KTM 1290 super adv R...2017

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
21 και 18 μου φαινονται οι ζαντες. Αλλα γενικα ολη η σειρα 1290/1090/1150/123456 παει για ανανεωση, με νεα ντεποζιτα α λα 790 (φαινονται στις φωτο) κι απ'οτι διαβασα νεα φαναρια και νεο πινακα οργάνων.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
1290T δεν θα υπάρξει από όσο γνωρίζω, το συγκεκριμένο θεωρώ πως είναι μια πλατφόρμα που πάνω της η ΚΤΜ δοκιμάζει νέα πράγματα κάποια θα περάσουν λογικά στο 1290 euro 5 (οπως πχ τα διπλά ψυγεία μιας και οι νέοι κινητήρες για να καλύπτουν τις νέες προδιαγραφές ρύπων έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις σε ψύξη)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σας άκουσε ο Χρηστάρας ότι τα 1250 χαλάνε και είπε να φτιάξει ένα βίντεο με το 1290.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
12 ώρες σερί?? Πάνε τα @@@@ του ψητά έγιναν!!!
Τόσα χρόνια με τα ΚΤΜ, τα έχει χάσει προ πολλού, δεν έχει ανάγκη :roflmao:
 

Johny

Μέλος
Όνομα
Jannis
Μοτό
1290 Super Adventure S
Χαιρετώ την ομάδα, καινούργιος στο φόρουμ. Εχω στην κατοχή μου το 1290 του '19. Πιστεύω ότι μετά το' 22 όλα θα τα κάνουν αυτοματοποιημενα και πλέον δεν θα έχεις την απόλαυση που έχεις "τώρα". Πλέον η KTM κάνει δοκιμές με ραντάρ πρόληψης ατυχήματος στη μηχανή adv T και διάφορες άλλες ανέσεις. ΕΛΠΊΖΩ να κρατήσουν κάτι στο κομμάτι της απόλαυσης οι Αυστριακοί.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλώς τον. Το θέμα το ξαναείδα σε βίντεο στο youtube προχτές γιατί διέρρευσαν πάλι φωτογραφίες από δοκιμές του νέου 1290, δεν είναι τόσο τραγικό πιά το πράγμα. Στα αυτοκίνητα όλα αυτά υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια και κανείς δεν παραπονέθηκε ότι στερείται απόλαυσης από εξοπλισμό.


Θυσίες που κάνει ο άνθρωπος για ένα μηχανάκι....
Να σε πω παλικάριμ, πάρε ένα 1290 και κάνε βόλτα Αθήνα. Επίτηδες κολλούσα σε κάθε φανάρι, πέρα από "λίγη" ζέστη στο αριστερό μπούτι δεν κατάλαβα κάτι ανυπόφορο (όπως πχ ήταν το scrabmler 1200 της triumph το οποίο οδήγησα σε πολύ πιο κρύα ημέρα). Τα ίδια περί "καυτού πλαισίου που παθαίνεις εγκαύματα αν το αγγίξεις" είχα διαβάσει για το XR και απορώ πόσοι ηλίθιοι υπάρχουν εκεί έξω και γιατί έχουν δίπλωμα για μηχανάκι ενώ κατά βάση θέλουν "truck" με αυτόματο κιβώτιο και κλιματισμό. Το 1290 είναι εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση, πέραν της δοκιμής ζέστης δηλαδή θα το χαρείς γενικά, αξίζει και θα έχεις ιδία άποψη μετά.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kαλως τον κι απο εμενα. Και διαφωνια με το καλημερα, καθως τα ιδια λενε και οι 950/990αρηδες για μηχανακια με cornering ABS, Traction control, cruise control, cornering lights, ipad οθονες και κεντρικους διακοπτες με τηλεκοντρολ, τα ιδια λεγανε πριν μια δεκαετια πριν διαδωθει το ABS σε ολα τα μηχανακια οι μοναδικοι χεραδες αληθινοι μηχανοβιοι.

Στην τελικη μια προσθηκη ασφαλειας στο ηδη υπαρχον cruise control των 1290 θα ειναι, δεν ειναι δα και τοσο τραγικο...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Να σε πω παλικάριμ, πάρε ένα 1290 και κάνε βόλτα Αθήνα. Επίτηδες κολλούσα σε κάθε φανάρι, πέρα από "λίγη" ζέστη στο αριστερό μπούτι δεν κατάλαβα κάτι ανυπόφορο (όπως πχ ήταν το scrabmler 1200 της triumph το οποίο οδήγησα σε πολύ πιο κρύα ημέρα). Τα ίδια περί "καυτού πλαισίου που παθαίνεις εγκαύματα αν το αγγίξεις" είχα διαβάσει για το XR και απορώ πόσοι ηλίθιοι υπάρχουν εκεί έξω και γιατί έχουν δίπλωμα για μηχανάκι ενώ κατά βάση θέλουν "truck" με αυτόματο κιβώτιο και κλιματισμό. Το 1290 είναι εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση, πέραν της δοκιμής ζέστης δηλαδή θα το χαρείς γενικά, αξίζει και θα έχεις ιδία άποψη μετά.
Μονο στην κινηση στο κεντρο το νιωθεις. Εχω νιωσει τρισχειροτερο καψιμο απο Τραζαλπ 600αρι, με το 1/3 της ιπποδυναμης...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Μονο στην κινηση στο κεντρο το νιωθεις. Εχω νιωσει τρισχειροτερο καψιμο απο Τραζαλπ 600αρι, με το 1/3 της ιπποδυναμης...
Θα πεσει φωτια να σε καψει , πάρτο πίσω αυτο το τελευταίο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Johny

Μέλος
Όνομα
Jannis
Μοτό
1290 Super Adventure S
Καλώς τον. Το θέμα το ξαναείδα σε βίντεο στο youtube προχτές γιατί διέρρευσαν πάλι φωτογραφίες από δοκιμές του νέου 1290, δεν είναι τόσο τραγικό πιά το πράγμα. Στα αυτοκίνητα όλα αυτά υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια και κανείς δεν παραπονέθηκε ότι στερείται απόλαυσης από εξοπλισμό.



Να σε πω παλικάριμ, πάρε ένα 1290 και κάνε βόλτα Αθήνα. Επίτηδες κολλούσα σε κάθε φανάρι, πέρα από "λίγη" ζέστη στο αριστερό μπούτι δεν κατάλαβα κάτι ανυπόφορο (όπως πχ ήταν το scrabmler 1200 της triumph το οποίο οδήγησα σε πολύ πιο κρύα ημέρα). Τα ίδια περί "καυτού πλαισίου που παθαίνεις εγκαύματα αν το αγγίξεις" είχα διαβάσει για το XR και απορώ πόσοι ηλίθιοι υπάρχουν εκεί έξω και γιατί έχουν δίπλωμα για μηχανάκι ενώ κατά βάση θέλουν "truck" με αυτόματο κιβώτιο και κλιματισμό. Το 1290 είναι εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση, πέραν της δοκιμής ζέστης δηλαδή θα το χαρείς γενικά, αξίζει και θα έχεις ιδία άποψη μετά.

Ναι θα συμφωνήσω με μια διαφορά όμως, όπως πλέον τα γρήγορα αμάξια βγαίνουν μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και πρέπει να το δεχτούμε είτε μας αρέσει είτε όχι και με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο επισης. Μου αρέσει η τεχνολογία αλλα μην συγκρίνουμε τετράτροχο με δυτροχο. Ωραίο το θέμα της τεχνολογίας αλλά γουστάρεις να νιώθεις και λίγο ελεύθερος ρε παιδί μου;). Φιλικά πάντα.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Περί XR δεν ξέρω, στο R που είχα πάντως, το πλαίσιο πύρωνε έντονα, μάλλον είχαν κάνει κάποιο λάθος σχεδιασμό με τα βεντιλατέρ και την ροή του αέρα.
ΟΚ, δεν ήταν και το τέλος του κόσμου, οι φορές που με ενόχλησε ήταν λίγες μιας και δεν το κυκλοφορούσα Αθήνα αλλά σαν "θέμα" υπήρχε. Σίγουρα δεν είναι ανασταλτικός λόγος για την αγορά του. Λογικά στο XR μιας και υπάρχει περισσότερος χώρος αλλά και πλαστικά να το έχουν διορθώσει λίγο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ναι θα συμφωνήσω με μια διαφορά όμως, όπως πλέον τα γρήγορα αμάξια βγαίνουν μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και πρέπει να το δεχτούμε είτε μας αρέσει είτε όχι και με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο επισης. Μου αρέσει η τεχνολογία αλλα μην συγκρίνουμε τετράτροχο με δυτροχο. Ωραίο το θέμα της τεχνολογίας αλλά γουστάρεις να νιώθεις και λίγο ελεύθερος ρε παιδί μου;). Φιλικά πάντα.

Τα περισσοτερα απο αυτα τα συστηματα μπορεις να τα παρακαμψεις ειτε αμεσα ειτε εμμεσα. Βεβαια ειδικα στις μοτο, μονο καλοδεχουμενο μπορει να ειναι ενα συστημα ασφαλειας που λειτουργει σωστα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Περί XR δεν ξέρω, στο R που είχα πάντως, το πλαίσιο πύρωνε έντονα, μάλλον είχαν κάνει κάποιο λάθος σχεδιασμό με τα βεντιλατέρ και την ροή του αέρα.
ΟΚ, δεν ήταν και το τέλος του κόσμου, οι φορές που με ενόχλησε ήταν λίγες μιας και δεν το κυκλοφορούσα Αθήνα αλλά σαν "θέμα" υπήρχε. Σίγουρα δεν είναι ανασταλτικός λόγος για την αγορά του. Λογικά στο XR μιας και υπάρχει περισσότερος χώρος αλλά και πλαστικά να το έχουν διορθώσει λίγο.
ανεβάζει θερμοκρασία "για πλάκα" αλλά δεν ενοχλεί πέραν του ακουστικού του βεντιλατέρ.

προφανώς αν οδηγείς με σορτσάκι/βερμούδα/μαγιό είναι αλλιώς. πχ στο triumph λογικά γίνεσαι ο καλύτερος φίλος των κλινικών εγκαυμάτων, στο 1290 μπορεί να αποκτήσεις ροζουλί γαμπίτσα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ανεβάζει θερμοκρασία "για πλάκα" αλλά δεν ενοχλεί πέραν του ακουστικού του βεντιλατέρ.

προφανώς αν οδηγείς με σορτσάκι/βερμούδα/μαγιό είναι αλλιώς. πχ στο triumph λογικά γίνεσαι ο καλύτερος φίλος των κλινικών εγκαυμάτων, στο 1290 μπορεί να αποκτήσεις ροζουλί γαμπίτσα...
Ωπα ,σορτσακι και 1Χ90 παμε σε σαδομαζοχισμο φαση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ωπα ,σορτσακι και 1Χ90 παμε σε σαδομαζοχισμο φαση.
Πριν από λίγο είδαμε ένα τιγερ 1050 με αναβάτη ελαφρώς ενδεδυμένο και με οπισθίως καθήμενη αναβάτρια με κορμί για δάκρυα, τατού, κράνος και ό,τι λιγότερο μπορεί να βάλει άνθρωπος για να μην τον πάνε μέσα, με κόκκινα τακούνια, όσο είναι ένα κομμάτι το κορίτσι (και απεύχομαι να της συμβεί κάτι αλλά τα στατιστικά δεν είναι με το μέρος της) ένα βίτσιο το έβγαζε. Άβυσσος η ψυχή του κάγκουρα οτιδήποτε και αν οδηγεί. Εκτός αν είναι ο μαλάκας με το κακοδεμένο τζετάκι αερόστατο που τον έπνιγε και είχε φύγει πίσω από το κεφάλι του, σορτσάκι κοντομανικάκι GS1200άκι που από χαζομάρα θα πάρει κανέναν στον λαιμό του.
 
Top Bottom