Η μεταπωληση ειναι παντα κακο κριτηριο για την αγορα ενος οχηματος. Καλο ειναι απλα αν δεις κατι που δε σου αρεσει, να μην το παρεις, αν σου αρεσει, τοτε κανεις καλη αγορα. Τωρα και η κτμ, ως επι το πλειστον οπως οι περισσοτεροι κατασκευαστες, facelift κανει επι της ουσιας και οχι κατι αλλο. Στην ουσια το σημερινο μηχανακι δεν διαφερει ουσιαστικα σε κατι απο το πρωτο 1290Τ και πλην κυβισμου και αναρτησεων, ειναι σχεδον απαραλλακτα με τα πρωτα 1190.
Πολλοι κατασκευαστες πλεον εξαλλου, βασιζουν το επιχειρηματικο τους μοντελο οτι πολλοι ιδιοκτητες θα πανε πισω στη διετια οταν θα βγει το facelift, θα αφησουν το παλιο πλεον μηχανακι τους και θα παρουν το ολοκαινουριο επειδη απλα, εβαλαν οθονη, ηλεκτρονικες αναρτησεις, τεσπα, καποια εντελως οριακη και ουσιαστικα ανυπαρκτη αναβαθμιση που θα ειναι αισθητη ομως σε καποιον που ηδη καβαλαει το μηχανακι 2 χρονια. Μετα ο αντιπροσωπος, θα κερδισει απο τα λεφτα της ανταλλαγης, και απο το μεταχειρισμενο, σχεδον σε κατασταση καινουριου μηχανακι που θα ξαναπουλησει.