KTM 390 adv για καθημερινή χρήση

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
170mm διαδρομής WP, ground clearanse 200mm, συνολικό βάρος 175kg, διαστάσεις ελαστικών για να φιλοξενήσει 50/50 λάστιχα και γεωμετρικό σχεδιασμό ανάλογο δε το λες streetbike
Διαφωνών με το σχόλιο του Ryan

το εργονομικό που λέει έχει ένα δίκιο γιατί χωράνε καλύτερα μέσα μικρότερα αναστήματα (εώς 175cm). Και μινιμαλιστικά εφόσον προέρχεται αυτούσιο απο το duke 390 δεν θα μπορούσε να γίνει μεγαλύτερο και αν γινόταν αυτό θα έχανε σε δυναμισμό λόγω του αυξανόμενου βάρους

οι αναπόφευκτες συγκρίσεις με τα υπόλοιπα μηχανάκια σε αυτή την κατηγορία (crf250rally, versys300), είναι λίγο άστοχη, γιατί το κάθε ένα υστερεί εκεί που υπερτερεί το αλλο. Συνεπώς είναι εντελώς υποκειμενική η επιλογή. Και το 390adv φαίνεται μια πολύ καλή επιλογή
Και όμως έχει σελαρα..ο φίλος που το έχει είναι 1,90 και κάθεται πολύ καλά..δεν του φαίνεται,αλλά έχει χώρους
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και όμως έχει σελαρα..ο φίλος που το έχει είναι 1,90 και κάθεται πολύ καλά..δεν του φαίνεται,αλλά έχει χώρους
Αυτό το επιβεβαιώνω, είναι πιο άνετο από όσο φαίνεται πριν ανέβεις.

RYAN FTW είναι και δικό μας παιδί προπελάτο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σύμφωνα με αυτόν, το μόνο σοβαρό μειονέκτημα είναι τα μαρσπιέ που έχουν κλίση προς τα εμπρός και σπρώχνουν τον αναβάτη προς τα εμπρός, συν το γεγονός ότι το κενό στο εσωτερικό των γονάτων είναι αρκετά μεγάλο μη μπορώντας να βάζεις κόντρα για να αντισταθείς στην τάση των μαρσπιέ να σε ρίξουν μπροστά αλλά και όταν ασκείς πίεση με το εξωτερικό γόνατο για να μπεις με ταχύτητα σε στροφή, τεχνική που χρησιμοποιούν στα μεγάλα ον-οφφ και όχι μόνο.
Εγώ θα επιμείνω, αντίθετα με τον Ryan ότι η χυτή ζάντα είναι μεγάλο fail, έχουμε δει στις βόλτες να στραβώνουν στο χείλος και να χάνουν τον αέρα και δυστυχώς η ΚΤΜ δε φημίζεται για την ποιότητα των μετάλλων που χρησιμοποιεί στους τροχούς της. Στην εορταστική του '18, ο Ηλίας έχασε τον αέρα στο 1190R επειδή έφαγε σφαλιάρα το στεφάνι και έσπασε η σφράγιση του ελαστικού.
Στο χώμα η σαμπρέλα είναι μονόδρομος.

Εδώ το 640 με στεφάνι τριαντάφυλλο.......η σαμπρέλα εντουρίσια δεν έχασε ούτε ένα psi και με πήγε σπίτι μου κανονικά.



Γενικά το 390ADV δεν είναι για σκληρό χώμα, ούτε για να το πιέσεις αν κατέχεις την τεχνική.
Νομίζω μπαίνει χώμα τόσο όσο και ένα multistrada (όχι enduro) ή έστω ένα tiger xr.
Αργά αργά και βασανιστικά.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Γενικά το 390ADV δεν είναι για σκληρό χώμα, ούτε για να το πιέσεις αν κατέχεις την τεχνική.
Νομίζω μπαίνει χώμα τόσο όσο και ένα multistrada (όχι enduro) ή έστω ένα tiger xr.
Αργά αργά και βασανιστικά.

Συμφωνω ,ειναι τελειο για καθε μερα και για ταξιδακια κοντινα αλλα ακομα και εμενα που ειμαι πολυ νεος στο χωμα μου δινει την εντυπωση οτι πολυ συντομα θα πρεπει να παρω κατι αλλο,στα + για μενα που ειμαι ασχετος οτι ειναι μολις 160 κιλα οποτε ευκολο στο χωμα και το σηκωνω ευκολα αν πεσει.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
ολα τα κανει ναι αλλα πρεπει να ξερεις τι καβαλας,ενας προχωρημενος στο χωμα που θελει να παει γρηγορα απλα θα το σπασει... θα παει ομως! ειμαι πολυ ευχαριστημενος παντως απο την αγορα του! ανυπομονω να παρω το οκ απο τους γιατρους για να το παω και παλι βολτα!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και μην ξεχναμε ενα αλλο καθαρα street μηχανακι , με εμφανιση αντβε, και χυτες ζαντες, που και πωλησεις ρεκορ εκανε αλλα και ολοι το εχουμε δει να περναει βουνα και λαγκαδια χωρις θεμα...

DL650


Οσο κι αν κοροιδευουμε το 90% των κατοχων του, το μηχανακι ειναι οντως πολυεργαλειο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχουμε ξαναπεί πολλές φορές ότι όλα πάνε παντού, ο αναβάτης μετράει κτλ.

Αυτή η λογική όμως αν και ισχυει 100% ακυρώνει όλη την ουσία, η οποία στην τελική ανάλυση είναι υποκειμενική για τον καθένα.
Άλλος θέλει περιήγηση
Άλλος θέλει γκαζια
Άλλος θέλει τεχνική
Άλλος ταλαιπωρια
Άλλος τροφυ
Άλλος μονοπατια
Άλλος όλα τα παραπάνω.

Και το παπί πάει Μογγολία.
Και το βεστρομ κάνει άλματα.
Ε και?
Τι να πούμε τώρα?
Ότι είναι ιδανικά γι αυτή τη δουλειά?

Δεν ειναι.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Και μην ξεχναμε ενα αλλο καθαρα street μηχανακι , με εμφανιση αντβε, και χυτες ζαντες, που και πωλησεις ρεκορ εκανε αλλα και ολοι το εχουμε δει να περναει βουνα και λαγκαδια χωρις θεμα...

DL650


Οσο κι αν κοροιδευουμε το 90% των κατοχων του, το μηχανακι ειναι οντως πολυεργαλειο.
Για όποιον το πήρε συνειδητά, και έχει εμπειρία και απο άλλες μοτο, και όχι μόνο σκουτεροπαπια, ειναι μια χαρα μηχανάκι με συμβιβασμούς βέβαια
Επίσης δε πρέπει να μην αναφέρουμε, ότι χωράει ατελείωτα προβολακια, λεντοταινιες, θήκες για τα πάντα, κάμερες, και κουβαλάει χαλαρά μανό,πιστολάκι για το μαλλί, κλπ...:p
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω απλα λεω οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που εταιριες πονταρουν πανω στην αντβε εμφανιση μαρκετινιστικα για να πουλησουν ενα κατα τα αλλα στρητ μηχανακι.

Και ναι, το τι θα παρει καποιος και το που θα το παει ειναι εντελως μα εντελως υποκειμενικο. Αμα το γουσταρει, φτανει και περισσευει.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θα χρησιμοποιούσε τον όρο on off με περισσότερο προσανατολισμό στο on. Ότι και το vstrom.
Δε θα το χαρακτήριζα ως στρητ.
Δεν ειναι μονο ο κινητήρας που χαρακτηρίζει τη μότο.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Εγω απλα λεω οτι δεν ειναι η πρωτη φορα που εταιριες πονταρουν πανω στην αντβε εμφανιση μαρκετινιστικα για να πουλησουν ενα κατα τα αλλα στρητ μηχανακι.

Και ναι, το τι θα παρει καποιος και το που θα το παει ειναι εντελως μα εντελως υποκειμενικο. Αμα το γουσταρει, φτανει και περισσευει.
Δε χρειάζεται να δικαιολογείσαι νεαρέ...
Το καταλάβαμε ότι το πας λαου λάου, να μας κοτσάρεις ξαφνικά κανα βεστρομ καινούριο :p:p:p:p
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δε χρειάζεται να δικαιολογείσαι νεαρέ...
Το καταλάβαμε ότι το πας λαου λάου, να μας κοτσάρεις ξαφνικά κανα βεστρομ καινούριο :p:p:p:p
Τι διαολο, κοριους εχετε βαλει?????????????

Η αληθεια ειναι οτι ηρθε η ωρα να αναστησω το παρατημενο δικο μου...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οι περισσοτεροι που εχουν ονοφ δεν θα κανουν ουτε αλματα, ουτε θα πηδανε κορμους δεντρων και πεζοδρομια μισο μετρο οπως ο fortnine. Οι εταιρειες πλεον εχουν καταλαβει αυτο που ειχε καταλαβει η bmw απο την αρχη με τα τζιες, τα μηχανακια θα περασουν το 95% των χιλιομετρων τους στο δρομο και 5% στο χωμα, χωρις πολλες απαιτησεις. Για τετοια χρηση, η χυτη ζαντα ειναι ανωτερη σε ολα.

Οποιος θελει ονοφ να το σκιζει και να κανει αλματα με 250 κιλα, πρωτον, χρειαζεται αλλο μηχανακι, και δευτερον, ακομα και με αυτο το μηχανακι, οσο μαχημο και να ειναι, θα πρεπει να ασχοληθει σοβαρα και με τις αναρτησεις, αλλα και με τις ζαντες ωστε να αντεχουν αυτου του τυπου την καταπονηση
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Τι διαολο, κοριους εχετε βαλει?????????????

Η αληθεια ειναι οτι ηρθε η ωρα να αναστησω το παρατημενο δικο μου...
Είμαι βέβαιος, οτι αν το πιάσεις στα χέρια σου για συμμάζεμα, θα γίνει καλύτερο από πριν :)
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Σύμφωνα με αυτόν, το μόνο σοβαρό μειονέκτημα είναι τα μαρσπιέ που έχουν κλίση προς τα εμπρός και σπρώχνουν τον αναβάτη προς τα εμπρός, συν το γεγονός ότι το κενό στο εσωτερικό των γονάτων είναι αρκετά μεγάλο μη μπορώντας να βάζεις κόντρα για να αντισταθείς στην τάση των μαρσπιέ να σε ρίξουν μπροστά αλλά και όταν ασκείς πίεση με το εξωτερικό γόνατο για να μπεις με ταχύτητα σε στροφή, τεχνική που χρησιμοποιούν στα μεγάλα ον-οφφ και όχι μόνο.
Εγώ θα επιμείνω, αντίθετα με τον Ryan ότι η χυτή ζάντα είναι μεγάλο fail, έχουμε δει στις βόλτες να στραβώνουν στο χείλος και να χάνουν τον αέρα και δυστυχώς η ΚΤΜ δε φημίζεται για την ποιότητα των μετάλλων που χρησιμοποιεί στους τροχούς της. Στην εορταστική του '18, ο Ηλίας έχασε τον αέρα στο 1190R επειδή έφαγε σφαλιάρα το στεφάνι και έσπασε η σφράγιση του ελαστικού.
Στο χώμα η σαμπρέλα είναι μονόδρομος.

Εδώ το 640 με στεφάνι τριαντάφυλλο.......η σαμπρέλα εντουρίσια δεν έχασε ούτε ένα psi και με πήγε σπίτι μου κανονικά.



Γενικά το 390ADV δεν είναι για σκληρό χώμα, ούτε για να το πιέσεις αν κατέχεις την τεχνική.
Νομίζω μπαίνει χώμα τόσο όσο και ένα multistrada (όχι enduro) ή έστω ένα tiger xr.
Αργά αργά και βασανιστικά.
Για την ιστορια ,τι εκανες με τον τροχο αυτον;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Top Bottom