KTM 1290 super adv R...2017

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Με το συμπαθειο αλλα εργαλειο 1300κεκ με 160αλογα... δεν κοιτας καταναλωση. Εκτος αν ρωτας για αυτονομια. Το ντεπόζιτο στο 1290 πρεπει να βγάζει 350χμ εθνικη ανετα. Στο 1090 βλεπω απο 5/100 στα 120 εθνικη μεχρι και 8/100 σε στροφιλικι, αναλογα τη φαγουρα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Με το συμπαθειο αλλα εργαλειο 1300κεκ με 160αλογα... δεν κοιτας καταναλωση.
Εσυ. Και εγω.

Αλλος κοιταει..



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
ktm 1290 SA R
ρωτάω και για τα 2, αν έκαιγε όσο το 950 το καρμπυρατεράτο και 200 άλογα να έβγαζε δεν το παιρνα!!!

Αν το 8άρι στο στροφιλίκι είναι με έντονη φαγούρα μια χαρά είναι νομίζω. Γενικά βρίσκω λογικό να καίει ενα μηχανάκι 1300 160 άλογα όταν το πιέζεις, αλλά σε μια ήρεμη βόλτα/ ταξίδι με χαλαρούς ρυθμούς περιμένω να είναι σε λογικά πλαίσια.

Λαδάκι σε όσους κάνετε και καθημερινή χρήση σε πόλη σας τσιμπάει καθόλου?
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
ρωτάω και για τα 2, αν έκαιγε όσο το 950 το καρμπυρατεράτο και 200 άλογα να έβγαζε δεν το παιρνα!!!

Αν το 8άρι στο στροφιλίκι είναι με έντονη φαγούρα μια χαρά είναι νομίζω

Ειχα το 950 και εκαιγε πολυ. Οσο και καλο ρυθμισμενο να ηταν ειχε παντα υψηλη καταναλωση.

Το 1190 πραγματικα δεν καιει τιποτα σε σχεση με το 950. Θα σου πω ομως οτι εαν ταξιδευεις με +200 θα καψει 8lt/100.
Μεχρι τα 200 θα βλεπεις με το ζορι 7lt/100

Λιγο πολυ τα σημερινα μοτερ εκει βρισκονται....

Αυτα.
 
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
ktm 1290 SA R
Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις, κάπως έτσι το περίμενα κι εγώ. Λαδάκι το 1190 σε μεικτή χρήση (όχι μόνο ταξίδια) τσιμπάει?
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις, κάπως έτσι το περίμενα κι εγώ. Λαδάκι το 1190 σε μεικτή χρήση (όχι μόνο ταξίδια) τσιμπάει?

Δεν ξερω να σου πω... Δεν κυκλοφορω μεσα στην πολη. Δεν εχω ακουσει ή δει να τσιμπαει λαδι...
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300


Αν υπαρχει αναγκη να μη καψει, δεν καιει (δες ΜΩΤ, δεν το τσουλουσα, απλως πηγαινα ηρεμα).

Κανω 50χλμ/μερα πηγαινελα δουλεια, 10 σε αστικο περιβαλλον, τα υπολοιπα ορεινο στροφιλικι. Εχω παντα κεφια :p Κανα 6αρι..

Λαδι οτι και να κανω δεν καιει, χαλασμενο ειναι..
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
H καταναλωση παιζει απο 5,3 μεχρι 6,5 οχι με 200++ με 120-170 αυτονομια σε εκδομη Ιταλια 2καβαλος με πολυ φορτωμα εχει 400km. Kαι κατι που βλεπω ειναι οτι και στα 100 αλογα και στα 150 τα ιδια καιει!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το 950 για την ιστορια της κουβεντας, καιει περιπου 6-7.5λτ/100χλμ, αν ειναι σωστα ρυθμισμενο (σωστα=καλα, δεν υπαρχει ενδιαμεσο, και επισης οταν ειναι και σωστα ρυθμισμενο παει και τρομερα, για τα δεδομενα του 950 φυσικα, οχι σε σχεση με τα νεοτερα τερατα)

απλα για να ρυθμιστει σωστα, θελει δουλεια και συγκεκριμενη προσεγγιση, κατι που κανενας ''γκουρου'' του χωρου δεν κανει φυσικα με αποτελεσμα να καταληγει σε ενα μετριοτατο προς κακο αποτελεσμα, που απλα ειναι καλυτερο απο το στοκ τραγικο ρυθμισμα.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Λαδάκι το 1190 σε μεικτή χρήση (όχι μόνο ταξίδια) τσιμπάει?
Λάδι δεν καίει.
Αλλά θέλει να κοιτάς κ να συμπληρώνεις το παραφλού.
(οχι δεν έχει πρόβλημα η δική μου, το λένε κ άλλοι κάτοχοι)
 
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
ktm 1290 SA R
να συμπληρώνεις ...παραφλού? Περίπου δλδ πόσο και ανά πόσα χλμ? θέλω να πω , μια στο τόσο μπορεί να χρειαστεί συμπλήρωμα ή φεύγεις εκδρομή και παίρνεις μπουκάλι μαζί?
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Δεν χρειαζεται συμπληρωμα επ αοριστον.

Κακη εξαερωση ειναι αυτη, ρευεται το μοσχαρι εκ των υστερων :p

Εχω κανει καμποσες φορες εξαερωση, 1 φορα την πετυχα δεν ηθελε σταγονα. Τις υπολοιπες απλα ρουφηξε κατι λιγοτερο απο ενα δοχειο υπερχειλισης στα πρωτα 1000χλμ.
Υποψην οτι σε καποια μοτο το σωληνακι που ρουφαει το ψυγειο απο την υπερχειλιση πιεζεται απο τα πλαστικα και ζοριζεται.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
@Sokin είχα 1290 SA (το άσπρο με το μεγαλύτερο ντεπόζιτο) και τώρα 1190R.
Και τα δυο γύρω στις 3000 με 5000 ΚΜ θέλουν συμπλήρωμα.
Απ'ότι διαβάζω (μιας και εγώ τις πήρα μεταχειρισμένες γύρω στα 10.000 ΚΜ) ειδικά όταν είναι καινούργια θέλει πιο τακτικό συμπλήρωμα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στο 1090 εχω συμπληρωσει συνολικα 400ml περιπου στα πρωτα 4000χλμ, 250 μεχρι τα πρωτα 1000χλμ και κατι ψιλα μετα. Οπως λεει κι ο @achalatsis παραπανω, το μωρο θελει να ρευτει, καθοτι V2, δλδ η δυσκολοτερη διαταξη οσον αφορα την εξαερωση κυκλωματος ψυξης. Οταν το παρεις καινουριο εχουν προσθεσει μεν παραφλου αλλα οι μικροι θυλακες αερα σε δυο διαφορετικους κυλινδρους μεχρι να εξουδετερωθουν θελουν πολυ κουνημα, λακουβα, κυκλοφορια κτλ κτλ. Εχω και μια υποψια οτι το δοχειο υπερχειλισης "χανει" ελαχιστα στα φρενα λογω σχεδιασης, αλλα μπορει και να λεω αρλουμπες. Με λιγα λογια, θελει συμπληρωμα παραφλου στα πρωτα χιλιομετρα ή μετα απο ανοιγμα τρομπας νερου/αλλαγη παραφλου/γενικα εργασια σερβις που συνεπαγεται εισροη αερα στο κυκλωμα ψυξης. Σιγουρα παντως ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΙΕΙ.
 
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
ktm 1290 SA R
Διάβασα γι αυτό στο advrider.com πως είχε εμφανιστεί σε πολλούς και μάλιστα ήταν πακέτο καθώς έπρεπε να αφαιρεθεί το τεπόζιτο για να συμπληρώσεις ψυκτικό. Εναλλακτικά κάποιοι άλλοι λένε ότι δεν έβγαζαν το τεπόζιτο αλλά αφαιρούσαν το κάγκελο και το πλαστικό και έστω με μεγάλη δυσκολία κατάφερναν να φτάσουν στο δοχείο ώστε να συμπληρώσουν παραφλού.

Αναφέρουν ωστόσο πως τους κάλυψε η KTM μέσα στην εγγύηση, έχουμε ενδείξεις εδώ ότι συνεχίζει να συμβαίνει και στα νέα μοντέλα?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτο που συμβαινει στα νεα μοντελα ειναι οτι μετα απο 15χρονια εξελιξης του ιδιου μοτερ (LC8) πλεον εχουν γινει αλεξισφαιρα, και πρεπει να σβησεις απο το μυαλο σου αυτη την εικονα "τρομου" που εχεις για τα ΚΤΜ. Δεν καινε λαδια, δεν καινε βενζινη, δεν σπανε, δεν θελουν τιραμολα για παραφλου, δεν χαλανε αντλιες νερου. Το μονο που θελουν συνεχεια ειναι λαστιχα! ;)

Παρ'το με κλειστα ματια, πλεον ειναι αξιοπιστα οσο τα Γιαπωνεζικα, και αν λαβω υποψη προσφατα παραδειγματα της κατηγοριας, ισως και πιο αξιοπιστα απο εκεινα!
 
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
ktm 1290 SA R
Εύχομαι να είναι έτσι γιατί μάλλον θα την κάνω την κίνηση.

Αφού έχεις συμπληρώσει 2-3 φορές όπως είπες για ενημέρωσε, είναι όντως τόση μανούρα να συμπληρώσεις? Πρέπει δλδ να αφαιρείς κάγκελα, πλαστικά, κτλ?

Επίσης μέχρι να συμπληρώσεις σου ανέβαζε θερμοκρασία?
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Εύχομαι να είναι έτσι γιατί μάλλον θα την κάνω την κίνηση.

Αφού έχεις συμπληρώσει 2-3 φορές όπως είπες για ενημέρωσε, είναι όντως τόση μανούρα να συμπληρώσεις? Πρέπει δλδ να αφαιρείς κάγκελα, πλαστικά, κτλ?

Επίσης μέχρι να συμπληρώσεις σου ανέβαζε θερμοκρασία?
Δεν ξερω στα σιγουρα αν εχει αλλαξει κατι στα 1290s/r, στα 1190 ειναι μονο το πλαινο πλαστικο, 4 βιδες.

Θερμοκρασία δεν εχει σηκωσει ποτε πανω απο τις 4 μπαρες που δουλευει. Ποτε ομως, σε βαθμο που νομιζω οτι ειναι χαλασμενο το οργανο :p
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oχι μαναμ, στο δοχειο υπερχειλησης συμπληρωνεις, το συστημα ψυξης εφοσον το δοχειο δεν αδειασει τελειως εχει παντα οσο ψυκτικο χρειαζεται! Ουτε θερμοκρασιες ανεβαζει! Και για να συμπληρωσεις θελει απλα να ξεκουμπωσεις το δεξι μαγουλο! Αυτο που περιγραφεις εσυ ειναι η διαδικασια συμπληρωσης μετα απο αλλαγη ψυκτικου, για πιο γρηγορη εξαερωση, αλλα αυτο γινεται σε φαση σερβις που το μηχανακι ειναι ουτως η αλλως γδυτο!
 
Top Bottom