KTM 1290 super adv ...2021

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σωστός... Αλλά 21000 για να πίνεις καφέ στο Κολωνάκι??

Με τέτοια μούρη, στο λαιμό θα σου κάθεται ο καφές.

Ίσως έξω από κάνα πατσατζίδικο να πουλήσει λίγο μούρη στους μεθυσμένους ξενύχτηδες πριν πιούν καφέ και συνέλθουν.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι ιδιοκτήτες αλίθωρων πενφέ καλό θα ήταν να έχουν συγκρατημένες κριτικές για τα ξένα συμμετρικά φανάρια. Πόσο δούλεμα τόσα χρόνια, αντί να μάθουμε από την ιστορία πέφτουμε στο pay the bullying forward διαιωνίζοντας το κακό.

Είναι τόσο κακόσχημο που είναι όμορφο, όπως ήταν και το 1150 στην εποχή του. Αυτό που είναι απλά απαράδεκτο είναι ότι κατεβάζοντας την σέλα έχει χαλάσει η θέση οδήγησης, φαντάζομαι δεν κατέβηκε εξίσου πολύ το τιμόνι και τα μαρσπιέ. Αντίο άνεση, καλωσήρθατε στο Χόμπιτον, την πατρίδα των υψηλών... προσδοκιών.


edit
Για να μην παρεξηγηθώ, ξέρω ότι ο Κώστας κάνει πλάκα (και καλά κάνει) και όχι κακοήθες σχόλιο.
Η πενφέ πάντως πέρασε στην εποχή της συμμετρίας ξανά, λογικά και στο επόμενο GS το φανάρι θα είναι "συμβατικό".
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Είχα την εντύπωση ότι η τιμή θα είναι από 20980€ και το ραντάρ θα είναι έξτρα...
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Είχα την εντύπωση ότι η τιμή θα είναι από 20980€ και το ραντάρ θα είναι έξτρα...
Το προηγουμενο μοντελο ηταν αισθητα πιο φθηνο απο τα αντίστοιχα της BMW και Ducati οποτε κλείσαν το gap οπως λενε και στο χωριο μου.

Προσωπικα σε σχεση με το 2018 μοντελο που εχω το μονο που μου αρεσει περισσοτερο ειναι η οθονη που φερνει πιο κοντα σε Ducati αλλα ετσι κοντόσελο και μπροστοβαρες δεν μου κανει κεφι ουτε να σκεφτω την πιθανότητα αλλαγης.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Με Mitas Terra Force-R θα ερχεται λεει. Τα ιδια εβαλα στο Σουπερτενεκε πριν κανα διμηνο... Αυτα κανουν και θα μας βγει το ονομα εδω μεσα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Προσωπικά μου αρέσει όπως το βλέπω από φωτογραφίες, με αυτή την μυώδη μάζα συγκεντρωμένη μπροστά. Έχω την εντύπωση ότι τα κάνουν πιο στρητ οριέντεντ... Βέβαια, θα πρέπει να το δούμε και από κοντά, τα τελευταία χρόνια διαπιστώνω ότι πολλά μηχανάκια που μου φαίνονται άσχημα από τις φωτό, τελικά από κοντά μου άρεσαν.

Όντως η σέλα φαίνεται χαμηλή αλλά δεν νομίζω να έχουν κάνει λάθος στην θέση οδήγησης στην ΚΤΜ, παραδοσιακά έχουν ωραία εργονομία για ψηλούς. Βλέπω αντίθετα αυτά τα GS στον δρόμο και την γωνία στα γόνατα που δίνουν σε ψηλούς αναβάτες και απορώ, το πάνω μέρος του κορμού τέντωμα και τα πόδια γιόγκα...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Εδώ ένα ενδιαφέρον άρθρο από έναν συντάκτη του εξωτερικού που οδήγησε τη πρωτότυπη μοτοσυκλέτα:


Ένα απόσπασμα σχετικό με την εργονομία κ τη σέλα (μιας και είναι μακροσκελές το άρθρο δεν το παραθέτω ολόκληρο):

Μπαίνεις κατευθείαν πιο μέσα στο νέο Super Adventure, κρύβεσαι καλύτερα πίσω από την ζελατίνα και τελικά κάθεσαι πιο άνετα. Αυτό είναι κάτι που θα φανεί πολύ καλύτερα σε μακρινά ταξίδια – αστραπή, που ακριβώς για αυτά φτιάχτηκε αυτή η μοτοσυκλέτα. Στα χαρτιά τα 11mm διαφοράς ύψους σέλας δεν φαίνονται πολλά, όμως μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές οι διαφορά είναι μεγάλη κι ευτυχώς δεν στριμώχνεσαι επάνω της, τα πόδια και τα γόνατα είναι σε σωστές γωνίες. Το αποτέλεσμα δεν είναι απλά εργονομικό αλλά έχει άμεσο αντίκτυπο στις στροφές γιατί οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι πιο άμεσες, απαιτούνται λιγότερες κινήσεις του σώματος σε κλειστό επαρχιακό και στο τέλος στρίβεις αμεσότερα. Είναι ξεκάθαρη η διαφορά παλαιού και νέου μοντέλου, με τον καινούριο να κρατά μία πιο κλειστή γραμμή με περισσότερη ευκολία, όταν στο προηγούμενο έπρεπε να πιέσω περισσότερο τον εμπρός τροχό για να κρατήσω τον ίδιο ρυθμό. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αργότερα, αν αυτή η διαφορά στις στροφές διατηρείται και με την παρουσία συνεπιβάτη, ωστόσο η πρώτη αυτή εμπειρία οδήγησης στην ορεινή Αυστρία έδειξε τις μεγάλες διαφορές παλαιού και νέου μοντέλου.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εδώ ένα ενδιαφέρον άρθρο από έναν συντάκτη του εξωτερικού που οδήγησε τη πρωτότυπη μοτοσυκλέτα:


Ένα απόσπασμα σχετικό με την εργονομία κ τη σέλα (μιας και είναι μακροσκελές το άρθρο δεν το παραθέτω ολόκληρο):

Μπαίνεις κατευθείαν πιο μέσα στο νέο Super Adventure, κρύβεσαι καλύτερα πίσω από την ζελατίνα και τελικά κάθεσαι πιο άνετα. Αυτό είναι κάτι που θα φανεί πολύ καλύτερα σε μακρινά ταξίδια – αστραπή, που ακριβώς για αυτά φτιάχτηκε αυτή η μοτοσυκλέτα. Στα χαρτιά τα 11mm διαφοράς ύψους σέλας δεν φαίνονται πολλά, όμως μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές οι διαφορά είναι μεγάλη κι ευτυχώς δεν στριμώχνεσαι επάνω της, τα πόδια και τα γόνατα είναι σε σωστές γωνίες. Το αποτέλεσμα δεν είναι απλά εργονομικό αλλά έχει άμεσο αντίκτυπο στις στροφές γιατί οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι πιο άμεσες, απαιτούνται λιγότερες κινήσεις του σώματος σε κλειστό επαρχιακό και στο τέλος στρίβεις αμεσότερα. Είναι ξεκάθαρη η διαφορά παλαιού και νέου μοντέλου, με τον καινούριο να κρατά μία πιο κλειστή γραμμή με περισσότερη ευκολία, όταν στο προηγούμενο έπρεπε να πιέσω περισσότερο τον εμπρός τροχό για να κρατήσω τον ίδιο ρυθμό. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αργότερα, αν αυτή η διαφορά στις στροφές διατηρείται και με την παρουσία συνεπιβάτη, ωστόσο η πρώτη αυτή εμπειρία οδήγησης στην ορεινή Αυστρία έδειξε τις μεγάλες διαφορές παλαιού και νέου μοντέλου.
Ο Κάθκαρτ είναι 5 10" δηλαδή κάτω από 1,80, στο 1,78 κατιτίς. Άλλος για την βάρκα μααααας.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Φυσιολογικός άνθρωπος δηλαδη
Ναι, αλλά το "δεν άλλαξε η άνεση" ας το αφήσει να το δουν αυτοί που ήταν όντως άνετα επάνω στο μηχανάκι πριν.
Αυτός, ο Μέντης, ο Πατεράκης, ο Πίππος, στον τομέα άνεσης τι σχόλιο να κάνουν. Και στο ποδηλατάκι της μικρής χωράνε.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Ναι, αλλά το "δεν άλλαξε η άνεση" ας το αφήσει να το δουν αυτοί που ήταν όντως άνετα επάνω στο μηχανάκι πριν.
Αυτός, ο Μέντης, ο Πατεράκης, ο Πίππος, στον τομέα άνεσης τι σχόλιο να κάνουν. Και στο ποδηλατάκι της μικρής χωράνε.
Επιτελους η ΚΤΜ έδωσε απαντηση στο παράπονο των απανταχου κοντων :ha

Εμεις οι "ψιλοί" μείναμε στην απέξω ή με τα παλαιότερα τους :eek:
Προσωπικά στο 1290S 2018 εχω την πιο ψηλή σελα powerparts και στην ψηλή θέση και ειμαι μια χαρα με το 1,89-1,91 μου μιας και μπάζουμε με την ηλικια
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αυτή τη σχεδίαση τη πλήρωσα με γλάστρα στο κεφάλι.
Κόρη : μπαμπά πολύ όμορφη η μηχανή από πίσω και από το πλάι, μπροστά είναι λίγο περίεργη.. (390 ADV).
Εγω : σαν τη μαμά...
3 στα 4, μια χαρα σε βρισκω!
 

barbadinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ.Ανάργυροι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Vstrom χίλια
με το 1,89-1,91 μου μιας και μπάζουμε με την ηλικια
Ουφφφ....νόμιζα ότι μόνο σε εμένα συνέβη.....(1,91-1,87)o_O
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχω χάσει και εγώ 2 πόντους, από 1,99 σε 1,97. Τι να κάν'ς, να κατ'ς να μαλώσ'ς?
:D
Θα πρέπει να αλλάξεις και το nickname τώρα...
Άστα να πάνε...
Μπλέξιμο... :ha
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εδώ ένα ενδιαφέρον άρθρο από έναν συντάκτη του εξωτερικού που οδήγησε τη πρωτότυπη μοτοσυκλέτα:


Ένα απόσπασμα σχετικό με την εργονομία κ τη σέλα (μιας και είναι μακροσκελές το άρθρο δεν το παραθέτω ολόκληρο):

Μπαίνεις κατευθείαν πιο μέσα στο νέο Super Adventure, κρύβεσαι καλύτερα πίσω από την ζελατίνα και τελικά κάθεσαι πιο άνετα. Αυτό είναι κάτι που θα φανεί πολύ καλύτερα σε μακρινά ταξίδια – αστραπή, που ακριβώς για αυτά φτιάχτηκε αυτή η μοτοσυκλέτα. Στα χαρτιά τα 11mm διαφοράς ύψους σέλας δεν φαίνονται πολλά, όμως μαζί με τις υπόλοιπες αλλαγές οι διαφορά είναι μεγάλη κι ευτυχώς δεν στριμώχνεσαι επάνω της, τα πόδια και τα γόνατα είναι σε σωστές γωνίες. Το αποτέλεσμα δεν είναι απλά εργονομικό αλλά έχει άμεσο αντίκτυπο στις στροφές γιατί οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι πιο άμεσες, απαιτούνται λιγότερες κινήσεις του σώματος σε κλειστό επαρχιακό και στο τέλος στρίβεις αμεσότερα. Είναι ξεκάθαρη η διαφορά παλαιού και νέου μοντέλου, με τον καινούριο να κρατά μία πιο κλειστή γραμμή με περισσότερη ευκολία, όταν στο προηγούμενο έπρεπε να πιέσω περισσότερο τον εμπρός τροχό για να κρατήσω τον ίδιο ρυθμό. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αργότερα, αν αυτή η διαφορά στις στροφές διατηρείται και με την παρουσία συνεπιβάτη, ωστόσο η πρώτη αυτή εμπειρία οδήγησης στην ορεινή Αυστρία έδειξε τις μεγάλες διαφορές παλαιού και νέου μοντέλου.
Πε εν φε γίνανε ολοι...και για αυτό ηρθε και η αυξηση στην τιμή...
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
μα αυτές οι εταιρίες δε μπορούν να βγάλουν κάτι αντίστοιχο σε μηχανές για τους φυσιολογικούς εξωγήινους ανθρώπους των 190+cm??? έλεος δλδ...

 
Top Bottom