KTM 1290 super adv R...2017

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Άμα είναι 3 τα LoL οκ,πάω πάσο
Χαχαχαχαχ

Ο άλλος λόγος είναι απλά η καυλα, το ότι ας πούμε εγώ θέλω να πάω με μεγάλο κι αυτό να με ικανοποιεί ας πούμε.. καθαρά προσωπικό θεμα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε Νίκο ,είμαι άκρως μοτο-κ@υλιάρης ,κ το'χω πληρώσει ,κ το πληρώνω ,κ θα το πληρώνω ,γιατί γουστάρω ,κ φτιάΝομαι ,κ καταλαβαίνω απόλυτα τη φάση που λές ,κ όντως είναι άλλη φάση ,κ δίνει μιάν..."αυτο-ικανοποίηση". :D

Αλλά είσαι εκτός θέματος(ερωτήματος που έθεσα) με αυτή την απάντηση/προσέγγιση.
Δες το ερώτημα που έθεσα ,διάβασε λίγο προσεκτικότερα κ την προσέγγισή μου επί του θέματος (βλ.φθορά τακουνιών) ,κ επαν-έλα. :ok:
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Φίλε Νίκο ,είμαι άκρως μοτο-κ@υλιάρης ,κ το'χω πληρώσει ,κ το πληρώνω ,κ θα το πληρώνω ,γιατί γουστάρω ,κ φτιάΝομαι ,κ καταλαβαίνω απόλυτα τη φάση που λές ,κ όντως είναι άλλη φάση ,κ δίνει μιάν..."αυτο-ικανοποίηση". :D

Αλλά είσαι εκτός θέματος(ερωτήματος που έθεσα) με αυτή την απάντηση/προσέγγιση.
Δες το ερώτημα που έθεσα ,διάβασε λίγο προσεκτικότερα κ την προσέγγισή μου επί του θέματος (βλ.φθορά τακουνιών) ,κ επαν-έλα. :ok:
Το διάβασα προσεκτικά και καταλαβα τι εννοείς, δεν είμαι εκτός, απλά λέω ότι εμένα προσωπικά,όπως και τον καθένα που γουστάρει το μεγάλο στο χώμα με ότι αυτό συνεπάγεται, δεν με απασχολεί ας πούμε το βάρος-η κούραση-το χρήμα, ακόμα και να γυρίσω σπίτι με 100 για να μη φάω τα λάστιχα, κλείνει αυτή η μεγάλη παρένθεση εκτός θέματος ] ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Φίλε Νίκο ,είμαι άκρως μοτο-κ@υλιάρης ,κ το'χω πληρώσει ,κ το πληρώνω ,κ θα το πληρώνω ,γιατί γουστάρω ,κ φτιάΝομαι ,κ καταλαβαίνω απόλυτα τη φάση που λές ,κ όντως είναι άλλη φάση ,κ δίνει μιάν..."αυτο-ικανοποίηση". :D

Αλλά είσαι εκτός θέματος(ερωτήματος που έθεσα) με αυτή την απάντηση/προσέγγιση.
Δες το ερώτημα που έθεσα ,διάβασε λίγο προσεκτικότερα κ την προσέγγισή μου επί του θέματος (βλ.φθορά τακουνιών) ,κ επαν-έλα. :ok:
Το διάβασα προσεκτικά και καταλαβα τι εννοείς, δεν είμαι εκτός, απλά λέω ότι εμένα προσωπικά,όπως και τον καθένα που γουστάρει το μεγάλο στο χώμα με ότι αυτό συνεπάγεται, δεν με απασχολεί ας πούμε το βάρος-η κούραση-το χρήμα, ακόμα και να γυρίσω σπίτι με 100 για να μη φάω τα λάστιχα, κλείνει αυτή η μεγάλη παρένθεση εκτός θέματος ] ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το διάβασα προσεκτικά και καταλαβα τι εννοείς, δεν είμαι εκτός, απλά λέω ότι εμένα προσωπικά,όπως και τον καθένα που γουστάρει το μεγάλο στο χώμα με ότι αυτό συνεπάγεται, δεν με απασχολεί ας πούμε το βάρος-η κούραση-το χρήμα, ακόμα και να γυρίσω σπίτι με 100 για να μη φάω τα λάστιχα, κλείνει αυτή η μεγάλη παρένθεση εκτός θέματος ] ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι ,βρε συ ,κατανοητό ,το'χω δοκιμάσει κι εγώ πολλάκις αυτό που λές ,κ το γουστάρω επίσης.
Αλλο προσπαθώ να πω.
Θα προσπαθήσω να το κάνω πιό λιανά.

Εστιάστε στην ΑΝΤΙΦΑΣΗ.
Γουστάρω και αγοραζω μια μοτό των 15-17-20-23 Κ € (τρελλό ΚΟΣΤΟΣ) ,
την έχω ΜΙΑ κ την κοπανάω ΚΑΙ στα χώματα (κι άλλο σεβαστό ΚΟΣΤΟΣ από χωμάτινη χρήση/φθορές/πεσίματα)
κινδυνεύω την σωματική μου ακεραιότητα(εκεί να δεις ΚΟΣΤΟΣ!!!) ,διότι Βάρος=περισσότερες Πιθανές Πτώσεις
και....θα μιζεριάσω για το πόσο γρήγορα θα φάω το τακούνι του πίσω ελαστικού ???
ΑΝΤΙΦΑΣΗ ρε φίλε....ΜΕΓΑΛΗ.
Και
Ναι ρε φίλε ,κι εγώ θα γούσταρα να αγορασω ένα 1090R ,κ να το χρησιμοποιώ ολούθε (και στο χώμα)
Αλλά στον γυρισμό ,μετά από 1-2 μέρες στα βουνά ,κι εχοντας να διανύσω 150-200-300 ασφάλτινα χλμ για να γυρίσω σπίτι μου ,θα το "πιώ" επίσης και ασφάλτινα ,γιατί γι'αυτό το αγόρασα ,κ γι'αυτό έχω ένα ,γιατηνκ@υλ@του ,κ ας φάω το λάστιχο γρήγορα.
Γιατί ,αν δεν (αντ)έχω να πληρώσω 1 λάστιχο ,τότε πώς κ γιατί το πήρα ,κ πως θα (αντ)έχω να πληρώνω τα υπόλοιπα κόστη που ανέφερα κ απορρέουν αυτής της χρήσης ;

Το ερώτημά μου λοιπόν ,δεν αφορά την χρήση μεγάλων/ακριβών/βαριών μοτό στο χώμα
αλλά την αντίφαση της κίνησής τους στην άσφαλτο σε ρυθμό 250αριού καθαρόαιμου
επειδή είναι ασύμφορη η φθορά ενός ελαστικού των 100 €...
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Ναι ,βρε συ ,κατανοητό ,το'χω δοκιμάσει κι εγώ πολλάκις αυτό που λές ,κ το γουστάρω επίσης.
Αλλο προσπαθώ να πω.
Θα προσπαθήσω να το κάνω πιό λιανά.

Εστιάστε στην ΑΝΤΙΦΑΣΗ.
Γουστάρω και αγοραζω μια μοτό των 15-17-20-23 Κ € (τρελλό ΚΟΣΤΟΣ) ,
την έχω ΜΙΑ κ την κοπανάω ΚΑΙ στα χώματα (κι άλλο σεβαστό ΚΟΣΤΟΣ από χωμάτινη χρήση/φθορές/πεσίματα)
κινδυνεύω την σωματική μου ακεραιότητα(εκεί να δεις ΚΟΣΤΟΣ!!!) ,διότι Βάρος=περισσότερες Πιθανές Πτώσεις
και....θα μιζεριάσω για το πόσο γρήγορα θα φάω το τακούνι του πίσω ελαστικού ???
ΑΝΤΙΦΑΣΗ ρε φίλε....ΜΕΓΑΛΗ.
Και
Ναι ρε φίλε ,κι εγώ θα γούσταρα να αγορασω ένα 1090R ,κ να το χρησιμοποιώ ολούθε (και στο χώμα)
Αλλά στον γυρισμό ,μετά από 1-2 μέρες στα βουνά ,κι εχοντας να διανύσω 150-200-300 ασφάλτινα χλμ για να γυρίσω σπίτι μου ,θα το "πιώ" επίσης και ασφάλτινα ,γιατί γι'αυτό το αγόρασα ,κ γι'αυτό έχω ένα ,γιατηνκ@υλ@του ,κ ας φάω το λάστιχο γρήγορα.
Γιατί ,αν δεν (αντ)έχω να πληρώσω 1 λάστιχο ,τότε πώς κ γιατί το πήρα ,κ πως θα (αντ)έχω να πληρώνω τα υπόλοιπα κόστη που ανέφερα κ απορρέουν αυτής της χρήσης ;

Το ερώτημά μου λοιπόν ,δεν αφορά την χρήση μεγάλων/ακριβών/βαριών μοτό στο χώμα
αλλά την αντίφαση της κίνησής τους στην άσφαλτο σε ρυθμό 250αριού καθαρόαιμου
επειδή είναι ασύμφορη η φθορά ενός ελαστικού των 100 €...
Τώρα μάλιστα... κατανοητό ;)
Αλλά από τα 150χλμ και πάνω ξεφεύγουμε από το θέμα της φθοράς και πάμε στο θέμα επικινδυνότητας για να επιστρέψουμε και από κει που αρχίσαμε τη κουβέντα ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τώρα μάλιστα... κατανοητό ;)
Αλλά από τα 150χλμ και πάνω ξεφεύγουμε από το θέμα της φθοράς και πάμε στο θέμα επικινδυνότητας για να επιστρέψουμε και από κει που αρχίσαμε τη κουβέντα ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι ,σωστά ,δεν διευκρίνισα με αριθμούς.
Οταν λοιπόν κ όποτε ,έχω βρεθεί σε ΟνΟφφάδα με μεσαιο-μεγάλη μοτό ,η ασφάλτινη μετάβαση/επιστροφή μου ,γίνεται με ταχύτητες 130-140-150.
Και γιατί θέλω να γυρίσω σπίτι μια ώρα αρχίτερα κ να κάνω ένα ζεστό μπάνιο
και γιατί δεν μπορώ (ψυχολογικά-δεν γουστάρω δηλ) να πάω με λιγότερα στην άσφαλτο με μιά μεγάλη μοτό
και γιατί δεν μπορώ να κοροιδεύω τον εαυτό μου ,για το ΠΟΥ βρίσκεται το πραγματικό κόστος γενικής χρήσης μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θοδωρή...επειδή το'χω δοκιμάσει ,δεν ισχύει.
Οι φθορές που δημιουργούνται σε μιά μεγάλη κ βαριά μοτοσυκλέτα από τη χρήση σε χώμα (άρα μεγαλύτερο κόστος/χρήσης/συντήρησης/αποκατάστασης ζημιών)
σε συνδιασμό με το κόστος 2ων ζαντολάστιχων ή συνεχών αλλαγών ελαστικών ,
εύκολα σε βάθος 2ετίας ,για να μην πω 1 χρόνου ,έχουν αποσβέσει το κόστος απόκτησης μιας μικρής ελαφριάς μοτό για τα χώματα.
Απο την απόσβεση κι έπειτα ,έχεις καθαρό κέρδος (κ οικονομικό ,κ χρηστικό)

Το "έχω μόνο μία μηχανή" ,το δέχομαι σαν λόγο ,μόνον από κάποιον που θα πάει χωμάτινη 1-2 φορές το χρόνο ,και ΑΝ...
Τότε ,ΝΑΙ ,συμφωνώ απόλυτα.

Αλλά ρε φίλε ,συγνώμη κιόλας ,θα αγοράσω σήμερα το 1090R με 15Κ ,θα του ρίξω κι άλλα 2Κ πάνω για προστασίες κ ταξιδιωτικό εξοπλισμό ,για να το κοπανάω στα γκρέμια (βλ.κόστος/χρήσης/συντήρησης/αποκατάστασης ζημιών) ,κ μετά να γυρίζω πίσω σπίτι μου με 100χλμ/ω.....για να ΜΗΝ...φάω τα τακούνια...?
ΟΜG+3LOL :ha
+1190 σε ολα
Άμα είναι 3 τα LoL οκ,πάω πάσο
Χαχαχαχαχ

Ο άλλος λόγος είναι απλά η καυλα, το ότι ας πούμε εγώ θέλω να πάω με μεγάλο κι αυτό να με ικανοποιεί ας πούμε.. καθαρά προσωπικό θεμα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Επειδή θες να έχεις μια, ναι οκ δεκτό,
Σε άλλους που λένε ότι δεν μπορούν να πάρουν μικρό και είναι θέμα το οικονομικό πάει η πρόταση του αγριόγατου ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk


όλοι οι παραπάνω έχετε δίκιο ..... Δοκιμάσατε με ΚΤΜ ;)

Εγώ έχω 111000 συνολικά, εκ των οποίων γύρω στα 16-17000 χώμα (εκ των 4 σετ ελαστικών).
Λίγο το χώμα αναλογικά, αλλά τόσο κάνω. Όπως όμως γνωρίζετε, γιατί πολλάκις συνταξιδέψαμε χωμάτινα σε τρόφια, Καλλίδρομα, Καντήλια, Δίρφες , Πάρνηθες κλπ, δε λυπήθηκα ποτέ για το πού θα το χώσω το GS! Και το έχω θάψει και σε λάσπες κι έχω περάσει και βραχόκηπους. Και τα καλοκαίρια κάνω πολλά χωμάτινα χλμ , με ασφάλτινα λάστιχα, δικάβαλος και με πλήρες φορτίο, στο όριο των 420 κιλών του μέγιστου βάρους (τα βίδεα υπάρχουν, μπορείτε να τα δείτε ;) ).
Ζημιές από το χώμα, 80€ ακτινολόγηση κι ως εκ τούτου 350 γιούρα ένα σετ 2ο ζαντες.
Καμιά άλλη ζημιά από το χώμα!!!!!


Με λέτε λοιπόν ότι με 350+80=430 γιούρα θα μπορούσα να έχω 2ο μεκανάκι;;;;;:eek::eek::eek::eek::eek::eek:




:ha:ha:ha:ha
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
όλοι οι παραπάνω έχετε δίκιο ..... Δοκιμάσατε με ΚΤΜ ;)

Εγώ έχω 111000 συνολικά, εκ των οποίων γύρω στα 16-17000 χώμα (εκ των 4 σετ ελαστικών).
Λίγο το χώμα αναλογικά, αλλά τόσο κάνω. Όπως όμως γνωρίζετε, γιατί πολλάκις συνταξιδέψαμε χωμάτινα σε τρόφια, Καλλίδρομα, Καντήλια, Δίρφες , Πάρνηθες κλπ, δε λυπήθηκα ποτέ για το πού θα το χώσω το GS! Και το έχω θάψει και σε λάσπες κι έχω περάσει και βραχόκηπους. Και τα καλοκαίρια κάνω πολλά χωμάτινα χλμ , με ασφάλτινα λάστιχα, δικάβαλος και με πλήρες φορτίο, στο όριο των 420 κιλών του μέγιστου βάρους (τα βίδεα υπάρχουν, μπορείτε να τα δείτε ;) ).
Ζημιές από το χώμα, 80€ ακτινολόγηση κι ως εκ τούτου 350 γιούρα ένα σετ 2ο ζαντες.
Καμιά άλλη ζημιά από το χώμα!!!!!


Με λέτε λοιπόν ότι με 350+80=430 γιούρα θα μπορούσα να έχω 2ο μεκανάκι;;;;;:eek::eek::eek::eek::eek::eek:




:ha:ha:ha:ha
Αφαίρεσε και τα 17.000χλμ με ότι αυτό συνεπάγεται και θα το έπαιρνες ;) :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι ,σωστά ,δεν διευκρίνισα με αριθμούς.
Οταν λοιπόν κ όποτε ,έχω βρεθεί σε ΟνΟφφάδα με μεσαιο-μεγάλη μοτό ,η ασφάλτινη μετάβαση/επιστροφή μου ,γίνεται με ταχύτητες 130-140-150.
Και γιατί θέλω να γυρίσω σπίτι μια ώρα αρχίτερα κ να κάνω ένα ζεστό μπάνιο
και γιατί δεν μπορώ (ψυχολογικά-δεν γουστάρω δηλ) να πάω με λιγότερα στην άσφαλτο με μιά μεγάλη μοτό
και γιατί δεν μπορώ να κοροιδεύω τον εαυτό μου ,για το ΠΟΥ βρίσκεται το πραγματικό κόστος γενικής χρήσης μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας.
σ αυτό δίκιο έχεις, κι εγώ με τόσα πάω (νταξ όχι 150, δεν είναι ωραίο το τρέμουλο:wacky::D )


ομως στο λέω πάλι!
Για μένα το κόστος στο χώμα, ή από τη χρήση στο χώμα, είναι ένα σετ λάστιχα (οι ζάντες έχουν κάνει απόσβεση πλέον).
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αφαίρεσε και τα 17.000χλμ με ότι αυτό συνεπάγεται και θα το έπαιρνες ;) :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
συνεπάγεται 3 Χ50€ για λάδια -φ'ιλτρα, ένα 10αρι σέρβις των 80 € και 4 σετ λάστιχα.
Τα ίδια θα ήθελε όποιο άλλο μηχανάκι είχα!
Δεν ισχύει Νικόλα ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η ασφάλτινη επιστροφή ενός mega on-off με ένα μονοκύλινδρο μεσαίων κυβικών.... Απλά δεν συγκρίνεται!
Δεν χρειάζεται να μπω σε αναλύσεις, όσοι έχετε μονόκυλινδρα καταλαβαίνετε τι λέω.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
σ αυτό δίκιο έχεις, κι εγώ με τόσα πάω (νταξ όχι 150, δεν είναι ωραίο το τρέμουλο:wacky::D )


ομως στο λέω πάλι!
Για μένα το κόστος στο χώμα, ή από τη χρήση στο χώμα, είναι ένα σετ λάστιχα (οι ζάντες έχουν κάνει απόσβεση πλέον).
Εξήγησα θοδωρή...
...
ΥΓ.2.: Το'χω ξαναρωτήΞει...θα το ξαναρωτήΞω όμως:
Ας μου πεί κάποιος ,ΕΝΑΝ λόγο ,για τον οποίον ,
θα ταλαιπωρώ μιά ,κ θα ταλαιπωριέμαι με μιά ...μοτο 230 κιλών στα χώματα ,
αφού θα πρέπει(λόγω φθοράς τακουνιών) να την πάω/φέρω ασφάλτινα προς/από τα χώματα ,με 100-110...???
...
Το ερώτημά μου λοιπόν ,δεν αφορά την χρήση μεγάλων/ακριβών/βαριών μοτό στο χώμα
αλλά την αντίφαση της κίνησής τους στην άσφαλτο σε ρυθμό 250αριού καθαρόαιμου
επειδή είναι ασύμφορη η φθορά ενός ελαστικού των 100 €...
Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε κάπου.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η ασφάλτινη επιστροφή ενός mega on-off με ένα μονοκύλινδρο μεσαίωνμικρών κυβικών.... Απλά δεν συγκρίνεται!
Δεν χρειάζεται να μπω σε αναλύσεις, όσοι έχετε μονόκυλινδρα καταλαβαίνετε τι λέω.
Αν μου επιτρέπεις την διόρθωση ,ναι ,σαφώς κ δεν συγκρίνεται.
Εκτός κι αν το μεγΚλα ΟνΟφφ επιστρέφει με 100χ/ω ,οπότε μια χαρά γουργουρίζει κ το 250αρι πίσω του.

Από την άλλη
"Η ασφάλτινη επιστροφή ενός mega on-off με ένα μονοκύλινδρο μεσαίων κυβικών" ,
ειδικά αν αυτό το 1κυλ.έχει κ κάποια ανεμοκάλυψη ,μια χαρά συγκρίνεται.
Δεν υπάρχει μεσαίο 1κυλ. που να μην μπορεί να παγαίνει χαλαρά 120-130 ΕΟ.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εξήγησα θοδωρή...



Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε κάπου.
συμφωνούμε στο θέμα "ταχύτητα κίνησης με χωμάτινα λάστιχα στην άσφαλτο/σχετικό κόστος"
αλλά διαφωνώ στο συνολικό κόστος χρήσης του μεγάλου (γενικώς πάντα- ειδικώς για τα ΚΤΜ, εσείς ξέρετε καλύτερα) στο χώμα και είπα και το λόγο (τον ένα και μοναδικό που έψαχνες :D ) για τη χρήση μεγάλης μηχανής στο χώμα -πέρα από την ευχαρίστηση "μπορώ και με 230 κιλά στα δύσκολα".
Τες παν, κάθε περίπτωση μοναδική (και μιλάω για μηχανή και αναβάτη).
Εγώ το βλέπω κι ανάποδα μάλιστα....
Ενα μικρό κι ελαφρυ , αν είχα, θα το κουβάλαγα μέχρι το χώμα με τρέιλερ, πάντα σε κοντινές μονοήμερες. Σε βόλτες 300-400 χλμ (συνολικά όλο με άσφαλτο πάενε-έλα) ούτε κατά διάνοια! Στα 2ήμερα-3ήμερα...; ΠΟΤΕ όμως!!!
Είπαμε.... γούστα!!!! ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν μου επιτρέπεις την διόρθωση ,ναι ,σαφώς κ δεν συγκρίνεται.
Εκτός κι αν το μεγΚλα ΟνΟφφ επιστρέφει με 100χ/ω ,οπότε μια χαρά γουργουρίζει κ το 250αρι πίσω του.

Από την άλλη
"Η ασφάλτινη επιστροφή ενός mega on-off με ένα μονοκύλινδρο μεσαίων κυβικών" ,
ειδικά αν αυτό το 1κυλ.έχει κ κάποια ανεμοκάλυψη ,μια χαρά συγκρίνεται.
Δεν υπάρχει μεσαίο 1κυλ. που να μην μπορεί να παγαίνει χαλαρά 120-130 ΕΟ.
ρε συ Κωστή, ένας και μόνο παράγοντας είναι η ταχύτητα!
Η σέλα, η ζελατίνα, η θέση οδήγησης, η εργονομία....;
τα πράγματα που κουβαλάω για την άνεσή μου; (πχ χειμώνας επιστροφή πρόπερσι από Ελικώνα, είχα και την προίκα μου μαζί και τη χρειάστηκα στους 0°C που γυρίζαμε νύχτα). Στο μικρό-μεσαίο που το θέλω κι ελαφρύ για να λυσσάξω, τι να πρωτοπάρω μαζί;
Τες παν και πάλι...
Γούστα ;)

Απλώς μην αναρωτιέστε:D:D:D
Γιατί αναρωτιώμαστε κι εμείς :cool::cool::cool::cool::p:p:p:p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
συμφωνούμε στο θέμα "ταχύτητα κίνησης με χωμάτινα λάστιχα στην άσφαλτο/σχετικό κόστος"
αλλά διαφωνώ στο συνολικό κόστος χρήσης του μεγάλου (γενικώς πάντα- ειδικώς για τα ΚΤΜ, εσείς ξέρετε καλύτερα) στο χώμα και είπα και το λόγο (τον ένα και μοναδικό που έψαχνες :D ) για τη χρήση μεγάλης μηχανής στο χώμα -πέρα από την ευχαρίστηση "μπορώ και με 230 κιλά στα δύσκολα".
Τες παν, κάθε περίπτωση μοναδική (και μιλάω για μηχανή και αναβάτη).
Εγώ το βλέπω κι ανάποδα μάλιστα....
Ενα μικρό κι ελαφρυ , αν είχα, θα το κουβάλαγα μέχρι το χώμα με τρέιλερ, πάντα σε κοντινές μονοήμερες. Σε βόλτες 300-400 χλμ (συνολικά όλο με άσφαλτο πάενε-έλα) ούτε κατά διάνοια! Στα 2ήμερα-3ήμερα...; ΠΟΤΕ όμως!!!
Είπαμε.... γούστα!!!! ;)
Ναι ρε...δεν διαφωνώ....μαζί σου....αλλά ΔΕΝ γυρνάω πίσω με 100 καβάλα σε καμιά χοντρή !!! :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι ρε...δεν διαφωνώ....μαζί σου....αλλά ΔΕΝ γυρνάω πίσω με 100 καβάλα σε καμιά χοντρή !!! :D
το είπαμε αυτό!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ρε συ Κωστή, ένας και μόνο παράγοντας είναι η ταχύτητα!
Η σέλα, η ζελατίνα, η θέση οδήγησης, η εργονομία....;
τα πράγματα που κουβαλάω για την άνεσή μου; (πχ χειμώνας επιστροφή πρόπερσι από Ελικώνα, είχα και την προίκα μου μαζί και τη χρειάστηκα στους 0°C που γυρίζαμε νύχτα). Στο μικρό-μεσαίο που το θέλω κι ελαφρύ για να λυσσάξω, τι να πρωτοπάρω μαζί;
Τες παν και πάλι...
Γούστα ;)

Απλώς μην αναρωτιέστε:D:D:D
Γιατί αναρωτιώμαστε κι εμείς :cool::cool::cool::cool::p:p:p:p
Σωστά τα λες κι εσύ.
Αλλά απ'ότι θυμάμαι ,ΔΕΝ το πας με 100 ,ούτε κ συ.
Οπότε ,κ πάλι συμφωνούμε.
Οπότε ,γιατί το συζητούμε...;;; :laugh:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν μου επιτρέπεις την διόρθωση ,ναι ,σαφώς κ δεν συγκρίνεται.
Εκτός κι αν το μεγΚλα ΟνΟφφ επιστρέφει με 100χ/ω ,οπότε μια χαρά γουργουρίζει κ το 250αρι πίσω του.

Από την άλλη
"Η ασφάλτινη επιστροφή ενός mega on-off με ένα μονοκύλινδρο μεσαίων κυβικών" ,
ειδικά αν αυτό το 1κυλ.έχει κ κάποια ανεμοκάλυψη ,μια χαρά συγκρίνεται.
Δεν υπάρχει μεσαίο 1κυλ. που να μην μπορεί να παγαίνει χαλαρά 120-130 ΕΟ.
Με 100 χλμ δεν πάω ποτέ.... Είναι σχεδόν αδύνατο!
130_140....παντα επιστρέφουμε από μακρινές χωμάτινες, άνετα και ξεκούραστα!
Ξεκούραστα στο χώμα τα μονοκινδρα....στην επιστροφή να σε κλαίνε οι ρεγγες:D
 
Top Bottom