Έπρεπε να με είχες δίπλα σου με τον ματρακα μου,να σου πω τι εβλεπες...πάντως τώρα που επέστρεφα από Λάρισα, στην Εθνική, όπου δεν είχε φως, (με τις λάμπες που έχω τώρα) έβλεπα κάπως, αλλά θα το ήθελα περισσότερο!
Έπρεπε να με είχες δίπλα σου με τον ματρακα μου,να σου πω τι εβλεπες...πάντως τώρα που επέστρεφα από Λάρισα, στην Εθνική, όπου δεν είχε φως, (με τις λάμπες που έχω τώρα) έβλεπα κάπως, αλλά θα το ήθελα περισσότερο!
Μια μικρή διόρθωση , τα 48αρια καλάμια πρωτομπήκαν στο μοντέλο με τα διπλά δισκόφρενα και το χαμηλό φτερό. Τα προηγούμενα (2000-2003) είχαν ανάποδο 43mm.1998-1999 είνα τα πρώτα 640(τα μπλέ)με 50άρια καλάμια εμπρός και γκρί μοτέρ.2000-2001(ασημί-πορτοκαλί)με μαύρο μοτέρ,48άρια καλάμια
Μια μικρή διόρθωση , τα 48αρια καλάμια πρωτομπήκαν στο μοντέλο με τα διπλά δισκόφρενα και το χαμηλό φτερό. Τα προηγούμενα (2000-2003) είχαν ανάποδο 43mm.
σιγουρα καπου στρογγυλα μαλακα και ζεστα ...δεν έχω που αλλού να το βάλω!!!
Μια απάντηση, γεμάτη..... υπονοούμενα!!!!!σιγουρα καπου στρογγυλα μαλακα και ζεστα ...
...
μα ρωτησε που να το βαλει....Μια απάντηση, γεμάτη..... υπονοούμενα!!!!!
Ε ναι! Η αλήθεια είναι ότι φταίει και αυτός!!!!!μα ρωτησε που να το βαλει....
δεν φταιω εγω...
αλλα τον τον μπαγασα πολυ....
ειναι ψυχαρα.....
todor
Υπάρχει και το τιτουρουμτου...Παλαιότερα ήξερα το ΤΑΡΑΤΑΤΑ,
αλλά έχει σταματήσει χρόνια τώρα.
Θες να στα ξαναπώ ή να δώσω την σειρά μου...?το μηχανάκι μου έχει πάθει κρίση ταυτότητας και Τριτοτετάρτες λειτουργεί μια χαρά, για τις υπόλοιπες μέρες δεν είμαι σίγουρος....
σήμερα, μετά από 2 μέρες που έτρωγε βροχή (δυστυχώς το παρκάρω έξω, χωρίς στέγαστρο, αλλά και χωρίς κουκούλα, γιατί είναι τσαντρικής σχολής)
μου έσβησε ίσα με 4-5 φορές!!! σχεδόν σε κάθε φανάρι, όταν έβαζα την ταχήτητα και γυρνούσα το γκάζι να ξεκινήσω, έπεφταν οι εξατμισοκλανιές σύννεφο
(ούτε με φασολάδα έτσι!) και έσβηνε... 3-4 φορές μίζα, μαζί με περίεργα σκασίματα και βουρ ξεκινούσα. Το μεσημέρι που επέστρεψα σπίτι, δεν έκανε τπτ περίεργο....
Όταν έπερνε μπρος το ρελαντί το κρατούσε κανονικά (στις 1500 που προβλέπεται).
ενημερωτικά, κάθε πρωί, το τσακμακώνω με τσοκ ανοιχτό και το έχω έτσι μέχρι να βάλω γάντια και κράνος. Μετά κλείνω το τσοκ και ξεκινάω πολυ σιγά και ήρεμα
(συνήθως 1-2 τετράγωνα απλά με πρώτη και ίσα να κυλάει μέχρι να δω και 2η γραμμή στη θερμοκρασία.
για πείτε καμιά ιδέα.... (εκτός από τις προφανείς όπως άλλαξε μηχανή, βάψτω μπλε και στον Παγασητικό, στουπί με βενζίνη και χορό γύρω από τη φωτιά κ.α.)
νερο σε κανα μπουζι,μετα εξατμιστηκετο μηχανάκι μου έχει πάθει κρίση ταυτότητας και Τριτοτετάρτες λειτουργεί μια χαρά, για τις υπόλοιπες μέρες δεν είμαι σίγουρος....
σήμερα, μετά από 2 μέρες που έτρωγε βροχή (δυστυχώς το παρκάρω έξω, χωρίς στέγαστρο, αλλά και χωρίς κουκούλα, γιατί είναι τσαντρικής σχολής)
μου έσβησε ίσα με 4-5 φορές!!! σχεδόν σε κάθε φανάρι, όταν έβαζα την ταχήτητα και γυρνούσα το γκάζι να ξεκινήσω, έπεφταν οι εξατμισοκλανιές σύννεφο
(ούτε με φασολάδα έτσι!) και έσβηνε... 3-4 φορές μίζα, μαζί με περίεργα σκασίματα και βουρ ξεκινούσα. Το μεσημέρι που επέστρεψα σπίτι, δεν έκανε τπτ περίεργο....
Όταν έπερνε μπρος το ρελαντί το κρατούσε κανονικά (στις 1500 που προβλέπεται).
ενημερωτικά, κάθε πρωί, το τσακμακώνω με τσοκ ανοιχτό και το έχω έτσι μέχρι να βάλω γάντια και κράνος. Μετά κλείνω το τσοκ και ξεκινάω πολυ σιγά και ήρεμα
(συνήθως 1-2 τετράγωνα απλά με πρώτη και ίσα να κυλάει μέχρι να δω και 2η γραμμή στη θερμοκρασία.
για πείτε καμιά ιδέα.... (εκτός από τις προφανείς όπως άλλαξε μηχανή, βάψτω μπλε και στον Παγασητικό, στουπί με βενζίνη και χορό γύρω από τη φωτιά κ.α.)
Έλα μικρέ,έτοιμη η λύση στο πρόβλημα σουτο μηχανάκι μου έχει πάθει κρίση ταυτότητας και Τριτοτετάρτες λειτουργεί μια χαρά, για τις υπόλοιπες μέρες δεν είμαι σίγουρος....
σήμερα, μετά από 2 μέρες που έτρωγε βροχή (δυστυχώς το παρκάρω έξω, χωρίς στέγαστρο, αλλά και χωρίς κουκούλα, γιατί είναι τσαντρικής σχολής)
μου έσβησε ίσα με 4-5 φορές!!! σχεδόν σε κάθε φανάρι, όταν έβαζα την ταχήτητα και γυρνούσα το γκάζι να ξεκινήσω, έπεφταν οι εξατμισοκλανιές σύννεφο
(ούτε με φασολάδα έτσι!) και έσβηνε... 3-4 φορές μίζα, μαζί με περίεργα σκασίματα και βουρ ξεκινούσα. Το μεσημέρι που επέστρεψα σπίτι, δεν έκανε τπτ περίεργο....
Όταν έπερνε μπρος το ρελαντί το κρατούσε κανονικά (στις 1500 που προβλέπεται).
ενημερωτικά, κάθε πρωί, το τσακμακώνω με τσοκ ανοιχτό και το έχω έτσι μέχρι να βάλω γάντια και κράνος. Μετά κλείνω το τσοκ και ξεκινάω πολυ σιγά και ήρεμα
(συνήθως 1-2 τετράγωνα απλά με πρώτη και ίσα να κυλάει μέχρι να δω και 2η γραμμή στη θερμοκρασία.
για πείτε καμιά ιδέα.... (εκτός από τις προφανείς όπως άλλαξε μηχανή, βάψτω μπλε και στον Παγασητικό, στουπί με βενζίνη και χορό γύρω από τη φωτιά κ.α.)
χρωματοπωλεια βολος - Google zoekenγια πείτε καμιά ιδέα....