Άλλαξε και ανορθωτή. Μεταπτυχιακό.ήταν που δεν είχε ιδέα ο άνθρωπος .....αλλά και οι μαστόροι της περιοχής είναι τζιμάνια.....ξεκούμπωσε,καθάρισε,ξανακούμπωσε και όλα οκ.....πανεπιστήμιο τουλάχιστον
καλά είπαμε, δεν έκανα και κάτι τρελό (εκ των υστέρων....)Όλα καλά λοιπόν
Άντε σιγά σιγά τώρα ξέρεις εσύ...
Ωπα...Χτενισε το με κολαουζο στην ίδια διάμετρο και αν δε φτιάξει ένα νούμερο παραπάνω.
Για να κλωτσήσει η βίδα στο αλουμίνιο σημαίνει ότι δεν υπάρχει πλέον ίχνος σπειρώματος...Χωρίς χελικοιλ μάνα μου.
Απλό κολαουζο σπειρωματων να βάνει.
το έκανα, αλλά πάλι η βίδα δεν έπιασε! σε πρώτη (προσωρινή μέχρι να γίνει μόνιμη) θα πάω πάλι να βάλω φλατζόκολα όπως την προηγούμενη φορά και βλέπουμεΓια να κλωτσήσει η βίδα στο αλουμίνιο σημαίνει ότι δεν υπάρχει πλέον ίχνος σπειρώματος...
Το μόνο εύκολο που μπορεί να δοκιμάσει είναι με μια λίγο πιο μακριά βίδα μήπως πιάσει πιο μέσα εάν υπάρχει περιθώριο...
Αλλιώς πάει για 10αρα βίδα...
Ή την ίδια 8αρα με helicoil...
Πετάξου μια βόλτα έως εδώ να στο φτιάξω...το έκανα, αλλά πάλι η βίδα δεν έπιασε! σε πρώτη (προσωρινή μέχρι να γίνει μόνιμη) θα πάω πάλι να βάλω φλατζόκολα όπως την προηγούμενη φορά και βλέπουμε
το πολύ πολύ αντί για τουρουτουτου στην αλυσίδα, να ρίχνει λάδι απευθείας στον κινητήρα
στην τρύπα από το πλαινό πίσω καπάκι που είχε γίνει κάτι παρόμοιο, ανοίξαμε 8άρα (από 6άρα που ήταν), ανοίξαμε σπείρωμα και είναι μια χαρά
(άλλη μια διαφορετική βίδα πάνω σ' αυτό το μηχανάκι...)
Ο,τι σου ειπαν οι παραπανω για το σπειρωμα. Προσωπικα θα το ανοιγα με κολαουζο για βιδα ενα μεγεθος μεγαλυτερη. Αλλιως πας σε μαστορα, κολλημα/γεμιση με ηλεκτροδια για αλουμινιο, ξαναξετρυπημα με το ιδιο κολαουζο βιδας που φοραει τωρα.κι ένα περίεργο....
πίσω η λάμπα είναι διπλής θέσης. Έχει 3 καλώδια, 1 για φώτα, 1 για φρένα (και για τα 2 το ίδιο καλώδιο είναι) κι 1 γείωση.
όταν ανάβω τα φώτα, πολύ ωραία και σωστά δίνει τάση το 1 και έχω φώτα
όταν πατάω φρένο μπρος ή πίσω δίνει τάση στο καλώδιο, αλλά....
το φως πίσω ανάβει μόνο με το μπροστά φρένο!!!! στο πίσω κάνει μούτρα!
καμιά ιδέα???
κι ένα λίγο πιο πολύ σοβαρό. τώρα που άνοιξα το καπάκι του βολάν, έβγαλα την φλατζόκολα που είχαμε βάλει στο προηγούμενο σέρβις (δεν είχα πάρει φλάτζα), αλλά
τώρα που το έκλεισα, έβαλα καινούρια φλάτζα (πήρα αυτή τη φορά). Στη θέση της κάτω βίδας έχει χαλάσει το σπείρωμα και η βίδα δεν σφίγγει....
οπότε και χάνει λίγο λάδι από κει... μέχρι να την βάλω μπρος που γίνεται πιο έντονο το πρόβλημα... δοκίμασα κι άλλη βίδα αλλά δεν!! για την ώρα έβαλα μια
πλαστελίνη-στόκο, εξωτερικά και ελπίζω να γίνει κάτι, αλλιώς??? πάλι να το παπαριάσω στη φλατζόκολά?? η φωλιά φτιάχνεται κάπως???
είδα που είναι η βαλβίδα, την μέτρησα και δίνει τάση κανονικά στο πάτημα! και αυτή και της μπροστά καταλήγουν στον ίδιο κονέκτορα που συνδέεται με την καλωδίωση του λαμπακιού....Για το στοπ, αν αναβει με το μπροστα φρενο και οχι με το πισω, κατι παιζει με τη βαλβιδα του πισω φρενου. Ειτε εχει χαλασει ειτε εχει κοπει καποιο καλωδιο. Βρες τη βαλβιδα του πισω φρενου, βρες τα καλωδια της, βραχυκυκλωσε τα και δες εαν αναβει το στοπ. Εαν ναι, ειναι η βαλβιδα. Εαν οχι, ειναι η καλωδιωση.