KTM 640 LC4 ADVENTURE

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
k0k0s

Δοκίμασε να οδηγήσεις κάποιο από αυτά που προτάθησαν πριν κάνεις κάποια αγορά, γιατί εμείς λέμε το μακρύ μας και το κοντό μας, εμού συμπεριλαμβανομένου, και ως γνωστόν όπου ακούς πολλά κοκόρια...παρ'την πόρτα και φύγε..

Το να οδηγήσεις κάποια από αυτά θα σου δώσει εντελώς διαφορετική οπτική.
Εγώ προσφέρομαι να οδηγήσεις το 640 όσο θες, απλά πες μου που και πότε.

Βασικά μόλις λήξει ο περιορισμός θα οργανώσουμε μια εύκολη αντβεντσουραδα με κατάληξη σε σουβλακερι :inlove: και εκεί νομίζω θα σου δωθει η ευκαιρία να δοκιμάσεις, έτσι ώστε μετά τη βόλτα να έχεις πιο καθαρή εικόνα.

Τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε.

Α! Επίσης έχε στο νου σου και αυτο
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
k0k0s

Δοκίμασε να οδηγήσεις κάποιο από αυτά που προτάθησαν πριν κάνεις κάποια αγορά, γιατί εμείς λέμε το μακρύ μας και το κοντό μας, εμού συμπεριλαμβανομένου, και ως γνωστόν όπου ακούς πολλά κοκόρια...παρ'την πόρτα και φύγε..

Το να οδηγήσεις κάποια από αυτά θα σου δώσει εντελώς διαφορετική οπτική.
Εγώ προσφέρομαι να οδηγήσεις το 640 όσο θες, απλά πες μου που και πότε.

Βασικά μόλις λήξει ο περιορισμός θα οργανώσουμε μια εύκολη αντβεντσουραδα με κατάληξη σε σουβλακερι :inlove: και εκεί νομίζω θα σου δωθει η ευκαιρία να δοκιμάσεις, έτσι ώστε μετά τη βόλτα να έχεις πιο καθαρή εικόνα.

Τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε.

Α! Επίσης έχε στο νου σου και αυτο

lc4 με fcr ειδικα αν ειναι ρυθμισμενο ειναι cheating....
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
.......... Γιατι ειχα κουραστει εγω παραπανω? Γιατι με λιγα λογια ειχα στριμωχτει σε ενα μηχανακι που δεν ηταν για μενα.

Την ιδια νιλα που περασα με τη δοκιμη του Τ7 αλλα κανεις δεν ακουει την αποψη μου ειτε γιατι χαλαει τη σουπα, ειτε γιατι κανεις δεν μπαινει στη διαδικασια να καταλαβει ποσο δυσκολο ειναι για καποιον που ειναι λιγο πιο μεγαλοσωμος να οδηγησει ενα μηχανακι φτιαγμενο για αναβατες μεγεθους του μεσου ορου, και που δεν ειναι στημενο για αυτον. Μια χαρα μηχανακι το Τ7 , αλλα χωρις αποστατες τιμονιου και χωρις να ειναι ρυθμισμενα σε κλιση για το υψος μου το τιμονι και οι μανετες αλλα και το ποδοφρενο, εμενα με ψοφησε. ............
Αγαπητέ φίλε, έχεις οδηγήσει ή έστω ανεβεί σε 640; Το λέω για να έχεις υπόψη σου ότι η εργονομία του είναι κάπως... περίεργη!

Είμαι 1.86 και έχω οδηγήσει αρκετά (πριν χρόνια βέβαια...) ένα 640adv ενός φίλου. Τα μαρσπιέ είναι αρκετά ψηλά και το τιμόνι από την άλλη αρκετά... χαμηλά, με αποτέλεσμα καθισμένος αυτό να είναι ακριβώς πάνω από τα γόνατά σου και όρθιος να σε βάζει σε μια εντελώς κουραστική (σκυφτή) θέση... Για να "διορθώσεις" την εργονομία θα χρειαστείς ψηλούς αποστάτες (6cm είχε βάλει ο φίλος αν θυμάμαι καλά) και οι ψηλοί αποστάτες, όπως ίσως θα ξέρεις, κάνουν πιο "ευπαθές" όχι τόσο το τιμόνι (τα fatbar της KTM δεν μασάνε...), αλλά τις ντίζες που το κρατάνε στα καβαλέτα να στραβώσουν ή να σπάσουν σε μια γερή πτώση (το λέω επειδή το χω πάθει...). Δεν το λέω αποτρεπτικά, κάθε άλλο, απλά επειδή μίλησες για μεγάλο σωματότυπο καλό θα ήταν να οδηγήσεις ένα 640 για να δεις αν σου ταιριάζει ή αν θα σου ταιριάξει εύκολα...

Κατά τα λοιπά, δεν θα συμφωνήσω με τον φίλο STF, τα 170 κιλά ΕΧΟΥΝ διαφορά με τα 240.... ακόμη και ψυχολογική! Είναι άλλο να ξέρεις ότι αν γλιστρήσει λίγο το μπροστινό πχ στα πλαινά ενός νεροφαγώματος (όπως του bulmont παραπάνω...) θα κατεβάσω το πόδι και μπορεί και να το σώσω... στην άλλη περίπτωση το χαιρετάς! Επίσης σημαντική κατά τη γνώμη μου είναι και η έλλειψη όγκου και πλαστικών (ζελατίνα-φέρινγκ-τεπόζιτο) από το οπτικό πεδίο του αναβάτη σε μια ελαφρύτερη μηχανή σε σχέση με ένα μεγάλο on-off... πέρα από τον καλύτερο έλεγχο του τερέν στα αργά κομμάτια, σου δίνει και την αίσθηση ότι το χεις, οτι δεν είσαι πάνω σε ένα κτήνος, αν ζορίσουν τα πράγματα...

Για τους παραπάνω κυρίως λόγους, θεωρώ το 640 Enduro καλύτερη επιλογή από το Adv (δεν τα χρειάζεσαι απαραίτητα τα 28λ για τα ελληνικά βουνά...).... αν το βρεις!
(Υπό συνθήκες μάλιστα πιστεύω ότι μπορεί να είναι καλύτερη επιλογή και από το αντίστοιχο 690.... αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα!).

Καλές αγορές!
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Μιάς και έχω κι' ένα 520 του '02, να πώ πώς όπου πηγαίνω με αυτό, δεν υπάρχει περίπτωση να πάω με το 1190........
Καμμιά σχέση, το 520 συνήθως το σηκώνω 5-10 φορές σε κάθε βόλτα, το μεγάλο δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση............
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
..... Λεω για κλειστη στροφη με χαμηλη ταχυτητα. Ε, εκει αμα απλωσω το ριμαδι το ποδι μου τα 170 κιλα τα σωνω για πλακα αμα κανει να πεσει,

Ξέρεις πόσοι ορθοπεδικοί έχουν κάνει περιουσία από τέτοιες περιπτώσεις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μιάς και έχω κι' ένα 520 του '02, να πώ πώς όπου πηγαίνω με αυτό, δεν υπάρχει περίπτωση να πάω με το 1190........
Καμμιά σχέση, το 520 συνήθως το σηκώνω 5-10 φορές σε κάθε βόλτα, το μεγάλο δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση............
Η μεγάλη διαφορά σε αυτά τα εργαλεία των 125-135 κιλών είναι ότι δεν φοβάσαι ούτε να πέσεις. Και φυσικά ναι, εδώ η κατηγορία κιλών είναι τέτοια που μπορείς όντως να σώσεις αρκετές από τις πιθανές πτώσεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αγαπητέ φίλε, έχεις οδηγήσει ή έστω ανεβεί σε 640; Το λέω για να έχεις υπόψη σου ότι η εργονομία του είναι κάπως... περίεργη!

Είμαι 1.86 και έχω οδηγήσει αρκετά (πριν χρόνια βέβαια...) ένα 640adv ενός φίλου. Τα μαρσπιέ είναι αρκετά ψηλά και το τιμόνι από την άλλη αρκετά... χαμηλά, με αποτέλεσμα καθισμένος αυτό να είναι ακριβώς πάνω από τα γόνατά σου και όρθιος να σε βάζει σε μια εντελώς κουραστική (σκυφτή) θέση... Για να "διορθώσεις" την εργονομία θα χρειαστείς ψηλούς αποστάτες (6cm είχε βάλει ο φίλος αν θυμάμαι καλά) και οι ψηλοί αποστάτες, όπως ίσως θα ξέρεις, κάνουν πιο "ευπαθές" όχι τόσο το τιμόνι (τα fatbar της KTM δεν μασάνε...), αλλά τις ντίζες που το κρατάνε στα καβαλέτα να στραβώσουν ή να σπάσουν σε μια γερή πτώση (το λέω επειδή το χω πάθει...). Δεν το λέω αποτρεπτικά, κάθε άλλο, απλά επειδή μίλησες για μεγάλο σωματότυπο καλό θα ήταν να οδηγήσεις ένα 640 για να δεις αν σου ταιριάζει ή αν θα σου ταιριάξει εύκολα...

Κατά τα λοιπά, δεν θα συμφωνήσω με τον φίλο STF, τα 170 κιλά ΕΧΟΥΝ διαφορά με τα 240.... ακόμη και ψυχολογική! Είναι άλλο να ξέρεις ότι αν γλιστρήσει λίγο το μπροστινό πχ στα πλαινά ενός νεροφαγώματος (όπως του bulmont παραπάνω...) θα κατεβάσω το πόδι και μπορεί και να το σώσω... στην άλλη περίπτωση το χαιρετάς! Επίσης σημαντική κατά τη γνώμη μου είναι και η έλλειψη όγκου και πλαστικών (ζελατίνα-φέρινγκ-τεπόζιτο) από το οπτικό πεδίο του αναβάτη σε μια ελαφρύτερη μηχανή σε σχέση με ένα μεγάλο on-off... πέρα από τον καλύτερο έλεγχο του τερέν στα αργά κομμάτια, σου δίνει και την αίσθηση ότι το χεις, οτι δεν είσαι πάνω σε ένα κτήνος, αν ζορίσουν τα πράγματα...

Για τους παραπάνω κυρίως λόγους, θεωρώ το 640 Enduro καλύτερη επιλογή από το Adv (δεν τα χρειάζεσαι απαραίτητα τα 28λ για τα ελληνικά βουνά...).... αν το βρεις!
(Υπό συνθήκες μάλιστα πιστεύω ότι μπορεί να είναι καλύτερη επιλογή και από το αντίστοιχο 690.... αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα!).

Καλές αγορές!
Φυσικά τα 170 από τα 240 κιλά έχουν διαφορά... 70 κιλών. Αλλά τα 240 από τα 130 έχουν διαφορά 110 κιλών και αυτό είναι ένα gap που μπορεί να σου δώσει πραγματικά αυτοπεποίθηση, ειδικά αν είσαι σχετικά άπειρος ή σχετικά έμπειρος. Αν η απαραίτητη βαθιά εμπειρία απουσιάζει, δε σώζεις τίποτα με 170 κιλά κάτω από τα πόδια σου γιατί ότι είναι να σώσεις θα το έχεις σώσει πριν βρεθείς σε αυτή τη κατάσταση και όχι εφόσον μπήκες σε αυτήν. Έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα μου ότι με το 1090R το ίδιο εύκολα θα σώσεις μια τούμπα σε σχέση με το 640 ADV, που ήταν μάλλον άστοχη έκφραση. Πιο σωστό θα ήταν να γράψω ότι το ίδιο δύσκολα θα σώσεις μια τούμπα. Μου είναι λίγο δύσκολο να αποδεχθώ πως από τις 10 τούμπες που θα έτρωγε κάποιος με ένα 1090R τις μισές θα τις είχε "σώσει" με το 640 ADV. Επομένως η "εκπαίδευση" με ένα 640 ADV εικοσαετίας, έχει παρόμοια επίπονη διαδικασία η οποία βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι και αποδεκτή.

Αυτή πάνω-κάτω είναι η γνώμη μου. Αν και ο Κώστας k0k0s μου μίλαγε για ένα 520 δε θα είχα κανέναν ενδοιασμό, αλλάζει εντελώς το στυλ οδήγησης και εδώ έχουμε πολλά να πούμε για τη διαφορά στη ψυχολογία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Και μέσα στη γενική μου αποφασιστικότητα (αφού έχω όλα τα υπόλοιπα θέματά μου λυμένα :fun:fun:fun:fun:fun:fun:fun )

σκέφτομαι (λέμε και καμιά μ@λ@κία να περάσει η ώρα...), έτσι για την αλητεία....

τι εξάτμιση θα μπορούσα να βάλω στο 640 μου??

αξίζει μόνο τελικό ή να δω για ολόσωμη? απλά τη βάζω και γουστάρω ήχο ή πρέπει να ασχοληθώ και με ρυθμίσεις??









προβλήματα που έχουμε εμείς με τα λυμένα προβλήματά μας.....
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Παλια βαζαμε μια σουπερκομπετισιον , τωρα μπορεις να βρεις κανα τελικο ακραποβιτς.

Για να δεις διαφορα , θελεις ενα εφ-σι-αρ , εναν βαν ντε μπος , και πακετο εξατμιση κ φιλτρο.

Ωραια χρονια , πολυ "παντα" στις πλατειες .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Παλια βαζαμε μια σουπερκομπετισιον , τωρα μπορεις να βρεις κανα τελικο ακραποβιτς.

Για να δεις διαφορα , θελεις ενα εφ-σι-αρ , εναν βαν ντε μπος , και πακετο εξατμιση κ φιλτρο.

Ωραια χρονια , πολυ "παντα" στις πλατειες .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

τι διαφορά... μόνο άλλο ήχο θέλω!!! πρέπει να κάνω τόσες αλλαγές?? αν είναι έτσι, θα βάλω τραπουλόχαρτο στις ακτίνες :yew::yew::yew:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aμα θες μονο ηχο, βαλε ενα τελικο μονο. Πολυ πολυ να χρειαστει αν αλλαξεις και κανενα ζιγκλερ/βελονα.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Παλια βαζαμε μια σουπερκομπετισιον , τωρα μπορεις να βρεις κανα τελικο ακραποβιτς.

Για να δεις διαφορα , θελεις ενα εφ-σι-αρ , εναν βαν ντε μπος , και πακετο εξατμιση κ φιλτρο.

Ωραια χρονια , πολυ "παντα" στις πλατειες .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην εποχη μου....ηξερα...τις σουπετραμπ με τα δισκακια...τα τοπτεν...στανσμιθ...αντε κ τα νεοτερα βανς...τωρα για τα αλλα δεν....χαχα..!!!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
το λοιπόν.... 2 θεματάκια....

1) συμπλέκτης...
όταν δεν τον χρησιμοποιώ για κάποιο διάστημα (10 λεπτά ας πούμε) και το μηχανάκι έχει ζεσταθεί, χάνω τον συμπλέκτη! δεν συμπλεκτάρει!
όταν, αφού τον έχω χάσει, αρχίζω να τον πατάω σιγά σιγά και ελαφρά, αρχίζει να πιάνει!

3 φορές το έχω πάθει, 2 σε ασφάλτινη βόλτα και 1 σήμερα στην χωμάτινη, σε σημεία που δεν συμπλεκτάριζα....
επιτόπου έχω ανοίξει το δοχείο των υγρών και άρχισα να τρομπάρω (μεγάαααααααααααλος τρόμπας λέμε) και για αρκετό χρονικό διάστημα (10-15 λεπτά)
εμφανίζονταν φουσκάλες!!!!

σκέφτομαι να: (1) πάρω το σετάκι επισκευής της πάνω τρόμπας, (2) να αλλάξω το ρακόρ εξαέρωσης μήπως με τα χρόνια/χρήση έχει φαγωθεί, (3) να αλλάξω όλο το σωληνάκι και φυσικά όλα αυτά να τα κάνω μαζί!

επίσης να πω ότι φοράει κάτω τρόμπα Oberon (έχει άραγε κανένα o-ring που να χρήζει αλλαγής?)

2) μίζα...
πριν την καραντίνα είχα αλλάξει τον εκκεντροφόρο στις βαλβίδες (έβαλα έναν από 660...) και χρησιμοποιήθηκε το μυγδαλο του αυτόματου αποσυμπίεση που είχε πάνω του ο παλιός (χαλασμένος) εκκεντροφορος. Από εκείνη την ώρα και μετά, όταν πάω να πατήσω μίζα κάνει σαν να μη πιάνει και να ζορίζεται. Αν τραβήξω την αποσυμπίεση, θα μιζάρει αμέσως.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ε δεν φταίει η μίζα για το 2, όπως το λες δεν δουλεύει ο αυτόματος.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
ε δεν φταίει η μίζα για το 2, όπως το λες δεν δουλεύει ο αυτόματος.
Και για το δεύτερο,όπως είπε ήδη, το σετ επισκευής της αντλίας!



Δηλαδή, από ότι κατάλαβα, θέλει να συνεχίσει το ΚΤΜ την καραντίνα του με το ζόρι!!!!!! Βρε άμα μουλαρωσουν......:fun
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
(2) να αλλάξω το ρακόρ εξαέρωσης μήπως με τα χρόνια/χρήση έχει φαγωθεί, (3) να αλλάξω όλο το σωληνάκι και φυσικά όλα αυτά να τα κάνω μαζί!
(4) να αλλάξεις όλο το μηχανάκι, και να παρεις ένα σα του Πετραν petros KLR
Να βάζεις μόνο μπετζινα, και σέρβις στο φτερό και στο πεζοδρόμιο...
Είδες τι καλά που στα εξηγω;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
το λοιπόν.... 2 θεματάκια....

1) συμπλέκτης...
όταν δεν τον χρησιμοποιώ για κάποιο διάστημα (10 λεπτά ας πούμε) και το μηχανάκι έχει ζεσταθεί, χάνω τον συμπλέκτη! δεν συμπλεκτάρει!
όταν, αφού τον έχω χάσει, αρχίζω να τον πατάω σιγά σιγά και ελαφρά, αρχίζει να πιάνει!

3 φορές το έχω πάθει, 2 σε ασφάλτινη βόλτα και 1 σήμερα στην χωμάτινη, σε σημεία που δεν συμπλεκτάριζα....
επιτόπου έχω ανοίξει το δοχείο των υγρών και άρχισα να τρομπάρω (μεγάαααααααααααλος τρόμπας λέμε) και για αρκετό χρονικό διάστημα (10-15 λεπτά)
εμφανίζονταν φουσκάλες!!!!

σκέφτομαι να: (1) πάρω το σετάκι επισκευής της πάνω τρόμπας, (2) να αλλάξω το ρακόρ εξαέρωσης μήπως με τα χρόνια/χρήση έχει φαγωθεί, (3) να αλλάξω όλο το σωληνάκι και φυσικά όλα αυτά να τα κάνω μαζί!

επίσης να πω ότι φοράει κάτω τρόμπα Oberon (έχει άραγε κανένα o-ring που να χρήζει αλλαγής?)

2) μίζα...
πριν την καραντίνα είχα αλλάξει τον εκκεντροφόρο στις βαλβίδες (έβαλα έναν από 660...) και χρησιμοποιήθηκε το μυγδαλο του αυτόματου αποσυμπίεση που είχε πάνω του ο παλιός (χαλασμένος) εκκεντροφορος. Από εκείνη την ώρα και μετά, όταν πάω να πατήσω μίζα κάνει σαν να μη πιάνει και να ζορίζεται. Αν τραβήξω την αποσυμπίεση, θα μιζάρει αμέσως.
Ξεκινα με μια καλη εξαερωση με καινουρια υγρα. Μην την κανεις κλασσικα σαν του φρενου αλλα αναποδα, αδειασε οσο περισσοτερο υγρο μπορεις απο το κυκλωμα και με μια συριγγα με λαστιχακι ξεκινα να πρεσαρεις απο τον εξαερωτηρα μεχρι να γεμησει το δοχειο πανω. Οι Ομπερον δεν ειναι αλεξισφαιρες, χαλανε και αυτες, αλλα νομιζω εχουν εγγυηση εφ'ορου ζωης, βγαλτην και δες μηπως δακρυζει γυρω απο το πιστονακι το ορινγκ. Εαν η εξαερωση δεν κανει τιποτα και δεν εχει διαρροη η Ομπερον, παρε το κιτακι επισκευης της πανω τρομπας.

Για το 2 νομιζω οτι σε ειχε προειδοποιησει ο μαστορας για αυτο το ενδεχομενο. Μηπως στον εκκεντροφορο που εβαλες το αμυγδαλο του αυτοματου καθεται σε αλλες μοιρες απο του 640?
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Ρε Θοδωρή ειλικρινά στο γράφω ορισμένα πράγματα
όσο και να το θέλουμε απλά δεν τσουλάνε,
το κάρμα των δυό σας είναι απλά ασυμβίβαστο.
Δώσε το συγκεκριμένο μηχανάκι και πάρε ένα άλλο αδερφάκι του.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ρε Θοδωρή ειλικρινά στο γράφω ορισμένα πράγματα
όσο και να το θέλουμε απλά δεν τσουλάνε,
το κάρμα των δυό σας είναι απλά ασυμβίβαστο.
Δώσε το συγκεκριμένο μηχανάκι και πάρε ένα άλλο αδερφάκι του.
Να αγιάσει το στόμα σου καλέ μου άνθρωπε :)
 

vagio

Μέλος
Περιοχή
Καρδίτσα
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW R 1200 GSA 2014
KTM LC4 640 adv
BETE 200RR 2020
το λοιπόν.... 2 θεματάκια....

1) συμπλέκτης...
όταν δεν τον χρησιμοποιώ για κάποιο διάστημα (10 λεπτά ας πούμε) και το μηχανάκι έχει ζεσταθεί, χάνω τον συμπλέκτη! δεν συμπλεκτάρει!
όταν, αφού τον έχω χάσει, αρχίζω να τον πατάω σιγά σιγά και ελαφρά, αρχίζει να πιάνει!

3 φορές το έχω πάθει, 2 σε ασφάλτινη βόλτα και 1 σήμερα στην χωμάτινη, σε σημεία που δεν συμπλεκτάριζα....
επιτόπου έχω ανοίξει το δοχείο των υγρών και άρχισα να τρομπάρω (μεγάαααααααααααλος τρόμπας λέμε) και για αρκετό χρονικό διάστημα (10-15 λεπτά)
εμφανίζονταν φουσκάλες!!!!

σκέφτομαι να: (1) πάρω το σετάκι επισκευής της πάνω τρόμπας, (2) να αλλάξω το ρακόρ εξαέρωσης μήπως με τα χρόνια/χρήση έχει φαγωθεί, (3) να αλλάξω όλο το σωληνάκι και φυσικά όλα αυτά να τα κάνω μαζί!

επίσης να πω ότι φοράει κάτω τρόμπα Oberon (έχει άραγε κανένα o-ring που να χρήζει αλλαγής?)

2) μίζα...
πριν την καραντίνα είχα αλλάξει τον εκκεντροφόρο στις βαλβίδες (έβαλα έναν από 660...) και χρησιμοποιήθηκε το μυγδαλο του αυτόματου αποσυμπίεση που είχε πάνω του ο παλιός (χαλασμένος) εκκεντροφορος. Από εκείνη την ώρα και μετά, όταν πάω να πατήσω μίζα κάνει σαν να μη πιάνει και να ζορίζεται. Αν τραβήξω την αποσυμπίεση, θα μιζάρει αμέσως.
Εγώ πάντως στο θέμα του συμπλέκτη που είχα κάτι θεματακια τέτοια έβγαλα την υδραυλική πατέντα που είχε κ έβαλα ντιζα.. Ε απλά σώθηκα έως τώρα που μιλάμε βέβαια!!
 
Top Bottom