Εχεις δικιο δεν το προσεξα καλα!@Carooly Απόστολε, ΔΕΝ αλλάζει μηχανάκι, ούτε παίρνει 2ο λέμε....
Θεωρητικό είναι το θέμα που ανέβασε
οι φατσούλες που γελάω, δεν είναι για σένα που "δεν το πρόσεξες"....Εχεις δικιο δεν το προσεξα καλα!
Από την θεωρία στην πράξη 5χιλιαρικακια διαφορά είναιοι φατσούλες που γελάω, δεν είναι για σένα που "δεν το πρόσεξες"....
είναι για την παλιοποιότητα που το ανέβασε - και καλά "θεωρητικά"
Νταξ μπορεί όντως να μην είναι με το "μαρούλι" στο χέρι ψάχνοντας, αλλά επειδή τον ξέρω λίγο, ξύνεται στη γκλίτσα του τσομπάνη τώρα και ψάχνεται....
Τι αλητης εισαι μαρη παλιοποιοτητα σωνει και καλα ΟΥΛΟΙ να παρουμε 1200...ε πΓια...οι φατσούλες που γελάω, δεν είναι για σένα που "δεν το πρόσεξες"....
είναι για την παλιοποιότητα που το ανέβασε - και καλά "θεωρητικά"
Νταξ μπορεί όντως να μην είναι με το "μαρούλι" στο χέρι ψάχνοντας, αλλά επειδή τον ξέρω λίγο, ξύνεται στη γκλίτσα του τσομπάνη τώρα και ψάχνεται....
Τι αλητης εισαι μαρη παλιοποιοτητα σωνει και καλα ΟΥΛΟΙ να παρουμε 1200...ε πΓια...
Πω στο μυαλό μου είσαι!!Για παμε γνωμες...με δεδομενη την διαφορά τιμης αναμεσα στα 2 πορτοκάλια,αλλά και την δεδομενη ικανοτητα τους στο χωμα,με τις οποιες μεταξυ τους διαφοροποιησεις υπερ και κατα εκαστου,ποια πιστευεις οτι ειναι η καλυτερη-αρτιοτερη?...-επιλογη για καποιον που ψαχνει να κανει εκδρομικο εντουρο,κατι δηλαδη σαν τις βολτες που διοργανωνουμε συχνα πυκνα και γουσταρουμε εδω μεσα?
VS
Αξιζει η διαφορά τιμης και να πας σε ενα πιο συγχρονο 690 ή ψαχνεις για ενα 640 και εισαι οκ?
Ποια η αποψη κατοχων και μη?...
ΥΓ.Οχι δεν θα αλλαξω το 800αρι,αλλά εαν σημερα επελεγα ενα χωματοεργαλειο για τις βολτες που συζηταμε,αυτες οι 2 επιλογες ειναι ψηλα στις προτιμησεις μου...μαζι με μερικα ακομα βεβαια (TTR600-DRΖ400 κλπ...)
Ώρες ώρες με εκπλησεις εσυ... τα γράφεις πολύ ωραία!!!Να πώ κιεγώ δυό μλκς αφού πρώτα συμφωνήσω με @Miouos και @Carooly (μην γράφω τα ίδια).Είχα lc-4 640 του 2003 και μετά(με τη high flow κεφαλή και μονή εμπρός δισκόπλακα,απο το 2004 και μετά έβγαιναν με 2 δισκόπλακες εμπρός και για εμένα ήταν το καλύτερο 640,βελτιωμένο και πιο αναβαθμισμένο απο τα προγενέστερα)και τώρα έχω 690 enduro.Οι μοτοσυκλέτες είναι εντελώς διαφορετικές και έχουν ΜΕΓΑΛΗ διαφορά όσον αφορά την τιμή απόκτισης τους(2000€ με 2500€ θα έλεγα με βεβαιότητα,640 σωστό απο 2004 και μετά πέρνεις απο 2500€ και πάνω μερικοί ζητάνε απο 3500€ και πάνω και εκεί είμαι ΚΑΘΕΤΟΣ,πας για 690 ΔΑΓΚΩΤΟ με +1000€ ας πούμε και 690 επίσης σωστό απο 4500/4800€ και πάνω).Το 640 θέλει χώμα και μόνο χώμα θα έλεγα,στην άσφαλτο το βρίσκω κουραστικό(αν είχε μια 6ή στο σαζμάν θα ήταν το ΙΔΑΝΙΚΟ adv),για 2ό άτομο ούτε συζήτηση.Το 690 με 3,4ς βελτιώσεις τροποποιήσεις σε πάει ΠΑΝΤΟΥ απο άσφαλτο και ΧΩΜΑ και δικάβαλο οπότε εν έτη 2018 αν η τσέπη σου σηκώνει προτείνω 690,αν όχι τότε ένα ΚΑΛΟ/ΚΑΘΑΡΟ(δυσεύρεστο πλέον)640 και συμβιβάζεσαι.Και τα δύο φορτώνονται εξίσου καλά σα μουλάρια,η ανάλαφρη αίσθηση του 690 απλά ΔΕΝ συγκρίνεται με το 640 όπως το γκάζι του και το 6άρι σαζμάν.Αυτιά.
Υ.Γ Μάθο μην το ψάχνεις αδερφέ αφου το 690 μου θα πάρεις
Νικο αυτο το τελευταιο δεν νομιζω να ισχυει παντα... βλεπε του πουλιου το 640. Το πηρε 1500 ευρω το εχει λιωσει 2 χρονιες τωρα και στην ασφαλτο το παει τερμα και δεν εχει παθει τιποτα. Το μεταχειρο ειναι μεταχειρο οτι μοντελο και να ειναι. Ειτε 2000 ειτε 2010 .Ώρες ώρες με εκπλησεις εσυ... τα γράφεις πολύ ωραία!!!
Edit και πολύ σημαντικό!!
Το παρόν θέμα και όλα τέτοιου είδους αποτελούν μια πολύ σημαντική βάση αγοράς μοτοσικλέτας όπου ο νόμος είναι ένας.
Στη σύγκριση μεταξύ μοντέλων οι περισσότεροι διαλέγουν το φτηνό ως συνήθως και μετά από πολύ μικρό χρονικό διάστημα τους έχει βγει ακριβότερο σε σχέση με αυτό που το σύγκριναν κατά την ώρα αγοράς!
Μεγάλη κουβέντα που παραπέμπει άλλου αλλά μου ρθε και ηθελα να το γράψω μιας και άκουσα για ποσά παραπάνω...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μα αναλόγως και κατάστασης μιλαω Ηλία, του Στεργιου είναι εντελώς εργοστασιακό ούτε καν εξάτμιση δεν έχει όποτε το αγόρασε πολύ καλά!!Νικο αυτο το τελευταιο δεν νομιζω να ισχυει παντα... βλεπε του πουλιου το 640. Το πηρε 1500 ευρω το εχει λιωσει 2 χρονιες τωρα και στην ασφαλτο το παει τερμα και δεν εχει παθει τιποτα. Το μεταχειρο ειναι μεταχειρο οτι μοντελο και να ειναι. Ειτε 2000 ειτε 2010 .
Ναι αλλα ηταν βαμμενο με σπρευΜα αναλόγως και κατάστασης μιλαω Ηλία, του Στεργιου είναι εντελώς εργοστασιακό ούτε καν εξάτμιση δεν έχει όποτε το αγόρασε πολύ καλά!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Στα λόγια μου έρχεσαι!!!Ναι αλλα ηταν βαμμενο με σπρευ