Aφού βγάλεις την μπουζόπιπα ,πάρε ένα πολύμετρο ,βαλτο στα Ω + continiuty κ μέτρα τη.
(Ο ένας ακροδέκτης από την μία μεριά κι ο άλλος απ΄την άλλη)
Αν σου δίνει 0 ,διακοπή δηλ ,σημαίνει ότι έχει κάνει κρακ εσωτερικά το ηλεκτρόδιο ,οπότε θέλεις άλλη.
Αν σου δίνει ένδειξη (περίπου 4,8-5) είναι μια χαρά κ μήν ξοδεύεσαι.
Αυτό ,όσον αφορά την μηχανή που μιζάρει αλλά δυσκολεύεται να πάρει μπρός ,μετά από βροχές ,πλύσιμο ,ποτάμια κτλ
Για την περίπτωση που πατάς μίζα κ δεν μπορεί η μίζα να γυρίσει το μοτερ ή το γυρνάει αδύναμα κ δεν παίρνει μπρός:
Πρωτα έλεγξε τη μπαταρία (φόρτιση-αμπερ εκκίνησης-κομμένο στοιχείο-κτλ) ,και αν αυτή είναι ΟΚ ,τότε είναι θέμα αυτόματου αποσυμπιεστή.
Δοκίμασε να μιζάρεις με τον χειροκίνητο πατημένο->αν παρει ,τότε εκεί είσαι.
Δοκίμασε επίσης στη φάση που δεν κάνει κιχ ,να γυρίσεις λίγο το μοτέρ (με 3η κ σπρώξιμο) ωστε να αλλάξει η θέση των βαλβίδων (σπασει η συμπίεση)
Αν πάρει ,τότε πάλι σιγουρεύεις οτι είναι θεμα αυτόματου αποσιμπιεστή.
Την ώρα που πατάς μίζα κ δεν γυρνάει το μοτέρ ,αν φταίει ο αποσυμπιεστής ,θα πρέπει να έχεις μεγάλη πτώση τάσης στο κύκλωμα.
Εφάρμοσε πολύμετρο στην μπαταρία κ θα πρέπει να βλέπεις κάτω από 10 V με τη μίζα πατημένη.
Αν δεν συμβαίνει αυτό ,δεν βλέπεις καθόλου πτώση τάσης δηλαδή ,τότε πιθανότατα εχουν φθαρεί τα καρβουνάκια της μίζας κ δεν κάνουν επαφή με το πηνίο.
Χτύπα λίγο τη μίζα με κάτι μεταλλικό κ ξαναδοκίμασε.
Αν ακούσεις μιζιά ,είναι θέμα μίζας.