stavrouliasp
Μέλος
- Όνομα
- Παντελής
- Μοτό
- DR800S
Τελικά αυτό το PDS είναι καλό ή κακό πράμα. Κατέχει κανείς ;
Εδώ μιλάει για μικρά και ελαφριά μηχανάκια. Διάβαζα στους φίλους μας απέναντι ότι στο 990 δεν δουλεύει πολύ καλά και ότι όταν τελικά μπαίνει σε λειτουργία σε μεγάλο βυθισμα, μετά σε πετάει. Λένε επίσης ότι γιαυτό δεν μπήκε στο 950se που έχει σαφώς πιο χωματινο προσανατολισμο.
παίδες για να καταλάβω, μιλάμε για την πίσω ανάρτηση των enduro, όταν λέτε PDS ?Εδώ μιλάει για μικρά και ελαφριά μηχανάκια. Διάβαζα στους φίλους μας απέναντι ότι στο 990 δεν δουλεύει πολύ καλά και ότι όταν τελικά μπαίνει σε λειτουργία σε μεγάλο βυθισμα, μετά σε πετάει. Λένε επίσης ότι γιαυτό δεν μπήκε στο 950se που έχει σαφώς πιο χωματινο προσανατολισμο.
Το "προβλημα" με το PDS σε σχεση με το μοχλικο ειναι οτι δεν υπαρχουν βραχιονες ν'αλλαξουν μηκος ωστε να αλλαξει η αποσταση απο το εδαφος. Και βλεπω οτι το 1090R εχει υψος σελας 89εκ, οποτε ειναι μηχανακι μονο για ψηλους (>= 1.85μ) Τα τελευταια 990 ειχανε 87εκ και υπηρχε και ψηλο μοντελο, αλλα δυστυχως αυτο δεν παιζει στο 1090R. Αν ειχε τουλαχιστο μοχλικο, θα γινοτανε πατεντα με τους βραχιονες (και κατεβασμα του πηρουνιου μπροστα).Το pds ειναι μια τεχνολογία της κτμ όπου σιγα σιγα θα το καταργήσει...
Υπαρχει μονο στα enduro της ενώ στα mχ το εχει γυρισει σε μοχλικο.
Το προβλημα εχει να κανει με την απόσβεση του εν λόγω συστήματος..
Θελει καλη ρύθμιση και συνήθεια.
Δεν πιστευω ομως οτι σε πολιτικό μηχανακι θα εχει ποτε κανεις προβλημα μιας και δεν πανε σχεδόν ποτε στο όριο.
Βεβαια οσοι εχουν παρει 1050 και 1190 θα βρεθουν με μηχανακια που δεν βγαινουν πλεον, με οτι αυτο συνεπαγεται για μεταπωληση.
Στα συλλεκτικά βρε αδιευκρινιστεΝομιζω οτι θα πέσουν οι τιμές στα μεταχειρηζμενα 1050 και 1190 μυριζομαι ευκαιρίες
Μου αρεσει αυτη η εκδοχή και με βολεύει !!!Στα συλλεκτικά βρε αδιευκρινιστε
Μα το είχε στο 950-990 και από ότι διάβασα πριν θα το βάλει και στα 1290.Το pds ειναι μια τεχνολογία της κτμ όπου σιγα σιγα θα το καταργήσει...
Υπαρχει μονο στα enduro της...
Αναφερθηκα που χρησιμοποιειται σαν τεχνολογια στα καθαροαιμα μηχανακια.Απλα ισως να μην το διατυπωσα σωστα.Μα το είχε στο 950-990 και από ότι διάβασα πριν θα το βάλει και στα 1290.
Ελπίζω να μην αναφέρεσαι στην Ελληνική αγορά, γιατί δεν είναι η κατάλληλη αγορά για να βγούν συμπεράσματα από πωλήσεις.ΥΓ Δεν νομιζω οτι υπηρχε λογος να βγαλει το 1290R (με τους 21/18) και δεν νομιζω οτι θα πουλησει, για οποιον παει χωμα το 1090R ειναι ..more than enough. Για οποιον θελει Busa-by-KTM, χυτοι τροχοι και 19/17 is the way to go (1290S) και για οποιον θελει BMW-Adventure-by-KTM, τοτε ακτινωτοι τροχοι και 19/17 (1290T).
Δεν αναφερομαι στην Ελληνικη αλλα στην Ευρωπαϊκη αγορα γενικοτερα. Στην Αγγλια για παραδειγμα, το 1190R 21/18 εχει πουλησει ελαχιστα σε σχεση με το 19/17 και πιστευω οτι το ιδιο θα συμβει και με το 1290.Ελπίζω να μην αναφέρεσαι στην Ελληνική αγορά, γιατί δεν είναι η κατάλληλη αγορά για να βγούν συμπεράσματα από πωλήσεις.
Σε πληροφορώ πως το 1290R (με τους 21/18) είναι το best seller της ΚΤΜ.
Αμερική για παράδειγμα το 1290S δεν θα εισαχθεί καθόλου προς πώληση (μόνο 1090R, 1290R & 1290T)
Δεν ειναι δυνατον να οδηγησεις ενα μηχανακι με pds η χωρις.Δηλαδή για να καταλάβω..
εχεις οδηγήσει ας πουμε το ίδιο μηχανάκι με δυο ή τρεις διαφορετικές αναρτήσεις που αναφέρεις παραπάνω και εχεις καταλήξει στα συμπερασματα αυτα;
Σε ρωταω διοτι φαινεται πως εχεις πολυ απόλυτη άποψη και μου κανει πολλη εντύπωση το πόση λεπτομέρεια μπορει να παρατηρεί η μεση η τα χερια σου απο το αν ειναι ετσι η ανάρτηση η αλλιως... εγω πχ δεν μπορω να διακρίνω τοσο χαοτικές διαφορες απο ρύθμιση σε ρύθμιση.!
Αν ωστοσο τα παραδείγματα δεν αφορούν το ίδιο μηχανάκι νομιζω πως οι μεταβλητές ειναι παρα παρα πολλές (γεωμετρία, κέντρο βάρους, κλπ) για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για την καθε είδους/τυπου ανάρτηση.