KTM 640 LC4 ADVENTURE

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
πάντως τώρα που επέστρεφα από Λάρισα, στην Εθνική, όπου δεν είχε φως, (με τις λάμπες που έχω τώρα) έβλεπα κάπως, αλλά θα το ήθελα περισσότερο!
Έπρεπε να με είχες δίπλα σου με τον ματρακα μου,να σου πω τι εβλεπες...:):p
 

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Καλησπέρα παιδια!
Επειδη μπαίνουν περιεργες σκεψεις στο μυαλο μου....
1)Γνωριζει κάποιος τις διαφορές που εχει η μοτοσυκλέτα αναλογα τη χρονολογια;;(πχ υδραυλικος συμπλεκτης κτλ..)
2)Ποιο μοντέλο αξιζει το 2019 την αγορά ως μεταχειρισμένο;;
3)Το μαυρο μοτερ ειναι πιο ευθραυστο;
4)Ποσα χιλιόμετρα χρειάζεται για ανακατασκευή το μοτερ;
5)Γενικοτερα τι θα πρεπει να προσεξει καποιος στην αγορά ενος μεταχειρισμένου 640 adventure
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
1998-1999 είνα τα πρώτα 640(τα μπλέ)με 50άρια καλάμια εμπρός και γκρί μοτέρ.2000-2001(ασημί-πορτοκαλί)με μαύρο μοτέρ,48άρια καλάμια και κοντέρ/στροφόμετρο του προγενέστερου μοντέλου.2002 ίδια με τα 2000-2001 αλλά με νέα κοντέρ(τοποθετήθηκαν σε όλα τα μεταγενέστερα lc4).Απο το 2003(ασημί/μαύρο)και μετά μπήκε το γκρί(αναβαθμισμένο και με high flow κεφαλή)μοτέρ και υδραυλικό συμπλέκτη και απο το 2004 έως το 2007(πορτοκαλί,μόνο γραφικά άλλαζαν)φοράνε 2πλές δισκόπλακες εμπρός και είναι τα πιο"ολοκληρωμένα"μοτέρ ας πούμε.Θα προτιμούσα απο το 2004 και μετά αν δεν περιορίζεσαι οικονομικά αλλιώς απο το 2002-2003 ένα καλοσυντηρημένο.
Τα περισσότερα lc4 ράγιζαν κεφαλές(και τα μαύρα μοτέρ αλλά και τα γκρί με τις high flow),θα προτιμούσα 1 με λίγα χλμ ή 1 με πολλά χλμ αλλά επισκευασμένο.Φίλος έκανε γενική επισκεύη στο δικό του στις 100000χλμ~.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
1998-1999 είνα τα πρώτα 640(τα μπλέ)με 50άρια καλάμια εμπρός και γκρί μοτέρ.2000-2001(ασημί-πορτοκαλί)με μαύρο μοτέρ,48άρια καλάμια
Μια μικρή διόρθωση , τα 48αρια καλάμια πρωτομπήκαν στο μοντέλο με τα διπλά δισκόφρενα και το χαμηλό φτερό. Τα προηγούμενα (2000-2003) είχαν ανάποδο 43mm.
 

vagio

Μέλος
Περιοχή
Καρδίτσα
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW R 1200 GSA 2014
KTM LC4 640 adv
BETE 200RR 2020
Μια μικρή διόρθωση , τα 48αρια καλάμια πρωτομπήκαν στο μοντέλο με τα διπλά δισκόφρενα και το χαμηλό φτερό. Τα προηγούμενα (2000-2003) είχαν ανάποδο 43mm.

  • 1997-2000: WP Extreme 50mm - called 4054 - Many people really like this fork.
    • 17mm axle
    • 300mm disk
    • Bracket to install a 320mm disk on these fork.
      • Sommer KTM http://www.ktm-sommer.de/
      • Reference 7293 if you have a 300mm disk 99 Euro
      • Reference 7294 if you have a 260mm disk 79 Euro
  • 2001-2002: WP UpsideDown 43mm Called 4357
    • 20mm axle
    • Disk 320mm
  • 2002-2003: WP Upside Down 48mm Called 4860
    • 20mm Axle
    • Disk 320mm
  • 2004-2006: WP UpsideDown 48mm -- It's a 950 ADV Front end.
    • 26mm axle
    • Double Disk Just like 950
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
έχει τοποθετήσει κανείς με 640, τουρουτουτου??? να δώσει καμιά ιδέα, γιατί εκτός από την προφανή θέση (....) δεν έχω που αλλού να το βάλω!!!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
δεν έχω που αλλού να το βάλω!!!
σιγουρα καπου στρογγυλα μαλακα και ζεστα ...

στρογγυλα για να κανει τελεια εφαρμογη το δοχειο.....
μαλακα για να μην σπασει απο τους κραδασμους...
και ζεστα για να εχει καλη ροη το λαδακι ....
οποτε η επιλογη του σημειου ειναι μαλλον ...........μονοδρομος.....

ουλοι πομωνες θα παρουτε στο τελος....μονοδρομος...

:p:laugh::laugh::laugh:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Μια απάντηση, γεμάτη..... υπονοούμενα!!!!! :ha
μα ρωτησε που να το βαλει....:thinking:
δεν φταιω εγω...:UH:


αλλα τον :inlove: τον μπαγασα πολυ....
ειναι ψυχαρα.....

todor :friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::inlove:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
μα ρωτησε που να το βαλει....:thinking:
δεν φταιω εγω
...:UH:


αλλα τον :inlove: τον μπαγασα πολυ....
ειναι ψυχαρα.....

todor :friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::inlove:
Ε ναι! Η αλήθεια είναι ότι φταίει και αυτός!!!!! :laugh:
Ας ελπίσουμε ότι θα πάρει μια.... απόφαση γρήγορα, χωρίς άλλες ερωτήσεις:happy:!!!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
το μηχανάκι μου έχει πάθει κρίση ταυτότητας και Τριτοτετάρτες λειτουργεί μια χαρά, για τις υπόλοιπες μέρες δεν είμαι σίγουρος....

σήμερα, μετά από 2 μέρες που έτρωγε βροχή (δυστυχώς το παρκάρω έξω, χωρίς στέγαστρο, αλλά και χωρίς κουκούλα, γιατί είναι τσαντρικής σχολής)
μου έσβησε ίσα με 4-5 φορές!!! σχεδόν σε κάθε φανάρι, όταν έβαζα την ταχήτητα και γυρνούσα το γκάζι να ξεκινήσω, έπεφταν οι εξατμισοκλανιές σύννεφο
(ούτε με φασολάδα έτσι!) και έσβηνε... 3-4 φορές μίζα, μαζί με περίεργα σκασίματα και βουρ ξεκινούσα. Το μεσημέρι που επέστρεψα σπίτι, δεν έκανε τπτ περίεργο....
Όταν έπερνε μπρος το ρελαντί το κρατούσε κανονικά (στις 1500 που προβλέπεται).

ενημερωτικά, κάθε πρωί, το τσακμακώνω με τσοκ ανοιχτό και το έχω έτσι μέχρι να βάλω γάντια και κράνος. Μετά κλείνω το τσοκ και ξεκινάω πολυ σιγά και ήρεμα
(συνήθως 1-2 τετράγωνα απλά με πρώτη και ίσα να κυλάει μέχρι να δω και 2η γραμμή στη θερμοκρασία.

για πείτε καμιά ιδέα.... (εκτός από τις προφανείς όπως άλλαξε μηχανή, βάψτω μπλε και στον Παγασητικό, στουπί με βενζίνη και χορό γύρω από τη φωτιά κ.α.)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
το μηχανάκι μου έχει πάθει κρίση ταυτότητας και Τριτοτετάρτες λειτουργεί μια χαρά, για τις υπόλοιπες μέρες δεν είμαι σίγουρος....

σήμερα, μετά από 2 μέρες που έτρωγε βροχή (δυστυχώς το παρκάρω έξω, χωρίς στέγαστρο, αλλά και χωρίς κουκούλα, γιατί είναι τσαντρικής σχολής)
μου έσβησε ίσα με 4-5 φορές!!! σχεδόν σε κάθε φανάρι, όταν έβαζα την ταχήτητα και γυρνούσα το γκάζι να ξεκινήσω, έπεφταν οι εξατμισοκλανιές σύννεφο
(ούτε με φασολάδα έτσι!) και έσβηνε... 3-4 φορές μίζα, μαζί με περίεργα σκασίματα και βουρ ξεκινούσα. Το μεσημέρι που επέστρεψα σπίτι, δεν έκανε τπτ περίεργο....
Όταν έπερνε μπρος το ρελαντί το κρατούσε κανονικά (στις 1500 που προβλέπεται).

ενημερωτικά, κάθε πρωί, το τσακμακώνω με τσοκ ανοιχτό και το έχω έτσι μέχρι να βάλω γάντια και κράνος. Μετά κλείνω το τσοκ και ξεκινάω πολυ σιγά και ήρεμα
(συνήθως 1-2 τετράγωνα απλά με πρώτη και ίσα να κυλάει μέχρι να δω και 2η γραμμή στη θερμοκρασία.

για πείτε καμιά ιδέα.... (εκτός από τις προφανείς όπως άλλαξε μηχανή, βάψτω μπλε και στον Παγασητικό, στουπί με βενζίνη και χορό γύρω από τη φωτιά κ.α.)
Θες να στα ξαναπώ ή να δώσω την σειρά μου...? :p
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
το μηχανάκι μου έχει πάθει κρίση ταυτότητας και Τριτοτετάρτες λειτουργεί μια χαρά, για τις υπόλοιπες μέρες δεν είμαι σίγουρος....

σήμερα, μετά από 2 μέρες που έτρωγε βροχή (δυστυχώς το παρκάρω έξω, χωρίς στέγαστρο, αλλά και χωρίς κουκούλα, γιατί είναι τσαντρικής σχολής)
μου έσβησε ίσα με 4-5 φορές!!! σχεδόν σε κάθε φανάρι, όταν έβαζα την ταχήτητα και γυρνούσα το γκάζι να ξεκινήσω, έπεφταν οι εξατμισοκλανιές σύννεφο
(ούτε με φασολάδα έτσι!) και έσβηνε... 3-4 φορές μίζα, μαζί με περίεργα σκασίματα και βουρ ξεκινούσα. Το μεσημέρι που επέστρεψα σπίτι, δεν έκανε τπτ περίεργο....
Όταν έπερνε μπρος το ρελαντί το κρατούσε κανονικά (στις 1500 που προβλέπεται).

ενημερωτικά, κάθε πρωί, το τσακμακώνω με τσοκ ανοιχτό και το έχω έτσι μέχρι να βάλω γάντια και κράνος. Μετά κλείνω το τσοκ και ξεκινάω πολυ σιγά και ήρεμα
(συνήθως 1-2 τετράγωνα απλά με πρώτη και ίσα να κυλάει μέχρι να δω και 2η γραμμή στη θερμοκρασία.

για πείτε καμιά ιδέα.... (εκτός από τις προφανείς όπως άλλαξε μηχανή, βάψτω μπλε και στον Παγασητικό, στουπί με βενζίνη και χορό γύρω από τη φωτιά κ.α.)
νερο σε κανα μπουζι,μετα εξατμιστηκε
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Για τα τεχνικα δεν....αλλα μια καλη κουκουλα...προστατευει αρκετα Θοδωρη..!!!
Κ εγω σε ανοιχτο γκαραζ τη βαζω...παντα ομως σκεπασμενη εδω κ 12χρονια.....διακοπτες..πλαστικα κ χρωμα ειναι σαν καινουργια κ σκουριες καθολου...!!!!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
το μηχανάκι μου έχει πάθει κρίση ταυτότητας και Τριτοτετάρτες λειτουργεί μια χαρά, για τις υπόλοιπες μέρες δεν είμαι σίγουρος....

σήμερα, μετά από 2 μέρες που έτρωγε βροχή (δυστυχώς το παρκάρω έξω, χωρίς στέγαστρο, αλλά και χωρίς κουκούλα, γιατί είναι τσαντρικής σχολής)
μου έσβησε ίσα με 4-5 φορές!!! σχεδόν σε κάθε φανάρι, όταν έβαζα την ταχήτητα και γυρνούσα το γκάζι να ξεκινήσω, έπεφταν οι εξατμισοκλανιές σύννεφο
(ούτε με φασολάδα έτσι!) και έσβηνε... 3-4 φορές μίζα, μαζί με περίεργα σκασίματα και βουρ ξεκινούσα. Το μεσημέρι που επέστρεψα σπίτι, δεν έκανε τπτ περίεργο....
Όταν έπερνε μπρος το ρελαντί το κρατούσε κανονικά (στις 1500 που προβλέπεται).

ενημερωτικά, κάθε πρωί, το τσακμακώνω με τσοκ ανοιχτό και το έχω έτσι μέχρι να βάλω γάντια και κράνος. Μετά κλείνω το τσοκ και ξεκινάω πολυ σιγά και ήρεμα
(συνήθως 1-2 τετράγωνα απλά με πρώτη και ίσα να κυλάει μέχρι να δω και 2η γραμμή στη θερμοκρασία.

για πείτε καμιά ιδέα.... (εκτός από τις προφανείς όπως άλλαξε μηχανή, βάψτω μπλε και στον Παγασητικό, στουπί με βενζίνη και χορό γύρω από τη φωτιά κ.α.)
Έλα μικρέ,έτοιμη η λύση στο πρόβλημα σου


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom