KTM 1290 super adv R...2017

vaggeezz

Μέλος
Περιοχή
Κορωπί
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
990 Adve
Πάλι αρρωστήσαμε!!!
Έχω την εντύπωση οτι, ότι παρακαλάς να φτιάξει η ΚΤΜ το φτιάχνει.

Θες ένα 990 που να καίει σαν 1050 και να είναι πανέμορφο???? Πάρε 1090
Θες ενα Busa για να πας ατσαλάκωτος Σαλονίκη σε τριωράκι και να κουβαλάς τριβάλιτσα και όλη την προίκα της κεράς??? Πάρε 1290R

Είναι μέσα στο μυαλό μας!!!
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πολύ καλό!
Το έχουν και τα μικρότερα off road μοντέλα της ΚΤΜ.
Εδώ τα εξηγεί απλά και περιεκτικά.
Εδώ μιλάει για μικρά και ελαφριά μηχανάκια. Διάβαζα στους φίλους μας απέναντι ότι στο 990 δεν δουλεύει πολύ καλά και ότι όταν τελικά μπαίνει σε λειτουργία σε μεγάλο βυθισμα, μετά σε πετάει. Λένε επίσης ότι γιαυτό δεν μπήκε στο 950se που έχει σαφώς πιο χωματινο προσανατολισμο.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Εδώ μιλάει για μικρά και ελαφριά μηχανάκια. Διάβαζα στους φίλους μας απέναντι ότι στο 990 δεν δουλεύει πολύ καλά και ότι όταν τελικά μπαίνει σε λειτουργία σε μεγάλο βυθισμα, μετά σε πετάει. Λένε επίσης ότι γιαυτό δεν μπήκε στο 950se που έχει σαφώς πιο χωματινο προσανατολισμο.
παίδες για να καταλάβω, μιλάμε για την πίσω ανάρτηση των enduro, όταν λέτε PDS ?
γιατί δε νομίζω ότι φοράει κάνενα ΜΕΓΑΛΟ μηχανάκι, τέτοια πράγματα ...

Αν μιλάτε γι αυτό, ναι έχει πλεονεκτήματα, αλλά έχει και ΜΕΓΑΛΑ μειονεκτήματα, γι αυτό και με τη Husqvarna, τράβηξε άλλο δρόμο ...

πάντως όσον αφορά τα παραπάνω post, απλά θα πω το 1090 R είναι πολύ κοντά στο τέλειο μηχανάκι για μένα ... απλά να δω που θα βρω 99 € να συμπληρώσω για το 100άρικο ...
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Το pds ειναι μια τεχνολογία της κτμ όπου σιγα σιγα θα το καταργήσει...
Υπαρχει μονο στα enduro της ενώ στα mχ το εχει γυρισει σε μοχλικο.
Το προβλημα εχει να κανει με την απόσβεση του εν λόγω συστήματος..
Θελει καλη ρύθμιση και συνήθεια.
Δεν πιστευω ομως οτι σε πολιτικό μηχανακι θα εχει ποτε κανεις προβλημα μιας και δεν πανε σχεδόν ποτε στο όριο.
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
ote="vaggeezz, post: 147507, member: 1606"]Πάλι αρρωστήσαμε!!!
Έχω την εντύπωση οτι, ότι παρακαλάς να φτιάξει η ΚΤΜ το φτιάχνει.

Θες ένα 990 που να καίει σαν 1050 και να είναι πανέμορφο???? Πάρε 1090
Θες ενα Busa για να πας ατσαλάκωτος Σαλονίκη σε τριωράκι και να κουβαλάς τριβάλιτσα και όλη την προίκα της κεράς??? Πάρε 1290R

Είναι μέσα στο μυαλό μας!!![/quote]
Στην τσέπη μας δεν είναι.!!!! ...δε θα έρθει η ανάπτυξη ...:thinking:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το pds ειναι μια τεχνολογία της κτμ όπου σιγα σιγα θα το καταργήσει...
Υπαρχει μονο στα enduro της ενώ στα mχ το εχει γυρισει σε μοχλικο.
Το προβλημα εχει να κανει με την απόσβεση του εν λόγω συστήματος..
Θελει καλη ρύθμιση και συνήθεια.
Δεν πιστευω ομως οτι σε πολιτικό μηχανακι θα εχει ποτε κανεις προβλημα μιας και δεν πανε σχεδόν ποτε στο όριο.
Το "προβλημα" με το PDS σε σχεση με το μοχλικο ειναι οτι δεν υπαρχουν βραχιονες ν'αλλαξουν μηκος ωστε να αλλαξει η αποσταση απο το εδαφος. Και βλεπω οτι το 1090R εχει υψος σελας 89εκ, οποτε ειναι μηχανακι μονο για ψηλους (>= 1.85μ) :mad: Τα τελευταια 990 ειχανε 87εκ και υπηρχε και ψηλο μοντελο, αλλα δυστυχως αυτο δεν παιζει στο 1090R. Αν ειχε τουλαχιστο μοχλικο, θα γινοτανε πατεντα με τους βραχιονες (και κατεβασμα του πηρουνιου μπροστα).


Παντως το 1090R φαινεται να ειναι το μηχανακι που πολλοι περιμενανε! :cool: Βεβαια οσοι εχουν παρει 1050 και 1190 θα βρεθουν με μηχανακια που δεν βγαινουν πλεον, με οτι αυτο συνεπαγεται για μεταπωληση.


ΥΓ Δεν νομιζω οτι υπηρχε λογος να βγαλει το 1290R (με τους 21/18) και δεν νομιζω οτι θα πουλησει, για οποιον παει χωμα το 1090R ειναι ..more than enough. Για οποιον θελει Busa-by-KTM, χυτοι τροχοι και 19/17 is the way to go (1290S) και για οποιον θελει BMW-Adventure-by-KTM, τοτε ακτινωτοι τροχοι και 19/17 (1290T).
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Βεβαια οσοι εχουν παρει 1050 και 1190 θα βρεθουν με μηχανακια που δεν βγαινουν πλεον, με οτι αυτο συνεπαγεται για μεταπωληση.

Θα τα λεμε συλλεκτικα για να μην πεσουμε θυμα του marketing....

:secret:
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Το PDS δεν έχει να κάνει με το μοχλικό, το 1190R ας πούμε δεν έχει μοχλικό αλλά συνάμα δεν είναι το αμορτισέρ του PDS, εξού και πολλοί που πάνε βαρβάτο χώμα βάζουν στο 1190 το αμορτισέρ της Touratech Extreme two piston (PDS Design Style)...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Νομιζω οτι θα πέσουν οι τιμές στα μεταχειρηζμενα 1050 και 1190 μυριζομαι ευκαιρίες
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Νομιζω οτι θα πέσουν οι τιμές στα μεταχειρηζμενα 1050 και 1190 μυριζομαι ευκαιρίες
Στα συλλεκτικά βρε αδιευκρινιστε
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Το pds ειναι μια τεχνολογία της κτμ όπου σιγα σιγα θα το καταργήσει...
Υπαρχει μονο στα enduro της...
Μα το είχε στο 950-990 και από ότι διάβασα πριν θα το βάλει και στα 1290.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Μα το είχε στο 950-990 και από ότι διάβασα πριν θα το βάλει και στα 1290.
Αναφερθηκα που χρησιμοποιειται σαν τεχνολογια στα καθαροαιμα μηχανακια.Απλα ισως να μην το διατυπωσα σωστα.
Τωρα,σαν τεχνολογια αναρτησης εχει πολλες ιδιαιτεροτητες οπως αποτομη επαναφορα υπο καποιες συνθηκες που πιστευω οτι δεν υπαρχουν ευκολα στον δρομο.
Θελει αρκετο ψαξιμο σε ρυθμισεις αλλα και παλι μοχλικο δεν γινεται. Δεν γινεται προοδευτικο δηλαδη.
Στο χωμα εχω και θα εχω παντα μοχλικο, γιατι εχω οδηγησει pds και δεν μου εκανε.
Στον δρομο δεν θα το σκεφτομουν τοσο.
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Δηλαδή για να καταλάβω..
εχεις οδηγήσει ας πουμε το ίδιο μηχανάκι με δυο ή τρεις διαφορετικές αναρτήσεις που αναφέρεις παραπάνω και εχεις καταλήξει στα συμπερασματα αυτα;
Σε ρωταω διοτι φαινεται πως εχεις πολυ απόλυτη άποψη και μου κανει πολλη εντύπωση το πόση λεπτομέρεια μπορει να παρατηρεί η μεση η τα χερια σου απο το αν ειναι ετσι η ανάρτηση η αλλιως... εγω πχ δεν μπορω να διακρίνω τοσο χαοτικές διαφορες απο ρύθμιση σε ρύθμιση.!
Αν ωστοσο τα παραδείγματα δεν αφορούν το ίδιο μηχανάκι νομιζω πως οι μεταβλητές ειναι παρα παρα πολλές (γεωμετρία, κέντρο βάρους, κλπ) για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για την καθε είδους/τυπου ανάρτηση.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
ΥΓ Δεν νομιζω οτι υπηρχε λογος να βγαλει το 1290R (με τους 21/18) και δεν νομιζω οτι θα πουλησει, για οποιον παει χωμα το 1090R ειναι ..more than enough. Για οποιον θελει Busa-by-KTM, χυτοι τροχοι και 19/17 is the way to go (1290S) και για οποιον θελει BMW-Adventure-by-KTM, τοτε ακτινωτοι τροχοι και 19/17 (1290T).
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι στην Ελληνική αγορά, γιατί δεν είναι η κατάλληλη αγορά για να βγούν συμπεράσματα από πωλήσεις.
Σε πληροφορώ πως το 1290R (με τους 21/18) είναι το best seller της ΚΤΜ.
Αμερική για παράδειγμα το 1290S δεν θα εισαχθεί καθόλου προς πώληση (μόνο 1090R, 1290R & 1290T)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι στην Ελληνική αγορά, γιατί δεν είναι η κατάλληλη αγορά για να βγούν συμπεράσματα από πωλήσεις.
Σε πληροφορώ πως το 1290R (με τους 21/18) είναι το best seller της ΚΤΜ.
Αμερική για παράδειγμα το 1290S δεν θα εισαχθεί καθόλου προς πώληση (μόνο 1090R, 1290R & 1290T)
Δεν αναφερομαι στην Ελληνικη αλλα στην Ευρωπαϊκη αγορα γενικοτερα. Στην Αγγλια για παραδειγμα, το 1190R 21/18 εχει πουλησει ελαχιστα σε σχεση με το 19/17 και πιστευω οτι το ιδιο θα συμβει και με το 1290.

Τo 1290R ποτε προλαβε και πουλησε στην Αμερικη? Για μοντελο 2017 δεν μιλαμε? Σε καθε περιπτωση παντως, η Αμερικη ειναι αλλη αγορα.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δηλαδή για να καταλάβω..
εχεις οδηγήσει ας πουμε το ίδιο μηχανάκι με δυο ή τρεις διαφορετικές αναρτήσεις που αναφέρεις παραπάνω και εχεις καταλήξει στα συμπερασματα αυτα;
Σε ρωταω διοτι φαινεται πως εχεις πολυ απόλυτη άποψη και μου κανει πολλη εντύπωση το πόση λεπτομέρεια μπορει να παρατηρεί η μεση η τα χερια σου απο το αν ειναι ετσι η ανάρτηση η αλλιως... εγω πχ δεν μπορω να διακρίνω τοσο χαοτικές διαφορες απο ρύθμιση σε ρύθμιση.!
Αν ωστοσο τα παραδείγματα δεν αφορούν το ίδιο μηχανάκι νομιζω πως οι μεταβλητές ειναι παρα παρα πολλές (γεωμετρία, κέντρο βάρους, κλπ) για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για την καθε είδους/τυπου ανάρτηση.
Δεν ειναι δυνατον να οδηγησεις ενα μηχανακι με pds η χωρις.
Εκει που οδηγησα με pds ειναι mx πιστα,και το οδηγαω συχνα καθως το μηχανακι ειναι του αδερφου μου. Το δικο μου με μοχλικο ειναι καλυτερο,διαβαζει καλυτερα τα συνεχομενα σαμαρια και εχει πιο ομαλη επαναφορα.Εχω μια ιδεα στην ρυθμηση αναρτησεων οποτε το εχω τσιγκλισει αρκετα κατ εμε.
Απλα μιλαω για το pds ως συστημα μεμονομενα.
Τωρα οπως αναφερω ως τελευταια σειρα σε καθε ποστ μου,για τον δρομο θα αγοραζα γιατι δεν πιστευω οτι ειναι τοσο καθοριστικης σημασιας.
Στον δρομο δεν μπορεις να καταλαβεις τις χαοτικες διαφορες που λες γιατι δεν γινεται να πλησιασεις το οριο.
Και οπως και να το κανουμε στην ναυαρχιδα μιας εταιριας, σαν την ΚΤΜ, σιγουρα θα εχουν μεριμνησει ωστε το μηχανακι να ικανοποιει το μεγαλυτερο ποσοστο των αναβατων.
 
Top Bottom