KTM 640 LC4 ADVENTURE

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Να δείτε που σε λίγες σελίδες θα ανακαλύψουμε πόσο φανταστικό ήταν το 620...
Ο λογος που ψαχνω για τα πρωτα μοντελα ειναι γιατι οι τιμες τους ειναι πολυ πιο χαμηλες, κοντα στο 1000αρικο, και ξερω οτι μπορω με λιγα λεφτα να μαζεψω ευκολα ο,τι προβλημα μπορει να βγαλει μιας και θα γλυτωσω τα εργατικα, ειδικα εαν βρω μεταχειρισμενα ανταλλακτικα στο ιντερνετ.

Μια χαρα βολτες παω στο χωμα με το 1090 αλλα θελω κατι που θα μπορω να ακολουθω τους ρυθμους του φορουμ πιο ευκολα , μιας και ειμαι αρχαριος θα ελεγα αλλα και "κουραδας". Οταν συνηθισω και αυτους τους ρυθμους τοτε...


...βουρ για μονοδρομο! :fun
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παντως αυτη την στιγμη στο καρ αν ειδα καλα υπαρχει μονο ενα κοντα στο 1000ρικο Για την ακριβεια πιο κατω απο 1000ρικο Το επομενο ειναι στα 1200 και μετα ξεφευγουν κατα πολυ πανω
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Ο λογος που ψαχνω για τα πρωτα μοντελα ειναι γιατι οι τιμες τους ειναι πολυ πιο χαμηλες, κοντα στο 1000αρικο, και ξερω οτι μπορω με λιγα λεφτα να μαζεψω ευκολα ο,τι προβλημα μπορει να βγαλει μιας και θα γλυτωσω τα εργατικα, ειδικα εαν βρω μεταχειρισμενα ανταλλακτικα στο ιντερνετ.

Μια χαρα βολτες παω στο χωμα με το 1090 αλλα θελω κατι που θα μπορω να ακολουθω τους ρυθμους του φορουμ πιο ευκολα , μιας και ειμαι αρχαριος θα ελεγα αλλα και "κουραδας". Οταν συνηθισω και αυτους τους ρυθμους τοτε...


...βουρ για μονοδρομο! :fun
Κανα 640 enduro δεν θα βρεις πιο ευκολα;

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο λογος που ψαχνω για τα πρωτα μοντελα ειναι γιατι οι τιμες τους ειναι πολυ πιο χαμηλες, κοντα στο 1000αρικο, και ξερω οτι μπορω με λιγα λεφτα να μαζεψω ευκολα ο,τι προβλημα μπορει να βγαλει μιας και θα γλυτωσω τα εργατικα, ειδικα εαν βρω μεταχειρισμενα ανταλλακτικα στο ιντερνετ.

Μια χαρα βολτες παω στο χωμα με το 1090 αλλα θελω κατι που θα μπορω να ακολουθω τους ρυθμους του φορουμ πιο ευκολα , μιας και ειμαι αρχαριος θα ελεγα αλλα και "κουραδας". Οταν συνηθισω και αυτους τους ρυθμους τοτε...


...βουρ για μονοδρομο! :fun
Κοιτά για το χώμα δε ξέρω πόσο θα σε βελτιώσει. Μηχανολογικά θα γίνεις πιο σαΐνι από ότι είσαι... σίγουρα όμως!

Και πέρα από τη πλάκα.... αν κάποιος θέλει να βελτιωθεί με τη σωστή σειρά ξεκινάει από πραγματικά μικρά μηχανάκια και μετά "ανεβαίνει". Η εκπαίδευση με οποιοδήποτε μεγάλο-μεσαίο και στοιχίζει και μπορεί να αποβεί και επικίνδυνη εν δυνάμει.

Για εκδρομικό εντούρο το πρόβλημα δεν είναι το ίδιο το 1090R συγκριτικά, όσο το κόστος σε τυχόν πλαστικά κτλ. σε σχέση με ένα πολύ παλιό 640 (που δε θα σε νοιάζει και τόσο πολύ), αν κι εκεί τα ανταλλακτικά που θα απαιτούν αντικατάσταση δεν είναι τσάμπα, τα πληρώνεις. Μήπως ήρθε η ώρα να αποχωριστείς του δυο τυραννόσαυρους και να πάρεις κάτι πιο αξιοπρεπές για να ξεκινήσεις τα γούστα σου αφού το σκέπτεσαι και το θέλεις. Εδώ μέσα σίγουρα θα βρεις καλές συντροφιές!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Να δείτε που σε λίγες σελίδες θα ανακαλύψουμε πόσο φανταστικό ήταν το 620...
και που ειναι το προβλημα? σημαντικη μεριδα του ελληνικου μοτοσυκλετιστικου ιντερνετ θεωρει το χτ550 το λικνο των μονοκυλιδρων μοτοριων, και το τσοκαρο την καλυτερη προστασια για το ποδι...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κοιτά για το χώμα δε ξέρω πόσο θα σε βελτιώσει. Μηχανολογικά θα γίνεις πιο σαΐνι από ότι είσαι... σίγουρα όμως!

Και πέρα από τη πλάκα.... αν κάποιος θέλει να βελτιωθεί με τη σωστή σειρά ξεκινάει από πραγματικά μικρά μηχανάκια και μετά "ανεβαίνει". Η εκπαίδευση με οποιοδήποτε μεγάλο-μεσαίο και στοιχίζει και μπορεί να αποβεί και επικίνδυνη εν δυνάμει.

Για εκδρομικό εντούρο το πρόβλημα δεν είναι το ίδιο το 1090R συγκριτικά, όσο το κόστος σε τυχόν πλαστικά κτλ. σε σχέση με ένα πολύ παλιό 640 (που δε θα σε νοιάζει και τόσο πολύ), αν κι εκεί τα ανταλλακτικά που θα απαιτούν αντικατάσταση δεν είναι τσάμπα, τα πληρώνεις. Μήπως ήρθε η ώρα να αποχωριστείς του δυο τυραννόσαυρους και να πάρεις κάτι πιο αξιοπρεπές για να ξεκινήσεις τα γούστα σου αφού το σκέπτεσαι και το θέλεις. Εδώ μέσα σίγουρα θα βρεις καλές συντροφιές!
To 1090 δεν το λυπαμαι για τα πλαστικα του. Περαν του οτι εχουν 40ευρω το καθενα και ειναι απο εντουραδικο πλαστικο, αρα δε σπανε ευκολα, φοραει και καγκελα. Αντε να στραβωσω καμια χουφτα ή να γρατζουνισω κανα καγκελο. Δεν ειναι εκει το θεμα μου. Ειναι 240 κιλα οπως ειναι με γεματο τεποζιτο και χωρις φορτιο. Και το βαρος ειναι ψηλα. Μια φορα να χρειαστει να το σηκωσω θα ψοφησω. Εννοειται οτι ενα παλιοτερο μηχανακι δε θα με νοιαζει και τοσο να το πεταω απο δω κι απο κει, αλλα ειναι κυριως θεμα βαρους.

Πιο μικρα εχω δοκιμασει. Πολυ θα ηθελα ενα 250αρι. Απλα υπαρχει ενα θεματακι... Ας πουμε το 450ΕΧF ειναι αξιοπρεπες μηχανακι, ετσι? Ουτε μικρο το λες σαν τα 250 ουτε κανα θεριο. Κατι τετοιο θα ηταν ιδανικο. Ελα που δεν ειναι...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
To 1090 δεν το λυπαμαι για τα πλαστικα του. Περαν του οτι εχουν 40ευρω το καθενα και ειναι απο εντουραδικο πλαστικο, αρα δε σπανε ευκολα, φοραει και καγκελα. Αντε να στραβωσω καμια χουφτα ή να γρατζουνισω κανα καγκελο. Δεν ειναι εκει το θεμα μου. Ειναι 240 κιλα οπως ειναι με γεματο τεποζιτο και χωρις φορτιο. Και το βαρος ειναι ψηλα. Μια φορα να χρειαστει να το σηκωσω θα ψοφησω. Εννοειται οτι ενα παλιοτερο μηχανακι δε θα με νοιαζει και τοσο να το πεταω απο δω κι απο κει, αλλα ειναι κυριως θεμα βαρους.

Πιο μικρα εχω δοκιμασει. Πολυ θα ηθελα ενα 250αρι. Απλα υπαρχει ενα θεματακι... Ας πουμε το 450ΕΧF ειναι αξιοπρεπες μηχανακι, ετσι? Ουτε μικρο το λες σαν τα 250 ουτε κανα θεριο. Κατι τετοιο θα ηταν ιδανικο. Ελα που δεν ειναι...
Να κάνω δυο επισημάνσεις γιατί αυτό με τα κιλά είναι πλέον μια κάπως "γραφική" συζήτηση ως θέμα στις Ον/Οφφ-άδες...

Πρώτον. ΟΛΑ τα On/Off είναι βαριά, τα δικύλινδρα ακόμη περισσότερο. Αυτό όμως που έχει σημασία για το πως ανταπεξέρχονται στο χώμα είναι το ζύγισμα της μοτοσυκλέτας και όχι το βάρος (για Ο/Οφφ-άδες μιλάμε) και το σωστό σετάρισμα καλών αναρτήσεων. Όλα αυτά τα έχουν πλέον και τα σύγχρονα Japan, πόσο μάλιστα μια μηχανή σαν το 1090R. Αυτή η ιστορία με το βάρος κάποια στιγμή πρέπει να συζητείται στη σωστή της βάση.
Δε θες κιλά; Πάρε μικρό.
Δε θέλεις μικρό αλλά θέλεις να μπαίνεις χώμα; Πάρε κάτι σωστό (γιατί ελαφρύ δεν...).

Δεύτερον. Να σηκώσεις μόνος σου μηχανή μάλλον δε θα συμβεί. Να πας μόνος σου είναι λάθος.... Στο ίδιο θέμα τώρα... αν και εφόσον χρειαστεί.... τι νομίζεις.... τα 175 κιλά γεμάτο (ή έστω τα 165 μισοάδειο) του 640ADV θα τα σηκώσεις μόνος σου; Στο 60 με 70% των περιπτώσεων αγαπητέ Κώστα πέφτουμε γιατί έχουμε κουραστεί (άσχετα αν το καταλαβαίνουμε ή όχι), τι να σηκώσεις μετά μόνος σου; Ούτε τον εαυτό σου δε μπορείς να σηκώσεις, όχι τη μηχανή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Για τις χωμάτινες βόλτες του φόρουμ, ένα 640ADV / 690 enduro / X-Challenge κτλ είναι ιδανικά κατά τη γνώμη μου, γιατί και χώμα με αξιώσεις κάνουν, και το βάρος τους τους δεν είναι απαγορευτικό και έχουν γκαζι/ροπή για να βγάζεις γούστα, αν εισαι τύπος που σου αρέσει το γκάζι.
Δεν πάω σε Τ7 η 790 γιατί ξεφεύγουν στο οικονομικό + ότι είναι βαρύτερα.

Αν η δύναμη δεν είναι παράγοντας επιλογής μοτό, τότε μπορείς να παίξεις με λιγότερα κυβικά και να τα βελτιώσεις σε σημεία που πονάνε (φόρτωμα/αυτονομία/ανεμοκάλυψη).
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Να κάνω δυο επισημάνσεις γιατί αυτό με τα κιλά είναι πλέον μια κάπως "γραφική" συζήτηση ως θέμα στις Ον/Οφφ-άδες...

Πρώτον. ΟΛΑ τα On/Off είναι βαριά, τα δικύλινδρα ακόμη περισσότερο. Αυτό όμως που έχει σημασία για το πως ανταπεξέρχονται στο χώμα είναι το ζύγισμα της μοτοσυκλέτας και όχι το βάρος (για Ο/Οφφ-άδες μιλάμε) και το σωστό σετάρισμα καλών αναρτήσεων. Όλα αυτά τα έχουν πλέον και τα σύγχρονα Japan, πόσο μάλιστα μια μηχανή σαν το 1090R. Αυτή η ιστορία με το βάρος κάποια στιγμή πρέπει να συζητείται στη σωστή της βάση.
Δε θες κιλά; Πάρε μικρό.
Δε θέλεις μικρό αλλά θέλεις να μπαίνεις χώμα; Πάρε κάτι σωστό (γιατί ελαφρύ δεν...).

Δεύτερον. Να σηκώσεις μόνος σου μηχανή μάλλον δε θα συμβεί. Να πας μόνος σου είναι λάθος.... Στο ίδιο θέμα τώρα... αν και εφόσον χρειαστεί.... τι νομίζεις.... τα 175 κιλά γεμάτο (ή έστω τα 165 μισοάδειο) του 640ADV θα τα σηκώσεις μόνος σου; Στο 60 με 70% των περιπτώσεων αγαπητέ Κώστα πέφτουμε γιατί έχουμε κουραστεί (άσχετα αν το καταλαβαίνουμε ή όχι), τι να σηκώσεις μετά μόνος σου; Ούτε τον εαυτό σου δε μπορείς να σηκώσεις, όχι τη μηχανή.
Bασικα ναι, αυτο πιστευω, οτι τα 170κιλα του 640 θα τα σηκωσω και μονος μου, ή θα τα σηκωσω και 20 φορες μαζι με αλλους πριν κουραστω. Επισης τα 170 κιλα του 640 θα τα σωσω 9 στις 10 φορες αν πανε να πεσουν, τα 240 του 1090 αμα κανουν πως φευγουν, γεια σας, το αφηνω να πεσει για να μη χασω κανενα σπονδυλο ή για να μη μου ανεβει κανενα καλαμπαλικι στο στομαχι...

Το προβλημα μου με τα μικρα, με κινδυνο να ακουστω σαν αλλος ενας Γκρισινο του φορουμ, ειναι οτι οσο ξεκουραστα ειναι λογω μικρους βαρους, τοσο κουραστικα ειναι λογω μεγεθους. Η φωτο με το 450 στο Ντουμπαι ειναι απο το 2016, που ημουν και καμια 20αρια κιλα κατω. Οι αλλοι 2 που συμμετειχαν στη βολτα με τα ιδια μηχανακια ηταν ακμαιοτατοι στο τελος της. Εγω ειχα ψοφησει. Και τοτε ημουν σε πολυ καλη φυσικη κατασταση, γυμναζομουν καθημερινα, καπνιζα 1-2 τσιγαρα μαξιμουμ την ημερα, γενικα ημουν στην καλυτερη φαση των τελευταιων ετων. Γιατι ειχα κουραστει εγω παραπανω? Γιατι με λιγα λογια ειχα στριμωχτει σε ενα μηχανακι που δεν ηταν για μενα.

Την ιδια νιλα που περασα με τη δοκιμη του Τ7 αλλα κανεις δεν ακουει την αποψη μου ειτε γιατι χαλαει τη σουπα, ειτε γιατι κανεις δεν μπαινει στη διαδικασια να καταλαβει ποσο δυσκολο ειναι για καποιον που ειναι λιγο πιο μεγαλοσωμος να οδηγησει ενα μηχανακι φτιαγμενο για αναβατες μεγεθους του μεσου ορου, και που δεν ειναι στημενο για αυτον. Μια χαρα μηχανακι το Τ7 , αλλα χωρις αποστατες τιμονιου και χωρις να ειναι ρυθμισμενα σε κλιση για το υψος μου το τιμονι και οι μανετες αλλα και το ποδοφρενο, εμενα με ψοφησε. Στα μισα της διαδρομης πονουσε ο δεξης καρπος μου αφορητα. Δεν το λεω για το Τ7 συγκεκριμενα, το λεω για να δειξω ποσο σημαντικο ειναι να εχεις ενα μηχανακι στημενο στα μετρα σου. Ενα 250αρι λοιπον σιγουρα θα το εχω σαν παπι ειδικα στο χωμα, και θα με μαθει πολλα. Και σιγουρα αμα το στησω για το μποι μου θα ειναι καλυτερα. Αλλα μεχρι το χωμα, ή εαν θελω να βαλω και 2 πραγματα πανω, θα μου βγει η πιστη. Ειναι ενα παρατημενο KLR250 εδω παραδιπλα που καθε φορα που περναω με τον Ρεξ στη βολτα του διπλα του εδω και 6 μηνες θελω να αφησω χαρτακι στη σελα "Ενδιαφερομαι για αγορα, Τηλ." και παντα με φανταζομαι πανω του και ακυρωνω αυτοματα τη σκεψη.

Τεσπα, μην μακρυγορω. Παρακατω φαινονται οι λογοι που θελω ενα ελαφρυτερο μηχανακι για χωμα αλλα οχι μικρο, και για αυτο ψαχνω για 640 ή κατι παρεμφερες σε μεσαιο μονοκυλινδρο. Επισης επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι και θα ειναι το 5ο μουλαρι στο γκαραζ, θελω κατι εξευτελιστικα φθηνο που θα μπορεσω να το κανω αξιολογο με ελαχιστα χρηματα παραπανω.



 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν εξαιρέσουμε το πουλι... Δεν έχω δει να πέφτει κάποιος σε βόλτα πάνω από 2 _3 φορες
Θα διαβάζει κανένας που δεν έχει έρθει σε βόλτα μας και θα του έχουν πέσει τα αυτιά
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν εξαιρέσουμε το πουλι... Δεν έχω δει να πέφτει κάποιος σε βόλτα πάνω από 2 _3 φορες
Θα διαβάζει κανένας που δεν έχει έρθει σε βόλτα μας και θα του έχουν πέσει τα αυτιά
Μα το εχω γραψει και αλλου, εγω δεν παιζει να παρω μηχανακι μονο για να ερχομαι βολτες μαζι σας ή με τον οποιονδηποτε αλλο, θα πηγαινω και μονος μου για να ξεστραβωθω ή να κανω τη βολτα μου. Εκει κολλαει η ευκολια να το σηκωσεις.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μα το εχω γραψει και αλλου, εγω δεν παιζει να παρω μηχανακι μονο για να ερχομαι βολτες μαζι σας ή με τον οποιονδηποτε αλλο, θα πηγαινω και μονος μου για να ξεστραβωθω ή να κανω τη βολτα μου. Εκει κολλαει η ευκολια να το σηκωσεις.
Αν και δεν είναι της παρούσης... Να μην πηγαίνεις μόνος σου στο βουνό.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
k0k0s

Μα και συ βρε Μέτζη μου πήγες και έγινες 2 μέτρα, τώρα ποιος σου φταίει...?

Πάρε 640 αγόρι μου που είναι και στο μπόι σου, σου πάνε και τα ΚΤΜια, θα το έχεις και στην Αρκαδία και θα το λιώνεις στα αρκαδικα βουνα, σκαμπαζεις και από μηχανολογικά, έξυπνος είσαι, μακγάιβερ είσαι, είσαι γεννημένος για ΚΤΜ μανάρι μου. Και άσε τους άλλους να λένε ο, τι θενε.

Σχετικά με το μόνος στα βουνα και εγώ συμφωνώ, αλλά να σου πω την αλήθεια, επειδή έχω βγάλει το 640 στο βουνό και μόνος μου, σου δίνει άλλη σιγουριά εφόσον βέβαια δεν πέφτεις στην παγίδα να πάρεις θάρρος και να δοκιμάσεις τον εαυτό στα πιο δύσκολα.
Όσο μένεις σε δασικούς και βολτάρεις απλά και όμορφα, μειώνεις δραματικά τις πιθανότητες ατυχήματος, πάντα βέβαια με ένα μηχανάκι που να μπορείς να το σηκώνεις εύκολα.

Ενα άλλο που κάνω είναι να έχω το κινητό πάντα σε εσωτερική τσέπη και βέβαια να ειδοποιώ που πρόκειται να πάω και τι πρόκειται να κάνω.
Η αλήθεια είναι ότι μοναχικες βόλτες ασκούν μια περίεργη, μυστήρια γοητεία είτε χώμα είτε άσφαλτο και προπάντων, δεν είναι για όλους.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σχετικά με το μόνος στα βουνα και εγώ συμφωνώ, αλλά να σου πω την αλήθεια, επειδή έχω βγάλει το 640 στο βουνό και μόνος μου, σου δίνει άλλη σιγουριά εφόσον βέβαια δεν πέφτεις στην παγίδα να πάρεις θάρρος και να δοκιμάσεις τον εαυτό στα πιο δύσκολα.
Όσο μένεις σε δασικούς και βολτάρεις απλά και όμορφα, μειώνεις δραματικά τις πιθανότητες ατυχήματος, πάντα βέβαια με ένα μηχανάκι που να μπορείς να το σηκώνεις εύκολα.

Ενα άλλο που κάνω είναι να έχω το κινητό πάντα σε εσωτερική τσέπη και βέβαια να ειδοποιώ που πρόκειται να πάω και τι πρόκειται να κάνω.
Η αλήθεια είναι ότι μοναχικες βόλτες ασκούν μια περίεργη, μυστήρια γοητεία είτε χώμα είτε άσφαλτο και προπάντων, δεν είναι για όλους.
Yeap, αυτο εδω ακριβως. Γι'αυτο ακριβως μιλαω. Δεν σκοπευω να γινω εντουρας ουτε βολιδας στα 40 μου, να αποκτησω περισσοτερη αυτοπεποιθηση στο χωμα θελω και να μην το διπλοσκεφτομαι καθε φορα που μου ερχεται η ορεξη να παω χωμα. Και δοξα το Γιαραμπι, εξοχας και χωματακι εχουμε παντου, και εδω στα μαγευτικα Δυτικα προαστια χωρις να χρειαστει να βγουμε στο βουνο, και στα εξωτικά Βιλια, και μακαρι να συνεχισουμε και το εργο στην Αρκαδια που και σπιτι και δουλεια ειναι κυριολεκτικα τοποθετημενα μεσα σε αντβεντουροκατασταση αλλα παντα διπλα στον ασφαλτινο δρομο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το να μπορει καποιος να σηκωσει το μηχανακι μονος του στο βουνο ειναι εκ των ουκ ανευ και για μενα σημαντικος περιοριστικος παραγων σχετικα με το τι μηχανη επιλεγω.

Το CRF1000 στα 240+ κιλα γεματο με καγκελα κλπ ειναι στο οριο και τοχω σηκωσει μονος μου δυό φορες που επεσα χωρις παρεα. Τα καλοζυγισμενα μηχανακια των 230+ κιλων σηκωνονται δυσκολα, τα μηχανακια των 210 κιλων (πχ Τ700) ευκολοτερα, τα μηχανακια των 190 κιλων (πχ GS650 Dakar) ακομα πιο ευκολα και τα μηχανακια των 160-170 κιλων ΠΟΛΥ πιο ευκολα. Καθε "σκαλοπατι" 20 κιλων κανει σημαντικη διαφορά. Το μονοκυλινδρο μηχανακι των 160-170 κιλων βοηθαει πολυ στο χωμα, και κανει τα πραγματα σαφως πιο ευκολα στα πεσιματα. Δε μιλαμε ομως για μονοπατια οπου και εκει ειναι δυσκολο να το σηκωσει κανεις αν πεσει υπο κλιση κλπ, γι'αυτο και υπαρχουν παναλαφρα πριονια.


ΕDIT: πρωτο πεσιμο με το μεγαλο μονος στη μεση του πουθενα, shit can happen :oops:

 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν και δεν είναι της παρούσης... Να μην πηγαίνεις μόνος σου στο βουνό.
Το ξερω, και την εχω κανει την παπαρια κανα-δυο φορες, αλλα οπως λεει και ο Γιαννης, ειναι γλυκο το ποτο της αμαρτιας... Βοηθαει να καταπολεμισεις πολλους φοβους και αγχη...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αμα όμως είσαι καλοταϊσμένος οικοδόμος το ' χεις για παιχνιδάκι.............

Υπό συνθήκες το έχω κάνει κι εγώ με το super tenere 750. Το σήκωσα σαν χαρτί και τότε ήμουν σκλήθρα. Μετά με θυμάμαι να προσπαθώ να σκεφτώ "πως ;;;" το σήκωσα. Είναι να εκμεταλλευτεί κανείς και λίγο την αδρεναλίνη της στιγμής :)
Bασικα ναι, αυτο πιστευω, οτι τα 170κιλα του 640 θα τα σηκωσω και μονος μου, ή θα τα σηκωσω και 20 φορες μαζι με αλλους πριν κουραστω. Επισης τα 170 κιλα του 640 θα τα σωσω 9 στις 10 φορες αν πανε να πεσουν, τα 240 του 1090 αμα κανουν πως φευγουν, γεια σας, το αφηνω να πεσει για να μη χασω κανενα σπονδυλο ή για να μη μου ανεβει κανενα καλαμπαλικι στο στομαχι...
Το προβλημα μου με τα μικρα, με κινδυνο να ακουστω σαν αλλος ενας Γκρισινο του φορουμ, ειναι οτι οσο ξεκουραστα ειναι λογω μικρους βαρους, τοσο κουραστικα ειναι λογω μεγεθους. Η φωτο με το 450 στο Ντουμπαι ειναι απο το 2016, που ημουν και καμια 20αρια κιλα κατω. Οι αλλοι 2 που συμμετειχαν στη βολτα με τα ιδια μηχανακια ηταν ακμαιοτατοι στο τελος της. Εγω ειχα ψοφησει. Και τοτε ημουν σε πολυ καλη φυσικη κατασταση, γυμναζομουν καθημερινα, καπνιζα 1-2 τσιγαρα μαξιμουμ την ημερα, γενικα ημουν στην καλυτερη φαση των τελευταιων ετων. Γιατι ειχα κουραστει εγω παραπανω? Γιατι με λιγα λογια ειχα στριμωχτει σε ενα μηχανακι που δεν ηταν για μενα.

Την ιδια νιλα που περασα με τη δοκιμη του Τ7 αλλα κανεις δεν ακουει την αποψη μου ειτε γιατι χαλαει τη σουπα, ειτε γιατι κανεις δεν μπαινει στη διαδικασια να καταλαβει ποσο δυσκολο ειναι για καποιον που ειναι λιγο πιο μεγαλοσωμος να οδηγησει ενα μηχανακι φτιαγμενο για αναβατες μεγεθους του μεσου ορου, και που δεν ειναι στημενο για αυτον. Μια χαρα μηχανακι το Τ7 , αλλα χωρις αποστατες τιμονιου και χωρις να ειναι ρυθμισμενα σε κλιση για το υψος μου το τιμονι και οι μανετες αλλα και το ποδοφρενο, εμενα με ψοφησε. Στα μισα της διαδρομης πονουσε ο δεξης καρπος μου αφορητα. Δεν το λεω για το Τ7 συγκεκριμενα, το λεω για να δειξω ποσο σημαντικο ειναι να εχεις ενα μηχανακι στημενο στα μετρα σου. Ενα 250αρι λοιπον σιγουρα θα το εχω σαν παπι ειδικα στο χωμα, και θα με μαθει πολλα. Και σιγουρα αμα το στησω για το μποι μου θα ειναι καλυτερα. Αλλα μεχρι το χωμα, ή εαν θελω να βαλω και 2 πραγματα πανω, θα μου βγει η πιστη. Ειναι ενα παρατημενο KLR250 εδω παραδιπλα που καθε φορα που περναω με τον Ρεξ στη βολτα του διπλα του εδω και 6 μηνες θελω να αφησω χαρτακι στη σελα "Ενδιαφερομαι για αγορα, Τηλ." και παντα με φανταζομαι πανω του και ακυρωνω αυτοματα τη σκεψη.

Τεσπα, μην μακρυγορω. Παρακατω φαινονται οι λογοι που θελω ενα ελαφρυτερο μηχανακι για χωμα αλλα οχι μικρο, και για αυτο ψαχνω για 640 ή κατι παρεμφερες σε μεσαιο μονοκυλινδρο. Επισης επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι και θα ειναι το 5ο μουλαρι στο γκαραζ, θελω κατι εξευτελιστικα φθηνο που θα μπορεσω να το κανω αξιολογο με ελαχιστα χρηματα παραπανω.



Κώστα μου, επέτρεψε μου να συνεχίζω να διαφωνώ. Δε θέλω να σου αλλάξω τα μυαλά αλλά κάποια πράγματα δεν έχουν τόσο απλές εξηγήσεις. Άλλωστε στη ζωή αν δε πάθουμε δε μαθαίνουμε. Οπότε ότι διαβάσεις αποτελεί απόφθεγμα από τη δική μου εμπειρία που δεν είναι απαραίτητο να κουμπώνει με τη δική σου ή με κάποιου άλλου. Το διευκρινίζω γιατί δε θέλω ποτέ τα σχόλια μου να θεωρούνται απόλυτες τοποθετήσεις.

Κατ' αρχάς προσωπικά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το ίδιο εύκολα θα σώσεις μια τούμπα με το 1090R.
Επιμένω, δεν είναι θέμα βάρους, είναι θέμα σωστά ζυγισμένης μοτοσυκλέτας και σωστών αναρτήσεων που σημαίνει... πως το σύγχρονο 1090 σου είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ένα παλιό 640 ADV μάλλον... θα χρειαστείς λιγότερες φορές να το "σώσεις". Δεν λέω πως το 640 δεν είναι καλό, λέω πως το gap δεν είναι τόσο μεγάλο, ιδιαίτερα μιλώντας πάντα για On/Off-άδες και συνυπολογίζοντας τα χαρακτηριστικά που προανέφερα. Και "ξεκολλάτε" με τα κιλά, δεν είναι μονοδιάστατος κανόνας.

Τώρα αυτό που λες ως παράδειγμα για την εμπειρία σου με το 450... "νομίζεις" πως σε κούρασε λόγω μεγέθους. Σε κούρασε πρωτίστως λόγω "μικρού" κυβισμού αλλά με πανίσχυρο κινητήρα και επειδή πιθανά όπως επεσήμανες δεν ήταν στημένο για το δικό σου σωματότυπο και όχι γιατί ήταν "μικρό". Άσε που καθαρόαιμο 450 κυβικών για αρχάριο είναι.... κάπως. Δε ξέρω τι ήταν οι άλλοι, μπορεί απλά να το 'χαν που λέμε. Το 20 κιλά κάτω δε μου λέει τίποτα και η φυσική κατάσταση ναι μεν βοηθάει αλλά από μόνη της και αυτή δε λέει τίποτα. Έχω δει άνθρωπο σούπερ αθλητικό με σώμα καλογυμνασμένο και δυνατό να κλατάρει σε χωμάτινη. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα κουράσουν με κυριότερο την απειρία, τον φόβο κτλ. πράγματα που έχω βιώσει ο ίδιος για να μη γράφω σε τρίτο πρόσωπο. Αν σφίγγεις το τιμόνι -και με την ανάλογη δύναμή που έχει ο καθένας- μετά από 50 χλμ χώμα τι θα είσαι; "χώμα" θα είσαι κι εσύ, είτε είσαι ο Πόλντο είτε ο Ποπάυ.
Τέλος, τα περί στησίματος δεν είναι συνθήκη κατ' εξαίρεση, ισχύει για 250, 450, 700, 1000, 1200 κυβικά, μικρά μηχανάκια ή μεγάλα. Θα φέρεις πατητά, θα φέρεις ποδόφρενα, θα φέρεις τιμόνι, θα φέρεις μανέτες. Εκτός αν νομίζεις ότι το εντούρο είναι μια υπόθεση μόνο για ανθρώπους μεσαίου αναστήματος, επειδή οι ψηλοί κουράζονται. Πάντως εγώ ξέρω προσωπικά ψηλούς από 1.85 έως και 1.92 που ασχολούνται ερασιτεχνικά, σα χόμπι αλλά και επαγγελματίες. Αν δεν τριφτείς και γκρέιτερ να καβαλήσεις θα κουράζεσαι.


Αν εξαιρέσουμε το πουλι... Δεν έχω δει να πέφτει κάποιος σε βόλτα πάνω από 2 _3 φορες
Θα διαβάζει κανένας που δεν έχει έρθει σε βόλτα μας και θα του έχουν πέσει τα αυτιά
Μα γιατί έχει σημασία πόσες φορές θα πέσεις; Ας είναι και δέκα. Είναι στη φύση του σπορ αυτού να πέφτεις, συνήθως ελεγχόμενα και ιδιαίτερα αν είσαι νέος στο άθλημα. Αυτό που είναι άσχημο είναι να "νομίζεις" ότι κουράζεις τους υπόλοιπους, ότι θα πρέπει να σηκώνεις μόνος σου τη μηχανή, ότι οι άλλοι μπορεί να γελάνε μαζί σου και άλλες τέτοιες χαζομάρες που όλοι μας σκεφτόμασταν όταν είμαστε άπειροι, για τους άλλους. Δεν είναι οι τούμπες που αποθαρρύνουν, είναι κάποιες υπερβολές που γράφονται και κάποιες -ευτυχώς ελάχιστες- συμπεριφορές μερικών-μερικών.
Υπάρχουν τέτοιοι τύποι στις βόλτες; Φυσικά υπάρχουν. Αλλά υπάρχουν και άλλοι που έχουν ψηλά την ιδέα της ομαδικότητας και μέσα από αυτήν έχουν τον τρόπο να περνούν καλά και με το πρωτάρη και με το φτασμένο. Όταν ο άλλος σε ένα δύσκολο ανηφορικό και βαθύ νεροφάγωμα προσπερνάει τον άπειρο εκτοξεύοντας του και ένα σκασμό κοτρόνια... ε αυτός δεν είναι "καρατιμόνα" είναι ζώον (αναφέρομαι για άτομα που έχουν τέτοια συστηματική συμπεριφορά). Υπάρχουν και οι αγώνες να πάει αυτός, οργανωμένα να ξεδώσει με ίσους όρους ανταγωνισμού. Αν πάλι είναι νορμάλ στα μυαλά του, θα βρει το κατάλληλο σημείο να προσπεράσει χωρίς να τρομάζει τον άπειρο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ του (του αρέσει δεν του αρέσει συνάδελφος είναι, δεν είναι κατώτερος σε κανένα επίπεδο, ούτε στο χώμα).
Ευτυχώς τέτοιοι τύπου αποτελούν εξαιρέσεις και για αυτό το λόγο παροτρύνω να ακολουθείται τις ομαδικές είναι ο καλύτερος τρόπος να μάθεις μέσα από τα λάθη σου και θέλει τριβή το πράγμα και αμέσως θα βρεις ποιοι είναι αυτοί που ταιριάζουν οι χημείες σας. Επίσης παροτρύνω τους εμπειρότερους να θυσιάζουν μια-δυο βόλτες το χρόνο για να συμμετέχουν σε εύκολες εκδρομές που θα ακολουθήσουν και ευκολότερα όσοι θέλουν αλλά το "σκέφτονται". Το να σε γνωρίσει ο άλλος είναι μεγάλη υπόθεση, έρχεται μετά με άλλο θάρρος και στα πιο δύσκολα.


Μα το εχω γραψει και αλλου, εγω δεν παιζει να παρω μηχανακι μονο για να ερχομαι βολτες μαζι σας ή με τον οποιονδηποτε αλλο, θα πηγαινω και μονος μου για να ξεστραβωθω ή να κανω τη βολτα μου. Εκει κολλαει η ευκολια να το σηκωσεις.
Αυτό που λες για βόλτες μόνος σου... αν φτάσεις σε επίπεδο να πηγαίνεις σε δύσκολα κομμάτια... τότε απαγορεύεται. Ότι κακό έχει συμβεί έτσι έχει συμβεί. Μπορείς να πέσεις υπό τέτοια γωνία και κλίση που να είναι αδύνατο να σηκώσεις ή να επαναφέρεις τη μοτοσυκλέτα στο μονοπάτι και φυσικά ακόμη πιο επικίνδυνο να τραυματιστείς και να είσαι μόνος. Ο μόνος τρόπος που μπορώ να το σκεφτώ είναι με μια πραγματικά ελαφριά μοτοσυκλέτα μέχρι 120, άντε 130 κιλά (πάμε σε καθαρόαιμα δηλαδή). Όχι με το ντεμέκ ελαφρύ 640.


Σεντονάρα άπλωσα το ξέρω. Και πάλι κλείνοντας να πω πως απλά τη γνώμη μου καταθέτω, δεν έχω το αλάθητο, με ενδιαφέρει πολύ όμως η ανθρώπινη πλευρά του όλου ζητήματος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Mωρε καλα κανεις και καταθετεις την αποψη σου, σφουγγαρια ειμαστε και ρουφαμε αποψεις! Κακο δεν κανουν! Απλα σου εξηγω οτι εκει που θα χρειαστει σωσιμο και δεν πα να χεις στησει μηχανακι αναρτησεις και χειριστηρια στην εντελεια, ειναι ο κλειστος ελιγμος με χαμηλη ταχυτητα! Δεν λεω για πορεια, δεν λεω για ασχημο τεραιν αλλα με κινηση/ορμη. Εκει οσο κινεισαι ολα ειναι καλα. Λεω για κλειστη στροφη με χαμηλη ταχυτητα. Ε, εκει αμα απλωσω το ριμαδι το ποδι μου τα 170 κιλα τα σωνω για πλακα αμα κανει να πεσει, τα 240 δεν!

Και πιστεψε με, και 1150GS φορτωμενο εχω σηκωσει, και το ΧΤΖ750 με 20 λιτρα μεσα εχω σηκωσει, αλλα το 1090 ειναι σε αλλο πλανητη, ειδικα με ρεζερβουαρ απο το μισο και πανω γεματο. Ειναι πολυ ψηλα το βαρος του, παρα πολυ καλα ζυγισμενο και εν κινησει δεν μασαει, κλασεις ανωτερο του 750, αλλα στην ξαπλα θελει ΠΟΛΥ περισσοτερο ζορι απο το 750, και ας ειναι ακριβως στα ιδια κιλα!

Οσο για τους ψηλους του εντουρο, φυσικα και υπαρχουν! Αλλα κανουν εντουρο. Εγω δεν θελω να κανω εντουρο, εκει ειναι η διαφορα. Το 450 ηταν ποδηλατο για εμενα, ηταν τοσο ευκολο στο χειρισμο και συμπεριφορα που πραγματικα το ερωτευτηκα! Συνηθισμενος να παλευεω μεχρι τοτε με το Βεστρομ και το 1150 στα χωματα, το 450 ηταν αποκαλυψη!!! Ηταν πραγματικα ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ μηχανακι, και με πολλη δυναμη αλλα οχι τοση ωστε να με τρομαξει! Σε καμια περιπτωση δεν ηταν αυτο το θεμα. Πρωτη φορα που πατησα αμμο ηταν ( αμμο ομως ετσι? Οχι αμμο ποταμισια, αλλα αμμο ερημου, πουδρα). Πρωτη φορα λοιπον που πατησα αμμο πουδρα, πρωτη φορα σε εντουρο, κι ομως και αμμολοφους ανεβηκα για πλακα, και τους κατεβηκα για πλακα, και αλματακια εκανα, και τουμπα μπλονζον εφερα με το 450 να περναει απο πανω μου και πονεσα και γελασα και ολα καλα! Φανταστικη μερα! Οι αλλοι δυο ηταν ενας φιλος που οδηγουσε μονο παπακι, πιο γεματος απο εμενα τοτε αλλα μεσαιου υψους, και μια κοπελα κοντουλα με μηδενικη επαφη με χωμα. Την επομενη μερα πονουσα παντου απο τα σημεια της πτωσης, αλλα επισης πονουσαν και οι μυς μου που ειχα πιαστει. Σαφως και θα ηταν πολυ καλυτερα εαν το εφερναν τα ζωα που μας τα νοικιασαν στα μετρα μου και το 450 , αλλα δεν το λεω για αυτο. Λεω οτι δεν θελω εντουρο, δεν θελω να κανω εντουρο, και δεν μου φτανει ενα μηχανακι εντουρο για αυτα που θελω να κανω.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
η κουραση ειναι κυριως ελλειψη τεχνικης, προφανως βεβαια και τα χειριστηρια παιζουν ρολο...αλλα για χαλαρες βολτες σε χωματοδρομους , το 640 αντβ ειναι αρκετα βαρυ μηχανακι και το εξτρα βαρος του το πληρωνεις κυριως για τις ''τουριστικες'' του ικανοτητες και την αυτονομια (ειναι σχεδον 190 κιλα γεματο)

αμα η αυτονομια δεν ειναι απολυτως απαραιτητη οι καλυτερες λυσεις για χαζοχωμα εξακολουθουν να ειναι τα ψευτοεντουρο τυποy xr600 ttr600 drz (τα ττρ ειναι και αρκετα φτηνα κιολας και πανευκολα στη συντηρηση/αλεξισφαιρα)
 
Top Bottom