KTM 1290 super adv ...2021

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Προσωπικά εχω δοκιμάσει throttle by wire σε 3-4 test ride...και μου φανηκε περιεργο...σαν να ανοιγω το γκαζι σε playstation...περιεργη αισθηση.σκεψου τωρα να φρεναρει μονη της η μοτο...
Η αίσθηση του throttle by wire σε κάθε μοτοσυκλέτα μπορεί να είναι διαφορετική, ανάλογα με την υλοποίηση του από τον κάθε κατασκευαστή.
Όσο πιο καινούργια τα μοντέλα πιστεύω τόσο καλύτερη η πιστότητα της αίσθησης της ντίζας.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το πως δουλευουν τα σερβο εχουν να κανουν με τον χαρτη του ανοιγματος της πεταλουδας (ναι, υπαρχει και τετοιος). Πολλα μηχανακια εχουν πολυ συντηρητικό χαρτη, δηλαδη ανοιγει λιγοτερο απο αυτο που θες, και πιο αργα, για να εχουμε μια ομαλη συμπεριφορα. Με αυτον τον τροπο δουλευουν και τα διαφορα προγραμματα οδηγησης.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Κρατάνε σταθερή απόσταση από τον προπορευόμενο και σε κατάσταση πανικού επεμβαίνουν και στα φρένα.
Στα αυτοκίνητα επίσης εάν υπάρχει σωστή διαγράμμιση στο δρόμο κρατάνε το αυτοκίνητο μέσα στην λωρίδα του.
Εδώ δεν ξέρω ακριβώς.
Παντως στα αυτοκινητα ειναι ενοχλητικά !
Και δεν μιλαω για παλιοτερα, μιλαω σε Audi A4 2019 και στο Octavia 2021 VRS που εκανα test drive την προηγουμενη εβδομαδα.

Το να σου κουναει το τιμονι οπως θελει και να σε φρεναρει πριν το προπορευομενο ειναι ισως ανεση/ασφαλεια αλλα αναλογα τον δρομο ενοχλητικό.
Αυτο σε αμαξι, σε μηχανη απλα δεν θα ηθελα να το δω να φρεναρει μονο του επειδή κατι είδε το ρανταρ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ λέω να μεταφερθούμε όλοι μαζί στα Κανάρια με τα 1290 για να δούμε μόνοι μας. Σε χώρες που είναι πολιτισμένες και που αυτά που κάνουμε εδώ θα σε είχαν φυλακή στην πρώτη εβδομάδα, το κλικ και "ζεν" μέχρι την δουλειά ακολουθώντας την κίνηση είναι σωτήριο. Ακόμα και το απλό CC θέλει συνήθεια, πόσο μάλλον αυτό.

Το αν "αποβλακώνεται" ο οδηγός σιγά σιγά είναι μιά άλλη κουβέντα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στα αυτοκινητα τουλαχιστον δε σε αφηνει να αποβλακωθεις, εχουν αισθητηρες μεχρι και στο τιμονι μετρωντας την αναδραση/αντισταση των χεριων σου. Αν σε 3" δεν αντιληφθει οτι "κοντραρεις" το τιμονι αρχιζει και σφυριζει σαν STALL alarm σε αεροπλανο. Οσο για το ποσο αντιδρα στις λωριδες του δρομου, τουλαχιστον το Renegade που ειχα νοικιασει Εβρο, ειναι πληρως ρυθμιζομενο και στο ποσο κοντα θα σε αφησει να πας στη διαγραμμιση πριν επεμβει, αλλα και στη δυναμη της επεμβασης. Σε δρομο με στροφες, ακομη και επαρχιακη οδο, ΔΕΝ κανει ειναι κουραστικο, αλλα στην Εγνατια μια χαρα βοηθουσε, γι'αυτο εξαλλου εχουν το κουμπακι ον/οφ για το lane assist πολυ ευκολα προσβασιμο. amyroukai πρωτη επαφη με cruise control σε ΙΧ ειχα στο Αμπου Νταμπι το 2015 στο αμαξι που χρησιμοποιουσα για να κανω 320χλμ πηγαινελα καθε μερα πολη/εργο. ΔΕΝ ειναι για Κηφισο, ΔΕΝ ειναι για παραλιακη, ΔΕΝ ειναι κατα την αποψη μου ουτε καν για Αττικη οδο. Ειναι μονο για Εθνικη οδο και μαλιστα μακρυα απο μεγαλα αστικα κεντρα, πχ μετα απο Σχηματαρι ή Αιγινιο. Και καθολου δεν αποβλακωνεσαι πιστεψε με, ισα-ισα που με γλιτωσε απο απειρες κλισεις για ταχυτητα, καθως εκει εχει καμερες καθε 1-2χλμ.

Τωρα, στα μηχανακια, θεωρω τουλαχιστον αυτη τη στιγμη οτι δεν μπορουν να βαλουν τιποτε παραπανω απο ενα cruise control που απλα κοιταει να διατηρησει οσο καλυτερα μπορει την ταχυτητα που του ρυθμισες. Τιποτε παραπανω. Βασικα, με αλλα λογια, ειναι ενα πιο εξελιγμενο cruise control απο κατι βιδες που κρατανε το γκαζι ανοιχτο ή το κλασσικο στηριγμα καρπου στην γκαζιερα, ισα ισα για να ειναι πιο ξεκουραστο το δεξι χερι. Ξαναλεω, τιποτε παραπανω. Ουτε να κοιμηθεις θα σε κανει, ουτε να παρεις τα χερια απο το τιμονι. Απλα δεν θα κανεις ξερω γω 200χλμ με τον καρπο λυγισμενο μονιμα σε σταθερη θεση. Μονο αυτο θα ξεκουρασει. Του βαζεις 130-140-150 ποσο τεσπα θες να πας, του βαζεις και ποση αποσταση θες να αφηνει απο τα προπορευομενα και πας. Ολα τα αλλα τα κανεις εσυ, μονο τον καρπο σου δε ζοριζεις, σου ξεκουραζει τα χερια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το αν "αποβλακώνεται" ο οδηγός σιγά σιγά είναι μιά άλλη κουβέντα.
Για το παραπάνω θα πρέπει να αναρωτηθούμε αν η αποβλάκωση έχει έρθει πριν την οδήγηση και επομένως όλα αυτά νομιμοποιούνται να υπάρχουν.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Για το παραπάνω θα πρέπει να αναρωτηθούμε αν η αποβλάκωση έχει έρθει πριν την οδήγηση και επομένως όλα αυτά νομιμοποιούνται να υπάρχουν.
Είπες σοφή κουβεντα, και με "νόημα" βαθύτερο!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν ειχα 1 ευρω για οσες φορες ακουσα στα 80ς οτι το Ολυμπικ Ντατα του πατερα μου , τα κινητα και τα πλειστεισιον στα 90ς, τα ιντζεξιον, τα ABS κτλ μας χαζευουν, σημερα θα ειχα την Αμαζον...

Στις δυο φορες που πηγα Εβρο για τη δουλεια, πηγα οδικως, με το ΙΧ. 760χλμ μονοκοπανια, με μια σταση μονο στα Τεμπη για βενζινη. Στα 3000+ λοιπον αυτα χιλιομετρα σκεφτομουν πατεντα πως να βαλω DIY cruise control στο Φοκους. Πραγματικα το ποδι σταθερα ακινητο πανω σε μια θεση στο γκαζι για 760χλμ και μονη κινηση μονο οταν εφτανα σε διοδια ηταν απιστευτα κουραστικο.

Οταν λοιπον συνειδητοποιησουμε οτι μηχανακια 1300κεκ, 160ιππων, 250κιλων , 20000+ ευρω αξιας δεν προοριζονται πλεον για αντβεντουρ αλλα για ταξιδιωτικες μηχανες μεγαλων αποστασεων (Η ΚΤΜ πλεον ετσι λανσαρει το 1290), και βγουμε απο τα ορια του Κηφισου και της Αθηνων-Λαμιας, παμε σε ταξεις Οτοστραντας/Αουτομπαν, ποσο μαλλον της Αμερικανικης ηπειρου που κυριως εκει στοχευουν τα cruise controls , τοτε θα καταλαβουμε την χρησιμοτητα του. Δε λεω οτι ειναι κατι αναγκαιο, αλλα σιγουρα ειναι ενα βολικο γκιζμο και στο advrider πλεον σε καθε καινουριο μηχανακι που βγαινει, ακομη και στο Τ700, διαβαζω σχολια "κριμα που δεν εχει cruise control". Γιατι εκει ακομη και με τα πιο οφ μηχανακια για να πανε να παιξουν στο χωμα πρεπει να κανουν πολλες φορες εκατονταδες χιλιομετρα σε ατελειωτες ευθειες εθνικης. Οπως και να το κανεις ειναι ενα γκατζετ διευκολυνσης.

Απο εκει και περα, αν καποιος ειναι κουκουρουκου απο πριν, μαλλον θα τον φανε λαχανο τα 160αλογα πολυ πριν προλαβει να βαλει καπου cruise control και να κοιμηθει στο τιμονι...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν ειχα 1 ευρω για οσες φορες ακουσα στα 80ς οτι το Ολυμπικ Ντατα του πατερα μου , τα κινητα και τα πλειστεισιον στα 90ς, τα ιντζεξιον, τα ABS κτλ μας χαζευουν, σημερα θα ειχα την Αμαζον...

Στις δυο φορες που πηγα Εβρο για τη δουλεια, πηγα οδικως, με το ΙΧ. 760χλμ μονοκοπανια, με μια σταση μονο στα Τεμπη για βενζινη. Στα 3000+ λοιπον αυτα χιλιομετρα σκεφτομουν πατεντα πως να βαλω DIY cruise control στο Φοκους. Πραγματικα το ποδι σταθερα ακινητο πανω σε μια θεση στο γκαζι για 760χλμ και μονη κινηση μονο οταν εφτανα σε διοδια ηταν απιστευτα κουραστικο.

Οταν λοιπον συνειδητοποιησουμε οτι μηχανακια 1300κεκ, 160ιππων, 250κιλων , 20000+ ευρω αξιας δεν προοριζονται πλεον για αντβεντουρ αλλα για ταξιδιωτικες μηχανες μεγαλων αποστασεων (Η ΚΤΜ πλεον ετσι λανσαρει το 1290), και βγουμε απο τα ορια του Κηφισου και της Αθηνων-Λαμιας, παμε σε ταξεις Οτοστραντας/Αουτομπαν, ποσο μαλλον της Αμερικανικης ηπειρου που κυριως εκει στοχευουν τα cruise controls , τοτε θα καταλαβουμε την χρησιμοτητα του. Δε λεω οτι ειναι κατι αναγκαιο, αλλα σιγουρα ειναι ενα βολικο γκιζμο και στο advrider πλεον σε καθε καινουριο μηχανακι που βγαινει, ακομη και στο Τ700, διαβαζω σχολια "κριμα που δεν εχει cruise control". Γιατι εκει ακομη και με τα πιο οφ μηχανακια για να πανε να παιξουν στο χωμα πρεπει να κανουν πολλες φορες εκατονταδες χιλιομετρα σε ατελειωτες ευθειες εθνικης. Οπως και να το κανεις ειναι ενα γκατζετ διευκολυνσης.

Απο εκει και περα, αν καποιος ειναι κουκουρουκου απο πριν, μαλλον θα τον φανε λαχανο τα 160αλογα πολυ πριν προλαβει να βαλει καπου cruise control και να κοιμηθει στο τιμονι...
Εξαρτάται το πώς οδηγεί κάθε ένας. Συμφωνώ μαζί σου, το cc ήταν ένα μικρό σοκ και αποκαλυψη στην ΕΟ και στην αο. Άντε να πείσεις τώρα τους γρήγορους...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Διαβάζω ότι θα έρθει και 3η έκδοση (φθηνότερη):

Πηγή: Bikeit.gr


Μετά την επίσημη παρουσίαση των KTM 1290 Super Adventure S & R για το 2021, τώρα έρχεται και το τρίτο μοντέλο, που θα αποτελεί την βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας.

Η ΚΤΜ συνηθίζει να παρουσιάζει πρώτα τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της, εκδόσεις που τραβούν περισσότερο τα βλέμματα και τη δημοσιότητα, βγάζοντας τη βασική έκδοση τελευταία.

Στο παραπάνω μοτίβο κινούνται οι Αυστριακοί και με το 1290 Super Adventure του 2021, καθώς μετά την παρουσίαση των 2 κορυφαίων εκδόσεων της «ψηλής» τουριστικής ναυαρχίδας της εταιρείας, ετοιμάζουν την τρίτη και… φαρμακερή (βλ. την πλέον οικονομική) έκδοση του Super Adv.

Η νέα μοτοσυκλέτα αποκαλύφθηκε μέσω της κατάθεσης των απαραίτητων εγγράφων στην Ε.Ε. για τις προδιαγραφές ρύπων. Σε αυτά εμφανίζεται μια μοτοσυκλέτα με τον ίδιο V2 των 1.301 κ.εκ. των 2 Adventure εκδόσεων της ΚΤΜ, με ίδια απόδοση 158 hp / 9.000 rpm, και με την έλλειψη κάποιου γράμματος στο τέλος του ονόματος της.

Στα έγγραφα φαίνεται πως η βασική Adventure θα έχει τις ίδιες διαστάσεις με την S, και με τους ίδιους τροχούς 19 και 17 ιντσών με μπράτσα και όχι με ακτίνες όπως στο R.

Τι διαφορετικό θα έχει η βασική έκδοση; Στα 240 γεμάτα κιλά θα είναι ελαφρύτερη κατά 5 κιλά από τις άλλες (λιγότερος εξοπλισμός), ενώ το πιθανότερο είναι πως το ραντάρ με το Adaptive Cruise Control αλλά και οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις θα βρίσκονται στον έξτρα εξοπλισμό.

Οι προδιαγραφές κάνουν λόγο για μοντέλο του 2021, οπότε αναμένουμε να δούμε σύντομα την επίσημη παρουσίαση της μοτοσυκλέτας.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Διαβάζω ότι θα έρθει και 3η έκδοση (φθηνότερη):

Πηγή: Bikeit.gr


Μετά την επίσημη παρουσίαση των KTM 1290 Super Adventure S & R για το 2021, τώρα έρχεται και το τρίτο μοντέλο, που θα αποτελεί την βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας.

Η ΚΤΜ συνηθίζει να παρουσιάζει πρώτα τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της, εκδόσεις που τραβούν περισσότερο τα βλέμματα και τη δημοσιότητα, βγάζοντας τη βασική έκδοση τελευταία.

Στο παραπάνω μοτίβο κινούνται οι Αυστριακοί και με το 1290 Super Adventure του 2021, καθώς μετά την παρουσίαση των 2 κορυφαίων εκδόσεων της «ψηλής» τουριστικής ναυαρχίδας της εταιρείας, ετοιμάζουν την τρίτη και… φαρμακερή (βλ. την πλέον οικονομική) έκδοση του Super Adv.

Η νέα μοτοσυκλέτα αποκαλύφθηκε μέσω της κατάθεσης των απαραίτητων εγγράφων στην Ε.Ε. για τις προδιαγραφές ρύπων. Σε αυτά εμφανίζεται μια μοτοσυκλέτα με τον ίδιο V2 των 1.301 κ.εκ. των 2 Adventure εκδόσεων της ΚΤΜ, με ίδια απόδοση 158 hp / 9.000 rpm, και με την έλλειψη κάποιου γράμματος στο τέλος του ονόματος της.

Στα έγγραφα φαίνεται πως η βασική Adventure θα έχει τις ίδιες διαστάσεις με την S, και με τους ίδιους τροχούς 19 και 17 ιντσών με μπράτσα και όχι με ακτίνες όπως στο R.

Τι διαφορετικό θα έχει η βασική έκδοση; Στα 240 γεμάτα κιλά θα είναι ελαφρύτερη κατά 5 κιλά από τις άλλες (λιγότερος εξοπλισμός), ενώ το πιθανότερο είναι πως το ραντάρ με το Adaptive Cruise Control αλλά και οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις θα βρίσκονται στον έξτρα εξοπλισμό.

Οι προδιαγραφές κάνουν λόγο για μοντέλο του 2021, οπότε αναμένουμε να δούμε σύντομα την επίσημη παρουσίαση της μοτοσυκλέτας.
Μην πιστεύεις ο,τι διαβάζεις στα περιοδικα. ;)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η διαφορα στο βαρος μαλλον θα ειναι απο τις ζαντες, οχι απο τον εξοπλισμο. Οι ακτινωτες ειναι σημαντικα βαρυτερες
 

MEG@

Μέλος
Όνομα
Τελης
Μοτό
KTM 390 ADV
Η διαφορα στο βαρος μαλλον θα ειναι απο τις ζαντες, οχι απο τον εξοπλισμο. Οι ακτινωτες ειναι σημαντικα βαρυτερες
Πωλητης μου είπε οτι δεν θα έχει ηλεκτρονικά καλούδια.
18.000 με 19.000 υπολογιζουν
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Πωλητης μου είπε οτι δεν θα έχει ηλεκτρονικά καλούδια.
18.000 με 19.000 υπολογιζουν
Ποιος σου έδωσε αυτή την πληροφορία?
 
Top Bottom