KTM 250 Adventure

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Μετά την παρουσίαση του 390 Adventure, είδε το φως της δημοσιότητας και το 250 Adventure το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στις αρχές Δεκεμβρίου στο India Bike Week.

Το KTM 250 Adventure μοιάζει με το 390 και μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο, το υποπλαίσιο και τους αλουμινένιους τροχούς. Το ρεζερβουάρ και τα πλαστικά φαίνονται ίδια.Ο κινητήρας προέρχεται από το 250 Duke...248,8cc, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος και παράγει 30 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 2,4 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Euro4, επομένως δεν αποκλείεται να δούμε το 250 Adventure και στην Ευρώπη.

Οι διαστάσεις των τροχών είναι 100/90-19 και 130/80-17.

Αναρτήσεις WP με πιρούνι 43mm το οποίο δε διαθέτει ρυθμίσεις, και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Οι διαδρομές είναι ίδιες με του 390, δηλαδή 170mm μπροστά και 177mm πίσω.Ντεπόζιτο 14,5 λίτρων.Δε διαθέτει traction control.

Το 250 είναι εξοπλισμένο με off road ABS και με την ίδια οθόνη TFT.
Η τιμή του(μετατροπή σε δολάρια) θα είναι περίπου $3.500 στην Ινδία με στόχο να χτυπήσει το Royal Enfield Himalayan.

Πηγή

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εχει κανεις στατιστικες αυτοκτονιων κατοχων Mercedes οταν κυκλοφορησε το Smart?
φανατικών BMWδάκηδων με την εμπρός κίνηση στην σειρά 1;
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Το KTM 250 Adventure μοιάζει με το 390 και μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με αυτό. Το ρεζερβουάρ και τα πλαστικά είναι ολόιδια, με τις χρωματικές επιλογές να είναι διαφορετικές. Αυτό που θα προδίδει ότι είναι 250 είναι ο προβολέας αλογόνου που έχει χρησιμοποιηθεί αντί του LED, προφανώς για να ρίξει το κόστος.

Το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και οι αλουμινένιοι τροχοί είναι επίσης κοινά. Οι διαστάσεις των τροχών είναι 100/90-19 και 130/80-17.
Οι αναρτήσεις προέρχονται από την WP αλλά το πιρούνι των 43 χλστ. δεν διαθέτει ρυθμίσεις, και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Οι διαδρομές είναι ίδιες με του 390, 170 χλστ. μπροστά και 177 χλστ. πίσω.

Το 250 Adventure είναι εξοπλισμένο με off road ABS και με την οθόνη TFT του 390 Duke. Ο κινητήρας των 248,8cc προέρχεται από το 250 Duke, είναι υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος και παράγει 30 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 2,4 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ.

Το μοντέλο αναμένεται στην χώρα μας, σε τιμή έκπληξη.


Πηγή
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Επιτέλους, να υπάρχει ποιοτικος ανταγωνισμός σε αυτή τη κατηγορία! Αν και πιστεύω οτι μονόδρομος στα κυβικά αυτα ειναι το versys x300
 
Top Bottom