Προφανως και εισαι λαθος σε αυτο. Επισης, δεν ειπα μηχανακι δεκαετιας, αλλα μηχανακι που ειχε χρονο κυκλοφοριας (life span) και μαλιστα επιτυχημενης 10 ετων. Εχει διαφορα.
Και η διαφορα εγκειται στο οτι υπαρχει πληθωρα ανταλλακτικων στην αγορα μεταχειρισμενων. Ναι μεν η τιμη ανταλλακτικου δεν επιρεαζεται απο την ηλικια του μοντελου (βασικα επιρεαζεται αλλα θα θεωρησουμε οτι δεν) αλλα υπαρχει πληθωρα ανταλλακτικων. Αν για παραδειγμα καποιος στραβωσει μπροστινο συστημα, το κοστος στην αντιπροσωπεία μπορει να ειναι 3000? Για ενα μπροστινο με τιμονοπλακες. Αντιστοιχα ενα φουλ μεταχειρισμενο μπροστινο μπορει να κοστιζει 200ε. Οποτε το ποσος χρονος και σε τι ποσοτητες κυκλοφορισε ενα μοντελο παιζει ρολο μεγαλο. Απο εμπειρια, ενα φουλ ριμπλιλντ μονοκυλιδρου δε θα ξεπερασει σε κοστος ανταλλακτικων τα 300ε με ολα τα αναλωσιμα καινουρια. Για την ιστορια, τοσο κοστισε σε ανταλλακτικα απο την αντιπροσωπια μαζι με λαδια και ψυκτικο motorex upper engine rebuild σε lc8, οπου αλλαχτηκαν τα παντα απο τη βαση του κυλιδρου και πανω.
Και κατι ακομα, αφου ξεκαθαρισαμε οτι το κοστος ανταλλακτικων ειναι χαμηλο. Ειναι γργονος οτι ειδικα στο παρελθον, οι μηχανικοι χρεωναν οτι ηθελαν, μιας και η μοτοσυκλετα ηταν στην ουσια ενα χομπυ πολυτελειας, σε μια ελλαδα οπου οι μισθοι ηταν υψηλοι. Οποτε και υπηρχε και η αναλογη υπερχρεωση απο τους μηχανικους. Τωρα ομως αυτο εχει αλλαξει, και απ οτι ακουω κατα καιρους ακομα και εξουσιοδοτημενοι χρεωνουν λογικοτατα τις διαφορες εργασιες. Τωρα στα τα "δεν αξιζει, δε συμφερει" του καθε μαστορα τα ακουω βερεσε. Προφανως και ο καθε μαστορας θα προτιμησει σε μια ωρα να αλλαξει τακακια σε 5 μηχανακια και να βγαλει ενα κατοσταρικο ευκολα και αβιαστα απο το να λυσει ενα μοτερ, να κουραστει, να αφιερωσει ωρες, να μη βγαλει οσα λεφτα θα εβγαζε απο τις "δουλειες ρουτινας" και να εχει και το ρισκο της μελλοντικης ζημιας. Αυτο ομως ειναι θεμα επαγγελματισμου του καθε μηχανικου και οχι η πραγματικοτητα