KTM 640 ADVENTURE vs KTM 690 ENDURO

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Το 640adv ηταν και θα ειναι το ιδανικοτερο μονοκυλινδρο για εκδρομη απλα θα πρεπει να εχεις και χρηματα για την επισκευη που θα χρειαστει...
Kαι πόσο να πάει μια επισκευή? Ένας κύλινδρος είναι.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
1000 για ένα άξιο ριμπιλντ
ΑΑΑΑΑ δεν το περίμενα, πίστευα πολύ λιγότερο. Είναι ακριβά τα ανταλλακτικά? Ή Είναι ακριβοί οι μαστόροι?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το συμβατικο μπροστινο (xtreme 50mm προερχομενο απο τα αγωνιστικα) των πρωτων μοντελων δουλευει υπεροχα Δεν ξερω αν το αναποδο ηταν καλυτερο Μπορει και να ηταν
Με διπλα δισκοφρενα, το 48αρι μπροστινο και την χλιδατη πορτοκαλη βαφη αν δεν κανω λαθος βγηκε το 04 και οχι το 03
Για τον αντικραδασμικο δεν γνωριζω
Το 2003 βγήκε το ασημί-μαυρο με τις αλλαγές στο μπροστινό αλλά με μόνο δισκόφρενο...
Δες εδώ: 2003 KTM 640 LC4 Adventure
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
ΑΑΑΑΑ δεν το περίμενα, πίστευα πολύ λιγότερο. Είναι ακριβά τα ανταλλακτικά? Ή Είναι ακριβοί οι μαστόροι?
Εδώ ένα παπί φαντάσου θέλει 300-400 για αυτή την δουλεια


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

M.JUNIOR

Μέλος
Περιοχή
Νότια και κάτι-Εύβοια(crazy water)
Όνομα
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Μοτό
HONDA XR 600 R
Οταν δεν προσεχεις τα βασικα και αν δεν υπαρχει σεβασμος στο μηχανακι...ολα σπανε,ολα χαλανε,οτι ρατσα και αν ειναι...Δεν χρειαζεται να παθεις για να μαθεις.Προσεχεις για να εχεις...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
1000e για ενα ριμπιλντ σε μονοκυλιδρο με κινητηρα που κυκλοφορουσε 10 χρονια σχεδον? Πως βρε παιδια;
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
1000e για ενα ριμπιλντ σε μονοκυλιδρο με κινητηρα που κυκλοφορουσε 10 χρονια σχεδον? Πως βρε παιδια;[/QUOTE τι εννοείς πως;


Sent from my iPhone using Tapatalk
τι εννοείς πως;
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
1000e για ενα ριμπιλντ σε μονοκυλιδρο με κινητηρα που κυκλοφορουσε 10 χρονια σχεδον? Πως βρε παιδια;
Μιλάμε για ολική ανακατασκευή όσο αφορά ανταλλακτικά αλλά και τα του μάστορα
Φυσικά όταν κατέβαζεις τον κινητήρα κοιτας και τα παραδίπλα μοχλικα πχ τίποτα ρουλεμάν τιμονιού κλπ
Μαζευονται αδερφέ μαζεύονται
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Παιδια λυπαμαι αλλα και ολα να τα αλλαξεις δε φτανεις το 1000αρικο με τιποτα...ο μονος τροπος να φτασεις σε συτα τα νουμερα ειναι η υπερκοστολογιση καποιου μηχανικου. Το μοναδικο πλεονεκτημα ενος μονοκυλιδρου πλην του βαρους ειναι η ευκολια/οικονομια στο κοστος επισκευης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Παιδια λυπαμαι αλλα και ολα να τα αλλαξεις δε φτανεις το 1000αρικο με τιποτα...ο μονος τροπος να φτασεις σε συτα τα νουμερα ειναι η υπερκοστολογιση καποιου μηχανικου. Το μοναδικο πλεονεκτημα ενος μονοκυλιδρου πλην του βαρους ειναι η ευκολια/οικονομια στο κοστος επισκευης.
Αναφερες μονοκυλινδρο 10ετιας σε προηγουμενο ποστ.Τι ρολο παιζει η ηλικια?Οπως πανε μερικοι στο συνεργειο και ρωτανε για μια επισκευη και μολις τους πουνε η απαντηση τους ειναι...ΠΟΛΛΑ δεν εχει μεγαλη αξια το οχημα ,ειναι πολυ παλιο,το πηρα απ τον μπαρμπα μου μονο 200 ευρω κλπ.
Η τιμη των ανταλλακτικων αλλα και η αξια ενασχολησης (χρονος)του μαστορα δεν επηρεαζεται απο αυτε ςτις παραμετρους αγορια.Αν για σας εχουν τοση σημασια τοτε μην δωσετε τα χιλια ,πεταξτε το μηχανακι η πηγαιντε φτιαξτε το αλλου με 200-300 ευρω και το πετατε μετα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Προφανως και εισαι λαθος σε αυτο. Επισης, δεν ειπα μηχανακι δεκαετιας, αλλα μηχανακι που ειχε χρονο κυκλοφοριας (life span) και μαλιστα επιτυχημενης 10 ετων. Εχει διαφορα.

Και η διαφορα εγκειται στο οτι υπαρχει πληθωρα ανταλλακτικων στην αγορα μεταχειρισμενων. Ναι μεν η τιμη ανταλλακτικου δεν επιρεαζεται απο την ηλικια του μοντελου (βασικα επιρεαζεται αλλα θα θεωρησουμε οτι δεν) αλλα υπαρχει πληθωρα ανταλλακτικων. Αν για παραδειγμα καποιος στραβωσει μπροστινο συστημα, το κοστος στην αντιπροσωπεία μπορει να ειναι 3000? Για ενα μπροστινο με τιμονοπλακες. Αντιστοιχα ενα φουλ μεταχειρισμενο μπροστινο μπορει να κοστιζει 200ε. Οποτε το ποσος χρονος και σε τι ποσοτητες κυκλοφορισε ενα μοντελο παιζει ρολο μεγαλο. Απο εμπειρια, ενα φουλ ριμπλιλντ μονοκυλιδρου δε θα ξεπερασει σε κοστος ανταλλακτικων τα 300ε με ολα τα αναλωσιμα καινουρια. Για την ιστορια, τοσο κοστισε σε ανταλλακτικα απο την αντιπροσωπια μαζι με λαδια και ψυκτικο motorex upper engine rebuild σε lc8, οπου αλλαχτηκαν τα παντα απο τη βαση του κυλιδρου και πανω.


Και κατι ακομα, αφου ξεκαθαρισαμε οτι το κοστος ανταλλακτικων ειναι χαμηλο. Ειναι γργονος οτι ειδικα στο παρελθον, οι μηχανικοι χρεωναν οτι ηθελαν, μιας και η μοτοσυκλετα ηταν στην ουσια ενα χομπυ πολυτελειας, σε μια ελλαδα οπου οι μισθοι ηταν υψηλοι. Οποτε και υπηρχε και η αναλογη υπερχρεωση απο τους μηχανικους. Τωρα ομως αυτο εχει αλλαξει, και απ οτι ακουω κατα καιρους ακομα και εξουσιοδοτημενοι χρεωνουν λογικοτατα τις διαφορες εργασιες. Τωρα στα τα "δεν αξιζει, δε συμφερει" του καθε μαστορα τα ακουω βερεσε. Προφανως και ο καθε μαστορας θα προτιμησει σε μια ωρα να αλλαξει τακακια σε 5 μηχανακια και να βγαλει ενα κατοσταρικο ευκολα και αβιαστα απο το να λυσει ενα μοτερ, να κουραστει, να αφιερωσει ωρες, να μη βγαλει οσα λεφτα θα εβγαζε απο τις "δουλειες ρουτινας" και να εχει και το ρισκο της μελλοντικης ζημιας. Αυτο ομως ειναι θεμα επαγγελματισμου του καθε μηχανικου και οχι η πραγματικοτητα
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
1000e για ενα ριμπιλντ σε μονοκυλιδρο με κινητηρα που κυκλοφορουσε 10 χρονια σχεδον? Πως βρε παιδια;
Προφανως και εισαι λαθος σε αυτο. Επισης, δεν ειπα μηχανακι δεκαετιας, αλλα μηχανακι που ειχε χρονο κυκλοφοριας (life span) και μαλιστα επιτυχημενης 10 ετων. Εχει διαφορα.

Και η διαφορα εγκειται στο οτι υπαρχει πληθωρα ανταλλακτικων στην αγορα μεταχειρισμενων.
Εσυ μιλησες για ριμπιλντ σε μονοκυλινδρο ΚΙΝΗΤΗΡΑ και αιτιολογεις με πληθωρα ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ αντ/κων,αλλα προφανως ΕΓΩ ειμαι λαθος!!!

ΠΑΣΟ φιλε μου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δε μπορω να καταλαβω τι εννοεις, αν θες εξηγησε το λιγο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Όταν κάνουμε ανακατασκευή σ΄ένα κινητήρα, χρησιμοποιούμε και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά;
Απ' όσο γνωρίζω βάζουμε καινούρια και μόνο σε έλλειψη καινούριου, θα βάζαμε κάποιο μεταχειρισμένο. Υπό αυτή την έννοια, ποια η σημασία ύπαρξης πληθώρας μεταχειρισμένων; Αφού καινούρια θέλουμε στον υπό ανακατασκευή κινητήρα μας.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Όταν κάνουμε ανακατασκευή σ΄ένα κινητήρα, χρησιμοποιούμε και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά;
Απ' όσο γνωρίζω βάζουμε καινούρια και μόνο σε έλλειψη καινούριου, θα βάζαμε κάποιο μεταχειρισμένο. Υπό αυτή την έννοια, ποια η σημασία ύπαρξης πληθώρας μεταχειρισμένων; Αφού καινούρια θέλουμε στον υπό ανακατασκευή κινητήρα μας.
:yes::yes::yes::yes::yes:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Όταν κάνουμε ανακατασκευή σ΄ένα κινητήρα, χρησιμοποιούμε και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά;
Απ' όσο γνωρίζω βάζουμε καινούρια και μόνο σε έλλειψη καινούριου, θα βάζαμε κάποιο μεταχειρισμένο. Υπό αυτή την έννοια, ποια η σημασία ύπαρξης πληθώρας μεταχειρισμένων; Αφού καινούρια θέλουμε στον υπό ανακατασκευή κινητήρα μας.

Φυσικα και μπορεις να χρησιμοποιησεις μεταχεισμενα ανταλλακτικα. Αυτο που λες υπαρχει μονο στους ελληνες που θελουν και τη γυναικα τους παρθενα. Χρηση μεταχειρισμενων ανταλλακτικων γινεται κατα κορον στη βιομηχανια (factory refurbished, και οσοι δε γνωριζετε καλο ειναι να ψαχτειτε λιγο)

Υπαρχουν παρα πολλα μερη που μπορουν να ξαναχρησιμοποιηθουν και φυσικα το κανουν ακομα και οι κατασκευαστες. Στις δε εγγυησεις μαλιστα γι αυτο τα παρτς ζητονται παντα απο τον κατασκευαστη. Για troubleshooting και για spare parts. Ολα τα manual δινουν ανοχες, γι αυτο το λογο. Για να μπορεις να παντρεψεις διαφορα μερη, αν ξερεις τι κανεις.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Φυσικα και μπορεις να χρησιμοποιησεις μεταχεισμενα ανταλλακτικα. Αυτο που λες υπαρχει μονο στους ελληνες που θελουν και τη γυναικα τους παρθενα. Χρηση μεταχειρισμενων ανταλλακτικων γινεται κατα κορον στη βιομηχανια (factory refurbished, και οσοι δε γνωριζετε καλο ειναι να ψαχτειτε λιγο)

Υπαρχουν παρα πολλα μερη που μπορουν να ξαναχρησιμοποιηθουν και φυσικα το κανουν ακομα και οι κατασκευαστες. Στις δε εγγυησεις μαλιστα γι αυτο τα παρτς ζητονται παντα απο τον κατασκευαστη. Για troubleshooting και για spare parts. Ολα τα manual δινουν ανοχες, γι αυτο το λογο. Για να μπορεις να παντρεψεις διαφορα μερη, αν ξερεις τι κανεις.
Γνωστό αυτό, αλλά όταν το κανεις, γνωρίζεις ότι πας για μικρότερη διαρκεια ζωής!
Αν βάλεις καινούρια ανταλλακτικά και στρώσεις το μοτέρ, είναι σα να έχεις μοτέρ με 0 χλμ..... άλλο πράγμα το ένα κι άλλο το άλλο!
Και τα δύο καλά, αρκεί να ξέρεις τι θέλεις να κάνεις!
 
Top Bottom