατίνα και τελικά κάθεσαι πιο άνετα. Αυτό είναι κάτι που θα φανεί πολύ καλύτερα σε μακρινά ταξίδια – αστραπή, που ακριβώς για αυτά φτιάχτηκε αυτή η μοτοσυκλέτα. Στα χαρτιά τα 11mm διαφοράς ύψους σέλας δεν φαίνονται πολλά, όμως μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές οι διαφορά είναι μεγάλη κι ευτυχώς δεν στριμώχνεσαι επάνω της, τα πόδια και τα γόνατα είναι σε σωστές γωνίες. Το αποτέλεσμα δεν είναι απλά εργονομικό αλλά έχει άμεσο αντίκτυπο στις στροφές γιατί οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι πιο άμεσες, απαιτούνται λιγότερες κινήσεις του σώματος σε κλειστό επαρχιακό και στο τέλος στρίβεις αμεσότερα. Είναι ξεκάθαρη η διαφορά παλαιού και νέου μοντέλου, με τον καινούριο να κρατά μία πιο κλειστή γραμμή με περισσότερη ευκολία, όταν στο προηγούμενο έπρεπε να πιέσω περισσότερο τον εμπρός τροχό για να κρατήσω τον ίδιο ρυθμό. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αργότερα, αν αυτή η διαφορά στις στροφές διατηρείται και με την παρουσία συνεπιβάτη, ωστόσο η πρώτη αυτή εμπειρία οδήγησης στην ορεινή Αυστρία έδειξε τις μεγάλες διαφορές παλαιού και νέου μοντέλου.
Φυσιολογικός άνθρωπος δηλαδηΟ Κάθκαρτ είναι 5 10" δηλαδή κάτω από 1,80, στο 1,78 κατιτίς. Άλλος για την βάρκα μααααας.
Ναι, αλλά το "δεν άλλαξε η άνεση" ας το αφήσει να το δουν αυτοί που ήταν όντως άνετα επάνω στο μηχανάκι πριν.Φυσιολογικός άνθρωπος δηλαδη
Μόνο στο advride έχουμε 1,90 και 75 κιλα...Φυσιολογικός άνθρωπος δηλαδη
Επιτελους η ΚΤΜ έδωσε απαντηση στο παράπονο των απανταχου κοντωνΝαι, αλλά το "δεν άλλαξε η άνεση" ας το αφήσει να το δουν αυτοί που ήταν όντως άνετα επάνω στο μηχανάκι πριν.
Αυτός, ο Μέντης, ο Πατεράκης, ο Πίππος, στον τομέα άνεσης τι σχόλιο να κάνουν. Και στο ποδηλατάκι της μικρής χωράνε.
3 στα 4, μια χαρα σε βρισκω!Αυτή τη σχεδίαση τη πλήρωσα με γλάστρα στο κεφάλι.
Κόρη : μπαμπά πολύ όμορφη η μηχανή από πίσω και από το πλάι, μπροστά είναι λίγο περίεργη.. (390 ADV).
Εγω : σαν τη μαμά...
Ουφφφ....νόμιζα ότι μόνο σε εμένα συνέβη.....(1,91-1,87)με το 1,89-1,91 μου μιας και μπάζουμε με την ηλικια
Θα πρέπει να αλλάξεις και το nickname τώρα...Έχω χάσει και εγώ 2 πόντους, από 1,99 σε 1,97. Τι να κάν'ς, να κατ'ς να μαλώσ'ς?
Πε εν φε γίνανε ολοι...και για αυτό ηρθε και η αυξηση στην τιμή...Εδώ ένα ενδιαφέρον άρθρο από έναν συντάκτη του εξωτερικού που οδήγησε τη πρωτότυπη μοτοσυκλέτα:
Ο Cathcart οδήγησε το νέο KTM 1290 Super Adventure S! Αναλυτική παρουσίαση!
Τους προηγούμενους μήνες ο επί χρόνια αποκλειστικός συνεργάτης του MOTO και πρεσβευτής μας στα μεγαλύτερα στελέχη της βιομηχανίας στο εξωτερικό, ο “sir” όπως τον φωνάζουμε, Alan Cathcart, είχε μία μακρά συνάντηση με τον CEO της KTM κ.Pierer. Παρένθεση, εξίσου σημαντική, πως από την αποκλειστική...www.motomag.gr
Ένα απόσπασμα σχετικό με την εργονομία κ τη σέλα (μιας και είναι μακροσκελές το άρθρο δεν το παραθέτω ολόκληρο):
Μπαίνεις κατευθείαν πιο μέσα στο νέο Super Adventure, κρύβεσαι καλύτερα πίσω από την ζελατίνα και τελικά κάθεσαι πιο άνετα. Αυτό είναι κάτι που θα φανεί πολύ καλύτερα σε μακρινά ταξίδια – αστραπή, που ακριβώς για αυτά φτιάχτηκε αυτή η μοτοσυκλέτα. Στα χαρτιά τα 11mm διαφοράς ύψους σέλας δεν φαίνονται πολλά, όμως μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές οι διαφορά είναι μεγάλη κι ευτυχώς δεν στριμώχνεσαι επάνω της, τα πόδια και τα γόνατα είναι σε σωστές γωνίες. Το αποτέλεσμα δεν είναι απλά εργονομικό αλλά έχει άμεσο αντίκτυπο στις στροφές γιατί οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι πιο άμεσες, απαιτούνται λιγότερες κινήσεις του σώματος σε κλειστό επαρχιακό και στο τέλος στρίβεις αμεσότερα. Είναι ξεκάθαρη η διαφορά παλαιού και νέου μοντέλου, με τον καινούριο να κρατά μία πιο κλειστή γραμμή με περισσότερη ευκολία, όταν στο προηγούμενο έπρεπε να πιέσω περισσότερο τον εμπρός τροχό για να κρατήσω τον ίδιο ρυθμό. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αργότερα, αν αυτή η διαφορά στις στροφές διατηρείται και με την παρουσία συνεπιβάτη, ωστόσο η πρώτη αυτή εμπειρία οδήγησης στην ορεινή Αυστρία έδειξε τις μεγάλες διαφορές παλαιού και νέου μοντέλου.