KTM 640 ADVENTURE vs KTM 690 ENDURO

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κατατοπιστικός ο Κάρολος ;)
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Επειδη ημουν και εγω κατοχος και των δυο θα πω δυο λογια. Το 640 ειναι πιο βαρυ αλλα εχει και πολυ πιο βαρια αισθηση στο χωμα.
Το δικο μου που ηταν καλορυθμισμενο εκαιγε 5,5-6,5 λιτρα στα 100 σε χωματινο ταξιδι και η αυτονομια του ειναι πολυ καλη λογω του μεγαλου
τεποζιτου. Μεχρι 120 χλμ δεν ειχε κραδασμους που να ενοχλουν και η σελα του ειναι αρκετα καλη απο το εργοστασιο. Οι αναρτησεις αποροφουν
κραδασμους στο χωμα αψογα χωρις να κουραζουν τον αναβατη.

Το 690 τωρα ειναι ενα αλλο μηχανακι με αισθηση απο μικρο εντουρο οταν το καβαλας. Ειναι παιχνιδι στο χωμα αφου αλλαζει κατευθυνση με την σκεψη. Ο κινητηρας ειναι πολυ οικονομικος αλλα οχι τρελη διαφορα με το 640 (περιπου 1 λιτρο στα 100 λιγοτερο)και με λιγοτερη αυτονομια που κουραζει λιγο οταν πας ταξιδακι και ανεφοδιαζεις καθε 150 χλμ αν θες να αφηνεις και λιγο καυσιμο παντα μεσα για την προστασια της αντλιας. Το 690 εχει δυναμη παντου και περιμενει να του ανοιξεις το γκαζι για να σουζαρει,ντριφταρει σε ολο το φασμα των στροφων και ασχετα με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη σε σχεση με το 640 ο τροπος που αποδιδει αυτος ο κινητηρας ειναι εντυπωσιακος.
Οι αναρτησεις του θα κουρασουν καποιον που δεν θα το εκμεταλευτει στο χωμα και θα αρεσκεται στο να το πηγαινει αργα.

Στην θεση σου αν σκοπευα να κρατησω το f800 και να παρω ενα δευτερο μηχανακι θα επερνα το 690. Ειναι τρελο παιχνιδι που θα σε κανει να νιωθεις παιδι και θα σου βγαλει γουστα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@Carooly Απόστολε, ΔΕΝ αλλάζει μηχανάκι, ούτε παίρνει 2ο λέμε....:D:roflmao::laugh:


Θεωρητικό είναι το θέμα που ανέβασε:D:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εχεις δικιο δεν το προσεξα καλα!
οι φατσούλες που γελάω, δεν είναι για σένα που "δεν το πρόσεξες"....
είναι για την παλιοποιότητα που το ανέβασε - και καλά "θεωρητικά":laugh::laugh::laugh::laugh:


Νταξ μπορεί όντως να μην είναι με το "μαρούλι" στο χέρι ψάχνοντας, αλλά επειδή τον ξέρω λίγο, ξύνεται στη γκλίτσα του τσομπάνη τώρα και ψάχνεται.... :cool:
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
οι φατσούλες που γελάω, δεν είναι για σένα που "δεν το πρόσεξες"....
είναι για την παλιοποιότητα που το ανέβασε - και καλά "θεωρητικά":laugh::laugh::laugh::laugh:


Νταξ μπορεί όντως να μην είναι με το "μαρούλι" στο χέρι ψάχνοντας, αλλά επειδή τον ξέρω λίγο, ξύνεται στη γκλίτσα του τσομπάνη τώρα και ψάχνεται.... :cool:
Από την θεωρία στην πράξη 5χιλιαρικακια διαφορά είναι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
αφού είναι θεωρητικό να πεταχτώ και εγώ!:D

ΑΝ είναι να πάρεις 2ο μοτό πάρε κάτι πιο εντούρο ή κάτι πιο ''του στραπάτσου''.

Υ.Γ.Αλλιώς πάρε και τα δύο να κάνεις συγκριτικό ...:like:
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Εγω δεν εχω οδηγησει το 690 που σιγουρσ ειναι πιο συγχρονο σε αρκετα πραγματα απο το 640 αλλα αναμεσα στα 2 επιλεγω το 640 ξανα (2η φορα) για τις τραβελοεντουραδες που κανουμε!! Προτιμω τη στιβαρότητα που εχει το μεγαλο του ρεζερβουαρ και οτι φοτρωνεται σαν γαιδουρι ! Σε ασφαλτο με χωματινα με 120-130 στο κοντερ του ειναι σουπερ εγω δεν ενιωθα κραδασμους ενοχλητικους. Και πολυ σημαντικο αλλο να δωσει καποιος 1800-2000 και αλλο 5000-5500 . Και μιλαω παντα απο την πλευρα τη δικη μου η οπως το θετει ο Μαθο για δευτερο μηχανακι! Σιγουρα οπως ειναι στημενο το 690 εχει πιο μονοπαταδικο και γκαζιαρικο χαρακτηρα με αλλες ροπες αλλα επειδη δεν ειναι μβχανακι που θα πας μονοπαταδες Μαθο οτσν ερθει η ωρα παρε ενα 640 και με τα ρεστα ενα εντουρακι !! Και θα εχεις 3 μετα στο σταβλο :p
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
οι φατσούλες που γελάω, δεν είναι για σένα που "δεν το πρόσεξες"....
είναι για την παλιοποιότητα που το ανέβασε - και καλά "θεωρητικά":laugh::laugh::laugh::laugh:


Νταξ μπορεί όντως να μην είναι με το "μαρούλι" στο χέρι ψάχνοντας, αλλά επειδή τον ξέρω λίγο, ξύνεται στη γκλίτσα του τσομπάνη τώρα και ψάχνεται.... :cool:
Τι αλητης εισαι μαρη παλιοποιοτητα :D:p σωνει και καλα ΟΥΛΟΙ να παρουμε 1200...ε πΓια...:UH:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τι αλητης εισαι μαρη παλιοποιοτητα :D:p σωνει και καλα ΟΥΛΟΙ να παρουμε 1200...ε πΓια...:UH:
:pointu:

Οχι ρε φτανουν τοσα.
Αμα παρουτε ουλοι τετοιο, ποιον θα περναω εγω μετα;

:ha
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE

VS
Για παμε γνωμες...με δεδομενη την διαφορά τιμης αναμεσα στα 2 πορτοκάλια,αλλά και την δεδομενη ικανοτητα τους στο χωμα,με τις οποιες μεταξυ τους διαφοροποιησεις υπερ και κατα εκαστου,ποια πιστευεις οτι ειναι η καλυτερη-αρτιοτερη?...-επιλογη για καποιον που ψαχνει να κανει εκδρομικο εντουρο,κατι δηλαδη σαν τις βολτες που διοργανωνουμε συχνα πυκνα και γουσταρουμε εδω μεσα?
Αξιζει η διαφορά τιμης και να πας σε ενα πιο συγχρονο 690 ή ψαχνεις για ενα 640 και εισαι οκ?
Ποια η αποψη κατοχων και μη?...
ΥΓ.Οχι δεν θα αλλαξω το 800αρι,αλλά εαν σημερα επελεγα ενα χωματοεργαλειο για τις βολτες που συζηταμε,αυτες οι 2 επιλογες ειναι ψηλα στις προτιμησεις μου...μαζι με μερικα ακομα βεβαια (TTR600-DRΖ400 κλπ...)
Πω στο μυαλό μου είσαι!!
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Να πώ κιεγώ δυό μλκς αφού πρώτα συμφωνήσω με @Miouos και @Carooly (μην γράφω τα ίδια).Είχα lc-4 640 του 2003 και μετά(με τη high flow κεφαλή και μονή εμπρός δισκόπλακα,απο το 2004 και μετά έβγαιναν με 2 δισκόπλακες εμπρός και για εμένα ήταν το καλύτερο 640,βελτιωμένο και πιο αναβαθμισμένο απο τα προγενέστερα)και τώρα έχω 690 enduro.Οι μοτοσυκλέτες είναι εντελώς διαφορετικές και έχουν ΜΕΓΑΛΗ διαφορά όσον αφορά την τιμή απόκτισης τους(2000€ με 2500€ θα έλεγα με βεβαιότητα,640 σωστό απο 2004 και μετά πέρνεις απο 2500€ και πάνω μερικοί ζητάνε απο 3500€ και πάνω και εκεί είμαι ΚΑΘΕΤΟΣ,πας για 690 ΔΑΓΚΩΤΟ με +1000€ ας πούμε και 690 επίσης σωστό απο 4500/4800€ και πάνω).Το 640 θέλει χώμα και μόνο χώμα θα έλεγα,στην άσφαλτο το βρίσκω κουραστικό(αν είχε μια 6ή στο σαζμάν θα ήταν το ΙΔΑΝΙΚΟ adv),για 2ό άτομο ούτε συζήτηση.Το 690 με 3,4ς βελτιώσεις τροποποιήσεις σε πάει ΠΑΝΤΟΥ απο άσφαλτο και ΧΩΜΑ και δικάβαλο οπότε εν έτη 2018 αν η τσέπη σου σηκώνει προτείνω 690,αν όχι τότε ένα ΚΑΛΟ/ΚΑΘΑΡΟ(δυσεύρεστο πλέον)640 και συμβιβάζεσαι.Και τα δύο φορτώνονται εξίσου καλά σα μουλάρια,η ανάλαφρη αίσθηση του 690 απλά ΔΕΝ συγκρίνεται με το 640 όπως το γκάζι του και το 6άρι σαζμάν.Συντήρηση το 640 θέλει συχνότερα κάθε 2500χλμ λάδια/φίλτρα,το 690 κάθε 5000χλμ(κάνω εγώ κιάν δεν απατόμαι κάθε 7500χλμ γράφει ο κατασκευαστής)συν την μικρότερη κατανάλωση του 690 σε βάθος χρόνου κάνεις απόσβεση τη διαφορά χρημάτων,Αυτιά.
Υ.Γ @mAthosalas μην το ψάχνεις αδερφέ αφου το 690 μου θα πάρεις:ha
 
Τελευταία επεξεργασία:

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Πουλάει κανένας σπο εδω μέσα το ένα ή το άλλο σε κατάσταση προσεγμένη τουλάχιστον και πάνω;;
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Να πώ κιεγώ δυό μλκς αφού πρώτα συμφωνήσω με @Miouos και @Carooly (μην γράφω τα ίδια).Είχα lc-4 640 του 2003 και μετά(με τη high flow κεφαλή και μονή εμπρός δισκόπλακα,απο το 2004 και μετά έβγαιναν με 2 δισκόπλακες εμπρός και για εμένα ήταν το καλύτερο 640,βελτιωμένο και πιο αναβαθμισμένο απο τα προγενέστερα)και τώρα έχω 690 enduro.Οι μοτοσυκλέτες είναι εντελώς διαφορετικές και έχουν ΜΕΓΑΛΗ διαφορά όσον αφορά την τιμή απόκτισης τους(2000€ με 2500€ θα έλεγα με βεβαιότητα,640 σωστό απο 2004 και μετά πέρνεις απο 2500€ και πάνω μερικοί ζητάνε απο 3500€ και πάνω και εκεί είμαι ΚΑΘΕΤΟΣ,πας για 690 ΔΑΓΚΩΤΟ με +1000€ ας πούμε και 690 επίσης σωστό απο 4500/4800€ και πάνω).Το 640 θέλει χώμα και μόνο χώμα θα έλεγα,στην άσφαλτο το βρίσκω κουραστικό(αν είχε μια 6ή στο σαζμάν θα ήταν το ΙΔΑΝΙΚΟ adv),για 2ό άτομο ούτε συζήτηση.Το 690 με 3,4ς βελτιώσεις τροποποιήσεις σε πάει ΠΑΝΤΟΥ απο άσφαλτο και ΧΩΜΑ και δικάβαλο οπότε εν έτη 2018 αν η τσέπη σου σηκώνει προτείνω 690,αν όχι τότε ένα ΚΑΛΟ/ΚΑΘΑΡΟ(δυσεύρεστο πλέον)640 και συμβιβάζεσαι.Και τα δύο φορτώνονται εξίσου καλά σα μουλάρια,η ανάλαφρη αίσθηση του 690 απλά ΔΕΝ συγκρίνεται με το 640 όπως το γκάζι του και το 6άρι σαζμάν.Αυτιά.
Υ.Γ Μάθο μην το ψάχνεις αδερφέ αφου το 690 μου θα πάρεις:ha
Ώρες ώρες με εκπλησεις εσυ... τα γράφεις πολύ ωραία!!! :p

Edit και πολύ σημαντικό!!
Το παρόν θέμα και όλα τέτοιου είδους αποτελούν μια πολύ σημαντική βάση αγοράς μοτοσικλέτας όπου ο νόμος είναι ένας.

Στη σύγκριση μεταξύ μοντέλων οι περισσότεροι διαλέγουν το φτηνό ως συνήθως και μετά από πολύ μικρό χρονικό διάστημα τους έχει βγει ακριβότερο σε σχέση με αυτό που το σύγκριναν κατά την ώρα αγοράς!
Μεγάλη κουβέντα που παραπέμπει άλλου αλλά μου ρθε και ηθελα να το γράψω μιας και άκουσα για ποσά παραπάνω...



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Ώρες ώρες με εκπλησεις εσυ... τα γράφεις πολύ ωραία!!! :p

Edit και πολύ σημαντικό!!
Το παρόν θέμα και όλα τέτοιου είδους αποτελούν μια πολύ σημαντική βάση αγοράς μοτοσικλέτας όπου ο νόμος είναι ένας.

Στη σύγκριση μεταξύ μοντέλων οι περισσότεροι διαλέγουν το φτηνό ως συνήθως και μετά από πολύ μικρό χρονικό διάστημα τους έχει βγει ακριβότερο σε σχέση με αυτό που το σύγκριναν κατά την ώρα αγοράς!
Μεγάλη κουβέντα που παραπέμπει άλλου αλλά μου ρθε και ηθελα να το γράψω μιας και άκουσα για ποσά παραπάνω...



Sent from my iPhone using Tapatalk
Νικο αυτο το τελευταιο δεν νομιζω να ισχυει παντα... βλεπε του πουλιου το 640. Το πηρε 1500 ευρω το εχει λιωσει 2 χρονιες τωρα και στην ασφαλτο το παει τερμα και δεν εχει παθει τιποτα. Το μεταχειρο ειναι μεταχειρο οτι μοντελο και να ειναι. Ειτε 2000 ειτε 2010 .
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Νικο αυτο το τελευταιο δεν νομιζω να ισχυει παντα... βλεπε του πουλιου το 640. Το πηρε 1500 ευρω το εχει λιωσει 2 χρονιες τωρα και στην ασφαλτο το παει τερμα και δεν εχει παθει τιποτα. Το μεταχειρο ειναι μεταχειρο οτι μοντελο και να ειναι. Ειτε 2000 ειτε 2010 .
Μα αναλόγως και κατάστασης μιλαω Ηλία, του Στεργιου είναι εντελώς εργοστασιακό ούτε καν εξάτμιση δεν έχει όποτε το αγόρασε πολύ καλά!!



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Πραγματικα.
Εχει χιλιοειπωθει.
Αν μονο,η ΚΤΜ εκανε την χαρη στον εαυτο της να βγαλει 690 adventure..
Θα αφηνε ιστορια.

Ανεξηγητο.


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom