KTM 1290 super adv R...2017

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Μόλις αρχίσουν να φορολογούν τον κυβισμό στα μηχανάκια σε παγκόσμια κλίμακα θα δεις γέλια!
Ότι ακριβως έγινε με τα αυτοκίνητα, τα σκάφη και πάει λέγοντας!
Όλοι θα φτιάχνουν υβριδικά, ηλεκτρικά κλπ και οπως είναι λογικό το κάθε περιοδικό, ή μέσο θα λέει για το ποσο καλά είναι αυτά τα καινούργια σε σχέση με τα προϋπάρχοντα.

Σχετικα με τα άλογα και τις παροχές του 1290 τώρα, το να ανοίγεις το γκάζι σε φορτωμένο μηχανάκι με 200kgr φορτίο και να μη μασάει ούτε ο κινητήρας ούτε οι αναρτήσεις ούτε τα φρένα που θα σταματήσεις είναι πολύ σοβαρό θέμα.
Μόλις γύρισα από αμοργο που πήγα με το κορίτσι μου, απίστευτο νησί για μηχανή, απίστευτο το 1290 για αντιστοιχες εκδρομές.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μόλις αρχίσουν να φορολογούν τον κυβισμό στα μηχανάκια σε παγκόσμια κλίμακα θα δεις γέλια!
Ότι ακριβως έγινε με τα αυτοκίνητα, τα σκάφη και πάει λέγοντας!
Όλοι θα φτιάχνουν υβριδικά, ηλεκτρικά κλπ και οπως είναι λογικό το κάθε περιοδικό, ή μέσο θα λέει για το ποσο καλά είναι αυτά τα καινούργια σε σχέση με τα προϋπάρχοντα.

Σχετικα με τα άλογα και τις παροχές του 1290 τώρα, το να ανοίγεις το γκάζι σε φορτωμένο μηχανάκι με 200kgr φορτίο και να μη μασάει ούτε ο κινητήρας ούτε οι αναρτήσεις ούτε τα φρένα που θα σταματήσεις είναι πολύ σοβαρό θέμα.
Μόλις γύρισα από αμοργο που πήγα με το κορίτσι μου, απίστευτο νησί για μηχανή, απίστευτο το 1290 για αντιστοιχες εκδρομές.
Οςο αφορα το πρωτο σκέλος με την φορολόγηση συμφωνώ
Στο δευτερο σκέλος να κανω μια παρατήρηση μονο οτι και στα 100 -120 αλογα με 200 κιλά φόρτο εχεις τράβηγμα-ροπή ,φρενα και αναρτήσεις σε ολα τα τελευταια μοντέλα όλων των εταιρειών πανω απο 1000 κυβικά
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Για μενα το θεμα ειναι καθαρά εμπορικό -μάρκετινγκ,που βασίζεται στην ψυχολογία του καταναλωτή σε μεγαλο ποσοστό
Πόσοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ολα τα αλογα ;
Πόσοι ειναι τόσο ικανοί
Ποσο βοηθάει εναν καθημερινό χρήστη μια τέτοια κατασκευή να γινει καλύτερος σαν οδηγός ;
Ποσο μας χρειαζεται μια τέτοια μηχανη ;
Αν κανουμε μια παραδοχή οτι μας αρεσει το μεγαλο το δυνατό γιατι μας φτιαχνει την ψυχολογία απο την δουλεια μας απο την πίεση απο ,απο ,απο ιςως δημιουργήσουμε ενα υπόβαθρο για την ανάγκη τόσης δύναμης στο δεξί γκριπ
Προς θεού δεν κατηγορώ την καινούργια τεχνοτροπία των κατασκευαστών ουτε καμια μάρκα απλά βάζω εναν προβληματισμό
 

chaosm

Μέλος
Για μενα το θεμα ειναι καθαρά εμπορικό -μάρκετινγκ,που βασίζεται στην ψυχολογία του καταναλωτή σε μεγαλο ποσοστό
Πόσοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ολα τα αλογα ;
Πόσοι ειναι τόσο ικανοί
Ποσο βοηθάει εναν καθημερινό χρήστη μια τέτοια κατασκευή να γινει καλύτερος σαν οδηγός ;
Ποσο μας χρειαζεται μια τέτοια μηχανη ;
Αν κανουμε μια παραδοχή οτι μας αρεσει το μεγαλο το δυνατό γιατι μας φτιαχνει την ψυχολογία απο την δουλεια μας απο την πίεση απο ,απο ,απο ιςως δημιουργήσουμε ενα υπόβαθρο για την ανάγκη τόσης δύναμης στο δεξί γκριπ
Προς θεού δεν κατηγορώ την καινούργια τεχνοτροπία των κατασκευαστών ουτε καμια μάρκα απλά βάζω εναν προβληματισμό
Είναι η ροπή και όχι τόσο η τελική.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οςο αφορα το πρωτο σκέλος με την φορολόγηση συμφωνώ
Στο δευτερο σκέλος να κανω μια παρατήρηση μονο οτι και στα 100 -120 αλογα με 200 κιλά φόρτο εχεις τράβηγμα-ροπή ,φρενα και αναρτήσεις σε ολα τα τελευταια μοντέλα όλων των εταιρειών πανω απο 1000 κυβικά
Γιατί που υστερεί για αυτή τη χρήση το 800GS; Για μένα ακόμη και τα 1200GS υπερβολή είναι. Είχαμε κάνει εκτενή συζήτηση πάνω στο θέμα σε παλιότερο forum που έκλεισε (όχι ότι συμφωνούσαμε όλοι στις απόψεις μας).
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατί που υστερεί για αυτή τη χρήση το 800GS; Για μένα ακόμη και τα 1200GS υπερβολή είναι. Είχαμε κάνει εκτενή συζήτηση πάνω στο θέμα σε παλιότερο forum που έκλεισε (όχι ότι συμφωνούσαμε όλοι στις απόψεις μας).
Σωστός.....πολλα δικυλινδρα είναι αρκετά δυνατά και ροπατα!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Γιατί που υστερεί για αυτή τη χρήση το 800GS; Για μένα ακόμη και τα 1200GS υπερβολή είναι. Είχαμε κάνει εκτενή συζήτηση πάνω στο θέμα σε παλιότερο forum που έκλεισε (όχι ότι συμφωνούσαμε όλοι στις απόψεις μας).
Κοιτα το 800 πλήρως φορτωμένο και δικαβαλο ειναι φορτισμένο πολυ σε αναρτήσεις και φρενα και σε αναγκάζει σε μια οδήγηση με μεγαλυτερη ένταση
Τα εχω οδηγήσει και τα δυο και εχω άποψη
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κοιτα το 800 πλήρως φορτωμένο και δικαβαλο ειναι φορτισμένο πολυ σε αναρτήσεις και φρενα και σε αναγκάζει σε μια οδήγηση με μεγαλυτερη ένταση
Τα εχω οδηγήσει και τα δυο και εχω άποψη
Τα πάντα είναι θέμα προσαρμογής και όταν είσαι κάτοχος μετά από λίγο το κατέχεις. Ότι κάνεις με το ένα κάμεις και με το άλλο.
Με την ίδια ακριβώς λογική με το 1290 θα έχεις ακόμη μικρότερη ένταση, αφού ακόμη και φορτωμένο οι προσπεράσεις θα είναι αντίστοιχες με αυτές ενός πυραύλου έναντι ενός Cessna! :p

Σε αυτή τη κατηγορία μηχανής με δικύλινδρο κινητήρα μια χαρά είναι τα 800cc. Άποψη μου βέβαια και ξέρεις... χωρίς παρεξήγηση, από αυτές όλη έχουμε από μία! :D:D:D

:friendship:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τα πάντα είναι θέμα προσαρμογής και όταν είσαι κάτοχος μετά από λίγο το κατέχεις. Ότι κάνεις με το ένα κάμεις και με το άλλο.
Με την ίδια ακριβώς λογική με το 1290 θα έχεις ακόμη μικρότερη ένταση, αφού ακόμη και φορτωμένο οι προσπεράσεις θα είναι αντίστοιχες με αυτές ενός πυραύλου έναντι ενός Cessna! :p

Σε αυτή τη κατηγορία μηχανής με δικύλινδρο κινητήρα μια χαρά είναι τα 800cc. Άποψη μου βέβαια και ξέρεις... χωρίς παρεξήγηση, από αυτές όλη έχουμε από μία! :D:D:D

:friendship:
Η άποψεις ειναι πρωσοπικες και οχι κανόνες
Αυτο το γράφω σαν συμπλήρωση του δικου μου παραπανω ποστ
Και ναι συμφωνώ σε αυτο που λες αλλα η ροπή ειναι ροπή και παει με τα κυβικά και εντέλει αυτα τα 200-300 κυβικά πανω απο τα 800 συναδουν πιο πολυ με τον πλήρη φόρτο αναρτήσεις φρενα κατα την δίκη μου παντα προςωπικη άποψη
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η άποψεις ειναι πρωσοπικες και οχι κανόνες
Αυτο το γράφω σαν συμπλήρωση του δικου μου παραπανω ποστ
Και ναι συμφωνώ σε αυτο που λες αλλα η ροπή ειναι ροπή και παει με τα κυβικά και εντέλει αυτα τα 200-300 κυβικά πανω απο τα 800 συναδουν πιο πολυ με τον πλήρη φόρτο αναρτήσεις φρενα κατα την δίκη μου παντα προςωπικη άποψη
Κι εγώ συμφωνώ μαζί σου! Απλά επισημαίνω πως η προσαρμογή και η γνώση του "τι έχεις" είναι σύμμαχος ώστε να μπορείς να κάνεις τα ίδια πράγματα χωρίς άγχος αλλά με κάποιους συμβιβασμούς!
Και το δικύλινδρο 800άρι είναι σαφώς καλύτερο ταξιδιωτικά σε όλους τους τομείς από το μονοκύλινδρο 660 που είχα! Και ούτω καθ' εξής!
Τι να κάνω κι εγώ... προσαρμόστηκα!

Μήπως όμως χαλάμε το θέμα; Το κόβω! :oh:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ναι ,βαλτε και στην συζυτηση το θεμα των ρυπων σε σχεση με την αποδοση ,διαιρεστε με τους κυλινδρους και πολλαπλασιαστε με το μαρκετινγκ.

:friendship:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
αν οποιοδήποτε θεμα δεν μπορει να δεχθεί υγιείς προβληματισμούς σε επιπεδο διαλόγου κατα την προςωπικη μου άποψη ειναι χαλασμένο απο κατασκευής του
Εδω ειναι ενα θεμα που αφορα ενα μηχανακι με μια τεχνοτροπία που την εφαρμόζουν ολοι οι κατασκευαστές πλεον για την σαγήνευση του πιθανού αγοραστη
Ειναι φυσικό και νόμιμο κάθε εταιρεία να χρησιμοποιεί οποία στρατηγική θελει αλλα και κάθε αγοραστή - πιθανού πελάτη πχ εγω να αναλύω τα καλα τα κακά τα αναγκαία και μη τα πραγματικα και τα πλασματικά την καθαρή μοτοσυκλετιστικη χρήση την ψυχολογική υποστήριξη που μου προσδινει ενα εργαλείο και στο παρόν θεμα ενα Ktm 1290 πύραυλος
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι ,βαλτε και στην συζυτηση το θεμα των ρυπων σε σχεση με την αποδοση ,διαιρεστε με τους κυλινδρους και πολλαπλασιαστε με το μαρκετινγκ.

:friendship:
Αμά είχαμε τα φράγκα πολλά θα φεύγαν από την εξίσωση! Χα, χα, χα!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αμά είχαμε τα φράγκα πολλά θα φεύγαν από την εξίσωση! Χα, χα, χα!
Αν είχαμε τα φράγκα δεν θα μας ένοιαζαν τα εργαλεία αλλα το ταξιδι!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
αν οποιοδήποτε θεμα δεν μπορει να δεχθεί υγιείς προβληματισμούς σε επιπεδο διαλόγου κατα την προςωπικη μου άποψη ειναι χαλασμένο απο κατασκευής του
Εδω ειναι ενα θεμα που αφορα ενα μηχανακι με μια τεχνοτροπία που την εφαρμόζουν ολοι οι κατασκευαστές πλεον για την σαγήνευση του πιθανού αγοραστη
Ειναι φυσικό και νόμιμο κάθε εταιρεία να χρησιμοποιεί οποία στρατηγική θελει αλλα και κάθε αγοραστή - πιθανού πελάτη πχ εγω να αναλύω τα καλα τα κακά τα αναγκαία και μη τα πραγματικα και τα πλασματικά την καθαρή μοτοσυκλετιστικη χρήση την ψυχολογική υποστήριξη που μου προσδινει ενα εργαλείο και στο παρόν θεμα ενα Ktm 1290 πύραυλος
Συμβαίνει Στέργιο μου πολλές φορές ένα θέμα να έχει πολλές οπτικές γωνίες και όλες με το τρόπο τους να έχουν το δίκιο τους!
Εγώ κατά βάσει είμαι μαζί σου στο σκεπτικό σου, απλά λέω πως μπορώ και με λιγότερα... και φυσικά δε με χαλάει ούτε η περισσότερη ροπή ούτε η περισσότερη δύναμη.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Συμβαίνει Στέργιο μου πολλές φορές ένα θέμα να έχει πολλές οπτικές γωνίες και όλες με το τρόπο τους να έχουν το δίκιο τους!
Εγώ κατά βάσει είμαι μαζί σου στο σκεπτικό σου, απλά λέω πως μπορώ και με λιγότερα... και φυσικά δε με χαλάει ούτε η περισσότερη ροπή ούτε η περισσότερη δύναμη.
Σιγουρα με τα παντα πας παντου αν μπορει ο χρήστης να ανταπεξέλθει! βλεπεις πανω απο ολα ειναι ο αναβάτης , ο ανθρωπος και οχι τα μπιμπλικια γιατι στο τέλος όσα αλογα και να εχεις όσα φρενα όσες αναρτήσεις αν δεν πατήσει το πόδι του ο ανθρωπος στο πεντάλ του φρένου και το χερι του στο δεξί γκριπ τοποθετώντας σωστά το σώμα να πιέζει την μηχανη, στροφή δεν παίρνεις που λεει ο λόγος
Τεσπα το κατεμι ειναι εργαλείο κσι ειδικα τα φρενα του μου εχουν κανει τρομαχτική εντύπωση
 

chaosm

Μέλος
Η άποψεις ειναι πρωσοπικες και οχι κανόνες
Αυτο το γράφω σαν συμπλήρωση του δικου μου παραπανω ποστ
Και ναι συμφωνώ σε αυτο που λες αλλα η ροπή ειναι ροπή και παει με τα κυβικά και εντέλει αυτα τα 200-300 κυβικά πανω απο τα 800 συναδουν πιο πολυ με τον πλήρη φόρτο αναρτήσεις φρενα κατα την δίκη μου παντα προςωπικη άποψη
Έτσι είναι. Και το καταλαβαίνεις όταν από τα 600-700 πας στα 1000. Εκεί βλέπεις μια άλλη κατηγορία και μια άλλη ποιότητα. Αντίστοιχα θα είναι και από τα 1000 στα 1300. Το ότι και με τις 2 κατηγορίες αυτές κάνεις τα πάντα δε θα διαφωνήσει κανένας. Το θέμα είναι πόσο πιο ποιοτικά θα το κάνεις. Και δεν είναι η τελική.

Είναι η ροπή που θα σε βοηθήσει σε μια προσπέραση, τα περιφερειακά που σαφώς θα είναι καλύτερα, ο όγκος και το ζύγισμα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Για μενα το θεμα ειναι καθαρά εμπορικό -μάρκετινγκ,που βασίζεται στην ψυχολογία του καταναλωτή σε μεγαλο ποσοστό
Πόσοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ολα τα αλογα ;
Πόσοι ειναι τόσο ικανοί
Ποσο βοηθάει εναν καθημερινό χρήστη μια τέτοια κατασκευή να γινει καλύτερος σαν οδηγός ;
Ποσο μας χρειαζεται μια τέτοια μηχανη ;
Αν κανουμε μια παραδοχή οτι μας αρεσει το μεγαλο το δυνατό γιατι μας φτιαχνει την ψυχολογία απο την δουλεια μας απο την πίεση απο ,απο ,απο ιςως δημιουργήσουμε ενα υπόβαθρο για την ανάγκη τόσης δύναμης στο δεξί γκριπ
Προς θεού δεν κατηγορώ την καινούργια τεχνοτροπία των κατασκευαστών ουτε καμια μάρκα απλά βάζω εναν προβληματισμό

αυτες οι σκεψεις με βασανιζουν συχνα! προσπαθω να σκεφτομαι σοφοτερα , και με βαση το δευτερο θελω ενα κλασσικο (για να ακουω πιστονιες)
και να καλυψω το θεμα μοτοσυκλετα.

οταν ομως οδηγησεις μια μεγαλη μοτοσυκλετα(οποια και αν ειναι αυτη) οι σκεψεις φευγουν , και οι εταιριες κανουν την δουλεια τους!
 
Top Bottom