KTM 400 Adventure

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
ρε παιδες καθε λιγο και λιγακι βγαινει μια φημη μια ενα μικρο ΚΤΜ...πριν λιγο καιρο ελεγαν για 800...μετα 690...τωρα 390...και τεικα εβγαλαν ενα εντελως ασφαλτινο 1050 που προσωπικα δεν βρισκω λογο υπαρξης...μαλλον αυτοι κατι παραπανω θα ξερουν απο μενα...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Of reports from our friends at Bike India are to be believed KTM has finally showed green flag to the 400 Adventure bike for India. After unleashing beasts like Duke and RC, 400 Adventure will be the next big thing KTM will be offering to the Indian market. The new 400 Adventure will be sharing the same 373.2cc single-cylinder FI, DOHC four-valve motor and will be tuned to produce more torque at low rev range.
The engine now produces 42.7 PS at 8,500 RPM, but 35.5 Nm at a more usable 6,750 RPM. Being an adventure tour specific bike, 400 Adventure will come with a massive 19L fuel tank and this fuel capacity is enough for riding long distances without taking a stop at the fuel stations. It is said that the gearing has also been altered. It will weigh around 185kgs in a dry state and close to 205kgs when fueled up. Now the front wheel is a 90/90-19, with the rear 150/60-17 making the bike adventure ready.
If reports from our friends at Bike India are to be believed KTM has finally showed green flag to the 400 Adventure bike for India. After unleashing beasts like Duke and RC, 400 Adventure will be the next big thing KTM will be offering to the Indian market. The new 400 Adventure will be sharing the same 373.2cc single-cylinder FI, DOHC four-valve motor and will be tuned to produce more torque at low rev range.



The engine now produces 42.7 PS at 8,500 RPM, but 35.5 Nm at a more usable 6,750 RPM. Being an adventure tour specific bike, 400 Adventure will come with a massive 19L fuel tank and this fuel capacity is enough for riding long distances without taking a stop at the fuel stations. It is said that the gearing has also been altered. It will weigh around 185kgs in a dry state and close to 205kgs when fueled up. Now the front wheel is a 90/90-19, with the rear 150/60-17 making the bike adventure ready.



The 400 Adventure will be available with some awesome accessories like adjustable wind-screen, Akrapovic high exhaust and few decal options of course. The 400 Adventure might be launched around end of this year and might be offered around a price tag of INR 2.75 Lakhs.















Όταν διαβάζουμε κάτι, καλό είναι να το διαβάζουμε όλο.....
Δείτε την 1η γραμμή, υπογραμμισμένη και με έντονα γράμματα. το μηχανάκι είναι ένα adventure για την Ινδία! Και μόνο..... ;)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
205kg και 100kg αναβατης και 50kg αποσκευες και βαλιτσες και 400cc με 42αλογα και 19αρη εμπρος τροχο...μαλλον δεν θα το ελεγα και για πολυ ADVbike και μαλιστα χωματινο...Κατι σαν τα παλια DR250S μου φερνει(και ηταν και Suzuki εκεινα...)θα το ελεγα και μαλλον δεν ειναι και για πολλες (χωματινες και μεγαλες)περιπετειες εκτος Ινδιας.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Oντως ετσι Forester αλλα εαν ξεκινησει παραγωγη παντα υπαρχει ελπιδα και για εισαγωγη....

Γιατί το λες αυτό? Είδαμε στην Ευρώπη Ινδικά ΚΤΜ 400αρια?
Αλλά και να έρθουν, θα τα πάρουν εκείνοι που δε φτάνουν να αγοράσουν και να συντηρήσουν ένα 990 , ας πούμε. Και πάλι δε βλέπω κάτι κακό στο όλο θέμα, ούτε και αλλαγή στη φιλοσοφία της ΚΤΜ από αυτή την κίνηση (την παραγωγή ενός ινδικού adventure).
Στην Ασία τα 400 κ.εκ. είναι πολλά....., μην το ξεχνάμε ;) Όλο παπιά και σκούτερ κυκλοφορούν και σ' ένα μικρό ποσοστό κάτι "αντίγραφα" του CB 250 των 80s....
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Πάντως, η ιδέα ενός 400αριού περιπετειώδους ΚΤΜ, αλλά με 21" μπροστινό και με 160 κιλά άδειο, δεν με χαλούσε...
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Πάντως, η ιδέα ενός 400αριού περιπετειώδους ΚΤΜ, αλλά με 21" μπροστινό και με 160 κιλά άδειο, δεν με χαλούσε...
Eιπαμε...αυτο δεν θα ειναι για Ινδιανους...για Ινδους θα ειναι :geek:
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Στην Ασία τα 400 κ.εκ. είναι πολλά....., μην το ξεχνάμε ;) Όλο παπιά και σκούτερ κυκλοφορούν και σ' ένα μικρό ποσοστό κάτι "αντίγραφα" του CB 250 των 80s....
Γι'αυτο ολο και περισσοτεροι Ινδοι φευγουν απο την Χωρα τους :roflmao::laugh::roflmao:
 

Morniac

Μέλος
Όνομα
Morniac Zaratus
Μοτό
Vstrom K4 650
Γιατί το λες αυτό? Είδαμε στην Ευρώπη Ινδικά ΚΤΜ 400αρια?
Αλλά και να έρθουν, θα τα πάρουν εκείνοι που δε φτάνουν να αγοράσουν και να συντηρήσουν ένα 990 , ας πούμε. Και πάλι δε βλέπω κάτι κακό στο όλο θέμα,.......
Μα και εγω δεν βλεπω κατι κακο στην ολη υποθεση μονο καλο...
Μα δεν βγηκανε τα 400αρια καν στην Ινδια πως θα τα δουμε εδω δεν καταλαβα ?

Θεωρω οτι ειναι μια κινηση η οποια θα μιμηθει και απο αλλες εταιριες και δεν θα σκαμε ενα καρο λεφτα για ενα on-off
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Παιδες επειδη ερχομαι απο μια γεματη δοκιμη του DRZ 400 παραλληλα με τη δικια μου
να εχετε κατα νου πως οσο off ειναι οι χοντρες τυπου gs 1200 τοσο on ειναι κι αυτα τα κατσικια εστω και εξοπλισμενα με fairing..
H πορεια στην εθνικη για 100+ χλμ πανω σε τετοιες σελες και μοτερια θα το εχει το adv του..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παιδες επειδη ερχομαι απο μια γεματη δοκιμη του DRZ 400 παραλληλα με τη δικια μου
να εχετε κατα νου πως οσο off ειναι οι χοντρες τυπου gs 1200 τοσο on ειναι κι αυτα τα κατσικια εστω και εξοπλισμενα με fairing..
H πορεια στην εθνικη για 100+ χλμ πανω σε τετοιες σελες και μοτερια θα το εχει το adv του..

O λόγος που πέρασα σε 2κύλινδρα το 2003...
Μέχρι τότε το μεγαλύτερο μου , ήταν το ΧΤ 600:D
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Παιδες επειδη ερχομαι απο μια γεματη δοκιμη του DRZ 400 παραλληλα με τη δικια μου
να εχετε κατα νου πως οσο off ειναι οι χοντρες τυπου gs 1200 τοσο on ειναι κι αυτα τα κατσικια εστω και εξοπλισμενα με fairing..
H πορεια στην εθνικη για 100+ χλμ πανω σε τετοιες σελες και μοτερια θα το εχει το adv του..
Έτσι ακριβώς... Έκαστος στο είδος του!
Κι εγώ με ελάχιστη χρήση μονοκύλινδρου, αυτό κατάλαβα! Ότι και η εθνική είναι περιπέτεια!!!
 
Top Bottom